ING era un serviciu simplu și drăguț, cu un avantaj major. Nu trebuia să interacționezi cu idioții de dincolo de ghișeu, care sunt la fel de idioți, incompetenți și nepregătiți ca la oricare altă bancă.

Problema e că acum ING se chinuie să fie la fel de idioți, incompetenți și nepregătiți și în online, ca să nu ratezi experiența de a interacționa cu imbecili nici măcar din spatele unui calculator.

Ca să o luăm în ordine.
După ce ING îmi blochează contul și îmi spune că trebuie să schimb parola, pentru că așa vrea el, ING și mă trece prin țâșpe întrebări de securitate, îmi trimite mailul ăsta.

sugi pula ing

Deci practic eu am solicitat să îmi fie schimbată parola, da? NU idioții de la capătul celălalt al firului. Butt, hey, nu asta e totul.

sugi pula ing2

Înțelegeți?
Eu trebuie să îmi aleg o parolă din maxim 5 cifre, parolă care îmi va asigura un nivel înalt de securitate. MAXIM. Fosta mea parolă, compusă din 18 caractere alfanumerice, inclusiv litere mari și mici, fără legătură cu anul de naștere, nume copii sau altceva, era pistol cu capse pe lângă măreața parolă de 5 cifre.

Care înțeleg că va fi valabilă 15 zile, după care trebuie să o schimb.
Serios, îți vine să mori cu ei de gât și, ce e mai grav, nu știi către care bancă să te îndrepți, pentru că toți sunt la fel de idioți.