Nu mai sunt idei de filme la Hollywood sau pur şi simplu cer eu prea multe?
Sunt sătul de aceleaşi filme cu zombi, care se trezesc brusc şi devastează un oraş, după care apar ei, eroii buni, care au armele şi priceperea, îi ucid pe toţi şi readuc viaţa şi buna dispoziţie pe planetă. S-a fumat demult, încă de la primul episod al lui Resident Evil.
Masculi care îşi plâng copilăria
Nu mai vreau să văd comedii în care ei bărbaţii, maturi fiind, se strâng şi rememorează într-o noapte de băute toate tâmpeniile care le-au făcut în facultate, iar dimineaţa nu îşi mai aduc aminte de nimic, fiind puşi în situaţia de a-şi rememora traseul. E ca şi cum aş vedea Dude, where`s my car over and over. And over. Again.
Prea mult Doctor Doolitle
Nici filme cu câini uriaşi care distrug totul în jur, într-un mod foarte funny, iar lumea toată e aşa fericită de asta, exceptând nişte vecini care sunt răi la suflet şi negri sub unghii. Cred că Beethoven a acoperit suficient de bine această nişă, iar acum includerea în ea a tuturor raselor de câini mari nu face decât să te facă să nu mai vrei să vezi filme cu animale niciodată.
Daţi-mi-l înapoi pe Blade!
Vreau să văd filme cu vampiri aşa cum i-a lăsat bunul dumnezeu şi Bram Stoker. Nu mai vreau să văd filme cu vampiri buni, care se hrănesc cu sânge furat de la centrele de recoltare, care nu atacă pe nimeni, care strălucesc şi care nu fac sex. De la Queen of damned încoace, nu văd decât lameri care nu mai sug sânge, ci cântă, sunt romantici, iubesc adânc, sau mai puţin adânc. Daţi-ne vampirii înapoi! Îl vreau pe Blade, să muşte din ei cu răutate şi să îi transforme în cărbune încins. Ah shit, am uitat, Blade e la pârnaie, că nu şi-a plătit taxele.
This is Carmen Spartaaa! Pardon, Electraaaa!
Nu mai pot să văd parodii cretine după filme poate mai puţin cretine. Nu o mai suport pe Carmen Electra maimuţărindu-se în toate filmele care ar trebui să stârnească râsul, bazându-se pe ţâţele ei. Le-am văzut toţi, le ştim, gata, e rândul să iasă la pensie. Acelaşi lucru e valabil pentru Kevin Sorbo. A fost frumos, ai fost Hercule, ai avut partea ta de celebritate, du-te şi cheltuie-ţi banii, nu ne mai asasina în producţii submizerabile.
Noroc că a murit Leslie Nielsen, că trebuia să scriu 10 pagini.
I know you know that I know that you know that we know what you did we we knew that we know that you know what you did last summer
Şi nu în ultimul rând, nu mai vreau să văd filme cu liceeni americani, foarte hip şi foarte hop, care ba dansează, ba se iubesc, ba se urăsc. Ori sunt foarte hazlii. Ori sunt foarte cântăreţi sau foarte Hanna Montana. Gata, m-am prins, liceul în america e idealul fiecărui copil. Poate e timpul să trecem la facultate, că de aia e plină de analfabeţi cu diplomă, lumea asta.
2010 a fost cel mai prost an în materie de filme, din ce îmi amintesc eu.
NOU
Si eu ma intrebam deunazi de ce nu mai am ce sa vad. Nu cred ca din brainstormingul american de miliarde nu se iveste nimic mai acatari care sa nu copieze 90% sabloane fumate.
NOU
@ arhi
Black Swan
King’s Speech
Despicable Me
Acestea mi s-au parut ok.
NOU
Eh, Arhi, atunci eu iti sugerez sa nu te mai uiti la filme proaste din propria initiativa :))
Filme bune pe 2010: The King’s Speech, You Don’t Know Jack, True Grit, 127 Hours, I Saw the Devil, Black Swan (not a chick flick), The Town, Scott Pilgrim vs. The World, The Social Network, Inception, The Ghost Writer, Shutter Island…aste sunt pentru mine de 9 si 10. Mai erau si de 8 multe dar le scriu daca vrei :))
NOU
The Social Network? Really?
NOU
Fuck yeah really…
NOU
inception, shutter island si scott pilgrim?
filme obosite, asa mi s-au parut.
NOU
Pentru ideei noi, incearca si alte surse de filme. Europa/Asia scot filme bazate pe ideei proaspete, de multe ori surprinzator de bune. Bineinteles ca bugetele sunt mult mai mici deci si calitatea filmarii, actorilor, etc. lasa de dorit.
NOU
pe asta n-o stiam, ca daca un film are buget mai mic, nu poti sa te astepti ca actorii sa fie ”de calitate”. doamneeeeee, in anii in care m-am uitat la filme europene si filme americane independente n-am realizat ca trebuia sa venerez filmele cu tom cruise, nicole kidman, brad pitt si cine-o mai fi cei mai bine platiti actori. acolo era arta!
NOU
Daca vrei niste recomandari care cred ca ti-ar placea da-mi de veste 😀
NOU
Pinguinii din Madagascar…
NOU
Pai de ce esti egoist? Daca nu-ti plac anumite filme asta nu inseamna ca toti producatorii se vor da te ceasul mortii cum sa-i faca pe plac lui Arhi. Exista public o gramada si pentru filmele stupide cu liceeni, adica bani usori.
Sunt de acord cu filmele bune listate mai sus de antecomentatorii mei, desi cei care se dau de ceasul mortii cat de superb a fost Black Swan mi se par cam ipocriti.
NOU
Avand in vedere genul de filme care-ti plac, da, nu mai sunt idei.
NOU
Uite, anul trecut a fost “Inception”, care a venit cu o idee total originala si cu un scenariu destul de bine pus la punct.
NOU
În industria filmului e la fel ca în muzică: bazele se refolosesc la nesfârşit, doar perioadele trendurilor diferă de la an la an – anul ăsta o fi anul filmelor după benzi desenate, anul trecut a fost anul zombiilor etc. Există perioade şi perioade.
Vezi anii 80, care au venit cu o avalanşă de filme stil Indiana Jones, apoi anii ’90 care au venit cu filme poliţiste (cu eternul cuplu de poliţist alb-poliţist negru; sau musai cu căpitanul negru şi puternic dpdv spiritual), apoi anii 2000, suprasaturaţi de trilogii, “începuturi”, prequeluri şi “origini”. E cursul natural al lucrurilor, ca în orice industrie.
Era începută de 2-3 ani e cea a comediilor “witty”, gen alea cu Seth Rogen şi regizate de Judd Apatow, în care eroul e un ratat fără vreun viitor aparent, cu tendinţe hipsteroase, care salvează ziua şi/sau babardeşte fata. Vezi 40YO Virgin, Pineapple Express, Forgetting Sarah Marshall, Adventureland, Knocked Up, 500 Days of Summer, Nick & Norah’s Infinite Playlist şi multe, multe altele.
Sunt sigur că te referi în post la filme mainstream, la care te uiţi pentru valoarea lor de entertainment, şi nu la băşini elitiste de festival care, într-adevăr, nu sunt ca cele descrise de tine mai sus, da’ au la fel de multă valoare de entertainment şi relaxare ca Poliţist Abject IV.
NOU
Sa nu uitam “Le Concert” – care e un film genial !!!
si
“The world is big and salvation lurks around the corner”
NOU
si ce a fost asa frumos la “Inception”??
NOU
Îţi recomand câteva filme, barosane.
1. ANTICHRIST (2009)- de Lars von Trier.
2. TACHE (2007) – Igor Cobileasnki.
3. EUROPOLIS (2010) de Corneliu Gheorghiţă
4. CARAVANA CINEMATOGRAFICĂ (2009) – de Titus Muntean
3. MORGEN (2010) de Marian Crişan
4. DESPRE ALTE MAME – de Mihai Ionescu şi Tiberiu Iordan
Americanii sunt nişte cretini cu creiere de găină. Mă piş pe holiudu lor, industrie de indobitocire in masă…Ce să te aştepţi de la americani? America e o ţară evreiască. Cretinităţi americane sau şuşanele jidoveşti gen degeneratul Woody Allen, un jidan pe care îl detest şi de care mi-e scârbă.
NOU
iti recomand si Animal Kingdom, la inceput putin plictisitor, pe urma chiar bun.
NOU
Roberte…io zic să te laşi de “meseria” asta, tată.. Ăl a e film? Le concert e film? O porcărie jidovească, văicăreli holocaustice. Jidanul ăla împuţit care trăieşte la Paris şi se dă regizor român -Mihăileanu, un jidan care a dat lovitura cu porcăria asta holocaustică. Dobitocii din zilele naostre, lipsiţi de orice cultură sau intelect, bineînţeles că pun botul. Mai foloseşte şi muzica lui Ceaikovski, cu aia a impresionat mai mult. Jidani împuţiţi şi plagiatori. SE tot vaită că i=a făcut Hitler săpun. Dar uită ce au făcut trio-ul Marx-Engels-Lenin şi restul.
Citeam la jegul ăsta de tismăneanu pe blog, (fost Tizmenitki) ce dialoguri poarta el cu jidanii. Auzi cica Lenin, Lenin era un fel de “ascet, avea tendinte ascetice si hegeliene”. Si de fapt Stalin a facut tot raul, nicidecum jidanul nostru Lenin. Lenin avea tendinte ascetice si lecturi hegeliene , nu? Fute-m-as in gura ta si-a lu tactu. Cand avea tendintele astea? – cand a ordonat executia familiei Romanov? Cand semna note in fiecare zi sa impuste sumar preoti si “dusmani” ai poporului? Cand spunea ca “cel mai bun mod de strangere a recoltei este cu mitraliera? – Deci, cand avea tendintele astea ascetice?
Ai dracu jidani cu vrajeala voastra.
NOU
Nici eu nu ii iubesc pe evrei, tigani, americani, dar tu esti un pic cam frustrat.
NOU
Sper ca toate elucubratiile astea ale tale sunt un soi neinteles de pamflet. Daca chiar esti atat de nazist pe cat pari sper sa te agate doi evrei si sa te faca sapun…
NOU
Eu am ajuns sa caut filme de acum 7-8 ani pe care nu le-am vazut pentru ca nu mai vreau s avad filme la care sa ma abtin sa nu adorm. Astept premierele anului 2011 ca tot se face atata tam-tam.
NOU
You must see( if you haven’t see them yet) Shutter Island si Inception. Acestea nu se incadreaza in tiparele de mai sus si au fost filmele lui 2010.
NOU
Roberte…io zic să te laşi de “meseria” asta, tată.. Ăl a e film? Le concert e film? O porcărie jidovească, văicăreli holocaustice. Jidanul ăla împuţit care trăieşte la Paris şi se dă regizor român -Mihăileanu, un jidan care a dat lovitura cu porcăria asta holocaustică. Dobitocii din zilele naostre, lipsiţi de orice cultură sau intelect, bineînţeles că pun botul. Mai foloseşte şi muzica lui Ceaikovski, cu aia a impresionat mai mult. Jidani împuţiţi şi plagiatori. SE tot vaită că i=a făcut Hitler săpun. Dar uită ce au făcut trio-ul Marx-Engels-Lenin şi restul.
Citeam la jegul ăsta de tismăneanu pe blog, (fost Tizmenitki) ce dialoguri poarta el cu unii. Auzi cica Lenin, Lenin era un fel de “ascet, avea tendinte ascetice si lecturi hegeliene”. Si de fapt Stalin a facut tot raul, nicidecum jidanul nostru Lenin. Lenin avea tendinte ascetice si lecturi hegeliene , nu? Fute-m-as in gura ta si-a lu tactu. Cand avea tendintele astea? – cand a ordonat executia familiei Romanov? Cand semna note in fiecare zi sa impuste sumar preoti si “dusmani” ai poporului? Cand spunea ca “cel mai bun mod de strangere a recoltei este cu mitraliera? – Deci, cand avea tendintele astea ascetice?
NOU
pula mea, intru-n spam, unde pula mea intru? :))
NOU
Tismaneanu nu da voie sa comentezi la el pe blog, pisa-l-as in cur, dar i-am comentat in alta parte si l-am chemat si in Parcul operei
NOU
Machete improvise.
NOU
@GB: machete dont text
NOU
La capitolul comedii recente m-a surprins The Invention of Lying. Haios si inteligent tare.
NOU
Gresit, ai vazut tu doar filme proaste. 🙂
NOU
@Alex Sinov: ia da-ne tu exemple. zi-ne cum a fost black swan exceptional
NOU
Pai a fost. 😉
NOU
@Arhi: Bine, fie.
True Grit
Shutter Island
Catfish
Despicable Me
Inception
Autobiografia lui Ceausescu
Marti, dupa Craciun
“Black Swan” nu l-am vazut inca, dar ma astept sa fie excelent, fiind vorba de Aronofsky.
NOU
Apreciez filmele artistice, dar Marti, dupa Craciun e un film foarte prost.
NOU
2010 in materie de filme, la mine e egal cu Inception. Un pic iesit din tipare! Stiu pe cineva care imediat cum aude subiectul unui film, ingana “neee… iar cu ala care salveaza America, iar cu aia din liceu…” etc Eu le mai dau o sansa, in sensul ca poate e povestea altfel spusa, altfel interpretata, regizorul are alta viziune etc Dar sunt slabe sanse!
NOU
Simplu. Cautati pe imdb lista cu filmele nominalizate la oscar pentru -cel mai bun film strain- din ultimii ani si veti vedea multe filme bune.
NOU
aia clar,am vazut p’ala argentinian, pe ala al lui haneke, ala francez-profetu si gomorra
noroc cu astea
NOU
pai au ramas filmele romanesti atunci. nunta muta ai vazut? zapping?
NOU
@adrian popa: nunta muta e din 2008
NOU
In 2010, cu exceptia indulgenta a lui “Inception”, cam tot ce s-a scos a fost de cacat.
NOU
s-a afisat lista de oscaruri de anul asta ca sa pot sa ma orientez si eu spre ceva?
NOU
@Piticu21: cica da, e la ruxa pe blog
NOU
The Town, Inception, The Social Network eu zic ca-s ok. acuma depinde si de gusturi! Ai totusi dreptate, cam putine, in rest doar clisee.
NOU
cum plm a fost inception film bun? sau voi nu bagati la criterii si scenariul? ala a fost scenariu?
NOU
Nu-i pentru toti un scenariu bazat pe filozofia lui Derrida.
NOU
Cred ca in 2010 doar la Shutter Island am avut impresia ca Hollywoodul traieste. Stiu ca unii spun ca fost previzibil, etc, eu am reusit sa tampesc alea 2 ore, si chiar sa-mi placa finalul (mi-s ardelean, tampesc mai usor :P:P).
In rest, am vazut majoritatea filmelor nominalizate la Oscar; recolta slaba anul asta. Celor care li se pare ca Inception are un scenariu uber-original le recomand sa vada eXistenZ (nu spun ca astia au inventat scenariul acela, doar ca s-a mai facut).
NOU
@A. Freigedank
Prin commentul tau mi-au demonstrat ca:
– urasti evreii – ii urasti pt. ca unii muncesc mai mult ca tine si au rezultate sau ca au ajuns in pozitii mai inalte ca tine. Tu nefiind capabil de asa ceva te multumesti prin a ii uri. (Nu, nu sunt evreu.)
– mi-ai zis sa ma las de “meserie”, ai criticat filmul(fara sa aduci argumente solide care sa-ti sustina cauza) si apoi ai zis ca numa dobitocii si cei lipsiti de cultura “pun botul”…adica m-ai facut prost si incult. Sunt student la una dintre cele mai bune 20 universitati din lume. Studiez dreptul deci trebuie sa-mi folosesc putin “capsorul” in a gandi. Nu vreau sa incep sa ma laud pe aici ca sunt “tun” de cultura dar marturisesc ca merg destul de des la teatru, am citit si citesc destule carti(acum citesc mai mult carti de specialitate iar din cauza lipsei de timp nu mai am timp de beletristica), merg si la concerte de muzica simfonica. Tu cate din lucrurile astea le faci mister “Coulture-IST” ?
– cat din commentul tau este dedicat topicului propus de arhi? putin…foarte putin. La drept am invatat ca daca scrii multa informatie dar nu “ataci” intrebarea, pici examenul. Eu am invatat asta fara sa-mi pic vreun examen dar tu ” A. Freigedank” nu ai invatat asta asa ca ai picat astazi examenul!
Hai, te rog, zi-mi cum nu trebuie sa fii inteligent/destept ca sa ajungi sa studiezi la unde dintre cele mai bune 20 Universitati din lume!
@Arhi
Eu iti recomand concertul aka “Le Concert”. E un o parte/cadru din film la care ma cuprind fiorii de fiecare data cand o/il vad. E faza cand solista (la vioara) face misto de tziganus’ (cei cu asta aici?) si incepe al meu sa-i cante de-i cade maxilaru la gagica. (de uimire de sigur…ca doar nu io fi furat dintii de aur altu in timp ce se mira ce frumos canta ala :P)
NOU
Stimate literat
Lasandu-l la o parte pe Freigedank care trolleaza, un tip cu pretentii (cat Himalaya) nu foloseste prescurtari in scriere. Ba chiar, mai mult, stie exact locul virgulelor in propozitie sau fraza. Examenele nu ti le pici (sic!) ci le pici pur si simplu. Maxilarul nu poate sa-i cada la gagica ci gagicii (sau gagicei, ca sa folosim un regio/slang). Adverbul “desigur” (cand are unul din sensurile de aici dexonline.ro/definitie/desigur) se scrie, culmea, dom-le, intr-un singur cuvant! Celelalte greseli le consider typo errors, ca sa nu par huidu sau celalalt papagal .
Sa nu uit: bazele limbii române se pun in clasele I – IV.
Si nici Spiru Haret, nici Româno-Americana sau Bioterra nu sunt printre primele douazeci de universitati din lume.
@Arhi: imi cer scuze pentru off-topic. Revenind, subscriu la ce spuneai tu intr-un alt articol, Despicable Me e fain (pentru seceta din 2010), Shutter Island pentru Scorsese, nu pentru DiCaprio, Inception pentru scenariu, totusi, ca sa nu pierd timpul, as mai trage un ochi pe la Fight Club, ca tare imi place cum ii da Norton lectii de actorie lui mr.Jolie.
NOU
@pch tu la Inception te-ai uitat cu ochii inchisi si sonorul oprit? 🙂 sa inteleg ca pt. tine Avatar este la nivel de Epopea lui Ghilgames, nu la nivel de Pocahantas in space cum este in realitate? fara ofensa, cum ar zice “englejii”
Desi mi-a placut Inception, as zice ca No. 1 pt. 2010 este Buried. Ryan Reynolds one man show. Trebuie vazut pana la ultima scena, altfel filmul nu are nici o noima. E facut de spanioli, nu e marca Hollywood.
NOU
@A. Freigedank
Am uitat sa zic asta: LAWYERED!
NOU
Da, filosofia lu’ Derrida, alt jidan. Bă voi vă uitati numai la cacaturi. Vezi in pula mea TACHE cu Mircea Diaconu. S-a prostit acum, s-a bagat in politica. Face un rol acolo d e geniu.
Ce nunta muta, ma, in pula mea. Daca vrei o comedie adevarata romaneasca, nu suse jidovesti facute de JIDANUL imputit si actor de mana a saptea MALAELE, uita-te la NUNTA IN BASARABIA .
nuntainbasarabia.ro/
NOU
Il bat si p-asta a lu Chirila cat de curand. Pe Tudor. Si pe el si pe Bucurenci. O dau cu amandoi deodata, doi fraieri
NOU
Manca-v-as pula voastra, am vazut ANTICHRIST pe la toate cinematografele din Bucuresti pe unde a rulat, la multiplexuri la eforie, la scala, la mortii lor, la muzeul t aranului, pe unde a rulat, peste tot. Pot spune ca e cel mai bun film pe care l-am vazut vreodata. Nu mai vorbesc de idei, de filosfie, de scenariu, de mortii ma-sii. Si filmarea, si cadrele si cum o filmeaza Trier, cum o da , cu imagini, cu mortii ma-sii… sa moara mama!
ASa ca ce pula mea vorbit voi de L:eonardo Dicaprio, ca eu p-asta nu dau doi bani. Ce s-a mai cacat pe el in titanic, ca -n rest e muci.
Nici seriale nu se mai fac cum se faceau odata in pula mea. Pai asta sunt SERIALE? Baga-mi-as pula… Pai insasi numele SERIAL-… ce inseamna, incultilor? Pai ce seriale erau pe vremea mea, manca-v-as pula voastra… alea seriale!
Era STAR TREK! Cu ala cu urechile alea mari in pula mea, de tin minte ca-l visam doua nopti la rand. Era Dallas, ca stateam cu sufletul la gura sa vad daca i-o da BOBI lu Jere in seara asta sau nu. Era SANTA BARBARA cu CRUZ ala, mortii lui, ii batea pe toti.
Stai ca va mai zic
NOU
@A. Freigedank S-a scumpit rudotelul? Sau nu se mai da decat pe reteta?
NOU
E cel mai bun troll pe care l-am vazut. Citesc comentariile doar ca sa vad ce posturi straine mai prinde.
NOU
ce CRUZ, ca MASON era al mai smecher. ca alan alda in MASH, doar ca rau.
apropo de von trier, daca nu l-ai vazut uita-te la filmu ala al lui cu ciuma, nu mai stiu cum ii spune, il gasesti tu.
NOU
Citind posturile ulterioare ale lui “@A. Freigedank” am ajuns sa regret ca mi-am pierdut 5 minute citindu-i mesajele si formulandu-i un raspuns acestui individ.
NOU
@robert-g: friegedank e trollul de casa al arhiblogului, nu lua in seama
NOU
Roberte, nu te chem sa ne intalnim si s-o dam parte-n parte ca te stiu ca ti-e frica si nu vii. Asa ca te iau dialectic.
– urasti evreii – ii urasti pt. ca unii muncesc mai mult ca tine si au rezultate sau ca au ajuns in pozitii mai inalte ca tine. Tu nefiind capabil de asa ceva te multumesti prin a ii uri. (Nu, nu sunt evreu.)”
Nu esti evreu pe pula mea :))
Pai sa te lasi de meserie ca se vede ce filme recomanzi. Ce dracu. Daca ziceai si tu “Tacerea Mieilor” sau pula mea , era ceva…da asa… ce pula mea sa-ti zic.
Sunt student la una dintre cele mai bune 20 universitati din lume.”
Astea nu inseamna nimic . In ziua de azi, toti dobitocii si toate curvele sunt studenti.
Offtopic:Eu am studiat cu SCHOPENHAUER la renumita universitate ROMANEASCA SI CRESTINA- TFC ( Taiat Frunza Caini :)) )
In materie de musik, te asigur ca esti un cacat cu ochi in fata mea
Ia zi ultima carte citita.
NOU
Da-te-n pula mea cu Dreptul tau. Bine ca n-ai zis Filosofie. …
Hai, te rog, zi-mi cum nu trebuie sa fii inteligent/destept ca sa ajungi sa studiezi la unde dintre cele mai bune 20 Universitati din lume!…
Daca tu esti inteligent…e clar cat de bune sunt acest universitati !
NOU
Eu am studiat filosofia ba baiatule, dar degeaba , fiindca inteligent sau geniu te nasti. Nu te face facultatea. Am regretat si regret ca mi-am pierdut timpul cu facultatea numita “de filosofie” . In ziua de azi(de fapt de cateva sute de ani incoace) facultatile de filosofie au ajuns niste bordeluri, niste sinagogi. Datoria profesorilor de filosofie este de a face sa treaca prin contrabanda mitologia iudaica drept filosofie
NOU
rahat. filmele pe care voiam sa ti le urez nu=s din 2010. deci ma pish pe 2010
NOU
@animaloo: exactly
NOU
Roberte, ca sa-ti arat ca nu-ti port pica, ti l-am adus pe SALAM CU sistemul. Nu de alta, dar nu merge aici, incontextul asta, Schubert, Beethoven sau Bach 😉
Fii atent de la mine pentru tine. In prima, cand era Salam in mizerie , canta pe nunti in corturi. Zici ca era din ala de la metrou care cerseste cu giaca aia :))))
www.youtube.com/watch?v=1xXUX8jKJQc
Si a doua special de la mine, cea mai noua smecherie ! Solo !
www.youtube.com/watch?v=Kq-AK8-dM4Y&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-1-HM
NOU
si ti se pare ca 2009 a fost mai breaz? pe dracu… de aia ma uit eu doar la seriale, iar in restul timpului (cand il am) citesc….
In ceea ce priveste filmele, tare as vrea sa vad si eu regizorul si mai ales compania producatoare in stare sa scoata un film (cu vampiri, de exemplu) in care eroul negativ (vampirul adica) sa-i muste de cur pe baietii buni pana nu mai pot, iar la final, in loc de lacrimogene sa bage o apocalipsa grupa mare…
happy-end-urile ma enerveaza teribil.
si nu-s antisocial, doar ca in viata de obicei iei suturi in penk pana-ti ies ochii din cap. nu sta nimeni sa te pupe pe frunte si sa te consoleze. iar gagica buna de obicei fuge cu primul pitiponk.
de ce ar fi altfel in filme?
NOU
“Cum cine sunt eu ma porcule ? Ca-ti dau doua palme de-ti mut dintii la ceafa! Hai sictir de derbedeu, il intrebi pe A. Freigedank cine e. Du-te-n ma-ta de golan! Vii in biroul meu si ma intrebi cine sunt eu ma, porcule! Iesi afara fir-ai al dracu de derbedeu.”
Citat dintr-un clasic in viata. Absolut off-topic. Jos Boc si Basescu pentru ca au scumpit Rudotelu’.
NOU
Pentru iubitorii de filme cu vampiri – bad ass si nu emo 😀 va aparea anul acesta “Priest”!
NOU
@nemesis: da doamne
NOU
In ultimul timp am vazut – Turistul , O Familie de cosmar PII – filme slabe , in schimb am vazut acum 10 zile o comedie draguta – Cum s-o dai sa fie bine?
NOU
“că de aia e plină de analfabeţi cu diplomă, lumea asta.”
Chiar era necesară virgula?
NOU
Poate daca nu ne-am mai uita la filme pe net,si am merge la cinema,sau cumpara dvd-uri,i-ar trage inima pe oameni sa faca filme bune,pana atunci ne multumim cu ce avem…
daca se stopeaza pirateria o sa avem filme de calitate
NOU
Idei ar fi (vezi The Man From Earth si Hunter Prey de exemplu), doar ca studiourile vor sa dea bani numai daca simt ca filmul va fi un succes sigur… iar in 2010/11 succes sigur e doar un Tron, un Transformers 2 sau orice altceva cu multe explozii si mult CGI…
Daca vrei sa vezi filme bune, orienteaza-te catre productiile independente – chiar si cu riscul de a fi considerat un hipster.
NOU
Acum depinde de “gusturile” fiecăruia…mie personal îmi plac parodiile şi de accea aş recomanda următoarele filme : superhero movie, epic movie, wrongfully accused, meet the spartans, scary movie(toate 4)
NOU
De acord cu tine, nu s-au mai facut filme bune de mult timp, ultimul pe care l-am urmarit cu sufletul la gura a fost The Karate Kid 2010, chiar mi s-a parut ca merita si a meritat 🙂
NOU
@Raki: singura problema a lui karate kid a fost ca de fapt sportul era wu-shu, totalmente diferit de karate
NOU
deci, daca se facea avatar in 2010, merita sa ia cel mai bun film 😀
glumesc, nu le-am vazut pe toate care au fost nominalizate anu asta.
machete o fost filmu din 2010 care mi-o placut cel mai mult. si the expendables. nu glumesc. si apreciez tot mai mult filmele cu batai din anii 80. is ca vinu, mai ales cand recolta cea mai recenta i atat de slaba.
NOU
stai sa vezi ce vine in 2011. numa dolf pe DVD …
NOU
Film cu vampiri neafectati de “modernism”: Let the right one in (e din 2008, dar eu l-am descoperit in 2010)
Film cu zombie care nu sunt impresionati de super-heroes: The walking dead (6 episoade deocamdata
The Town e decent. Astept sa vad True Grit
NOU
SV si Jordan:
Pisa-m-as pe voi de jegosi. Va bat p-amandoi deodata, pisa-v-as in cur de fraieri. Unde scrie ca sunt nazist? Daca nu-mi plac jidanii inseamna ca esti nazist? Manca-mi-ati pula de fraieri
NOU
Auzi, ia incearca sa te pisi in sus in timp ce privesti in jos cu gura cascata. Hai, asa, de exercitiu.
NOU
@A. Freigedank – tu esti real? Termina cu antisemitismul asta patetic, te rog frumos. Nu va dura mult pana cand Arhi va fi nevoit sa-ti cenzureze comentariile. Exista totusi niste legi in tara asta, care pedepsesc retorica de tipul celei pe care-o folosesti tu, fie si pe un blog, sub protectia anonimatului. (de ce nu ma mira faptul ca toti care injura in halul asta sunt anonimi?)
Vadim scapa pentru ca e Vadim, si pt. ca tara-i Romania. In orice alta tara ar sta altfel lucrurile.
NOU
@Dorian:
Du-te ma-n pula mea de guşter, ca te bat de te caci pe tine, jidane. Ce pula mea te bagi tu in seama, ba jegosule? Te-a bagat cineva in seama? Du-te n pula mea d-aici. Te tine sa ne intalnim daca esti din Bucuresti si sa-mi explici tu mie cum sta treaba cu legile si cu jidanii? Tu nu esti anonim? Ia da-ti CNP . Dorian si mai cum?
Ia zi tu mie legea aia unde scrie ca trebuie sa iubesc evreii sau alte categorii anume. Mars in pula mea
NOU
arhi, daca ai chef de filme, vezi doua bucati:
celda 211 . spaniolesc. excelent
das experiment (the experimentu american ii sub ala nemtesc)
dar, cum ziceam: is sub 2010, deci sunt off…post?
NOU
animaloo m-a facut sa imi amintesc de Un prophète (2009) care cred ca e mai bun decat celda 211 si tot semi-necunoscut este. Hail Hollywood!
NOU
iti recomand cu caldura Fightclub. da , nu e din 2010 ci din 1999 dar cu siguranta daca nu l`ai vazut o sa`ti placa.
NOU
@mihai: l-am vazut de vreo 10 ori?
NOU
io iti recomand cu caldura Toate panzele sus. Nu-i din 2010, dar, daca nu l-ai vazut cand erai mic, s-ar putea sa nu-ti placa
NOU
dupa cum ziceam si eu pe un post al meu….m-am saturat de visul american….si de toata ipocrizia pe care o promoveaza filmele
NOU
Kevin Sorbo a devenit unul dintre cei mai penibil actori. Joaca numai in mizerii de filme in ultima vreme