Am fost în seara la WebClub, să văd crema antreprenoriatului rromân discutând probleme stringente la ordinea zilei.
Sincer sincer, mă aşteptam să văd o gaşcă de oameni scorţoşi, impecabili, care discută la modul serios soarta internetului rromânesc.

Ce am găsit?
O gaşcă de scandalagii, care ţipă unii la alţii, în faţa cărora are succes vocea cea mai puternică sau microfonul cel mai bun.

Ce se discuta acolo?
Clientul e prost. Clar. Toţi clienţii sunt proşti, doar noi suntem dăştepţi. Că noi ştim să facem benere. După discuţii şi strigăte aprinse, s-a ajuns la concluzia că totuşi nu sunt proşti, ci doar needucaţi şi că noi toţi, într-un suflet şi-o simţire, ar trebui să facem muncă de educare cu clientul.

Când Bobby i-a adus cu picioarele pe pământ şi i-a întrebat de ce nu i-au educat anul trecut, când storceau bani de la client şi s-au trezit să îi educe anul ăsta, răspunsul lor scurt a fost că nu a fost timp.

Şi cam asta a fost.

Restul? Tâmpenii majore, spuse de oameni care habar nu au de ceea ce vorbeau. Să educăm, să facem, să dregem, să îi învăţăm marketing şi vânzări, totul de la oameni care până şi mie, un nepriceput în domeniu, îmi păreau pe dinafara subiectului.

Cine mi-a plăcut? Bogdan Naumovici, care a şters LEJER ŞI RELAXAT pe jos cu toţi cei de mai sus, de la mic la mare. Le-a explicat cu argumente şi voce de taur cât de mici sunt şi cât valorează de fapt pentru o agenţie. (maestre, eu sunt ăla grasu cu ochelari din primul rând, aş fi vrut să vin să îţi strâng mâna, dar m-am gândit să nu ţi se pară ghei). Mi-a mai plăcut şi Dan Berte, care mai avea puţin şi sărea la jugulara unora din specialiştii de mai sus.

În rest, apă şi pământ. Pe bune de nu se potrivea fraza aia „N-ai cu cine, bă, nişte antreprenori”.
Cu tot respectul pentru Manafu, care e unul din oamenii care au făcut cel mai mult pentru online-ul rromânesc, dar niciodată nu voi mai călca pe la WebClub. Nu vreau să fiu unul din minunaţii specialişti rromâni.

Lăsaţi-mă pe mine să fiu un simplu blogger.