Mă gândeam la veșnica noastră discuție despre cum toate magazinele online măresc prețurile înainte de Black Friday, ca să ne dea reduceri grozave în ziua de Black Friday.
Urmăresc ceasul ăsta de vreo 3 luni. Nu pentru reduceri, nu sunt convins dacă să mi-l iau sau nu, prețul mi se pare mare, iar după țeapa luată cu Apple Watch 6, acum suflu și în iaurt. Și ca să fim clari, mi-l doresc pentru că arată exact cum vreau eu să arate un ceas, nu mă interesează funcții și chestii, toate au aceleași lucruri.

Efectiv ceasul ăsta a costat 390 de euro de la începutul verii până acum. Fix atât, fără nicio variație. Brusc, acum, este 463 de euro, peste noapte. o să revin la articolul ăsta când va fi blec fraideiul amazon, să pun print screen cu prețul redus cu 30%, de 390 de euro. Să vedeți de nu e așa.

Ce vreau să zic e că toți, chiar toți fac la fel. Campaniile se pregătesc din timp, prețurile se cresc din timp, cu 30 de zile înainte, ca să fie legal și aia e.

În ziua de Black Friday, adică pe 11, o să pun un articol aici, ca să lăsați linkuri către produsele cu prețuri mărite, pe care le urmăriți. O să fie distractiv.

Dacă v-a plăcut ce ați citit, dacă știți că am rămas din ce în ce mai puțini oameni verticali, avem și noi nevoie de voi.

Alte articole din arhiva de aur