Ieri am mutat niște situri la Simplenet și a trebuit să plătesc factura, prin Netopia. Foarte interesant ce fel de procesator de plăți e Netopia.
Pentru că, pe lângă datele normale necesare la execuția plății, Netopia s-a gândit că ar fi bine să facă rost și de niște adrese de email și numere de telefon, că nu strică să ai cu ce face spam, la o adică. Și nu așa, opțional. Nu. Dacă nu le bagi, nu se face tranzacția.
Le-am dat, cu tot cu dedicație pentru Antonio Eram, de la Netopia.
Să fie.
NOU
Este oare vreun procesator de plati romanesc cum trebuie? Fara colectare de emailuri cum arati ca face Netopia, fara sa dea rateuri nejustificate si repetate precum EuPlatesc.ro?
RDS accepta plati cu cardul pe site. Am facut greseala de a ma crede modern si civilizat de 2-3 ori. Am regretat de fiecare data, pentru ca desi bani erau pe card, doar erori am primit de la “euplatesc.ro”, procesatorul de plati al RDS. Eroarea fiind “nu s-au primit date de la serverul bancii” sau ceva gen. Asta in conditiile in care cu 3 minute inainte platisem tot cu cardul alte servicii, fara probleme.
NOU
Nu am avut niciodata probleme cu euplatesc si am platit doar factura la rds.
Nu,nu sunt postac rds:)
NOU
La fel si aici. Nicio eroare. Si imi platesc absolut toate facturile in felul acesta.
NOU
Eugen: Si eu am Renault si s-a stricat saptamana trecuta. La fel si vecinul de la 2 are Audi si a avut nu stiu ce probleme. Oare exista vreo masina franceza sau nemteasca cum trebuie?
Vecinu de la 3 are Logan si nicio problema. Morala – toate Loganurile sunt ca lumea.
NOU
Masinile frantuzesti sunt de porc. Masinile germane sunt de porc. Oamenii adevarati (ca Mircea Badea), oamenii care au cu adevarat ceva de spus (ca Mircea Badea), oamenii care stiu sa faca spagatul pe doua scaune ( e de prisos sa dau amanunte), ei bine, acesti oameni isi cumpara masini japoneze.
NOU
Foarte bine, ma bucur pentru voi. Eu personal am avut probleme cu platile prin ei. Sunt singurii. O fi poate cardul de vina, ca e in EUR?
Altfel, mi-a dat o lacrima la ce argumente si comparatii ati gasit unii…
NOU
Daca cereai din timp numarul lui Eram, sa-l fi pus acolo…
NOU
Pe adresa de email ti se trimite confirmarea platii.
Cred ca daca se implementa frumos plata cu cardu trebuia sa nu iti mai ceara alte detalii in plus ( adica daca trimiteau ei in request mailul tau si ce mai era de trimis )
NOU
si pe numarul de telefon mi se trimite mama?
NOU
Acele date se trimit comerciantului, ca sa poata factura si livra. Dupa o achizitie, le primesti pe mail de la Netopia.
NOU
Antonio Eram tot asa figurant a ramas? Omul cand vorbeste pare ca le face muritorilor un mare favor ca ii baga in seama.
NOU
uneori celor care par ca iti fac un favor sa se converseze cu tine …. le raspund cu aceiasi moneda.
imi pare rau ca te-ai simtit diferit. oricand doresti putem sa discutam tete-a-tete (ca sa dispara orice complexe, de ambele parti). ce zici ?
NOU
E vorba de prezentari/de emisiuni de orice. Un stil de a vorbi care vrea sa para degajat dar este dus la extrem.
NOU
De curiozitate intreb, de ce folosesti firme de hosting romanesti? care automat atrag sisteme de plati romanesti si neseriozitate.
Sunt de parere ca o firma care iti impune sa platesti printr-un serviciu romanesc, ori e idioata, ori serviciul e al lor si vor sa-l promoveze, ori n-au aflat ca sunt alte modalitati mult mai sigure si mai simple.
NOU
te-ai trezit vorbind fara sa stii de ce… cauta putin sa vesi despre ce e vorba si ce face Andrei si dupa poti sa emiti o parere…
NOU
Speciali…sti
NOU
Genul de om care folosește hostgator.
NOU
Salut Arhi,
Acel formular am incercat sa il facem cu cat mai putine date posibil, asa cum zicea si Lucil daca le primim de la comerciant nici nu le mai cerem utilizatorului final.
Sunt date care ne ajuta la antifrauda si comparativ cu orice procesator international avem un formular extrem de scurt, la PayPal de exemplu trebuie sa iti dai inclusiv codul postal, judet, oras si toate sunt mandatory. Toate aceste date nu le folosim decat pentru protejarea comerciantului de tentativele de frauda si sa putem in caz de suspiciuni sa contactam clientul pentru a ne asigura ca este bine intentionat.
Multumesc
NOU
Poate o alta denumire a campurilor ce trebuie completate ar face tranzactia mai relaxanta pentru client? De exemplu, in loc de ’email’ – ’emailul la care doriti sa fie trimisa confirmarea platii’; in loc de ‘nr de tel’ – ‘numarul de telefon la care doriti sa fiti contactat daca sunt necesare verificari suplimentare pentru securitatea tranzactiei’. Ma gandesc ca, daca i se explica clientului scopul pentru care i se cer datele, acesta nu mai are sentimentul ca i se cer datele doar fiindca e procesatorul prea curios din fire :))
NOU
Nu mai stiu cum am platit, dar de serviciile de la Simplenet sunt tare multumit.
NOU
Toti suntem multumiti de ei. 🙂
Felicitari pentru munca pe care o fac.
NOU
www.intodns.com/mobilpay.ro
La data testului avem așa:
1) un nameserver nu funcționează (pentru un site de plăți online, m-aș cam îngrijora)
2) mailul e (tot) la Google Apps
le-am scris încă de acum doi ani ca nu mă simt foarte confortabil să-mi pună clienții să trimită datele de card prin email (!) la Google, unde nu au control asupra datelor; în plus, nu m-au anunțat că datele mele personale (precum și cele ale clienților) sunt procesate de o terță companie;
NOU
La plățile cu cardul – procesate de tot felul de firme din Ro – am văzut că îmi cereau CPN??? De ce? Am plătit online la procesatori din toată lumea asta și niciodată, nimeni, nu a cerut așa ceva.
Așa că renunț și caut serviciul/obiectul asemănător la firme altele decît românești.
NOU
@Arbait, procesatorul de card nu are niciun motiv să-ți ceară CNP.
Dacă firma către faci plata implementează însă solicitarea de CNP în formularul de plată, asta e altă discuție.
NOU
nu mai faceţi atâta caz de Cnp,este afisat pe fereastra secţiilor de votare,cine vrea serveste de acolo
NOU
ce proiecte mai ai in onlinepe langa ArhiBlog si ArhiBet? :d
NOU
Arhi
Poate intr-o zi ne si vedem sa discutam despre ce se cere si ce nu. In ce context samd. Sa ne dam cu parerea este usor.
Astepta-te la spam. Mult si bine.
merci de dedicatie.
NOU
a fost cu dragoste:)
NOU
remarc dragostea. si o apreciez. always.
invitatia ramane. la o cafea . oricand . sa fiu sigur ca totul e clar 😀
NOU
Am lucrat in trecut cu Netopia/Mobilpay si as vrea sa fie mai multi Ceo sa sara in ajutorul tau cand ei sunt in vacanta. Cat despre spam … poti sa astepti mult si bine 🙂
NOU
Cat despre spam… eu m-am referit DOAR la culegerea de date personale in plus, nu am comentat o secunda serviciul, care e foarte decent. Nu inteleg, de ce mi se raspunde ca serviciul e bun? Poate ma luminezi putin.