În românia există o practică comercială de cacofonie, practică general acceptată și nesancționată de nimeni, mai ales în zona operatorilor telecom/cablu, acolo unde populația covârșitor majoritară, adică pensionarii, nu prea sunt învățați să se certe cu furnizorul. Ei încă știu că telefonul și cablul sunt un dar de la dumnezeu, prin urmare, trebuie să îl respectăm.

Factura abonaţilor UPC creşte automat de la 1 august. Compania de cablu a introdus în abonamentele clienţilor opţinea extra-fotbal, fără să-i întrebe dacă vor acest lucru.

Ademeniţi cu o lună gratis pentru această nouă opţiune, abonaţii sunt înştiinţaţi prin poştă că, dacă nu vor opţiunea extra fotbal, trebuie să ceară dezactivarea acesteia. În caz contrar, vor plăti câte 10 lei pe lună în plus la abonament.

Mi se pare o înșelătorie ordinară, de cea mai joasă speță. Eu îți bag în abonament o extraopțiune pe bani, tu ai posibilitatea de a-mi cere ulterior să ți-o dezactivez. În nici un caz invers. Se elimină orice cheltuială cu call centerele, cu oamenii care înainte sunau și întrebau dacă mai vrei opțiuni, dacă vrei și altceva etc.

Nu, acum ți-o băgăm pe gât și caută-ne tu, fraiere, în maxim 30 de zile, altfel se consideră că ești de acord cu noi. Ura și la gară, așa plătim târfele lui Dodel și compania.

Later edit – Comunicat UPC:

Declaraţie de presă

Pentru o informare corectă, UPC România doreşte să facă precizări legate de pachetul

opţional Extra Fotbal, care include posturile Look TV, Look TV HD şi Look Plus HD.

Acest pachet tematic opţional oferă acces la toate meciurile din Liga 1 şi Cupa Ligii, competiţii

care debutează în luna iulie, pe 25, respectiv 16 iulie. Luând în calcul interesul crescut al

abonaţilor noştri pentru fotbal, precum şi termenul scurt până la începerea campionatului,

UPC oferă gratuit acest pachet întregii baze de clienţi de televiziune digitală, timp de o lună.

Pachetul Extra Fotbal este opţional, iar clienţii UPC beneficiază de flexibilitate maximă – ei pot

alege în orice moment să dezactiveze această opţiune şi ulterior să o reactiveze, prin metode

simple şi accesibile (apel la un număr gratuit, accesarea paginii de web dedicate sau SMS

cu tarif normal). UPC a informat toţi clienţii din timp, în mod individual şi transparent, asupra

opţiunilor pe care le au în legătură cu pachetul Extra Fotbal.

iulia tabacaru

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

98 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Amatori, trebuiau sa aiba ceva de genul 50 de lei penalizare daca vrei sa dezactivezi optiunea dupa cele 30 de zile.

    • #2

      PAI NU MAI POTI SA O DEZACTIVEZI:))))

    • #3

      Nu am stiut ca nu mai poti apoi, nu ai fost explicit in articol :). Da, e mai bine asa, sa nu o mai poate scoata, bani pe jos, vorba cuiva din sport 🙂

  2. #4

    Au luat exemplu de la BOR. Si religia e cica optionala dar esti inscris automat si trebuie sa faci cerere ca sa renunti.

  3. O alta mizerie pe care o fac este sa nu iti spuna atunci cand faci abonament ca beneficiezi de o oferta speciala. In felul asta, nu poti rezilia contractul peste 8 luni sau un an (sau cand vrei tu), pentru ca ai beneficiat de oferta speciala. Legea spune ca un astfel de contract poate fi relziliat oricand doar in cazul unei oferte standard. Altfel, trebuie sa platesti cei 2 ani de contract ca sa poti rezilia.

  4. #6

    Eu am fost la sediu la RDS zilele trecute, pentru ca a doua oara pe anu` asta, m-am trezit cu o taxa de reconectare de 15 lei, desi nu am avut cablul taiat, am platit la zi, totul a fost ok.
    La ghiseu, o doamna. Pe care o intreb calm, zambind, de ce mi se pune aceasta taxa?!?
    Raspuns naucitor: “Domnu` asa scrie in baza de date”
    Eu: “Doamna, este ciudat, eu nu am avut cablul oprit niciodata, pentru ce sa ma reconectati?”
    Ea: “Pai nu ati platit la timp si vi s-a intrerupt furnizarea serviciilor, asa scrie in baza de date!!!”
    Eu: “Doamna, dvs ma urmariti? NU AM AVUT CABLUL OPRIT! Cu cine pot vorbi pentru situatia asta?”
    Ea: “Cu nimeni, pt ca asa scrie in baza de date! Se intampla ca la noi, sa varieze intreruperile de la o luna la alta (adica luna asta termenul e 3 ale lunii, luna viitoare e 8), iar daca intarziati peste zilele acestea, se opreste, chiar daca la dvs nu apare, ca nu ajung colegii sa il taie!”
    Eu: ??????????????!!!!!!!!!!!!!??????????? Cum adica, dvs opriti aleatoriu cablu, asa…!??
    Ea: “Da! Ce-i asa greu de inteles?”
    Eu: “Pai si eu cu cine vorbesc despre asta, ca nu-i normal? Voi luati 15 lei de la 20 de abonati/luna, aleatoriu.”
    Ea: “DOMNULE, NU AVETI CU CINE. PLATITI ANTICIPAT SI NU MAI AVETI PROBLEME!!!”
    Eu: “O sa reziliez contractul cu voi pentru ca sunteti nesimtiti, iar dvs stati pe banii mei la ghiseul asta si va purtati execrabil”
    Ea: “Vai, ma speriati, mergeti la altii, oricum nu ne pasa!”

    M-am simtit atat de infantil incat nu am mai zis nimic si am plecat. Era inutil sa continui. Sunt atat de mari si au monopol asa mare, incat nu-i intereseaza. Fac plangere la OPC, probabil prin contract imi vor demonstra ca au dreptate, fac plangere la ei pentru doamna, o sa o dea afara, va veni alta la fel. Voi rezilia cu ei oricum, dar iata ce e si la UPC…
    Intamplarea a avut loc in Bucuresti, pe strada Alunisului, la RDS-ul de la Brancoveanu, ca idee. Din pacate contractul e pe numele proprietarului, unde locuiesc cu chirie si va dura toata mizeria asta.

    • Intreaba-l pe dl. Molotov ce ar fi facut in locul tau si vei sti si tu ce ai de facut. :mrgreen:

    • @Filip >> Nu stii ce vorbesti, trust me. Nu prea ai cum sa ma crezi, dar fa o exceptie 😉

    • Un pact cu un neamţ?
      Cocktailul nu Molotov l-a inventat.

    • #10

      @alioja: lumineaza-ma, pot accepta ca-s bivol… daca am gresit ceva.

    • #11

      din ce stiu eu :
      presupunand ca femeia a avut dreptate, si tu erai cu abonamentul taiat, asta se intampla cand platesti dupa data de sa zic iulie 15, factura de mai. ai ~40 de zile de gratie de la emiterea facturii.
      daca aveai si internet, te trezeai cu el taiat, ca aia se face automat.
      daca aveai abonament digital, nu mai vedeai canalele digitale platite, ca si aia se taie automat.
      nu trimite nimeni echipe pe teren sa taie cabluri, chiar daca teoretic abonamentul e oprit, pentru ca in mod normal lumea plateste intr-un final si in cazul ala ar trebui sa trimita din nou echipa sa il conecteze. teoretic cablu fizic se taie dupa 4+ luni, cand se trimite contractul la juridic pentru incercare de recuperare bani.

      bineinteles, este posibila si o eroare (o demonstrezi cu chitanta precedent, daca ai achitat in termen), care se rezolva cu un discount pe urmatoarea factura -> reclamatie in digicare cel mai simplu.

    • #12

      E posibil sa nu ma fi facut inteles. Eu nu am avut cablul oprit fizic, a mers zilnic, ca si canalele digitale, sau internetul.. As fi observat daca ar fi fost oprit, pentru ca il deschid zilnic. Asta era problema mea, de ce am taxa de reconectare, daca el fizic nu a fost intrerupt?!?

    • @fILIP>> cam ce a zis User mai sus.

      Tu te-ai dus sa platesti o factura ce trecuse cu brio de termenul de scadenta (RDS taie serviciile daca se intarzie cu plata cel putin 10 zile, in alte cazuri te deconecteaza chiar si dupa 2 luni de neplata)

      Cablul TV analogic insa nu se deconecteaza precum internetul sau semnalul digital, cuun click. Ca e vorba de UPC sau RDS, in cazul semnalului analogic cineva merge FIZIC pe teren ca sa faca deconectarea, sa deschida cutia, sa scoata mufa etc. Sa zicem, teoretic vorbind, ca omul vine si iti deconecteaza din cutie cablul ziua undeva intre 12 si 18, timp in care tu esti plecat la jocb. Intre timp platesti cablul la casierie, se primeste comanda de reconectare, acelasi om care te deconectase mai devreme se intoarce in cateva minute si te reconecteaza. Tu te duci apoi si tipi ca cablul nu ti-a fost “niciodata” deconectat, dar s-au cheltuit resurse de care tu nu ai cum sa stii.

      Nu ii iau apararea casierei dar sunt de acord ca trebuia sa iti fi platit factura la timp 🙂

    • #14

      daca nu ai depasit cele 40 de zile intre factura emisa/plata, baga o reclamatie si primesti banii inapoi.
      eu pentru aia am activat contul in digicare sa pot plati online cand am chef, sa am history fara sa am chitantele si sa nu am discutii cu atehnicii de la ghisee. care in afara de “la noi nu apare nimic/nuam cum sa verific” altceva nu prea stiu sa zica.

    • #15

      @alioja inteleg ideea ta si da, ai dreptate, dar explica-mi logica 🙂
      Pe factura mea scrie ziua de 30, eu le platesc online pe 1-2 (adica 2 zile maxim dupa). Din cont ING in contul lor ING. Se intampla lunar, de 1 an si jumatate la fel. In oct anul trecut mi-au venit 15 lei taxa de reconectare, in iunie acum, 15 lei.
      Ma gandesc ca daca procedam gresit, plateam lunar 15 lei, si vedeam cum imi inchid cablul. Dar asa…?

    • #16

      Tind sa-l cred mai mult pe Filip. Nu de alta dar si problemele mele cu rds-ul pwlii le-am rezolvat numai la OPC, pt ca umbletele mele ca o chiauna de nu stiu cate ori la ei nu au impresionat pe nimeni :)) (deja ma stiau tipele de acolo :P) Majoritatea sunt nesimtiti si abuzivi. Scot canale de la rds fara sa-ti spuna si iti baga ale lor in schimb (tot arsenalul digi), tot fara sa te intrebe (am patit-o si asta). Vad ca acum au dat lovitura de gratie ce sa mai ?!

    • Filip>> tre sa platesti la data maxima de scadenta inclusiv si asa nu o sa mia ai probleme. cele cateva zile de intarziere+durata procesarii platii prin banca (inca o zi-doua, depinde de weekend, etc) duc la deconectare.

      Si pentru faza ca ti se intampla din an in paste e o explicatie extrem de logica, dar aia ti-o spun la un cico cu Arhi :))

    • #18

      @Alioja: acuma iti spune baiatu’ ca el plateste la 2 zile dupa ce i s-a emis factura si tu ii pomenesti de intarzieri bla bla bla. Ce sa intarzie?

  5. #19

    “In romania exista o practica comerciala”…. la fel e si in Germania in mod sigur si cred ca in toata lumea.

    • #20

      @ionut: eu sunt client UPC în Olanda. Aveam un tip de abonament vechi de care ei voiau să scape. 20Mbps internet + niște TV. Mi-au trimis un pliant în care îmi ziceau că pot să trec la un abonament nou (120Mbps, TV ceva mai mult, telefonie fixă blah blah). Pliantul era personalizat cu numele meu, cu diferența de plătit pe lună tipărită mare (ceva gen €3 în plus) și cu un cod unic de activare. Dacă voiam oferta trebuia să intru pe net și să bag numele de familie și acel cod.

    • #21

      si ce concluzie tragi tu din asta, VOC?

    • #22

      Asa ERA in Germania. Din iunie anul acesta exista acolo o lege care le interzice astfel de practici, probabil de aceea s-au reorientat aici.

  6. #23

    Asta ii deja a doua oara cand fac cacaturi din astea, prima data au facut-o prin martie/aprilie cand au marit banda de la 150mb la 200mb din oficiu dar si costul abonamentului dupa prima luna. Am sunat la ei si mi-au dat banii inapoi.

    Acum vad ca pe langa canalele cu fotbal pentru 10 lei au mai bagat si ceva HD pack pentru 5 lei tot din oficiu.

    • #24

      Aia cu HD pack am scos-o, am sunat imediat cum m-am sesizat ca a crescut suma de plata . Asta cu fotbalul, desi mizerabila, imi convine pt. ca oricum as fi vrut-o.

    • #25

      voi sunati, dar pensionarii ? stiu aia sa sune si sa argumenteze la call center upc? O luna – doua tot si-o fura pana se prind. Fa un calcul – 10 lei x 500.000 abonati ? cat da ? aoleoooo… fa calculul asta si la rds, aia au ceva milioane de abonati … 10 % daca musca tot castiga bani din pix.
      Sa-i spuna UPC lu` mutu ca au sunat si au informat individual fiecare client , toate sutele de mii .

  7. #26

    Acu vreo 4 ani am făcut contract cu UPC pentru abonament de 20lei pe luna cu durata contractului 12 luni. Dupa vreo 5-6 luni abonamentul a devenit 22 de lei pe luna. N-am plătit vreo 3 luni si au venit și l-au taiat. A doua zi am făcut contract cu o firma locala.
    M-a sunat de câteva ori fatuca de pe la recuperari insa am intrebat-o daca a citit contractul meu cu ei si a zis ca nu. Asa ca i-am zis sa revina dupa ce il citeste.
    Asadar le-am dat teapa de 60 de lei. O avere.
    UPC, never again.

    • #27

      În altă ordine de idei ăla din poză ce suge din sticla aia?
      Adria sau Frutti Fresh?
      N-a avut bani nici măcar de o chimicală de firmă. 😀

    • #28

      pai judecand dupa tipa din dreapta si sticla de suc, e clar ca are o pasiune pentru chimicale ieftine

    • #29

      si proaste

  8. #30

    Au facut la fel acum cateva luni cu taxa de extra speed internet (5 RON) si canale HD (inca 5 RON)

    • #31

      Te contrazic oarecum. La partea cu netul te intrebau daca vrei.

    • #32

      Nu am raspuns nicaieri ca vreau si stiu 3 cazuri (in afara de mine) care au primit acea optiune.

    • #33

      Sa dea UPC un comunicat sa ne-o explice si p-asta zic.

  9. #34

    Arhi, cu tot respectul, care-i sursa informatiei?

  10. #38

    Fundul Iuliei Tabacaru miroase a rahat de tiganca.

  11. #39

    RDS are un sistem tâmpit de redirectionare plați, dacă un proprietar are 2 apartamente cu abonament RDS, nu poate plati factura de la o anumita adresa in situatia in care la adresa cealalta sunt facturi neplatite.

    • #40

      RDS are si un sistem tampit de plati online. Aaa, de fapt nu are,colaboreaza cu un procesator de carduri naspa. Am incercat sa platesc online zilele trecute din contul Digicare, am fost deci redcirectionat spre www.euplatesc.ro, bagat datele corect, apasat pe Confirma si… plua! Tot imi zicea in fereastra “Waiting”. Intru pe mail si gasesc mesaj cu “tranzactie nereusita din cauza ca serverul nu raspunde”. Foarte curios cum cu cateva minute inainte acelasi server a raspuns 🙂 in timp ce plateam online o factura la Eon…

      Acum cateva luni am patit la fel, tot dupa ce am bagat datele am primit mesaj ca tranzactia nu s-a putut efectua. Asa ca plati online la RDS – never again! Cel putin cat timp isi pastreaza colaborarea cu “specialistii” de la EuPlatesc.ro.

      In ambele situatii bani pe card erau, limitele zilnice nu erau depasite; pentru cei care vor intreba 🙂

      Card Skrill, in EUR, folosit fara probleme pentru destul plati online, de la hosting, trecand pe la emag si pana la reincarcari online.

    • #41

      Si eu am patit la fel cu euplatesc.ro

  12. #42

    Eu am primit pe contul UPC o notificare despre acest lucru. interesant este ca, in aceasta notificare, mi se aduce la cunostinta si faptul ca, citez:

    In conformitate cu prevederile articolului (51) alineatul (7) din Ordonanta de Urgenta nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care nu esti de acord cu adaugarea optiunii Extra Fotbal, ai dreptul sa denunti unilateral contractul fara despagubiri in termen de 30 de zile de la primirea prezentei scrisori. In acest sens trebuie sa te prezinti personal in orice magazin UPC pentru a depune cererea. Alternativ, poti dezactiva optiunea folosind una din cele 3 modalitati mentionate mai sus

    Practic, cine vroia sa rezilieze contractul cu ei, acum i s-a oferit ocazia perfecta…

    • #43

      not bad, mister, not bad

    • #44

      O scurta intrebare. Parintilor mei li s-a bagat tot asa pe gat prin telefon o reducere de 5 lei daca prelungeau contractul pe 12 luni. Nu stiu cum i-a convins tipa de la telefon, dar pana la urma au acceptat si acum au contract pana la anul. Se mai aplica chestia cu rezilierea de mai sus, fara alte costuri suplimentare ?

    • #45

      bineinteles

    • #46

      Explica-mi si mie te rog, poate tu stii, cati clienti au cont upc online si il verifica? Li se rupe ca se trezesc 2000 de gigei care stiu ce e ala net si stiu ce e aia lege, se bazeaza pe oamenii de la tara , pe pensionarii de la bloc, pe care ii tepuiesc marsav . Pentru noi astia cu netul emit ei un comunicat oficial cum ca sunt virgini .
      Practica lor e de cacat,nu e o majorare de abonament, este adaugarea unui serviciu nesolicitat si taxarea acestuia in mod obligatoriu . Si daca nu vrei, veniti personal intr-o casierie UPC. PE timpul cui ? Pe banii cui ? Imi asigura transport ?

  13. #47

    Extra Fotbal asta este opțională în același mod în care și religia este opțională.

    • #48

      Bun paralela. O primesti din oficiu si iti dai seama ca e o extraoptiune si poti sa renunti la ea. Dar la nevoie … o poti reactiva. Mai ales cand esti batran :).

  14. #49

    Romtelecom a facut la fel acum niste luni. A activat pachetul HD si ne-a instiintat ca daca e free vreo 2-3 luni dupa care o sa fie pe bani. Daca nu-l vrem sa sunam noi sa anulam…
    Doar ca s-a enervat unii si au dat pe la OPC scrisoarea in cauza astfel incat Romtelecom a revenit si a comumicat ca dupa cele 2-3 luni free, posturile din pachet se blocheaza si nu mai sunt acceptate automat.

    Daca s-a rezolvat la Romtelecom de ce nu s-ar rezolva si la UPC?

    • #50

      Cred ca am fost printre respectivii care au semnalat magaria Romtelecom. Daca nu tragi linie din timp si iti impui drepturile ei vor considera practica fair-play si o vor repeta, dovada ca s-a si raspandit.

      Recomand in cazuri similare o plangere la furnizor +ANPC.

  15. #51

    Arhi, pe mail nu ai primit informatia completa. Ce prezinti tu aici e partea “frumoasa”. Macar iti spun ca daca vrei …poti sa nu vrei. Ce mai lipseste este:” stimate client, TE ANUNTAM ca incepand cu luna August ti s-a marit costul cu abonamentul”. In cazul meu, 3 lei. Iar asta eate suplimentar fata de chestiunea cu fotbalul.

    • #52

      stai putin, cum adica s-a marit costul cu abonamentul? tu ai semnat un contract cu un abonament fix, nu ca rata de la banca

    • #53

      Diseara, cand ajung acasa, iti trimit poza

    • #54

      eu de la faza precedenta, cand mi-a activat din oficiu hd-packul ala plus cica marit viteza de la internet, mi-am dezactivat factura online.

      acum, mi-am activat si notificarea prin sms a facturii – asta ar trebui sa o faca cat mai multi, daca ne costa pe noi, sa ii coste si pe ei.

      Mesajul intreg de pe my.upc.ro e asta:

      Draga ….

      Iti multumim ca esti alaturi de noi si te asiguram ca punem pe primul loc dorintele tale: iti oferim cele mai multe canale pentru copii si canale de documentare precum si cele mai valoroase canale HD disponibile prin cablu.

      Suntem fericiti sa te anuntam ca din iulie iti oferim doua noi canale premium – Disney Junior si Look PLUS – pentru tine si intreaga ta familie.

      Incepand cu 1 august, abonamentul tau se va majora cu cu 3 lei (TVA inclus).

      Ne bucuram sa te avem alaturi, de aceea vom continua sa iti oferim serviciile digitale de cea mai buna calitate.

      Multumim

      Echipa UPC

      In conformitate cu prevederile articolului (51) alineatul (7) din Ordonanta de Urgenta nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care nu esti de acord cu modificarea pretului abonamentului, ai dreptul să denunti unilateral contractul fara despagubiri in termen de 30 de zile de la primirea prezentei scrisori. In acest sens trebuie sa te prezinti personal in orice magazin UPC pentru a depune cererea.

    • #55

      Parintii mei au primit acelasi mesaj pe factura ca si @costelush.
      Singura alegere e sa renunti la abonament. M-am uitat special dupa ce am citit articolul tau.

    • #56

      activati tot ce e moka la ei, pe mine ma suna vodafone si imi trimite mesaje la fiecare 2 luni sa imi activez factura online. Chiar au incercat si urmatoarea faza , PENIBILA :
      ” Stimate client , te anuntam ca tocmai ti-a fost activata factura online, daca doriti sa primiti in continuare factura prin posta dati SMS la **** in urmatoarele 48 h” . Deci au incercat astia tot ce se putea, nu o scot la cap cu mine.

  16. #57

    inca niste chestii de ieri :
    forum.softpedia.com/topic/979962-taxa-stalp/
    forum.softpedia.com/topic/652623-oferte-retenie/page__st__162#entry15486188

    aberatia asta necesita o semnatura pe contract fizic, asa ca pot sa fie atacati la opc.

    cel mai probabil o sa taie serviciul peste o luna si nu o sa il factureze la oamenii care nu semneaza, decat sa intre in belele cu anpc-ul.

  17. Iar dodel se duce cu banii la lautari, arunca numai cu bacnote de 10 lei :))

  18. Au mai avut recent o ofertă cei de la RDS, cu tablete și televizoare gratuite, dacă îți reînnoiai contractul cu ei pe încă doi ani. Dacă voiai niște modele mai acătării la poduse, plăteai o anumită sumă lunar, la abonament, timp de un an.
    Știu că am ales o tabletă Samsung pentru care trebuiau să-mi adauge 10 de lei la abonament. Pe lângă faptul că am primit un model mai vechi față de ce îmi prezentaseră ei inițial, se pare că am 20 de lei în plus la abonament, și nu 10, cum spuseseră inițial. Prostia clientului, că semnează și acceptă.

  19. #61

    Idem Romtelefon cu al lor Dolce, mi-au bagat pe gat nu stiu ce pachet “promotional” pe care aveam “dreptul” sa il dezactivez in termen de 30 zile fie online fie la telefon cu ei.

    Le-am comunicat simplu ca la urmatoarea modificare unilaterala a contractului il voi rezilia+ ca refuz sa platesc orice taxe asociate rezilierii.

  20. #62

    RDS a comis-o mai rău, a limitat abonamentul FiberLink la 2MB\s, daca doresti sa tragi cu viteze de 4-6MB, cum făceai inainte, acum trebuie sa iti upgradezi abonamentul la ‘FiberLink 500’ la care abonamentul e mai scump cu 6 RON.

    • #63

      muta-te la UPC, sa vezi cat platesti ca sa tragi cu 4-6 mb.

    • #64

      how the fuck ? eu am platit 29 lei pe luna pentru fiberlink 50. (50mbps dwn).
      de la 1 am trecut gratuit la fb 100. (100mbps dwn). noua oferta de la ei. bine “gratuit” dar am prelungit contractul cu 1 an.
      inainte imi mergea cu ~5MB dwn, acu merge cu 8, deci diferenta exista.
      cei de 100 au fost trecuti gratuit la 200. gratuitatea asta insemnand ca se schimba si echipamentele in zona aia pentru porturi gigabit. e ceva si la 500/1000 dar nu mai stiu amanunte.
      ma rog, vezi pe aici mai mult : forum.softpedia.com/topic/977314-viteza-dublata/

    • #65

      Bro, nu te mint, poate depinde si de zona, locuiesc in Militari la Pacii dar acum jumatate de an trageam cu 6-8MB, mi se bloca calculatorul .., acum cu 10 torrenturi active viteza maxima este 2.3-2.5MB/s.

  21. Am să las asta aici că mi se pare FOARTE potrivită în context :

    www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HAo5GgaJmsA

  22. #68

    Mesaj de la UPC:
    “Suntem fericiti sa te anuntam ca din iulie iti oferim doua noi canale premium – Disney Junior si Look PLUS – pentru tine si intreaga ta familie. Incepand cu 1 august, abonamentul tau se va majora cu cu 3 lei (TVA inclus).”

    I-am sunat sa le spun ca eu nu sunt la fel de fericit si ca nu ma intereseaza. Mi-au zis ca astia 3 lei sunt “taxa pe stalp” 🙂

    • #69

      ai dreptul legal de a rezilia contractul

    • #70

      Asta e mesajul cu marirea abonamentului! Nu imi aminteam corect luna-se pare

    • #71

      asta mi-au zis si mie… cica pe factura o sa apara “taxa de stalp”. cine a scris mesajul asta, nu cred ca era in tema.

  23. #72

    Multumesc! Si pentru faptul ca am citit azi dimineata postul asta, altfel habar nu aveam de toate astea…!

  24. #73

    Asa au facut si dolce, cand ii apuca fac alte 3 optiuni, sau 4-5 nu mai stiu, si spun ca daca nu ii suni se considera aia default, care nu era default acum 1 an ci de cand au scos-o mai nou. Se bazeaza pe faptul ca avem o gramada de probleme de rezolvat ( e normal ca ti-e groaza sa ii suni ca te pun sa astepti 10 minute pe muzica). Cine naiba se uita la toate cacaturile de canale? ca vreo 30% sunt ok restul caca, pe bune astia fac nasoale in 2014 cand ma uit la tv din ani in pasti? nu se gandesc ca si daca nu treci la alta firma iti bagi o data carnea in ei si te lipsesti de luxul de avea televiziune.

  25. ULTIMELE DOUA MESAJE PRIMITE DE LA UPC:

    1.
    “”” Draga XXX XXX YYY YYYYYYTTT

    Iti multumim ca esti alaturi de noi si te asiguram ca punem pe primul loc dorintele tale: iti oferim cele mai multe canale pentru copii si canale de documentare precum si cele mai valoroase canale HD disponibile prin cablu.

    Suntem fericiti sa te anuntam ca din iulie iti oferim doua noi canale premium – Disney Junior si Look PLUS – pentru tine si intreaga ta familie.

    Incepand cu 1 august, abonamentul tau se va majora cu cu 3 lei (TVA inclus).

    Ne bucuram sa te avem alaturi, de aceea vom continua sa iti oferim serviciile digitale de cea mai buna calitate.

    Multumim

    Echipa UPC “””””

    ________________

    2.

    “””” Draga XJM XJM XJM XJM XJM

    Suntem fericiti sa te anuntam ca in urmatorii 5 ani la UPC vei trai spectacolul meciurilor din Liga 1.

    Cu pachetul tau actual de televiziune poti urmari o mare parte din meciuri pe Look PLUS

    Acum, cu noua optiune suplimentara Extra Fotbal iti oferim acces la inca 3 canale:

    o Look TV

    o Look TV HD

    o Look PLUS HD

    Astfel, cu aceasta optiune, vei putea sa te bucuri de toate meciurile din Liga 1 si la calitate HD.

    Noua optiune Extra Fotbal a fost adaugata abonamentului tau.

    In luna iulie iti oferim gratuit optiunea, urmand ca din 1 august aceasta sa fie tarifata cu 10 lei/luna (TVA inclus)
    Daca doresti sa o dezactivezi, o poti face foarte usor, alegand una din urmatoarele metode:

    Trimite un sms cu codul tau de client la numarul 1719 (numar cu tarif normal)
    Suna la 0800 080 872 (numar gratuit din orice retea)
    Acceseaza pagina extra.upc.ro
    La UPC vei avea parte intotdeauna de servicii si continut de cea mai buna calitate.

    Multumim
    Echipa UPC “”””

  26. #75

    Romtelecom. Aceeasi treaba. Si cand eu v-am spus ca sunteti toti prosti gramada, astia din Romnania, v-ati ofticat…

  27. #77

    Am citit toate comentariile si sunt destule probleme cu destui operatori de telefonie/internet

    Eu consider ca cei mai “dificili’ sunt Orange si asta deoarece
    NU POTI SA VORBESTI CU EI !!
    Ca ati avut probleme cu Vodafone, RDS, Romtelecom, macar ati gasit pe cineva la casierie sau la telefon ca sa sa-i spuneti problema, poate sa se rezolve, poate macar sa aveti pe cine sa injurati.

    Cei care au abonament la Orange stiu foarte bine la ce ma refer.

    PS. Cu toate probleme imense si supararile aduse clientilor, in presa/internet nu a aparut nimic rau despre Orange, Arhi fiind singurul “inconstient” care a bagat acel articol.
    Ca sa va convigeti, intrati pe pagina de facebook a lui Orange, acolo este singurul lor unde lumea mai poate sa spuna ceva, e adevarat pana li se sterg comnetariile.

    • #78

      nu sunt deloc inconstient. doar ca eu nu sunt jurnalist, sa nu scriu de rau despre companii, ca poate nu mai primesc bani.

    • #79

      Asta au si insemnat ghilimelele puse la inconstient
      Evident ca la bugetul lor de publicitate, le este usor sa tina capacul pe oala cu rahat.
      PS. Nu scriu ca asta ca suntem prieteni, arhibet, etc, dar m-am bucurat ca …, gata ca o dam pe romantisme :))

  28. #80

    Si ne intrebam de ce extraterestrii nu ne dau nici un semn. Pai daca-i prindem, sigur le facem un abonament la cablu si le bagam si niste extraoptiuni.

  29. #81

    Eu am o problema cu Romtelecomul.
    Mi-au trimis ceva oferta, ca e gratis de schimbat internetul prin cablu cu 20mbs, cu internet prin fibra cu 50mbs. Le-am zis ca nu ma intereseaza, ca imi merge perfect netul actual. Au insistat, cu argumentul ca prin fibra voi putea avea si acces la pachetul HD pentru TV, sa ma mut de la Dolce pe antena. Au venit, au schimbat, merge ceva mai rau wireless-ul, asta e, si sun sa ma mut si cu Tv-ul ca asa a zis tanti initial. Surpriza! Nu ma pot muta de pe dolce pe fibra, pe motiv ca intai trebuie sa reziliez contractul, lucru care ma costa doar 176 de euro, ca sunt in perioada contractuala ca am beneficiat de upgrade gratis la net. Domne, dar nu reziliez nimic, doar schimb tehnologia. Posibil ca o sa va platesc chiar mai mult, pt canale HD. Nu, ca intai sa reziliati, si apoi ne sunati pt conectare noua.
    Stupid.
    Si nici inapoi pe interenet prin cablu normal nu mai merge, ca nu mai au in oferta.

  30. #83

    OUG 34/2014:
    “CAPITOLUL V Dispozitii generale
    ARTICOLUL 23 Vanzarea nesolicitata
    Consumatorul este scutit de obligatia de plata in caz de furnizare nesolicitata de produse, apa, gaze naturale, electricitate, energie termica sau continut digital sau in caz de prestare nesolicitata de servicii interzise prin art. 4 alin. (4) si prin anexa nr. 1 – Practici comerciale agresive, punctul 6, din Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor comerciale incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor, cu modificarile ulterioare. In asemenea cazuri, absenta unui raspuns din partea consumatorului in urma unei astfel de furnizari sau prestari nesolicitate nu reprezinta un consimtamant.”

    Îmi pare rău că de pe telefon nu pot boldui ultima propoziţie, să vadă toţi chiorii.

  31. #86

    Daca iau cablul UPC-ului, imi scot tot din priza si apoi bag 220 de volti pe retea se considera extraoptiune?

    • #87

      nu, dar ai sanse sa omori vreun om, cum dealtfel s-a mai intamplat….

    • #88

      Se considera ca esti cretin.

  32. #89

    ceva canale porn nu baga? sa vedem p-aia care dezactiveaza.
    oricum, e ca si cum t-as turna vodka in gura, tu deja fiind putin ametzit.

  33. #90

    Salut. Pe contractul prietenei mele de UPC exista deja Look TV si toate celelalte Look. Le plateam in contractul de baza/optiunile de baza. A primit SMS-ul despre care vorbeste UPC-ul, “pentru ca fotbal si pentru ca platiti 10 lei in plus”. Am o intrebare (logica din pct meu de vedere): daca ea platea deja posturile in cauza, cele care transmit liga1+cupa ligii pentru ca erau incluse in pachetul ei de baza, cum se face ca upc-ul le taxeaza inca o data, cu 10 lei, si le incadreaza intr-un pachet special? 😀

  34. #91

    Ce? Pensionarii nu se cearta cu operatorii de telecom? De cand nu ai mai fost sa platesti o factura la ghiseu? Eu am fost la RDS sa-mi mut un abonament si am stat de vreo 3 ori pe la cozi. E cel mai mare ras sa vezi mosii cu decodorul in brate cum bat cu pumnul in masa. Acum UPC-ul cu astia o sa aiba de furca. Cine e sub 40 de ani renunta la extraoptiune online sau prin SMS. Cu mosii o sa fie teroare.

  35. #92

    Inselat e mult spus. De anuntat au anunta pe toate canalele. Ei pur si simplu se bazeaza pe faptul ca o sa le vina multi abonati noi si ca dintre cei actuali multi nu-si vor bate capul sa dezactiveze optiunea (chiar daca nu sunt cine stie ce microbisti).

  36. Chestia asta nu e abuzivă? Nu se pedepsește de către lege?

    • #94

      ba da, le da o palmuta usoar, usoara, peste degetele si ii pune sa promita ca nu mai fac niciodata

  37. #95

    Mai da cite comentarii..Cam asa ceva sint si cei de la Vodafone cu al lor Zonga, vrei Zonga este gratis o luna apoi 3 euro, daca nu esti de acord anunta sa dezactivam inainte, daca nu esti pe faza papa 3 euro din abonament, si poate mai multe luni..:)

  38. #96

    Tocmai am sunat la UPC si mi-au confirmat ca tot ceea ce scie mai sus este adevarat. Asa ca mi-am exprimat dorinta sa-mi dezactiveze deindata aceasta extraoptiune, lucru care s-a si intamplat.