Aşa că, dacă au să îţi transmită un mesaj foarte important, te roagă să îi suni tu. Ştiţi cum era anunţul ăla de la poarta evreului.
Nu sunaţi, că se consumă curent. Ies eu din când în când


Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

43 comentarii Adaugă comentariu

  1. si ce ti-au zis? 😀

  2. #3

    Nu poti sa le dai reply? Gen ‘nu mai am minute’? 🙂

    • efortul e prea mare. astept sa dea faliment, sa le trimit un sms de compasiune

  3. Cred ca asta e calea cea dreapta spre faliment !

  4. #6

    ce-i icoana aia de langa bluetooth ?

  5. poate vor să-ţi dea în dar un credit 🙂

  6. Sa dai telefon si sa-ţi zică. “Pardon a fost o greşeală. Nu era pt dvs. Acum ne scuzaţi, suntem la masa de seara! Jeniiiiiii, mai vreau ceapăăăă…”

  7. #10

    @ kodeina: Teletype (TTY) machines are used by deaf and hard of hearing people to communicate by typing and reading text. If you have the iPhone TTY Adapter, available at www.apple.com/store, you can use iPhone with a TTY machine.
    Arhi, ne ascunzi ceva? 🙂

  8. Fii si tu baiat bun, da-le macar un bip sa stie ca esti bine!

  9. #13

    deci e un tethering pentru surzi? sharuiesti net prin soapte? 🙂

  10. Nu fiti rai! Vor sa il informeze sa nu isi dea datele confidentiale, caci banca nu le cere niciodata, sunt doar tentative de fraude. Cica e plin netul de escroci!!!

  11. Mesajul era importantat si era interesul tau, arhi, sa suni :)))))))

  12. #16

    Ei cum, Stimate Client, call us. Hahah, ce bataie de joc.

  13. mie imi plac cei de la coface care imi dau sms-uri sa ii sun ca-i ceva urgent, :)) , pentru mine sau pentru voi?

  14. Lasă că nu doar în România se procedează aşa. În Italia e fix la fel. Faza e că nu îţi dau sms doar când ai de dat bani ci şi când sunt şi alte chestii la mijloc, gen: refinanţări, plăţi de efectuat, etc. .

  15. Urmatorul mesaj ar trebui sa fie de genul: Nici nu stiti ce pierdeti daca nu sunati acuma 😀

  16. #20

    apropo de evrei, am fost acum 2 saptamani in sibiu, vizitam ce vizitam pe acolo si trecem din intamplare pe langa o sinagoga amarata, care nu era nu stiu ce minunatie arhitecturala.Asadar trecem pe langa ea fara vreun interes cand vad pe o foaie de hartie lipita de poarta intrarii “taxa de vizitare 3 lei/persoana”.Am murit de ras, evreul tot evreu, nu se dezminte.Catedrala ortodoxa o puteai vizita gratis, cea evanghelica la fel, biserici evanghelice si catolice iar le puteai vizita in voie.

  17. #21

    Dutu Mihai, sunt sigur ca ei nu au sa imi dea nimic:)))))))

  18. #22

    apropo de vizitat relicve evreiesti, si la galati daca vrei sa vizitezi cimitirul evreiesc tre sa platesti 2 lei. cum pana mea frate???????

  19. Daca ai telefon pe Vodafone (ma rog, acum corect e si pe Vodafone), poate stii ca au un robot care da bip-uri. Prima data am crezut ca am ratat apelul si am sunat de tampit – cand colo, ce sa vezi? Tot asa, vroiau sa-mi zica ceva. Pai daca operatorii de telefonie dau bip-uri, cum vrei sa te sune banca, pe banii ei? De unde dracu’ sa aiba banca bani??

    • #25

      hai ba, da-o-n pula mea, ca nu pot sa cred. cum pula mea sa iti dea bip? si ce sa iti zica? buna ziua, daca tot ati sunat, hai sa va spunem de noua noastra oferta???

  20. bipul e intrument de promovare =))

  21. @arhi: pe bune, de vreo 2 sau 3 luni fac asta. e un numar vodafone fix, de-ala cu 0372, ceva de genul.

  22. am sunat acum, ca aveam numarul: “ati sunat la vodafone departamentul plati. pentru limba romana…” . deci, imi bateau obrazul ca nu le-am platit factura :)))

    • #30

      pai da-l si tu, sa punem pe blog la capitolul `daca sunteti sunati, nu raspundeti`

  23. ia, da-l la oameni (lu’ Pesteanu sa i-l dai pe twitter, ca altceva nu mai citeste) – 0372022244

  24. caz concret iti spun eu arhi, la mine departamentul plati Vodafone dadea bip cand intarziam plata facturi..

  25. Julius, am patit-o si eu cu Vodafone, numai ca mie nu mi-au dat bip. A sunat telefonul cu numarul ala de la relatii cu clientii care te suna sa iti spuna de ofertele lor. Si cand ma pregateam sa ii le mai zic ceva de dulce ca le-am tot repetat sa nu mai ma sune in scop promotional aud in casca: “Momentan toti operatori sunt ocupati. Va rugam asteptati!” Adica fix mesajul pe care il auzi cand suni la relatii cu clientii. Atunci mi-am dat seama ca cei de la Vodafone au ajuns rau de tot de au ajuns sa ma sune si sa imi spuna ca au toti operatori ocupati. Probabil ca deja le plecasera toti angajati (s-au i-au dat ei afara sa mai reduca din costuri) si mai ramasese doar robotul care forma automat sa stinga lumina.

  26. @ictin: păţăşti

  27. #35

    RBS nu are cum sa mai dea faliment ca era sa dea odata (2008) si a fost nationalizata, acum e banca de stat. Probabil de aia au buget redus la telefonie.

    en.wikipedia.org/wiki/Royal_Bank_of_Scotland_Group

  28. si eu care credeam ca doar baietii’ de la cablu’ dau bip :))

  29. #37

    baietii de la cablu fac senzatie prin intarzierile cu orele, de-ti f?@ toata ziua.

  30. #38

    Julius are dreptate.Astia de la Vodafone dau beep de la nr asta: 0372022222 dar asta nu m-a deranjat ….ete!…sa dea pana le vine rau! Mai au un sistem prost :suna telefonul-raspunzi-“va rugam tastati tasta 1” …..what?!? adica ma trezesti la 9 dimineata sambata sa tastez tasta 1?astia sunt tampiti?pai eu am tel digital si pana-l deblochez sa pot tasta trece baba cu colacii! Si cu ce drept ma deranjezi in ziua mea libera la ora 9 dim?ca sa-mi spui,de fapt, ca am de plata x lei,de care stiam oricum! Idioti

  31. ii mananca si pe ei criza coane!! taie tot ce pot,,,pana si abonamentele cu astia de la telefonie!

  32. Poate domnisoarele si domnii de la recuperare debite restante ( 90% studenti ) pur si simplu nu au chef sa vorbeasca cu dumneavoastra deoarece au atins targetul si nu mai sunt interesati 🙂 de alte povesti cu “am uitat” asa ca va dau bip si gata. In sisteme apare au ei au sunat, voi nu a ti fost **** la cap cu plata, toata lumea fericita 🙂

    PS: Doar o parere 😀

  33. #41

    In schimb, ma suna pe mine saptamanal (cateodata si de doua ori pe zi) sa platesc o rata la un card de credit.
    Aceasta rata tot ei o retrag lunar dintr-un card de debit, deschis tot la ei, optiune pe care am ales-o pentru a nu mai bate drumul la banca.
    Dar pana nu le confirm de vreo 4-5 ori pe luna (pentru ca uita periodic de existenta acordului semnat de mine) ca pot retrage suma aia din cardul de credit, nu se lasa.

    Si-am mai patit una haioasa cu ei: Am facut o plata online intr-o seara (pe la ora 23). Nici n-am apucat bine sa fac ultima operatiune ca-mi suna telefonul. Erau de la RBS si voiau sa se asigure ca am folosit cardul de credit .
    M-am amuzat atunci pt ca mi-am inchipuit cum sta un nene acolo, in fata unui computer si zice: waaa…e o plata pe teava. Atentieee….atentie…acum! ”Buna seara, sunt Pulica Franaru de la rbs bank, ati (…)?”

    Deci lor le place sa vorbeasca la telefon, probabil tu esti ala indisponibil.

    Apoi, daca vrei totusi sa suni la numarul ala iti zic eu ce se va-ntampla: Tu ii vei intreba de ce te-au cautat, ei te vor intreba ”cine?”, le vei spune ce si cum, iti vor cere toate datele, pe care le vei da, ei vor inventa alte intrebari, te vei enerva, ei iti vor cere scuze pentru asteptare si te vor ruga sa suni la relatii clienti pentru ca.
    Iar lucrurile vor scapa din control.

    Eh, am multe povesti de spus in urma acestei relatii, dar n-as vrea sa-mi scormonesc trecutul sensibil, mai ales ca terapia costa atunci cand apare criza.

    Sfatul meu e sa nu raspunzi niciodata, dar niciodata, la sms-uri sau telefoane cu nr. 021/207.0… Aceasta actiune va produce leziuni grave nervilor si rabdarii umane.

    o clienta RBS care raspundea la telefon

  34. sunteti la fel de prosti precum cei care incarca coduri de cartele pe un numat pt a castiga nu stiu ce premiu……… o banca de talia RBS nu v-ar cere sa sunati voi.
    A sunat cineva?? Sigur ala nu este nr bancii…….