Am un prieten care lucrează la o renumită firmă de internet din românia, ceva gen helpdesk. Probabil aţi leşina de râs dacă aţi auzi povestirile unui om care lucrează în poziţia asta, în prima linie a războiului client-vânzător. Eu îmi aduc aminte cu multă plăcere de primul meu contact cu un help desk, care după ce s-a chinuit cu mine câteva minute, multe, a decis să mă întrebe Nu vă supăraţi, dar sunteţi sigur că aveţi routerul în priză? Asta după ce îi făcusem scandal monstru, că de ce mă ia pe mine cu verificaţi linkul şi dacă e calculatorul în priză. Nu, nu aveam routerul în priză.

TechTeam Global (unul dintre liderii pietei de servicii de externalizare IT) angajeaza IT Helpdesk Technicians. Se cauta oameni care sa stie IT si limbi straine. Toate detaliile despre job si despre cum poti sa aplici le gasesti pe site www.crazyaboutcomputers.ro.

Campania de recrutare se desfasoara si pe internet sub umbrela “If you are crazy about computers we are crazy about you” . Pe www.crazyaboutcomputers.ro oamenii isi depun CV-ul si daca chiar sunt innebuniti dupa calculatoare, pot sa se imprieteneasca si pe facebook cu CrazyAboutComputers Ro. Aici, pe pagina de facebook pot sa dovedeasca ca sunt chiar crazy about computers postand poze cu ei si cu calculatorul si pot castiga premii misto. Asta asa, ca bonus.

Fondata in 1979, TechTeam are aproximativ 2.100 angajati in toata lumea, oferind support IT in 32 de limbi.

Asadar, daca esti in cautare de job si stii IT si vreo limba straina, trimite CV-ul pe site-ul www.crazyaboutcomputers.ro

De ce scriu despre ei? Pentru că sunt de părere că trebuie să ai nişte nervi de oţel pentru a lucra într-un Help Desk. Eu cred că aş sfârşi cu creierii întinşi pe birou, de la atâtea lovituri cu capul în masă, pentru că probabil ştiţi, un help desk nu are voie să îi spună tipului de la distanţă `prietene, eşti prost bătut cu leuca, du-te şi te culcă`. Dimpotrivă, trebuie să fie întotdeauna calm, relaxat, cu stăpânire de sine.

Succes la angajare.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

33 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Ohoooo si cata rabadre trebuie sa ai cu clientii!Lucrez intr-un call center pt o companie din SUA, help desk pt o serie de site-uri de jocuri de noroc si pot sa-ti spun ca in 90% din cazuri e un chin sa le intelegi accentul oamenilor astora mai ales daca sunt din zone faimoase pt engleza distorsionata. Cei mai greu de inteles sunt rednecksii si negrii din projects mai ales femeile , fiecare apel e o aventura , majoritatea sunt femei trecute de varsta a doua cu foarte putine cunostinte PC

  2. #2

    siiiiiiiiiiiiiiiiiii ce salarii au?????????????

  3. #3

    Probabil in zona 300-400 euro pentru program Full-Time. Gresesc?

    PS: Cred ca era ironic la partea cu salariile 🙂

    • #4

      Nu sunt ironic. In joburile astea in general sunt angajati pusti, studenti. Cred ca e un venit decent ptr cineva a carui ocupatie este in rest sa sparga dumarsul

    • #5

      Ce are de-a face sula cu prefectură? Ce contează că e student? Dacă lucrează cu normă întreagă și își toacă nervii cu tot felul de clienți, trebuie plătit corespunzător.

  4. Citez, din ceva epic: “poţi să vii până la mine, că-mi clănţăne Word-ul?”. Nu am aflat niciodată despre ce este vorba, până am terminat de râs şi am ajuns la ea, restartase. Dar ştiu că aşa ceva nu se putea întâmpla decât unei piariţe.

    • #7

      cum adica ii clantane wordul??

    • Asta a fost fraza, la telefon. Probabil că era vorba de cu totul altceva, un fenomen de gen flickering, pe bază de probleme video, dar asta mi-a relatat, că îi clănţăne word-ul. Câteva minute nu am putut să mă mişc din scaun.

  5. #9

    true! true!
    Help desk sunt “first level”, nebunie curata. Eu lucrez ca “second level” si ma doare mintea uneori ce probleme ajung la noi (probleme mai grave decat schimbarea parolei sau bagatul router-ului in priza). Partea misto este cand ti se cer explicatii pt. cauza incidentelor si trebuie sa explici ce si cum unor oameni complet non-tehnici. 😀
    Baietii si fetele de la HelpDesk-ul nostru au niste istorioare de ti se ridica parul pe ceafa. 😆

  6. eu am lucrat la relatii cu clientii pentru cosmote. si acolo la fel, oameni care nu stiau care e tasta diez si le explicai “tasta care are desenat pe ea un gardut” iar ei spuneau “asa, deci tastez gardut, gardut 002 gardut”.
    un prieten lucra pentru romtelecom ca helpdesk stiu zeci de povesti. cea mai frumoasa cu o mama care voia sa vorbeasca cu baiatul ei din canada si nu putea sa se conecteze la internet. asa ca i-a facut legatura baiatului din canada cu prietenul meu de la romtelecom. cum? a sunat de pe un telefon la romtelecom iar de pe alt telefon pe fi-su apropiind telefonele intre ele.
    si nu esti singurul cu routerul in priza. :)))))))

  7. da, am lucrat si eu pe pozitia asta la o multinationala, salariu de cacat, probleme, e drept, de toata jena…doar ca am facut bine si am plecat pe pozitie de sys-admin (de fapt un baiet de IT bun la toate…inclusiv helpdesk)
    iar ocupatia mea nu era sa sparg dumars-ul 🙂 , ba chiar la vremea respectiva o cunoscusem pe cea ce avea sa-mi devina sotie…
    daca nu era atat de prost platit job-ul asta, mi-ar fi placut in continuare sa fac asta, chiar am nervi destul de tari si rabdare sa explic omului non-tehnic pe limba lui…

  8. TechTeam tot timpu cauta oameni.

    “La urma urmei, de aia au şi salariile pe care le au.” ? Aveau vreo 15-16 mil acu 1 an si ceva. 🙂

  9. in sfarsit am gasit locul in care imi incep cariera intr-o companie multinationala

  10. Se pun in geanta trei pastile Distonocalm si se administreaza treptat pe parcursul turei, in functie de necesitate! In rest…jobul ideal! 🙂

  11. #16

    Hehe, povestioare de helpdesk…
    Eu am lucrat pentru Orange la helpdesk.
    Un exemplu:
    Eu:’Tastati wap.. w, a, p..’
    El:’ V V..’
    Eu:’Nu V V, W.. litera W’
    El: ‘Cum adica W?? V V!!’
    Eu:’ Nu, litera W, care arata ca doi de V lipiti unul de altul’
    El:’ Cocoana, iti bati joc de mine? Asa ceva nu exista!’
    Eu:’ Uitati-va pe tastatura telefonului unde aveti cifra 9, prima litera de acolo este W, pe aceea trebuie sa o tastati’
    El:’aaaaa!’

    Meanwhile… tastatura mea a primit un rand de pumni…

    Am toata simpatia pentru cei care lucreaza in helpdesk!

  12. Aveam un amic care lucra la Call CEnter/SUpport RDS deci te doare mintea cu ce retardati au saracii de aface ….

  13. #18

    aveti impresia ca numai in IT se intampla dude? haha. ce-a mai tare duda pe care am trait-o a fost cu o tanti care a venit cu masina la revizia de 1000km. s-a plans ca masina ei nu depaseste 60 la ora. cand au verificat-o, tipa mersese 1000km cu frana de mana trasa. frane, motor, cutie viteze, cauciucuri. toate au trebuit schimbate, pe banii ei binenteles:P

  14. #19

    Eu am lucrat la relatii cu clientii pentru un site ce vindea cauciucuri in UK si intr-o zi:
    El:”Vreau sa comand un set de cauciucuri”
    Eu:”Imi puteti spune ce fel de cauciucuri?”
    El:”Pentru masina”
    Eu:”Ce dimensiuni aveti nevoie?”
    El:”Stati sa ma uit”
    Dupa 10 minute de asteptat la telefon.
    El:”Dar unde scrie?”

    • #20

      @Natalia: vai ce criminal…

    • #21

      @natalia, mai functioneaza situl, cum se numeste, nu deaia dar eu sunt in uk si e bine de stiut un site deasta, merci

  15. Cu siguranta cei de la helpdesk ar putea scrie bancuri pe aceste teme la cate intamplari au avut

  16. Am fost curios sa aflu si alte detalii despre job insa unul, foarte important in opinia mea, nu l-am gasit. Am pus aceasta intrebare si pe celebrul blog care-mi ofera doza zilnica de informatii utile, recapdesifonresh.ro, dar nu am primit raspuns. Deci: pt acest job poate aplica si Gorobete Istvan din localitatea Movila Miresii sau e musai sa aiba resedinta in Bucuresti?

  17. salut, ACM,
    Imi pare rau ca nu ti-a raspuns nimeni, dar asta e pentru ca am primit multe, multe mailuri si le raspundem pe rand.
    deci, raspuns sigur primesti.

    dar, am zis sa iti raspundem si aici sa fie mai rapid:)
    deci: Gorobete Istvan din localitatea Movila Miresii poate sa aplice. Orcine care stie IT+limbi straine poate, folosind formularul de pe site: www.crazyaboutcomputers.ro

    Totusi, jobul e bazat in Bucuresti si Gorobete Istvan trebuie deci sa aiba resedinta in Bucuresti (nu musai in buletin, dar sa stea in Bucuresti).

    Sper ca am raspuns la intrebare. Daca mai e ceva, scrie-ne un mail: jobsro@techteam.com

    Multuuumim!

  18. #25

    Lasa ca nici cu cei de la helpdesk de la rds nu mi-e rusine, ca angajeaza pe unii care probabil erau cizmari inainte, total paraleli cu meseria actuala.

  19. OK, multumesc. O sa-i transmit 🙂 Scrieti si voi undeva pe site chestia asta ca poate sunt si altii interesati

  20. #27

    Din pozele alea cu crazy about computers n-am vazut decat vreo2 fete calumea.Restul praf.
    Mai rasfirati baieti mai rasfirati.

  21. @CrazyAboutComputers | TechTeam Global
    Deci, cam mulți de „deci”. Deci…

  22. I-ai rupt pe baieti cu reclama facuta, in 2 zile s-a consumat toata banda pe luna decembrie si suntem de-abia in 12 … nzzt :
    Bandwidth Limit Exceeded
    The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

  23. #31

    @catus. faza de la RDS cu “ati restartat modemul?” este primordiala. la ultima problema m-a intrebat acelasi lucru desi sunt de vreo 2 ani pe fiberlink si nu pe cablu. ma rog. norocul meu ca am probleme foarte rar.

  24. multumim. am remediat situatia cu site-ul: www.crazyaboutcomputers.ro
    acolo gasiti toate datele despre oferta de job: at jobsro@techteam.com

  25. Cea mai tare faza la helpdeskul unde am lucrat, un nene care ne-a pus pe mai multi dintre noi pe blacklist. Clientul respectiv, nu ne raspundea la intrebari pentru ca o lista lunga dintr noi il suparaseram cu ceva asa ca eram blacklistati, dar el tot avea probleme, pentru ca in loc sa ne spuna care ii era baiul, el ne zicea ca suntem incompetenti si blaklistati