Dacă vă place cum merge arhiblog.ro și vreți să aveți și voi hosting de calitate, chroot are astăzi black friday, cu prețuri imbatabile.
Dacă vă place cum merge arhiblog.ro și vreți să aveți și voi hosting de calitate, chroot are astăzi black friday, cu prețuri imbatabile.
NOU
Pai nu tu ziceai mai demult ca ai hosting la OVH ?
NOU
ce intelegi prin mai de mult?
NOU
Doua chestii nu inteleg cu privire la oferta asta:
1 – Cat costa dupa primul an? Sau care e valabilitatea pachetelor? E recurent?
2 – Daca VPS-ul are ceva configurat. De exemplu, la Xservers ti-l livreaza cu Virtualmin si FCGI (nu stiu daca si Ngnix).
Si offtopic:
Am un prieten cu hosting la Chroot. Un plan de 2GB shared. El foloseste vreo 600MB. Cu toate astea, sistemul de back-up face Backup peste back-up peste back-up pana se umplu cei 2GB si incepe sa mearga greu sandramaua sau deloc. E o chestie standard, sa nu uiti ca ai hosting?
Multumesc,
Andrei
NOU
la 1 nu stiu, am intrebat. dar la 2…de ce nu are grija de backupuri? el nu poate sterge backupurile vechi?
NOU
Cica e recurent, la factura asa apare…
NOU
2 – Prietenul (adica eu) are grija de back-upuri local (adica din wordpress). Problema e ca pluginul de back-up din cPanel face backup-uri pe care le salveaza pana la umplerea spatiului. Si cand se umple site-ul raspunde cu 503 (parca) Service unavailable. Ceea ce nu e placut daca esti in vacanta, de exemplu.
O sa le trimit un ticket dar e mai complicat pentru ca trebuie sa ma folosesc de adresa de email a prietenului, la care nu am acces.
NOU
banuiesc ca poate fi oprit localul. desi nu recomand, parca anul trecut s-au pierdut sute de situri de la hostingul ala….cu lapsus, plm
NOU
Cutiacunume.ro
Da, ma rog. Daca ti se raspunde ceva la punctul 2 (ala cu configuratia), te rog sa ma anunti, ca de asta depinde daca iau sau nu.
Multumesc,
Andrei
NOU
asa, aia
NOU
Salut,
Backupurile Chroot nu ocupa spatiul contului si nu se fac local, ele sunt facute in alte locatii remote. Cel mai bine era deschiderea unui tichet de suport.
Cel mai probabil prietenul tau a instalat WordPress din Softaculous si a bifat optiunea de auto backup existenta in Softaculous, optiune ce ar face copii arhivate local.
Referitor la eroare 503, codul de eroare 503 este unul generic si poate indica de la restartari temporare ale serviciilor web pana la erori de aplicatie sau chiar depasirea memoriei alocate unui script.
Revin cu rugamintea deschiderii unui tichet pentru a investiga problemele raportate.
NOU
Pentru 2. Serverele vin doar cu sistemul de operare curat cum ar trebui sa vina orice server, urmand ca orice configurare sa fie facuta de client. Fiecare configureaza aplicatiile si serviciile altfel, iar un server care ar veni cu o aplicatie instalata ar insemna ca si clientul sa stie ce este acolo.
Totusi, webmin se instaleaza cu apt-get install webmin sau yum install webmin, nu cred ca este dificil;)
NOU
“Unable to load your shopping cart. Please contact support” cand vrei sa pui in cos un SERVER VIRTUAL OPENVZ3
NOU
Same problem 🙁
NOU
Poti sa reincerci? Am suplimentat acum 2 ore stocul de servere virtuale si nu ar trebui sa fie probleme, daca apar probleme te rog sa deschizi un tichet de suport si o sa incercam sa rezolvam problema asap
Multumesc
NOU
a ajuns vaporu’ cu servere virtuale din china?
NOU
La mine zice, după ce bifez că vreau doar găzduire nu și domeniu și le indic un domeniu valabil, „Domeniul pe care l-ați introdus nu este valid #”…
Cam respingător, plus ce mai zic și colegii mai sus, dînșii vor să vîndă, să aibă vorbe bune că nu pricep…
SAU greșesc eu ceva…?
NOU
daca domeniul e deja redirectat undeva, nu il poti adauga
NOU
Campul de domenii este destul de dumb, iar daca domeniul este scris cu majuscule eroarea in cauza va fi afisata, probabil asta este problema.
NOU
Nu mergea cu nici un chip și acum, ce simpatic, sînt epuizate, nasol sentiment, merci Cîh Root…
NOU
Nu imi dau seama care este problema pe care o intampini, nu o pot reproduce decit daca domeniul este scris cu majuscule, te rog da-ne un mesaj folosind formularul de aici www.chroot.ro/contact si rezolvam
NOU
Pun și aici, să nu creadă lumea că delirez… 🙂
s8.postimg.org/ujwypfahx/ch01.jpg
s8.postimg.org/uwocvm0hh/ch02.jpg
NOU
Pai acolo se baga ma extensia domeniului (.info .com)? Mai faci si pizda mare..
NOU
serios , nu ai observat ca top level domainu are casuta lui?
NOU
ca sa traduc ce spun colegii, . info si .org trebuiau bagate in casuta urmatoare
NOU
Merge un VPS daca e recurenta treaba, macar de fun. Mersi de hint!
NOU
e recurenta
NOU
Luat un pachet de la ei. Nu îmi place ca trimit parola după înregistrare direct e mail
NOU
Si e si parola in clar in zona de client. Si nu vad optiune de edit parola pentru contul de client.
Ca idee, am vazut ca se mai uita pe aici prin comentarii baietii. 🙂
NOU
Stim, lucram la acest aspect, desi suntem siguri ca dupa ce parolele nu vor mai fi trimise de catre noi si setate de catre client, numarul de solicitari referitoare la resetarea de parola se va dubla:)
PS. in toate emailurile cu informatiile referitoare la pachet rugam clientul sa schimbe parola
NOU
@Mitian, in contul de client, click pe My details sau Profilul meu iar putin in dreapta este optiunea “Change password” sau Schimba parola.
PS, am suplimentat putin stocul:)
NOU
GĂZDUIRE G3 se va mai suplimenta?
NOU
Nu cred, astept si eu, dar nimic…
NOU
Guys, ca offtopic, doar o mica sugestie daca vreti sa tineti cont de ea si sa investiti 5 minute din timpul vostru, minute care ar putea evita ping pongul si alte intarzieri de zile. Va rog sa nu o luati ca repros sau ca besini din partea mea, ci ca idee daca vreti sa o urmati.
Cand vreti sa faceti ceva, sa cumparati domeniu, hosting, etc, si apare o problema, ceva nu merge, ideea e sa dati din prima cat mai multe detalii, astfel incat sa se evite ping pongul. Oferitul detaliilor aditionale din prima, evita situatii de genul, “la mine nu merge, nu se reproduce, la mine a mers, etc”. Desi pare rapid sa scrii doar “Nu merge, uite mesajul de eroare” si iti ia doar 1 minut, pana citeste persoana in cauza, incearca la el 7 chestii, revine catre tine, tu iar dai inca o bucatica, se pierde o zi plus mai multi oameni incearca sa bajbaie pe intuneric, ca sa zic asa. Da, deschiderea unui ticket e extrem de importanta, pe langa faptul ca se face un tracking oficial, programatorul justifica la ce a lucrat, mai vad si alti oameni interesati cu aceeasi problema rezultatul si poate rezolva si ei la fel, daca necesita un fix iti zice cand va fi fixat si in ce versiune e oficiala, etc. Desi pare ca iti iroseste timpul, evita din start multe intarzieri si neclaritati.
Cum procedez eu:
– Zic direct in titlu care e problema clar si ce ma asteptam de fapt
– zic ce pasi am facut
– zic rezultatul primit, eroarea primita cu screenshot si ce ma asteptam sa primesc de fapt
– Optional – log din browser developer console – care stiti de unde si vreti, daca e o eroare mai aiurea gen cu bucati de log de pe server
– un mic record screen (inregistreaza un video de cateva secunde ce ai facut)- CamStudio e bun pentru asta, ajuta mult si clarifica lucrurile rapid
Care sunteti in IT, asta e modul de raportare a unui bug (bine, se pot adauga multe alte chestii aditionale, dar astea ca basic).
Si daca e critic pentru tine si vrei sa se solutioneze rapid si persoana in cauza e dispusa sa ajute acum sa iti fixeze problema, pui mana pe telefon si suni. Clarifici imediat in 2 minute de vorbit pe voce.