Trecând ieri seară prin Carrefour, ca să verific pentru voi dacă merge aplicația vieții, am văzut mopedul acesta.

Ca să înțelegeți. Nevastă-mea, ca bikeriță, râde de încercările mele de a-mi lua scuter, fiind de părere că vreau să fac asta ca să simt cum îmi flutură vântul prin vagin. Problema e că eu nu mai am răbdare să fac școala de șoferi, să dau examene și alte chestii, ca să mă plimb ocazional cu o trotinetă.

Așa că mi-ar plăcea mult chestia asta electrică.

Întrebarea e, are cineva așa ceva? Știți cum merge, ce autonomie are, chestii de astea? Nu de alta, dar de la țeapa cu autonomia de la E-Twow, nu prea știu ce să mai cred despre baterii. Pe site spune că 60km, ceea ce nu ar fi rău deloc, la urma urmei, ajungi oriunde în București. Dar dacă autonomia aia e condiționată de o greutate de 60 de kile, iar la 100 devine 30, nu prea mai e așa de bine.

So?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

86 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Dao dracu de mizerie de la carfour,

    Super 73 e-bike
    www.youtube.com/watch?v=cOnyYcDl7WQ

    7
    • #2

      asa e, de ce sa imi iau ceva care arata misto, imi place, merge 60 km, cand pot sa iau o bicicleta la pret dublu? logica eterna a tuturor comentatorilor de aici

      41
    • pai, intrebarea e: dai 4000lei pe ceva ce se strica dupa 30km sau dau 80000lei pe ceva ce poti folosi?

    • #5

      //offtopic
      Știu că mai dădeai pe-aici poze cu #tatigătește, am experimentat și eu azi.
      Vine ăla mic în bucătărie:
      – Bleeeaaah, ce urât miroase! ce gătești?
      (Eu fără cuvinte, c-o oală în care practic fierbe doar apă)

  2. #6

    i.imgflip.com/1bvjm0.jpg

    Practic, acelasi lucru

    55
  3. #7

    Si-a luat anul trecut un prieten trotineta electrica din carrefour, acelasi “producator”. 25km/h sunt de fapt 18. Autonomia de 30km e de fapt de 20, care aia 20 is aia zisi de trotineta, aia care 25=18. Omu are fix 60kg.

    Da e fun cu spume.

    15
  4. #9

    100 de kile? da’ cum ai slabit asa, ne dai si noua reteta?

    27
  5. #11

    zi ma si tu printre vagin. si nu, “asphalt and trouble” (Ben, Full Throttle, Lucasarts 1996). Ia un d-ala mic, sa merge cu categoria b, dar sa faca fum. pererea mea, si-a lu’ nea nicu vacaroiu. succes!

    3
  6. #12

    Arhi sa intrebi daca are omologare rar ca daca nu are nu te poti plimba pe drumurile publice cu el. Inainte era un afis in carrefour pe care scria ca nu sunt omologate (e drept ca nu stiu daca e fix acelasi model sau l-au schimbat intre timp).
    In alta ordine de idei, scuterul se poate conduce cu B. De ce zici ca mai trebuie sa faci odata scoala?

    8
    • #13

      nu ma lasa nevasta-mea sa imi iau scuter. ori motor, ori nimic. caut si eu chestii alternative:)
      buna asta cu omologarea rar, habar nu aveam. pai e valabil si pentru trotinetele electrice, de exemplu?

      8
    • #14

      Cu B-ul ai dreptul sa conduci vehicule din categoria AM, adica:
      – 2/3 roti
      – vmax < 45 km/h
      – benzina < 50 cmc sau electric < 4 KW
      – kg < 350

      Pentru A1 (cum sunt majoritatea scuterelor), tre' sa faci scoala din nou. Folosesc aceasta ocazie sa ma laud ca sunt la lectia nr. 2 pentru categoria A, deci in curand voi intra in clubul oficial al donatorilor de organe. Fir-ati ai dreacu' de conservari.

      21
    • #15

      nush cum ai răbdare. da detalii despre scoala. unde, cat, cate ore, chestii de gen

      7
    • Motor = școală.

      Pentru ce ai, adică B, poți să te urci și să conduci, un scuter de 49cc, înmatriculat pe primărie.
      Avantaje: intri pe oriunde cu consum mic, viteza maxima 45 km/h, daca poti sa te dai cu bicicleta, poti sa te dai si pe ăla, cutie automată, fiabil (chiar si china), piese de schimb ieftine. Sunt si scutere mishto, ma rog…merg mai bine la femei, ca de exemplu Vespa.
      Dezavantaje: o să arăți ca ursul de la circ, ala care se da pe bicicleta. Apoi, se fură des. Cu cat mai comun, cu atat mai repede. Tre sa gandesti unde l tii.

      Motor: tu ești masiv. Iese nakedul sau speed ul din discutie, ramane un cruiser sau un tourer. Școala. Garaj. Piese. Consum. Racire pe lichid daca l vrei în oraș. Consumabile. Echipament. Service bun. Mai zic odata piese si mai zic odata service. 😀 Dupa un an, o sa vrei ceva mai mare. Garantat.

      Mai e varianta trike ului sau atv ului, pe care le poti conduce cu B.

      Gandeste te bine.

      28
    • #17

      1500 RON, dureaza 1,5 luni, scoalaautosport.ro/categoria-a/, la Ilioara. In bani intra toate hangaralele, iti trebuie doar cazierul si copii dupa buletin si permis, de restul se ocupa ei.

      Fac exclusiv dimineata de la 7, nevasta-mea nu stie fiindca bineinteles, nu e de acord, va afla cand parchez motocicleta in fata casei.

      Daca ai dubii asupra cunostintelor teoretice, te poti antrena aici: www.i-drpciv.ro/chestionare-auto-drpciv/. Vezi ca au bagat chestii noi in chestionare gen conducere preventiva si ecologica. La intrebarile cu ecologia, mi-o mai iau din cand in cand.

      9
    • #18

      Total de acord cu RAIDER, eu zic sa mergi pana la capat, un scuter mai de doamne-ajuta, te va scuti de injuraturi si alte neplaceri pe care le primesti mergand pe trotuar, si pana la urma iti faci treaba cu el mult mai bine decat cu trocariciul asta!

      1
    • exact ce a zis Raider pe final, ia gândeşte-te la un trike… prin Germania am văzut că-s super ieftine.

      1
    • “Dupa un an, o sa vrei ceva mai mare. Garantat.”
      Vorbeam cu niste motoristi si ziceau ca ar fi mai bine ca “ceva altfel” sa iti iei dupa 2 ani. Chit ca dupa 1 an vrei sa schimbi

    • Is curios motivele pentru minusuri.

    • #22

      nu observi ca e un numar constant de minusuri?

    • faza cu motorul era ca in primul an apuci sa crezi ca esti jmecher si bun. Si motorul, de incepatori, deja ti-l cunosti si te mai scapa de anumite greseli.
      Daca iti schimbi motorul dupa primul an, cu ceva mai bun si mai tapan, ala s-ar putea sa nu iti mai ierte greseli. Pe care o sa le faci, 100%

    • #24

      @RAIDER

      1 nu zic ca nu or exista si scutere cu cutie automata, dar 99.99% au cvt. pentru consumatorul final e acelasi lucru dar e totusi cu totul altceva.
      2 l-ai zapacit pe om.. speed, naked, cruiser, tourer… zi bre ceva concret. un bmw f de inceput si dupa ce afla ca ii lace poate trece pe un k.
      3 atv-urile nu au ce cauta in oras. au dezavantajele tuturor categoriilor de autovehicule si avantajele niciuneia. lente, zgomotoase, voluminoase, te bate vantul, alta categorie de permis. trikeurile sunt doar un pic mai bune, ideea era insa sa scape de blocaje. mai bine sta in conserva la aer conditionat decat pe trike sau atv.
      4 nu il vad pe cetin stand cu trotineta legata de gard in fata blocului. daca se muta intr-un rezidential mai de doamne ajuta poate are loc de parcare si/sau control acces.
      5 piese.. de ce? in 6 ani de cand cand am sv-ul am schimbat o oglinda si o scarita exclusiv din vina mea. si jugul pentru ca am vrut eu. zxr-ul dinainte era un harb si am schimbat la el cred ca tot mai putin carenele. concluzia e sa iti iei ceva ok si nu ai probleme. service da, daca nu ai chef sa iti murdaresti manutele. si sa nu aud de consumabile, ca alea sunt si la masini si la orice altceva face vrum.

    • #25

      problema e ca eu niciodata nu o sa dau de permis. daca as da, stiu ce motor vreau. kawasaki vulcan. dar, cum ziceam, niciodata

    • #26

      eh, atunci nu o sa te intreb decat cum stai cu spatele… 🙂

  7. #27

    btw, pe site e 4999, in magazin 4499.

    3
    • #28

      magazinele fizice au și campanii proprii

      7
  8. #29

    E o porcarie.
    E foarte grea, greu de depozitat, de urcat cu ea in lift, magazin, metrou, etc.
    Pe trotuar nu ai voie sa mergi cu ea, pe strada nu prea te vad ceilalti…
    Nu vad ce e asa fun sa mergi cu 30 la ora pe un fel de scuter…

    3
  9. #30

    Pare cam firav. Va rezista gropilor de la noi?
    In plus, unde sunt bateriile? Pentru 1000w si autonomie de 60km ar trebui sa aiba un acumulator voluminos.

    1
  10. #31

    Unii au senzatia ca daca dau minus, se intampla ce..?

    3
  11. #32

    Uite aici niste romani are fac ceva asemanator dar mai fancy:
    www.scooterson.com/

    1
    • #33

      Astea arata chiar bine si par destul de rezistente.

  12. Ia-ti motor. Esti de valoarea lui Mariciu, sa te plimbi cu trotineta?

    1
  13. #35

    Cum duci namila aia pana in Germania ?

    2
    • #36

      Castrata, nu l-ai auzit saptamana trecuta?

  14. #37

    Omul intreaba daca are cineva chestia aia electrica si despre câteva păreri, iar voi țineți morțiș să dați doar pe lângă. 2..3 comentarii la obiect, restul..Sa ne băgăm în seamă.
    Dar de altfel suntem siderati de Dancila si votanții psd.

    5
    • #38

      #amin. plus aia ca eu zic ca NU pot sa imi iau scuter. ia-ti scuter. pula mea.

    • Ăia care-ți zic să-ți iei scuter n-au nevastă, plm. Dac-ar avea ar ști că niciodată, dar ABSOLUT niciodată nu e bine să faci ceva împotriva dorințelor nevestei.

    • #40

      Sau: Cum duci namila până în Germania? Asteptam o descriere. După care sa ne povestești exact, dar exact, cum faci cu sotia in pat, după ora 21.
      Multumim.

    • #41

      Cum adica, cum o duce pana in Germania? Pai evita autostrazile, ca acolo e viteza minima 50km/h. Drumuri uscate, Cetin!

    • #42

      O duce-n Germanea pă piese, în troler.
      Cum și-a luat Mișu Aro 10. Nu am eu timp că vă povesteam cum au făcut ăia când a apărut ăsta la inspecția tehnică și emisii cu Aro 10 și-i lipsea o aripă. Că o pierduseră ăștia pe drum.

  15. #43

    Iti pot da niste detalii, am un scuter electric, mai degraba trotineta.

    Un scuter electric usor, ce poate duce 100-120kg cu 25-35km/h consuma cam 2kWh/100km. Eu am facut experimente cu un astfel de scooter cu baterii cu plumb, il am si acum acasa, urmeaza sa fac un upgrade la baterie, trec pe litiu. Motorul e un 800W DC cu perii, chinezesc, cu controler PWM de 36V, merge cu 3 baterii cu plumb gel inseriate, atinge cam 36km/h cu bateria incarcata, dar nu scade sub 25km/h catre final. Energia maxima a bateriilor originale e cam 36V*12Ah=432Wh si cu astia facea cam 20km, deci cam 2kWh/100km.

    Tine cont de energia bateriei, Volt*Amper*ora=Watt*ora. Ca sa ajungi la 60km distanta iti trebuie cam 1.2kWh. Nu prea cred ca scuterul ala are atata baterie.

    Uite modelul de scuter pe care-l am eu. E destul de mobil, il poti lua cu tine in casa, desi nu e chiar usor, dar se pliaza. Nu am vreo legatura cu firma, doar ca exemplu.

    www.motor-bike.ro/Trotineta-Electrica-ZT51-COOPER-BLACK-d3180.htm

  16. #44

    Pai cel mai fezabil este sa il rogi pe prietenul Razvan sa luati unul in teste si sa il verifice el dpdv autonomie, baterie, sistem electronic. Am vazut cateva prin oras si par super ok.

    La ce aspecte sa te gandesti:
    – unde o depozitezi?
    – cum o incarci?
    – te deplasezi doar tu cu ea?
    – vrei sa transporti chestii in plus?

    Singura observatie, furca aia fata mi se pare un pic firava raportata la roata si unghiurile cu ghidonul.

    • #45

      doar eu, nevasta-mea nu s-ar urca pe asa ceva nici batuta. fix doar ptr plimbaricile mele:)

    • #46

      Avand in vedere totusi caracteristicile tale coroporale, trebuie neaparat sa testezi, sa te urci pe una, sa vezi cum se lasa amortizoarele, cum are imbinarile. Te poti rani destul de grav daca incepe sa cedeze in mers.

      Daca ai deja o bicicleta poti incerca chestia asta 🙂
      www.youtube.com/watch?v=MD1CM_W_kJc

  17. #47

    Cred că toptanul ăla de dește aiurea în jos pt Cetin sunt răbufnirea perioadei negre fără butoane din care tocmai ce-am ieșit.

  18. #48

    Off topic: Observ ca Arhi primeste multe manute negative, orice ar comenta 🙂

  19. #50

    Iti voi impartasi experienta mea pe trotineta, ar trebui sa fie la fel si pe mopedul asta din punct de vedere al autonomiei: am o trotineta xiaomi, ei se lauda cu autonomie de 30 de km si o viteza max de 25 de km/h. Adevarul e ca cei 30 de km autonomie ii obtii daca mergi cu ea in modul eco si asta inseamna viteza max de 12-15km/h si o acceleratie de melc.
    Daca mergi in modul normal autonomia e de 20-24km/h, depinde cat borduri trebuie sa urc (prefer sa merg cat mai des pe trotuar pentru ca e mai safe insa nu poti lua bordurile fara sa te dai jos de pe trotineta. also, cel mai mare consum il are la plecarea de pe loc si accelerare). Viteza maxima pe care am prins-o a fost de 24km/h, eu avand 79kg.
    Sper ca ti-a fost de ajutor.

  20. #51

    Salut! Nu iti recomand acest model, un prieten de-al meu a avut si nici dupa o luna au inceput sa-i cedeze rand pe rand cate o piesa ( claxon, far…) . A incercat sa-l returneze dar nu a reusit, intr-un final l-a vandut cu 3000 de lei, el cumparandu-l cu 4500.

  21. #52

    Uite asa:

    www.olx.ro/oferta/aprilia-rs-50-IDaUtHf.html#69df820d50

    E un scuter care arata ca o motocicleta.

    • #53

      dude, eu sunt un tip masiv, nu am cum sa ma urc pe asa ceva :))

    • #54

      Acum se vede avantajul in avea 1.70 !

    • #55

      da, well, daca nu ai minim 100 de kile…

  22. #56

    Off-topic: unde pot face un control la ochi, in Bucuresti?
    Stiu, la orice centru din ala….dar unii pe ale caror rezultate sa te poti si baza, daca se poate?
    Multumesc anticipat.

    • #58

      Multumesc frumos, c’est gentil 🙂

    • #59

      Arhi, am sunat si voiam sa-ti transmit si tie raspunsul: s-a inchis clinica. Se mai ocupa doar de comenzile pentru lentile de contact.

    • #60

      oh, well…sowwy. pacat, acolo il duceam pe printul mostenitor la control

    • #61

      @cetin am fost p’acolo la recomandarea ta (actualmente erai cu doamna, o alta doamna și pocitania neagra prin zona Starbucks in ziua aia). Controlul, lentile de contact… All ok.
      Dupa Paste am dat o fugă sa refac stocul de lentile. Nu mai primeau comenzi pentru ca firma/clinica urma sa fie vanduta. Am sunat acum vreo 3 saptamani sa vad cum s-au liniștit apele si mi-a răspuns o doamna din Brașov. Pana am urma am găsit aici aceleași lentile la 3/4 din pret. Acum vedem unde găsesc si un medic competent :))

    • #62

      @cetin cred a o problema cu pluginu de manute: orice comment vine cu o manauta in jos by default :)) (

    • #63

      Ca sa nu ramana povestea fara final: am ajuns la Clinica Rytmomed (Popa Tatu 35), la Oftalmo: consultatie ok, 100RON, verificat toate cele – multumit!

  23. #64

    La dimensiunile tale cam orice poti “conduce” cu B si are 2 roti o sa te faca sa arati de la funny la hidos. O alta mare problema la jucariile astea pe care nu a mentionat-o nimeni pana acum e legata de siguranta. Un amic a avut un accident cu o trotineta electrica la nici 20 la ora si a iesit mult mai sifonat din el decat cazaturile de pe motor.

    Sfatul meu e sa-ti invingi lenea si sa faci scoala ca sa iei A-ul. Chiar daca o sa iti iei ceva care s-ar incadra in categoriile inferioare, diferenta de bani e mica, iar cea de timp la fel (pentru categoriile mai mici nu iti trebuie tot atea ore de practica). Mersul pe motor te face un sofer mai bun overall, deci e un skill pe care e indicat sa il ai. In plus la scoala o sa ai ocazia sa mergi pe 3-4 motoare diferite si o sa-ti fie mult mai usor sa te orientezi catre ceva ce-ti place atunci cand ajungi la momentul achizitiei.

    E drept ca e posibil sa ai ceva de asteptat pana cand te programeaza la examen. Am auzit de cazuri cu asteptat 3 luni dupa ce ai terminat cu scoala si ai luat sala. E oricum mult mai ieftin sa faci scoala aici decat afara. Calitatea instructorilor si baza materiala este in general sub ce gasesti afara, dar ca la orice scoala degeaba ai profesor un laureat Nobel, daca nu vrei tu sa inveti o sa treci prin scoala ca gasca prin apa.

  24. #65

    Cine spune ca tipii masivi nu pot merge pe speed ? Fost 120 de kile, actual 96, combinat cu Honda 954, e ok 🙂 Si daca doamna nu-ti permite sa-ti iei scuter, stie ea ce stie. Solutia ar fi sa-i cumperi EI motor, n-o sa vrea mai mearga pe el, give-away nu mi-l dai ca na, e scump…asa ca o sa ramai tu sa te sacrifici sa-l folosesti. Gunoiul asta hipsteresc din poza nici nu incape in discutie, imagineaza-te mergand cu el sa cumperi cartofi. Cam asta as zice, daca mai ai nevoie de sugestii despre cum sa-ti cheltui banii tai, nu ezita. Suntem aici.

    • #66

      ideea e ca eu NU VREAU sa fac scoala de soferi, din nou

    • #67

      Dar ideea e că mai bine faci școala de șoferi, crede-ne pe cuvânt, noi știm mai bine ce vrei tu și ce nu vrei!:)))))))))))

  25. #68

    off topic: a fost aseară la postu’ tv securisto-sereist realitatea un caz despre o creatură din rromânia măritată cu un saudit, creatura s’a dus în arabia saudită și soțu’ saudit a băgat’o la pârnaie unde a amenințat’o că va fi biciuită de 200 ori și DECAPITATĂ dacă nu renunță la copchil, iar consulu’ rromân n’a ajutat’o cu nimic
    poate dă o continuare’n seara asta, pentru cine vrea să emigreze în arabia saudită e foarte important

  26. #69

    Un prieten pesedist zice sa-ti iei doua.
    Pe doua ai loc, te tin si, cel mai important, dublezi autonomia.

    Si ma mai miram cum dreaq au relansat astia macroeconomia …

  27. #70

    Am facut scoala pentru A in 2016, la momentul ala incepuse sa se umple poligoanele si programarea la probele practice dura 3 luni din lipsa de evaluatori.
    Apoi in 2017 am vazut ca toata lumea si-a luat motor in lista mea de facebook.
    In 2018 citesc ca Romania e nr 1 la cresterea vanazarilor de motociclete din Europa (procent din total, nu volume).

    E un trend puternic in Ro asta cu schimbarea masinii pe motor si e justificat, nu doar ca suntem ultima tara latina care nu are un fenomen moto super dezvoltat (vezi Franta, Italia, Spania…) dar traficul impune trecerea la doua roti.

    Cand am inceput sa merg in Bucuresti pe motor faceam 15 minute pana la munca, cu masina faceam 45.
    Din pacate e destul de riscant pentru ca infrastructura nu e foarte adaptata la motoare (doar daca ne gandim la gropi si la gurile de canal…) dar si pentru ca soferii nu-s obisnuiti cu motociclistii.

    Avand in vedere magaoaia spre care te-ai orientat, cred ca ar fi mai districtiv sa dai de A, scoala am facut-o intr-o luna, examenul teoretic absolut banal pentru cineva care are deja B-ul si circula, poligonul e simplut si traseul esti cu instructorul pe motor care te mai ajuta….cand am dat eu 95% trecusera.

    Apoi iti poti lua o moto si poti batea Europa in lung si in lat la costuri minime (pe mine acum ma costa 6 centi/km benzina pentru o honda CB500x).

    • #71

      45>15, dar exista si factorul siguranta. majoritatea motorizatilor pe 2 roti de la noi nu se deplaseaza in scop utilitar ci executa cascadorii.

  28. #72

    Boss, ia uite un pic aici si zi ca nu vrei sa mai faci scoala inca o data pt A :

    goo.gl/images/ZG1UA8
    goo.gl/images/182Mbo
    goo.gl/images/9ZAhQC

  29. #73

    Situatia mea, distante scurte cu opriri dese si locuri de parcare tot mai greu de gasit.

    1. Bicicleta – 100% economic, 10% periculos, 30% util, 99% transpirat ca un ocnas.
    2. Bicicleta electrica 1kW – 90% economic, 30% periculos, 30% util.
    3. Scuter 250 cc – 50% economic, 10% periculos, 80% util.
    4. Scuter electric – n-am gasit ceva care sa ma multumeasca si sa nu trebuiasca sa-mi vand un rinichi pentru achizitie.

    Din ce-am trait eu cam 1 din 10 soferi cu care interactionezi e prost, sta pe telefon, il doare in basca. Vreo 2-3 din 100 sunt absolut imbecili. In momentul in care te vei deplasa cu bicicleta cu 40-50 km/h vor fi mult mai multi soferi surprinsi de viteza ta dubla.

    Scuterul de 50 am avut un Peugeot JetForce, arata belea dar imi radea 8% in oras si nu-i de mers cu el pe DN. Pentru scuter de 250cc trebuie carnet, pe 23 aprilie m-am programat la preschimbat carnetul expirat … 20 iulie fml. Mi-am luat gandul de la scoala.

    ~~~~~~~~~~~

    Dupa 2 ani de mers exclusiv pe bicicleta eu nu mai merg pe sosea cu ceva care nu e capabil sa se deplaseze in ritmul traficului. Tot ce faci e sa generezi frustrare si sa te pui in pericol. Din punctul meu de vedere cata vreme scuterele alea electrice nu pot accelera ca o masina si nu se pot deplasa cu 50-60 km/h sunt ZERO.

    In concluzie daca vrei ceva economic pe distante scurte bicicleta electrica e top pentru ca poti s-o iei in casa.

    • #74

      Era sa uit, cu cat viteza de deplasare e mai mare, cu cat se lungeste “sezonul” mai mult, cu atat imbracamintea devene mai scumpa. Te bucuri de un soare de primavara, te lungesti, te prinde seara si dupa 15 minute de drum dai in trepidatii vreo doo’ ore.

  30. #75

    Eu mă sfădesc cu coana Sculăreasă pentru un Slingshot Polaris. Nu vrea că cică a mai căzut ea de pe tricicletă la 5 ani și i-e frică.

  31. #76

    deci, ce culoare are mopedul ?

    • #77

      negru, am fost acum si m am mai uitat la el:)

  32. #78

    Fara legatura cu subiectul.
    Pentru Arhi: Sunteti paranoia cu cookie-urile lu’ zebedeu, trebuie sa fie ditamai pagina de notificare, nu e de ajuns ceva mai subtil!?

  33. #79

    Uita-te la tine,uita-te la trotineta aia si întreabă-te de ce nu vezi un urs in colanți plutind în lacu lebedelor.

  34. #80

    Uite, asta merge si cu scaun si fara:
    ae01.alicdn.com/kf/UTB8.9_xe1vJXKJkSajhq6A7aFXal.jpg
    ae01.alicdn.com/kf/UTB8kd8WzqrFXKJk43Ovq6ybnpXae.jpg
    ae01.alicdn.com/kf/UTB8Ol2ve22JXKJkSanrq6y3lVXa8.jpg
    ae01.alicdn.com/kf/UTB8GJnxe__IXKJkSalUq6yBzVXaE.jpg
    O folosesc fara scaun, mers zilnic la serviciu si inapoi. Ma tine minim 50Km autonomie reala si are 30Kg 🙂
    Greutate maxima suportata, 150Kg, asa spun ei.
    Inainte am avut E-Twow Boosters S2 🙂

  35. #81

    Degeaba! Nu te mai obosi! 🙂

  36. #82

    Deci, eu am 85 kg, si 1,83 si de de aprox mi-am luat asta: www.bimax.ro/scuter-electric-zt09c

    4 baterii de 12 v si 20Ah. Pe testat, autonomia in oras nu-mi scade sub 56-58 de km, iar viteza ma duce cu 36-38 km/h.

    Deci se poate…

    • #83

      am cu fix 30 de kile mai mult decat tine

    • #84

      Duce pana la 130 kg, Eu ma plimb cu fiul meu care are 25 d ekile plus 85 ai mei si autonomia a scazut cu 5 km. Viteza la fel.

    • #85

      Eu ma plimb in weekend cu fiul meu de 7 ani, care are 25 de kg. Oricum duce pana la 130 kg lejer.
      Autonomia scade cu 5 km.

    • #86

      bun, bun