specimen

De câteva luni, pe drumul spre casă este undeva lângă megaimage, un opel corsa de vânzare. E un opel corsa vechi, prăfuit, cu nimic deosebit de alte opel corsa prăfuite, cu numere roșii, abandonate pe marginea drumului.

Mi-am adus aminte de el azi, când treceam spre casă, pentru că m-am uitat după preț. No preț, scria doar De vânzare, cu un număr de telefon afișat.

Pentru că se știe, un corsa din 2002 uitat pe marginea unui drum comunal este atât de atractiv încât te face să pui instant mâna pe telefon să suni și să întrebi despre el. pentru că, nu-i așa, un corsa prăfuit din 2002 este atât de deosebit de restul de corsa prăfuite, încât TREBUIE să afli mai multe detalii.

Scriu asta ușor amuzat, gândindu-mă la un mail primit zilele trecute, de la o domnișoară piaristă, ceva de genul Te invităm la conferința de presă prilejuită de lansarea brandului care va revoluționa casa ta.

Trecem peste faptul că domnișoara piaristă nu mă consideră partener de discuție, ci un simplu client căruia încearcă să îi vândă ceva și ne rezumăm la enunț.

Eu, ca om care scrie zilnic tone de cuvinte, primesc foarte multe mesaje și invitații de gen. În fiecare zi. Spre deliciul tuturor, da, le citesc pe toate. Prin urmare, stau extrem de prost cu timpul și trebuie să fieu extrem de selectiv cu mesajele pe care le primesc.

Oare cum crede o domnișoară de genul că poate clinti din casa proprietarul unui site de asemenea magnitudine cu o găselniță de genul acesta? Serios, asta se învață la școlile de profil în ziua de azi? Așa trezești atenția diseminatorilor, creându-le expectanța că dacă se duc, poate află ceva interesant? Dar nu știi ce?

Drăguț.
Oamenii au nevoie de cursuri de supraviețuire și de cursuri de vânzări. Pentru că altfel vor muri cu mașina pe marginea drumului și cu influencerii absenți la evenimentele lor.