Lucrările de reparare a podului de pe DN 39 din zona Agigea se găsesc la un stadiu de 70% însă au șanse mici să fie încheiate rapid în condițiile în care sunt oprite.

M-a pufnit râsul citind formularea asta fantastică de pe digi24, căruia nu îi dau link până nu scoate mizeria aia de infinit scroll. Mi se pare definitorie pentru orice înseamnă construcție în românia.

Sunt șanse mici să fie încheiate, dacă sunt oprite. Corect. Să se revizuiască, primesc, dar să nu se schimbe nimic. Șoseaua Pantelimon trebuia să fie gata din 2014. Nu e gata, pentru că lucrările sunt oprite, patronul firmei care o “repară” e la pușcărie și na, știți cum e.

Cică în curând se dă drumul la bucata de centură dintre Chitila și A1. Fantastic, vă zic. Eu în continuare fac 50 de minute pe centură între Pantelimon și podul de la Voluntari, adică vreo 14 km.

Știți care e problema cu bucata aia de centură pe care se laudă ei că o termină?
Problema e că e gândită și construită cu curul. Și mi-am dat seama de asta într-o dimineață când a trebuit să o duc pe Luna la o unitate militară din Chitila și m-am întors de acolo pe centură.

ABSOLUT TOT TRAFICUL DE PE MAREA CENTURĂ ATÂT DE DORITĂ SE OPREȘTE LA OTOPENI.

idiotii-cu-centura

Toată centura se oprește în anemicul semisens giratoriu de la podul Otopeni. Circulația din sens invers e bine mersi, există o deviație pentru cei ce vor să intre în giratoriu. În schimb, cei ce vin dinspre Chitila dau prioritate, pentru că nu au pe unde să se ducă.

Rezultatul? Am stat la o coadă de vreo 4 kilometri de mașini, pe două sensuri. Cam o oră și ceva de stat în trafic, practic, pe loc. Așa de bine e făcută centura vieții.

Se sifonează tot în românia. Și știm asta, și ei știu că știm asta, dar nimeni nu are ce să facă.
The end.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

12 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    “Cum execuți o lucrare de 3 luni în 15? Cu ordin de oprire a lucrărilor.”
    Așa încep cursurile la facultățile de construcții, drumuri și instalații!

    • #2

      Pe vremea mea (intre 1985-1990 nu era asa, dar acum nu am mai verificat, plus ca de circa 8 ani nu mai lucrez in domeniu.

  2. #3

    Acea solutie de la podul Otopeni este o mare realizare a guv Boc (nu glumesc, din pacate).
    Dupa ce piticu’ a fost exmatriculat, au urmat cca doi ani, pana cand au reusit sa si asfalteze zona!

    Stiu, acum e super de rahat situatia, dar sa fi vazut ce era inainte…

    Din pacate singura solutie viabila este un pod, dar implica multi bani si exproprieri masive (ca nu e loc).
    Avand in vedere ca ei nu reusesc de 10 ani sa termine 10Km de la A3 (intrare Bucuresti), e greu de crezut ca in decursul vietii noastre vom avea o sosea de centura decenta!

    Pe sensul Bucuresti – Ploiesti se gatuie treaba pt ca cei ce vor sa intre pe CB nu au cum. E o singura banda si nu ai prioritate, nici “liber dreapta”, deci acolo e padure si cu o investitie minima s-ar rezolva jumatate din problema, dar sa te citez… “N-ai CSF!”

    • #4

      stiu ce era si inainte, am trecut pe sub podul ala de 1 milion de ori. e incredibil cata rea vointa exista

    • #5

      Rea sau nerea vointa, ideea e ca e al dracului de complicat sa rezolve mizeriile astea din cauza centurii feroviare, care e practic lipita de sosea. Nu prea ai cum sa construiesti poduri si melci care sa fluidizeze traficu cu calea de fier langa tine. Ar trebui facute exproprieri, dar aici este alta mancare de peste. Aia care au fost mutati ca s-a facut podul basarab nici acu nu si-au luat toti banii.

  3. #6

    Pe bune, ce vroiai sa faca? Nu au avut cum sa urce masinile pe DN decat prin sensul ala giratoriu? Crezi ca ei nu s-au gandit, nu au incercat?
    Dar e usor sa acuzi, sa spui vorbe urate si sa omiti ca vina e a ta si doar a ta. De ce sa te duci cu masina acolo, mergi cu bicicleta, este evident!!

    • #7

      In tarile alea in care cica ar fi apa calda, situatia s-ar fi rezolvat foarte discret printr-un pasaj subteran sau o banda speciala pentru cei care vor sa mearga inainte. Pentru ca, vezi tu, nu toti oamenii de pe planeta asta vor sa intre pe coclitura aia infecta pe care o vom numi DN1; unii vor sa mearga inainte pe CB.

    • #8

      troleaza…

  4. Nu ar putea sa fie folosita strada care trece prin fata unitatii militare ca se se urce pe DN1 de pe sensul spre Chitila?

  5. #10

    No, păi, dacă ierea nea Oprescu…

  6. #11

    Doar aşa… redpanels.com/240/

  7. #12

    Un alt horror: i.imgur.com/UP9nGHq.jpg