www.washingtonpost.com/technology/2018/08/22/verizon-says-it-shouldnt-have-throttled-california-firefighters-during-wildfire-emergency/?utm_term=.d9355b077677

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

7 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Nu mere linku

  2. #2

    Am citit documentul pdf și schimbul de mailuri. Nu are legătură cu Trump, ci cu angajații Verizon și ai agenției guvernamentale, unde primii au fost tâmpiți (și probabil au sperat să își ia comision pe contractul nou încheiat), iar ultimii au dormit pe ei toți anii ăștia în care au mai utilizat modemul respectiv și au avut aceeași problemă. Aceeași situație se poate întâmpla în orice țară, e vorba de o relație comercială între părți și de alocarea resurselor, inclusiv cea umană.

    BTW, Washington Post-ul lui Bezos e pe față contra lui Trump. E ca și cum ai cita din RT sau Sputnik despre manifestanții “plătiți de Soroș”. În toate taberele există momente de pierdere a lucidității, în care oamenii sunt mai tentați să strige “muie tuturor” decât să fie obiectivi. Până la urmă suntem cu toții niște animale manipulabile, trebuie găsit doar elementul de rezonanță.

  3. #7

    E o practică răspândită la operatorii de telefonie mobilă (în US cel puțin) să taie din viteză când depășești cantitatea de internet pentru care ai plătit. De câțiva ani buni. Nu văd legătura cu Net Neutrality (sau cu Trump pe care nu-l suport de nici o culoare). Pare un gunoi făcut de Verizon și atâta tot. Una e să-mi dea mie viteză de dial-up după ce depășesc limita de să nu-mi mai pot verifica facebooku și alta e să închizi robinetul la pompieri de să nu mai poată comunica în condițiile în care e dezastru acolo.