IKEA reduce prețurile pentru aproape jumătate dintre produse. Compania investește atât în prețuri mai mici, cât și în salariile angajaților pentru a asigura o creștere pe termen lung și pentru a sprijini oamenii în perioade dificile.
După primele inițiative importante derulate în anul fiscal 2023, IKEA Europa de Sud-Est continuă să investească în accesibilitate. Pe parcursul anului fiscal 2024 (1 septembrie 2023 – 31 august 2024) va aloca 47 de milioane de euro pentru a absorbi costurile și a asigura prețuri cât mai mici. Investiția va acoperi toate gamele de produse, astfel încât 46% dintre toate articolele vor avea un preț mai mic, pe termen lung.

În traducere liberă, Ikea a crescut prețurile de le-a rupt, în pandemie, vânzările i s-au dus în cap, au fost obligați să facă concedieri și shrinkflation în această perioadă, pentru a menține profitul scriptic sus, (încă plâng după Beddinge și Hovag) dar a venit timpul să o lase mai moale, că nu mai merge, așa că transformă toată asta într-o campanie publicitară faină și umană, în care, de fapt, dau de la ei ca să absoarbă costurile.

Gata, acum aveți și traducerea.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.