Stați liniștiți, sunt bine în căsnicie, despre Glovo e vorba.
Frunzăream ieri aplicația și văd un restaurant nou adăugat, cu mâncare la oală. Ceva absolut nou pentru Pantelimon, unde am maxim 10-12 dughene care livrează mâncare. Iubiii, ne luăm mâncare pentru 2 zile! Fac comanda și îmi văd de treabă, că mai facem și chestii. După vreo câteva ore, îmi aduc aminte că nu s-a întâmplat nimic, deschid aplicația.

Deci da, mi-au anulat comanda pentru că sunt niște iregularities în contul meu. Adică e din vina mea, înțelegi? Eu având cont premium la glovo, plătind taxa lunară și, probabil, câteva zeci de comenzi unde nu au existat iregularities. Nu m-a căutat nimeni, nu m-a anunțat nimeni, stai prostea și așteaptă. Noroc, de fapt, nu e noroc, e skill obținut prin învățare la toate aplicațiile de food delivery, că nu am plătit înainte, că după aia aveam o conversația suavă cu o zdă care să îmi explice ce noroc am că o să îmi dea înapoi un voucher de sumă, că doar tot o să mai comandați de la noi, nu??

Well, uite, pentru mizeria asta pe care eu o consider umilitoare, multă Uniunea Europeană, Glovo, am închis contul premium, am șters aplicația. Un pas mic pentru om, un pas mic și pentru voi.