Cea mai mare mafie din românia, după cea politică, este mafia din transporturi. Federașiile transportatorilor, taximetriștilor, toți cei care pun piedici dezvoltării, care se agață cu orice preț de monopolurile care le-au adus miliarde în trecut și fără de care nu ar exista.

Acum este scandal pentru că ministerul transporturilor a dat un ordin de ministru care reglementează transportul de persoane și, din ordin, lipsește dreptul de preempțiune asupra liniilor de transport în funcție de vechime.

Transportatorii de persoane din Romania sunt nemultumiti de mai mult timp de modul in care ministrul Sova vrea sa modifice Legea 980/2011. Motivul: schimbarile propuse de Sova le-ar da castig de cauza, la apropiatele licitatii pentru atribuirea traseelor, transportatorilor care vor folosi masini noi. Totodata, propunerile lui Sova vor diminua avantajele pe care le au acum la licitatii transportatorii cu experienta.

Știți ce înseamnă asta? Că, prin ordin de ministru, s-a scos căpușarea organizată bazată pe vechime. Ce se întâmpla, de exemplu, în Constanța, unde nimeni nu avea dreptul să trasnporte persoane pe liniile deservite de hârdaiele de gunoi, numite pompos microbuze, ale celor de la GMS, pentru că erau vechi pe traseu și astfel erau ca locurile de parcare de pe șosea, aici a parcat tata, tatăl lui tata și bunicul lui.

Logic, confederațiile de căpușe de transport au intrat în grevă. Cum adică, să vină alții, cu mai mulți bani și mașini noi să ne ia nouă locurile pe care le ocupăm cu hârburile care omoară săptămânal oameni pe șosele? ABSOLUT INACCEPTABIL. Da, absolut serios, FORT și, probabil, mai târziu, COTAR, sunt în grevă ca să nu aibă acces la licitații firme cu mașini noi!!!!

Bine, mafia lor e mare și puternică, întotdeauna au fost așa, aduceți-vă aminte de Miron Mitrea. Adică COTAR sunt atât de bine înfipți încât au determinat-o pe Firea să le facă lege dedicată în București și știe oricine, la Firea nu ajungi cu 2 firfirei. Cel mai probabil, ministrul va zbura și li se va face pe plac mafioților.

Dar măacar, PUȚIN, lumea va afla ce și cine e în spatele microbuzelor morții de pe șoselele româniei.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

7 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Maaan, schema clasica. Aveau nevoie de un subiect ca sa il zboare pe dobitocul ala de Sova. Ca se pregateste un alt dobitoc pe margine, urmare a CEX PSD septembrie.

  2. #3

    Si cand te gandesti ca in alte locuri deja exista conceptul de ‘transport ca serviciu’. Comanzi masina automata, iti vine robotul electric cu 4 roti la usa, incarci, ii zici Go etc:

    www.bbc.com/news/business-45786690

  3. #4

    eu trăiesc la țară și m’am săturat să merg cu microbuzu
    ar trebui până în anii 2000 cu autobuze, erau chiar și autobuze lungi duble
    afară cu golanii cu microbuze infecte de numai poți de aglomerație și de frică că au martorii toți aprinși pe bord

  4. #5

    Realistic vorbind e o piata de niste milioane sa nu zic sute de milioane de euro, bani albi spre gri. Problema reala in toata nebunia asta, o reprezinta dreptul de preemptiune si faptul ca ei traiesc pe baza unui monopol instituit de ei. Sunt de acord cu ideea de licenta de transport, dar nu sunt de acord ca tu sa ai un mijloc de transport in comun mai vechi de 5 an si sa tot iei licenta aia ca esti de acolo de cand lumea si pamantul. Pentru ca oamenii astia au aparut initial ca o alternativa facila a cfr-ului si ca sa vezi au ajuns sa preia din metehnele lor.

  5. #6

    Părerea mea este că doar le-a arătat pisica pentru a mai crește puțin “cotizația”.

  6. Tariceanu e maestrul taxei de jmecher. Este filozofia sa de viata.

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam