Mai țineți minte momentele alea mișto când se faultează hipermarketurile ele și își aruncă reciproc șobolani și gândaci prin galantare, după care trimit inocent filmările către șacalii de presă, care abia așteaptă? Țineți minte titlurile, nu? ÎNCREDIBIL, ȘOBOLANI ÎN RAFTUL DE PÂINE LA KAUFLAND, GÂNDACI LA MEGA IMAGE, 3 LILIECI FĂCEAU SEX LA LIDL!!! Am observat că la Carrefour nu apar de astea, deci ori sunt mult mai buni decât ceilalți, ori plătesc șantajele jurnalistice.
Ei, pentru că ați auzi cuvântul șantaj, să ne reîntoarcem la subiect.
Mizerie de 5 stele! Asta au găsit inspectorii de la Protecţia Consumatorilor în bucătăriile a două dintre cele mai luxoase hoteluri din Capitală. Printre ustensilele ruginite şi murdare, comisarii au descoperit alimente expirate şi produse alterate. Bucătăriile au fost închise temporar şi s-au dat amenzi de peste 7 mii de euro.
Uitați-vă la poza de mai sus, poate găsiți pe undeva numele hotelurilor, nu de alta, dar eu nu am reușit să îl descopăr. Bine, reporterul, noob, le-a urcat pe site direct din mizeria de Huawei care îi pune inclusiv watermark pe poză, atât de profesioniști sunt, așa că în unele poze se vede că e vorba de Athenee Palace-Hilton. Celălalt hotel, după cele 5 stele alăturate de “jurnaliști” e posibil să fie Radisson Blu, dar nu bag mâna în foc.
Dar în rest, batista pe țambal maxim, nu cumva să stricăm cumva status quoul. Publicul a primit știrea care nu spune nimic și nu îl ajută să se ferească de țepe, banii ca taxă de protecție sunt sau vor fi încasați, totul e așa cum trebuie. În rest, să nu uităm, la Kaufland s-au găsit șobolani.
Sincer vă spun, urmărind, din poziția mea, toate mizeriile astea, apreciez și mai mult brandurile respective. Pentru că înseamnă că nu plătesc șantaje și își văd de treaba lor. Ceea ce e maxim de apreciat, cu o sumă modică ar putea să își asigure presă mută în toată românia, dar iată, că preferă să nu.
NOU
Kaufland are cel mai citit ziar național din România 🙂
NOU
Cel mai aruncat fără a fi citit 🙂
NOU
Lăsând conținutul articolelor la o parte, haideți să ne uităm și la paginile web ale publicațiilor. Înțeleg, ei trăiesc din publicitate și șantaj, dar să citești astăzi o știre, e ca atunci când îmi căutam telefonul în coșul de gunoi de la McDonald’s, după ce, într-un final, realizasem că n-avea altundeva să fie.
Deachizi articolul și începe spectacolul. Dai scroll și nu funcționează, apoi încerci din nou, dar înainte cu o fracțiune de secundă apare un add pe care 99.99% din oameni nu-l vor rata. Pentru a citi articolul, trebuie să faci slalom printre o mulțime de gunoaie.
Ce să mai zici de titlurile false.
NOU
chiar acum plec la lidl, ca e luni!
NOU
La Kaufland Sf.Gheorghe nu i-au dat lui George Simion muștar la mici pentru că nu știa cum să ceară în ungurește. Tot zicea “…cu de-ăla, galben” și băga degetu’n nas, dar degeaba.
NOU
Liliecii aia erau sobolanii care au baut Red Bull?
NOU
Carrefour-ul da mita atât la presa cât și la autoritățile de control. Doar nu degeaba nu și a umplut Board-ul cu securiști.
NOU
Carrefour-ul da mita atât la presa cât și la autoritățile de control. Doar nu degeaba și a umplut Board-ul cu securiști.
NOU
Securicii nu dau mita, ei primesc