Buna ziua,

Suntem clientii bancii dvs inca din 2007, avand la banca dumneavoastra un credit de nevoi personale cu plata lunara.
Intelegem, in contextul pandemiei, ca plata ratei se poate face numai in urma unei programari online sau telefonice, asa ca am agreat ideea prin programare telefonica. Doar ca luna trecuta si luna aceasta, la numarul de tel pus la dispozitie -037352581, nu mai raspunde nimeni.

Evident, rata trebuie platita, cu programare sau nu, asa ca m-am prezentat la o filiala a Bcr din Oradea (Bulevardul Decebal 20) si in timp ce asteaptam mai multi am zis sa reincerc. Din nou, fara raspuns.

Cand mi-a venit randul am intrat in banca cu telefonul aratand ca sun de 3 minute si nu raspunde nimeni. Am fost acostat de o doamna care m-a intrebat daca am programare si i-am aratat telefonul care suna si i-am explicat ca problema e veche.

Dintr-o data, doamna m-a anuntat ca dansii sunt in pauza de masa incepand cu ora 13. M-am uitat la ceas si arata 12.50, ca atare am cerut insistent sa imi fie incasati banii deoarece nu dura mai mult de 5 minute.

Doamna a inchis usa dupa mine cu cheia desi am rugat-o macar sa-i anunte pe cei de afara ca se intre in pauza de masa si sa nu astepte.
Mi-a replicat- dansii stiu ce program avem si o sa vina mai tarziu.
Am considerat evenimentul incheiat iar pe angajata dvs o insensibila si am crezut ca totul s-a stins.

Dar doamna respectiva a tinut sa-mi atraga atentia sa nu mai fac galagie ca nu asa se rezolva treburile. Acest lucru m-a jignit. Se pare ca la Bcr nu ai voie sa atragi atentia asupra unor probleme ci doar sa te bucuri ca esti bagat in seama si sa poti zbura cat mai repede de acolo.

Asadar ma vad nevoit sa va enumar urmatoarele probleme
1. la birourile pt incasari era doar o singura persoana in conditiile in care afara la +30 de grade asteptau in 5 persoane
2. in filialele Bcr nu se poarta masca, sau se poarta pe barba, se pare ca covid-ul se sperie de Bcr ca dracul de tamaie.
3. atitudine total neprofesionista si neprimitoare din partea personalului
La adresa personalului voi dezvolta. Am afla de la doamna la care mi-am achitat rata ca doamna cea suparata este managerul agentiei. Nici doamna manager nu purta masca iar cand i-am atras atentia, mi-a replicat- asta-i culmea, sunteti de ala.

Asadar o sa va rog sa-mi explicati ce e ala? Client? Pacalici? Sau doar un amarat care a facut greseala de a lua un credit de la Bcr, care Bcr considera ca e ok sa tii oameni afara cate o jumatate de ora -pentru ca pandemie- dar inauntru aceasta e luata la misto.

Probabil aveti inregistrari pe camerele video. Ar fi interesanta vizionarea si ascultarea lor pentru obiectivitate.
Fata de cele mentionate, luati masurile pe care le considerati necesare in a ridica macar un pic imaginea de mastodont insensibil pe care mi-ati lasat-o mie.
As vrea sa scriu „CU STIMA” dar nu pot.