Nu cred că există un loc cu prostie lvl infinit așa cum e internetul. Și nu neapărat facebook, subiectul a ce scriu, ci orice loc unde se adună populație tâmpă și gregară, fără a exista leadership sau măcar o umbră de moderare.

Am ținu să notez rantul ăsta, ca să îmi aduc aminte când o să mai vreau să reactivez contul de facebook, pentru orice motiv, că trebuie să îmi văd de treabă și să nu mai mă amestec cu gloata în felul ăsta.

Deci, ca să înțelegeți, există tâmpiți care vin și se ceartă cu mine, la scamul ăsta cu cutremurul, ca să înțeleg că, de fapt, acolo e o predicție reală, nu doar o mizerie în care au schimbat data articolului. Dar stai, nu e adevărat, uite, comentariile, uite, nu e editat, uite. înjurături cât casa pe săracu’ Auraș, totul pentru scopul de a li se adeveri faptul că nu sunt proști și că realitatea este aia.

Este incredibil câtă prostie există pe internet. Da, sunt conștient că ea exista și înainte, dar imbecilii de genul acesta se consumau în baruri, la meciuri de fotbal sau la o șuetă de gospodine. Acum sunt publice și influențează mase de oameni, doar pentru că sunt idioți și mulți. Atâția oameni zic, deci trebuie să fie adevărat. Vaccinuri, herp derp, predicții cutremure sau, ca să citez “aici vorbim de oameni cu experiență, care fac analize de modele matematice“. Nici să râd nu îmi mai vine.

Cea mai mare invenție e lumii civilizate este și cea care îi va aduce decăderea.
herp derp

Sper că e de la sine înțeles că comentariile cu Dar să privim dovezile, totuși, uite, ajung în trash, indiferent cine le face.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

55 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    dar sa privim dovezile, totuși, uite… 🙂
    face nenea Guran emisiune acum și ne lămurește cum e cu roalert și dsu și csu și toate cele.

  2. #3

    eu am găsit muuuultă prostie în bucurești
    mulți bucureșteni put de proști ce sânt

    • #4

      pentru ca vin de la voi, de acolo, sa vada ce gust are painea alba

    • #5

      o variantă

    • #6

      Nu, tu ai vazut multi cocliti care vin din curu țării, si se poartă ca niste ghiolbani, n7 ai vazut bucureșteni…

    • #7

      în academia de poliție parcă eram într’un grajd infect, atâtea animale erau acolo

    • #8

      nu mai exista bucuresteni – exista vasluieni, ieseni, braileni, etc cu numerele schimbate la masina
      case closed

    • Ghiolbanii de la tara se duc la Italia si la Spania, nu mai merg de 30 de ani in Bucuresti. Sunt niste sate prin Suceava pline de vilane cu 2 etaje langa cotetul de chirpici unde satu mosnegii. Nu cu bani de la Bucuresti isi fac aia vilele. Pline, adica sute.
      Singurii care mai vin din Moldova sunt studentii dar aia asa rupti in cur cum sunt va ridica media IQ-ului. Nu stiu de restul Sholdovenilor dar In Suceava la moda e Clujul. Fara gluma, pentru astia de la liceele mai bune Bucurestiul este mult prea cocalar. Sincer, nici nu stiu de ce au parerea asta :))

    • Nici Iasul nu mai este foarte atractiv ca e plin de moldoveni :))

  3. #11

    Pe Hâncu îl mai știe cineva? Avea un borcan în care se agitau predicțiile, pe vremea aia Facebook se numea OTV dar funcționa cam la fel ca acum, i-au dat ăia share și a ieșit haos =))

  4. #12

    La fel ne pricepeam si la fotbal. Si uite ce-a iesit!

  5. #13

    Post cutremur ne-a explicat unu la o masă că semnele erau,cerul roșu.Că găsim pe internet semnele.Că animalele simt,da’ suntem noi prosti.Ca să citim tot pe internet.M-am ridicat si am plecat.Au rămas niste dudui care îi cereau detalii,linkuri.Eu dacă iau bull terieru si îl pun cu curu pe epicentru, se stinge unda seismica în Iran si asta nu deschide un ochi.La cutremuru asta nu a ridicat o ureche,l-am trezit eu după vreo câteva minute cu un ghiont sănătos.

    • #14

      Fix asa am fost eu cu pisicile. Dormeau amandoua pe picioarele mele si le-am dat eu un junghi in timpul cutremurului. Nu s-au clintit nicicum.

    • #15

      Sunt animale care se agita inainte de cutrem dar sunt si animale care din somn pica într-un somn si mai adînc. Depinde de voi sa cititi semnele, nu mai dati vina pe animale!

    • #16

      Uite ca motanul meu a fost destul de agitat. Nu l-am mai vazut asa cred ca niciodata. Desi nu cred ca era din cauza cutremurului efectiv Ci de la boom-ul lui si-a luat panica nestiind de unde se aude si mergea din camera in camera cautand sursa zgomotului.

    • #17

      Si iata cum… de chemi calul ori nu-l chemi, el ori vine ori nu vine.

  6. #18

    Primul lucru la care m-am gandit cand am vazut postarea, a fost: Japonia, tara afectata serios de cutremure si puternic tehnologizata, nu pot prezice cutremurele, dar o pot face unii pe facebook in Romania. Sigur ca da

  7. #20

    Internetul nu e locul unde s-a inventat prostia, e locul unde prostia a iesit doar la suprafata:)))

    • #21

      Locuri “binecuvantate” cu aceasta caracteristica sunt si bisericile. Da, si alea gen “glorie lu’ unu, mielu’ “.

      chair si cu comentariul asta sper totusi sa ajung in rai :smiling_imp:

  8. Mno, și io mă simt vinovat că am facut mishto de moldoveni și am supărat o pe fata aia.
    Nici io nu ma mai duc la nunți de moldoveni ca să rezist tentației 😀

  9. #23

    Vand pagini de facebook vechi cu 50 de postari cu cate 3 comentarii “neutre”. Paginile nu au likeuri.
    Rog seriozitate.
    Contact: hmpg.net

  10. Bai, cutremuru’ ca cutremuru’, da’ ati vazut ce zi frumoasa fu dupa cutremur?
    Chiar m-am cutremurat!

    • #25

      No, ni tu mă la el cum scrie fu în loc de a fost. 🙂
      fu, mă, fu frumoasă

  11. #26

    Calm. Nu te enerva. Ei sunt mai mulți ca noi.

  12. #27

    nu s-a inventat “pe internet”. doar a fost dusa pe cele mai inalte culmi. legat de cutremur ma mir ca nu a realizat lumea ca e vorba doar de un conflict de comunicare intre placi.

  13. #28

    Cu riscul de a supăra pe unii dintre colegi cu romgleza mea, o sa las asta aici:
    “The saddest aspect of life right now is that science gathers knowledge faster than society gathers wisdom” – nenea Isaac Asimov.

    • #29

      “Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.”

      nenea George Carlin.

    • #30

      “Retards everywhere” – Cetin, cca 2018 d.H

  14. #31

    Vorba de anul ăsta, made by Cetin, și la care nu mă pot opri să mă gîndesc e aia cu „M-am săturat să fac content gratis pentru ȚUKENBERG”…

  15. #32

    m-am uitat in dimineata asta pe fb si pe comentariile paginilor de stiri la articolele despre alegerea lui Bolsonaro. 80% pozitive si de felicitare.

    deci repet: niste cetateni exasperati de coruptia din brazilia voteaza un dictator care printre altele a declarat ca greseala dictaturilor a fost ca nu a torturat suficient oamenii ci doar i-a omorat si apoi o lume intreaga (din media) se grabeste sa salute alegerea fascistului si moartea democratiei si a extremei stangi.

    piesele se aseaza: us, brazilia, turcia, rusia, ungaria, romania, polonia, cehia, italia au lideri fascisti sau admiratori ai fascistilor.
    we’re so fucked! in 2-3 ani trecem la epurari si razboaie in aplauzele pulimii de pe internet. tineti-va bine!

    • #33

      Iti dai seama o sa ajungem ca pe vremea romanilor ii bagam pe niste unii in stadioane si dam drumul la lighioane sa ii manace…sau ma rog sa se lupte prima data si pe urma sa ii manace.

    • #34

      Totul e corect pana la Romania. Nu suntem inca acolo. Inca mai avem sanse.

      Adica liderii respectivi ii avem DAR nu au candidat cu programul asta idiot (sau cum ii zici tu fascist).

      Toti ceilalti au spus din campanie ce au de gand (facem zid, oprim imigrantii, ne batem cu Occidentul, cu Soros, fiecare cu propaganda lui) si au castigat procente mari.

      Noi am votat un program plin de minciuni economice, nu niste fascisti.
      Romania a ales un minoritar presedinte. Romanii sunt prea lenesi ca sa fie homofobi la referendumuri.

      Noi suntem prea saraci pentru a fi invadati de imigranti. Fara imigranti propaganda asta nu prinde.

      Ce nu inteleg amatorii astia e ca nu faci dictatura fara tineret. Ei nu se identifica .. nu rezoneaza cu niciun segment important de tineri. Fie ei bogati, saraci, prosti sau destepti.. ai nevoie de 15% din tineri ca sa faci o dictatura. Ei nu fac decat sa ne enerveze si cauta metode sa ascunda ce au furat.

      Stirea care a trecut neobservata a fost ca privatizarea TELDRUM s-a prescris. Au ramas alte fapte in dosar dar metoda de privatizare nu se mai cerceteaza.

      Adica TOT ce s-a furat prin privatizari pana in 2000 s-a prescris. Abia acum pot sta linistiti vreo 10000 de conationali care au fost complici.

      In conditiile in care in lumea larga prescrierea e pana afla procuratura. Daca a apucat cineva sa faca o plangere.. adio prescriere.
      Doar aici si durata cercetarilor si judecatii se adauga la prescriere.

    • #35

      tare mi-e teama ca ai dreptate.

    • #36

      @Victor, in ROmania nu ai nevoie de actori ai raului ca in tarile mari ci mascarici corupti care sa faca orice pentru bani sau pentru libertate.
      in eventualitatea unui conflict armata mondial, liderii romanilor vor da tara cui da mai mult :))

      ma rog, legat de extremism, ai si nu ai dreptate. in ultimii 2 ani am vazut mai multe pareri extremiste, homofobe, antisemite, antiglobalizare de la tinerii romani decat de la batrani. doar pleaca o ureche la ce zic ei, studenti, de la tara, liceeni si vei fi socat.
      nu doar in ro ci si in ue, o generatie care crede ca totul i se cuvine si care nu stie nimic despre trecut si dramele lui e condamnata sa o repede si….eu zic ca o va repeta mai repede decat ne imaginam noi.

    • #37

      Noi spunem de fapt acelasi lucru.
      Eu spun ca nu suntem “inca” acolo. Avem potential dar liderii actuali (PSD) nu au credibilitate.
      Adica nu ca in tarile enumerate.

      Nu avem o miscare de idioti cu sustinere confirmata la vot in randul tinerilor activi politic.

      Ba as spune ca dimpotriva.. tinerii romani activi politic strang semnaturi antipenali, protesteaza la Victoriei.. nu fac garzi patriotice care sa vaneze minoritari pe strazi.
      Probabil daca am avea probleme cu imigrantii .. ar fi altceva.

      Multi oameni din Occident isi apara familia, proprietatea etc aderand la/votand miscarile extremiste fara a fi neaparat rai sau nebuni. Adaugi un pic de propaganda ruseasca, niste lideri ambitiosi peste problema reala a imigrantilor si te trezesti cu Trump, 5 stele, etc.

      Pe langa asta.. toate miscarile dictatoriale omoratoare de minoritari incep cu sloganuri de genul “lege, ordine, curatenie”.
      Cum sa inspiri asa ceva cu lideri condamnati penal? Asta e marele noroc istoric al Romaniei in 2018.

      Singurii care ar fi destul de nemernici sa inceapa o asemenea miscare extremista nu au credibilitate in randul tineretului pentru ca sunt corupti.

      Problemele noastre sunt mari si multe dar ar fi cam asa:
      1. pierderea totala a sperantei pentru un segment f mare din populatie,
      2. coruptie in programele de infrastructura mare,
      3. depopulare,
      4. lipsa de modele care au reusit prin munca (sau nepromovarea lor),
      5. ultimele zvacniri ale cominternului – masuri active la nivel global – doar ca se depopuleaza si ei si nu mai au cadre competentr. Vezi faimosii agenti si tampeniile facute prin Anglia, Olanda etc. Baietii destepti prefera sa se faca ITisti pentru ca gasesc paine la alimentara, nu mai au nevoie de magazine cu circuit inchis.

      La punctul 1 se lucreaza de zor in ambele directii.
      Momente bune pentru moral: CDR 1996, Eliminare vize 2001, NATO 2003, Base 2004 Alianta DA 2004, UE 2007, Referendum 2007, Base 2009, camere la Bac Funeriu, Referendum 2012, arestare Nastase si Voiculescu, Iohannis 2014, Referendum 2018.

      Momente rele: mineriade 90 92, Iliescu 2000, spargere DA 2006-2007, USL 2012, alegeri 2016, ordonanta 13 2017, demitere Kovesi 2018.

      Momente lebada neagra, neprevazute, unele rele pe moment dar benefice pe termen lung pentru noi:
      – Kosovo 1999
      – 911 in 2001
      – Crimeea, Donbas 2014
      – Colectiv
      – alegeri locale 2016 Bucuresti (USB devine USR)
      – Brexit
      – Trump
      – situatia din Turcia.

      Ideea la care vreau sa ajung e ca nimic nu e jucat. Nimic nu e hotarat. Totul inca se joaca si avem toate cartile sa iesim foarte bine.

      Nu suntem cu spatele la zid ca in 1917 (toata armata retrasa in 4 judete, restul tarii ocupat) iar vecinii nu sunt inarmati pana in dinti si gata sa ne ia jugulara.

      Aaaa.. ca trebuie si generatia asta sa munceasca.. plm.. hotii nu se vor da plecati de buna voie de la putere.

    • #38

      @ Victor: Aaaa.. ca trebuie si generatia asta sa munceasca.. plm.. hotii nu se vor da plecati de buna voie de la putere.
      Problema e ca generatia asta e formata intr-o mare masura din analfabeti functionali fani Salam si intr-o mica masura din indivizi inteligenti, calificati dar totusi fara o cultura generala. O masa amorfa, relativ bine platita, careia i se rupe pla de cine e la guvernare, care nu prea voteaza pe motiv ca ba e zapada buna in Poiana, ba ca “si asa la toamna plec din tara”. N-ai cu cine, dom’le! N-ai cu cine!

    • #39

      @Victor, Trump factor benefic? Trump e exponentul autoritarismului mondial, liderii autoritari sunt inspirati de Trump si au prins curaj.
      Unde mai pui ca lui Trump ii convine de minune niste dictaturi in Estul Europei, uita-te doar cati iepuri impusca: distruge UE din interior, le vinde arme pe bani multi in timp ce le ia resursele (in cazul romaniei vezi legea redeventelor, punga de petrol din MN, aurul din Apuseni, gazele de sist. toate astea nu-s subiecte incheiate, se vor redeschide).
      Deja directia politicii externe a Romaniei este clar spre Est: Rusia, Israel, China si Turcia sunt cei care isi impart Romania zilele astea. Sa nu uitam ca in noiembrie e programata sesiunea extraordinara de guvern in comun cu Israelul. Practic, Nety vine sa vada cum poate “investi” in tara :))

    • #40

      Citeste cu atentie.
      Am zis lebada neagra, initial eveniment negativ cu efecte benefice in viitor.

      De ce nu ma acuzi ca ma bucur ca au cazut turnurile, sau de Brexit sau de Turcia? NU ma bucur de niciun “black swan event” dar daca tot ne-am trezit cu ele in brate .. sa profitam, zic.

      Focus .. daca vezi poza mare .. alegerea lui Trump acum da sansa tuturor sa se trezeasca la timp, cat mai putem face ceva. Inclusiv (sau mai ales) in SUA, a trezit NAIVII.

      A expus masurile active, totul e clar ca lumina zilei si ne ajuta indirect pe noi pentru ca vecinii de la est sunt vazuti ca amenintarea care noi spunem ca sunt de decenii.

      Se joaca pe “hearts and minds” pe termen lung, nu pe liderii trecatori de aiurea (fie ei la Washington, Scrovistea sau Kremlin).
      Cat despre resursele noastre dragi pe care ni le va lua Trump … orice presedinte alegeau .. tot ar fi investit companiile daca aveau in ce.
      Si in timp ce noi protestam pe la Pungesti contra americanilor, ghici cine investea fix in gaz de sist pe la Jimbolia? Exact.

      Parerea mea e ca s-au grabit cu tot .. cu Crimeea, cu Trump, cu Brexit .. si-au aratat cartile si e cam gata.
      Au mai pierdut o generatie, s-a lamurit lumea si ce e cu rusii dupa URSS.

      Cu Crimeea/Donbas au pierdut pentru 2 generatii loialitatea ucrainienilor din Ucraina de Vest si acum au un guvern ostil la granite (dupa mii de ucrainieni morti in conflict, problema e serioasa, nu sunt injuraturi peste un rau).
      Brexit a repus in miscare mecanismele blocate din UE, acum se misca spre mai multa integrare (cu cine e dispus sa ramana), spre aparare, cyber, etc.

      De asta zic de Trump ca e eveniment benefic (pe termen lung, strict pentru noi, nu pentru omenire sau drepturile omului din SUA sau drepturile minoritatilor, etc.).
      Nu mai e nimeni naiv acum sa ii judece pe rusi dupa PIB (adica inofensivi). Si cu PIB la piciorul broastei ei tot sunt ambitiosi. Tot au conserve, lanseaza “sloganuri”, “mesaje”, sunt “ingrijorati”, “avertizeaza”, influenteaza alegeri.

      Iar asta cu Romania care se orienteaza spre Est.. pai Romania nu e doar o clica de conducatori care nici nu pot iesi pe strada fara sa fie scuipati.
      Da, daca spui ca niste insi care sunt huiduiti pe strada VOR sa ne indrepte spre X si Y .. iti dau dreptate.
      Doar ca ei nu dau directia, nu cat au popularitate de 4%.
      Viitorul nu e acolo, nu e in 3 babe care voteaza cu ei si nici in 5 tineri fara educatie care sunt usor de prostit.

      Separat de Trump (care nu ne ajuta prin ce face el, ci prin faptul ca se mobilizeaza cei care nu cred in ce reprezinta el), ce parere ai de celelalte idei din comentariile mele?

    • #41

      @ Victor, scuza-ma ca-ti spun dar parerea mea e ca esti un pic naiv.
      Politicienii orienteaza tara catre Est si o data cu ea si mentalitatea romanilor. Ai vazut ultimele sondaje privind increderea in UE a romanilor? a scazut puternic la jumatate si asta in doar 3-4 ani.

      Nu zic ca Trump n-ar putea ajunge prin ricoseu sa fie de fapt un factor pozitiv pe termen lung pentru ca functioneaza ca un sparing partner pentru mecanismele ruginite de autoaparare constitutionala, et insa daca te uiti doar cum s-a schimbat lumea in doar 3 ani iti dai seama ca nu e deloc de bine.

      acum 4 ani il aveam pe putin, orban si pe erdogan, azi ii avem pe salvini, trump, bolsanro, dragnea, polonezii si nici cehii nu se simt bine. extremismul in sudul Germaniei creste tot mai mult, s-au inmultit atacurile anti-semite si in us si in europa.

      totul pare controlat “de la centru” (US…) pentru ca am incetat sa mai cred in contagiunea mondiala ungaria-brazilia si e clar pe termen scurt si mediu asistam la moartea democratiei dupa cum o anunta si Michael Houllebeque acum cativa ani din cauza “gauchismului” prost inteles si aplicat.

      revenind la Romania, niciodata tara n-a mai fost atat de jos de la WW2 incoa’, nu doar ca eram praf dar in ultimii 2 ani s-au distrus niste chestii cu bataie lunga care si daca ar incepe sa fie reparate maine (desi e utopic sa crezi ca s-a depus atata efort pentru doar o scurta perioada) tot ar lua ani ca sa reajungi la nivelul 2016. Cat despre celelalte, educatie, sanatate, investitii, infrastructura, avand in vedere brain drain-ul masiv, ele vor putea fi imbunatatite in zeci de ani. vorbim de un orizont 2040 pentru ca romania sa ajunga la un nivel de trai de o minima decenta.

      asta pentru multi din comentatorii de aici inseamna varsta de 60-80 de ani….ceea ce inseamna ca am pierdut cu totii lupta deja, regardless of black swans.

    • #42

      Ok, let’s do this.

      “@ Victor, scuza-ma ca-ti spun dar parerea mea e ca esti un pic naiv.” – nu contest.
      Prefer sa spun ca sunt optimist si ca s-au vazut si reveniri mai spectaculoase din situatii mai maro.

      “Politicienii orienteaza tara catre Est si o data cu ea si mentalitatea romanilor. Ai vazut ultimele sondaje privind increderea in UE a romanilor? a scazut puternic la jumatate si asta in doar 3-4 ani.”

      Politicienii de la putere de acum nu orienteaza nimic spre nimic. Vremea lor s-a dus.
      Sondaje .. inca e la 50% increderea, nu cred ca depasea 100% acum 4 ani. Sau ca era la 90%.

      “acum 4 ani il aveam pe putin, orban si pe erdogan, azi ii avem pe salvini, trump, bolsanro, dragnea, polonezii si nici cehii nu se simt bine. extremismul in sudul Germaniei creste tot mai mult, s-au inmultit atacurile anti-semite si in us si in europa.”

      Aici nu am sa comentez, spun doar ca nu asa se termina. DIn cei mentionati doar Erdogan si Putin au zero concurenta interna si controleaza total sistemul electoral iar Orban risca totul pe castigatorul ia totul (la parlament la ei e ca la la locale la noi). Absolut toate tarile mentionate pedepsesc crimele mentionate de tine (antisemitism etc).

      Noi suntem obisnuiti cu binele si cand vedem ceva care nu e politically correct sarim ca arsi.
      In afara de Rusia si Turcia (de la care nu aveam sperante oricum) nicio tara mentionata nu are grupuri de tineri organizati paramilitar care sa inspire teama in TOATA populatia tarii. Pur si simplu nu au infrastructura umana sa preia tarile respective, sunt de fapt ultimele zvacniri ale altor generatii. Singurul care se apropie e Trump dar e totusi departe pana si de miscarea legionara din RO interbelica. Iar opozitia din SUA e mai unita ca oricand.

      Probabil ai citit pe Mateescu pe tema CRIB:
      sociollogica.blogspot.com/2017/04/crib-face-si-vede-numai-crib.html
      sociollogica.blogspot.com/2017/11/revolutia-si-victoria-sa.html

      “totul pare controlat „de la centru” (US…) pentru ca am incetat sa mai cred in contagiunea mondiala ungaria-brazilia si e clar pe termen scurt si mediu asistam la moartea democratiei dupa cum o anunta si Michael Houllebeque acum cativa ani din cauza „gauchismului” prost inteles si aplicat.”

      au contraire … citim alte statistici. Democratia creste, la naiba .. pana si increderea cetatenilor UE in UE a crescut (cu minunata exceptie Romania).

      “revenind la Romania, niciodata tara n-a mai fost atat de jos de la WW2 incoa’, nu doar ca eram praf dar in ultimii 2 ani s-au distrus niste chestii cu bataie lunga care si daca ar incepe sa fie reparate maine (desi e utopic sa crezi ca s-a depus atata efort pentru doar o scurta perioada) tot ar lua ani ca sa reajungi la nivelul 2016. Cat despre celelalte, educatie, sanatate, investitii, infrastructura, avand in vedere brain drain-ul masiv, ele vor putea fi imbunatatite in zeci de ani. vorbim de un orizont 2040 pentru ca romania sa ajunga la un nivel de trai de o minima decenta.”

      Erm .. as indrazni sa te contrazic si aici.
      In primul rand ca toti parametrii economici arata ca ultimul deceniu a fost cel mai bun de cand exista Romania. Sunt de acord ca statisticile cumva nu bat cu perceptia multor concetateni dar daca acceptam sondajele cu increderea in UE trebuie sa acceptam si indicatorii macroeconomici.

      Acest brain-drain nu este atat de grav si permanent pe cat pare. Cu un guvern cinstit care sa redea speranta ne revenim in cativa ani. Fluxul valutar spre tara arata ca multi au de gand sa revina. Nu ajungi la valorile respective doar din banii trimisi parintilor.
      As spune chiar ca experienta diasporei va ajuta foarte mult.
      Iti pot exemplifica aici cu cazurile Italiei, Spaniei, Greciei, Portugaliei – tari care au avut o emigratie masiva in Franta si Germania.

      Iar legat de comentatori si varsta la care vom vedea Romania infloritoare .. pana la urma va dura cat va dura.
      Critic cat pot de des tot ce e prost in Romania dar niciodata nu am spus ca “e fara speranta, suntem terminati, etc”.
      Ar fi o lipsa de respect fata de alti romani din alte vremuri care au trecut prin razboaie si transformari sociale de neinchipuit.

      Spui ca au distrus in 2 ani si ca va dura 40 de ani sa reparam.
      Sa nu exageram. Problema e ca mai au 2 ani. Aici e buba mare.

      Un pic off-topic – citesc acum memoriile lui Lee Kuan Yew – fostul prim-ministru din Singapore.

      Recomand oricui are nevoie de un pic de optimism – omul a luat o tara din lumea a 3-a si a dus-o in top 3 venituri pe cap de locuitori, in timp ce era inconjurat de state neprietenoase si cu o rebeliune comunista pe cap.

  16. #43

    Un cretin psihopat, Bolsonaro asta. Citesc declaratiile date de el de-a lungul timpului, adunate de The Guardian si ma ingrozesc…E parlamentar din 1991 dar a initiat doar doua legi de cand e in Parlament. Intr-o tara in care stanga politica e macinata de scandaluri imense de coruptie si unde au loc 60.000 de crime anual, a reusit un extremist sa ajunga la putere… Am un prieten, roman, emigrat in Brazilia, care ma avertiza inca de anul trecut ca extrema dreapta va veni la putere pentru ca “sunt multi care regreta dictatura militara si vor vota pe unul care le va promite iar asa ceva”…Pacat…

    • #44

      Pare gura sloboda ca Trump. Si evident, deloc corect politic. Declaratiile alea adunate de Guardian par mai degraba amuzante decat serioase.

  17. #45

    Pai si ei.pe cine sa creada? Pe un tatar de care nici Mircea Badea nu vorbeste.de.bine? Pe unu’ fara emisiune?

  18. Dar să privim dovezile, totuși, daca nu s-ar fi casatorit Al Bundy ar fi fost unul dintre marii jucatori de fotbal americani. Cu toate astea a preferat iubirea adevarata carierei.

  19. #47

    Las si eu asta aici fara motiv: www.youtube.com/watch?v=vVX-PrBRtTY

    N-are legatura cu internetul sau prostia… bine hai, poate cu prostia.

  20. #48

    M-ai lovit cu postarea asta.
    Cum sa va zic, eu am oameni in cercul meu de cei mai buni 15 prieteni, sa ii zicem, carora nu le curge scuipat din gura si cu care in general am avut ce sa vorbesc.
    Si mi-au venit cu faza asta. Ca comentarii ca bai stai ca nu e asa, nu e fake, ca prrrrtttzzz..
    Ma deprima treaba asta. Adica sunt prietenii mei. Nu rude, nu colegi. Ne prostim cu varsta sau cum? Sau nu imi pasa mie pana acum?
    Plm, nu am pretentia sa il dezbatem pe Karl Popper la o bere sau o iesire de weekend cu copiii din dotare, dar orisicat, where is the fucking common sense???

  21. #50

    “Acum sunt publice și influențează mase de oameni” Mase de proști, nu de oameni. Proștii se pot influența doar între ei, este un circuit închis. Dacă ar rămâne doar interacțiunea asta, nu am avea o problemă. Proști fiind, nu pot realiza vreo dudă, oricât de mulți ar fi. Periculoși sunt neproștii care profită de pe urma lor: Steer, Gâdea, Badea, Dragnea etc. Un cărbune îngropat nu are valoare; trebuie să-l vâre cineva în sobă. Periculoși sunt cei care transformă masa de proști în zăcământ.

    • #51

      ”Un cărbune îngropat nu are valoare; trebuie să-l vâre cineva în sobă.”
      studii economice?!

    • #52

      Studii politice. Înlocuiește cărbune cu…

  22. #53

    Stau și mă minunez cîte perle pot fi găsite pe internet.
    O droaie !
    Dacă ar fi ale mele, chiar și o milionime din ele, acum aș fi bogat.
    Dar așa, mă amuz…
    Mă amuz doar…
    De inepțiile unora…
    dar mai ales de prostia multora !
    Și încep să rîd, pentru că îmi dau sama că pentru că încă odată se demonstrează că PROSTIA NU ARE LIMITE. Chiar și Universul are o limită, pe bune, este acuma pe cale să fie clar stabilită, oameni de știință geniali lucrează din greu la această teorie. Cu toate acestea PROSTIA nu are nici o limită. Iar cînd s-a inventat internetul, atunci PROSTIA și-a intrat pe deplin în drepturi. A găsit teren fertil unde să-și răspîndească semințele și acuma urmările sînt cît se poate de evidente. Noroc de internet !
    NOROC BUN !

  23. #54

    Prostia nu s-a inventat pe internat.
    Pe internet doar s-a dezvoltat exponential.

  24. #55

    Discutam pe baza citatului: “aici vorbim de oameni cu experiență, care fac analize de modele matematice”.
    Este interesant cum fac ei analize de modele matematice. Analizeaza modelele matematice? Si asta ii ajuta cu predictia?
    Parerea mea e ca mai degraba cu ajutorul unor modele matematice ar putea analiza situatia si sa incerce sa gaseasca anumite corelatii care sa ii ajute in “predictia” cutremurelor.

    P.S.: este foarte interesanta dinamica prostiei adica modul in care difuzeaza gradul de prostie (probabil se poate masura cu prostiometrul) in cadrul unei populatii cu si fara acces la Internet. Probabil Internetul faciliteaza propagarea imbecilismului si prostiei cu atat mai mult cu cat gradul de retard este mai ridicat.
    Si sa-mi fie scuzata judecata de valoare dar populatia Romaniei (atentie… nu am zis popor!) da dovada de un grad de retard mintal “colectiv” din ce in ce mai ridicat.

    P.S.2: puteti sa o luati ca si o axioma: ceea ce scrie centrul de seisme este o facatura si nu are o baza stiintifica reala.