Arată foarte mișto, dar eu am o nelămurire, singura care mă ține să fac un leasing mic.
La vechiul Duster, marginea de sus a parbrizului îmi venea la nivelul nasului. Ca și la Logan, de altfel. S-a dat cineva cu el, s-a mai schimbat cumva înghemotoceala aia?

Cică s-a schimbat ceva

www.facebook.com/costin.giurgea/videos/10155905376578399/

În rest, slavă dusterului, indienii i-au făcut imn

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

62 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Cred ca la Arval se poate face un test drive

  2. #2

    asta din clip nu e noul duster. si pe mine ma tenteaza, unul asa pe la 6000 euro, 4 x4. adica de vreo 5-6 ani si cu minim 150.000 km. ca atata pot acum.

  3. #3

    Man, fa un test drive, mai intreaba proprietari …

  4. #4

    Tal men problems.
    La cei unu nouazeci si doi e o problema cu gasitul pozitiei la volan. Motiv pt care prefer masinile mari.

    • #5

      ai sa razi, dar cea mai buna pozitie la volan o aveam la mercedes A140, care e foarte inalt si cu parbriz sus. la polul opus, duster, unde trebuie sa ma aplec ca sa vad masinile de pe drum

    • #6

      Bre, nu rad, La Clasa A aia veche era ok ca avea plafonul inalt. Stiu ce spui. Incearca asta la noua clasa A,
      Sa nu-ti explic ca la un B Class au pus butonul de frana de mana fix in dreptul genunchiului stang. Si ghici ce?
      Butonu ala se apasa ca sa actionezi frana de mana. Si ghici ce? Pe la 120 km/h in depasire l-am apasat cu genunchiul. Ghici ce? Am lasat santuri in asfalt. Noroc ca nu aveam pe nimeni in spate.
      Design de porc! Grav. Ca sa nu mai vorbesc de alte rahaturi shiny. Plus sectiune bord de sub volan foarte umflata. La masina aia nu am gasit niciodata o pozitie decenta.
      Am avut vw touran inainte. Super comoda si super poitie la volan. Acum am alt monstru, doar ca nu e atat de comoda. Dar vizibilitatea e ok. Mai conduc o fabia uneori. Era sa ratez cam 20 de semafoare.
      Dracu sa-i ia de designeri. Unul nu s-ar gandi la persoanele inalte.

    • In B-ul vechi (inainte de 2012), era loc cu gramada la cap, in B-ul nou e la fel, doar ca podeaua e mai jos. Am 190cm, vad bine pe geam, nu trebuie sa ma aplec. Singura hiba (ca de altfel la toate masinile e la fel) ma incurca oglinda retrovizoare prinsa de parbriz. Din cauza ei, pot sa folosesc doar jumatate de parbriz, adica jumatatea din partea soferului ca partea dreapta e acoperita complet si trebuie sa ma aplec ca sa vad ceva. La modelul B vechi, oglinda avea un sistem in care iti permitea si sa o muti in sus, la B-ul nou, nu se mai poate, e fixa….
      Iar la alte modele, chiar daca par mari pe dinafara nu inseamna neaparat ca si incap in ele. De exemplu Nissan Qasqai arata mare, dar dau cu capul in tavan si ochii sint la nivelul ramei parbrizului…..deci, da, trebuie incercate inainte de a fi luate….

    • #8

      pe mine, la A, ma scotea din minti pozitionarea stalpului dreapta fata. pur si simplu, la virajul stanga, era fix pe directia privirii

  5. #9

    La link-ul de facebook zice “Sorry, this content isn’t available right now”

  6. #10

    Vitara costa tot pe acolo si are 5 stele la siguranta. Si am spus tot.

    • #11

      vitara fiind masinuta aia de jucarie in care intra maxim 2 oameni normali?

    • #12

      Ce nelămuriri mai ai Cetine, a și subliniat că a spus tot (ce știe) deci nu mai pune și tu întrebări la care nu poate răspunde…

    • #13

      In Noua Vitara incap 4 adulti corpolenti si un copil corpolent in portbagaj 🙂
      P.S. Eu am S-Cross prefacelift.

    • #14

      vitara și cam toate suzuki au portbagajul mic. dacă ai o familie cu doi copii devine cam neîncăpător.
      singura parte bună e că se strică mai rar decât daciile.

    • #15

      eu am de bagat un caine acolo. mai degraba cara Igor Vitara, decat invers

    • singura parte bună e că se strică mai rar decât daciile.

      daciile 1300?

    • #17

      Vitara e facuta la unguri, ar fi un gest nepatriotic sa cumperi asa ceva. In alta ordine de idei, niste pasionati de masini japoneze mi-au recomandat sa cumpar doar masini japoneze facute in Japonia (cica mai sunt anumite modele la anumite marci) si sa nu ma incurc cu ce fac prin Europa, cu atat mai mult cea de est.

    • #18

      Interiorul de la Vitara arata ca si cum ar fi fost desenat la Palatul Pionierilor Nord Coreeni si aprobat de Daddy al lor

  7. #19

    Se vad influentele romanesti la Duster-ul asta nou. Cotiera este inspirata din modelul CFR toamna-iarna 1900

  8. #21

    Hai sa fiu eu primu’ comentator adevarat de Arhiblog:

    “Stiu c-ai zis Duster, da’ cum eu ma pricep la masini ca nimeni altu’, iti sugerez mai bine un Q7.”

  9. Scaunele se regleaza si pe inaltime, uneori 😀 😛

    • #23

      Dacă s-ar regla și pedalele… da, ar fi ok comentariul tău. Probabil nefiind atât de înalt înțelegi mai greu problemele noastre.

  10. #24

    Pai nu da si Baxty un feedback ceva..
    Apropo se mai face modelu cu 7 locuri ori ba?

  11. #30

    Tery Duster ni nakro / tery duster ni satepe :)))
    Genial ma, genial :)))

  12. #31

    Cred ca e primul post aici, desi te citesc de ani buni. Incearca o zafira tourer cu parbriz panoramic sau citroen c4 picasso cu parbriz panoramic. La aproape 2 metrii am spsu si eu pas multor masini fix din aceasta cauza. Eu am ales zafira si dupa 1 an ma declar multumit

  13. #37

    Testat. Pozitia la volan pe modelul cu reglajul scaunului pe inaltime, cat si mai nou, lombar este mult mai buna ca la vechiul model. Volanul este reglabil pe doua axe, ceea ce m-a facut sa imi gasesc o pozitie mult mai placuta de condus. In interior diferentele sunt majore si un mare plus. Din pacate e prea scump pt mine, dar mi l-as cumpara si maine daca as putea.

    • #38

      Nu-l poți “cumpăra” piesă cu piesă?

    • #39

      Nu mai tine faza cu “pisica” (sper ca stiti la ce ma refer)

    • #40

      o legenda urbana locala, de unde vrei sa stie?

    • Testul cu pisica ? Pe unde scotea pisica coada românii chituiau?

    • #42

      Apropo de pret, de ce la noi e mai scump cu 450 de iepuroi fata de Franta? Sau taxele de drum se adauga aici, ca n-avem autostrazi si se scad dincolo….

  14. Si eu caut masina si m-am uitam la Duster, dar am vazut asta:
    www.mediafax.ro/economic/renault-duster-dezastru-la-testul-global-de-siguranta-0-stele-la-crash-testul-ncap-global-india-16292582 ( 3 stele sunt putine pentru clasa din care face parte )

    Nu cred ca si-ar permite sa minta in halul asta.

    • #44

      test de la indieni, fara airbag si probabil cine stie ce kkt ii mai lipseste pt ca india, aia merg unii peste altii pe vagon.

    • #45

      Zero stele la crash-test n-avea nici Tico, sa fim seriosi. 🙂

    • #46

      Culmea, cum i-au pus un airbag a sarit la 3 stele…
      Dar na vorbim de India unde aia merg calare pe tren…

  15. #47

    Poate ai bafta si daca nu mai liciteaza nimeni il iei cu 1 dolar: www.ebay.com/itm/2015-Dodge-Ram-1500-Laramie-Crew-Cab-Pickup-4-Door-/372142886318

  16. #48

    Familie cu un copil. Astra de 10 ani. Necesita inlocuire. Cerinte: un portbagaj un pic mai mare si ceva mai inalta. Masina sh. S-a ajuns la crossovers. Au ramas in finala Nissan cashkai, mitsu asx si duster. Cashkai este descalificat din cauza de pret. Duster pierde din cauza de siguranta.
    Multumit de alegere.

    • #49

      lasa si tu un link la mitsu,sa il vedem

    • #50

      Asx din 2013. Nu stiu ce link sa-ti las/vrei.

      Off topic: Nu’s, da’ cineva m-a banat pe chat. 🙂 Ceva legat de nick, da’ n-am inteles prea bine. Vroia sa il schimb.

      “[21:55] == ********* was kicked from #cetin by ady-pastilutza [ți-am mai zis să schimbi nick-ul]” :)))

    • #51

      pai zi nickul, sa pot debana

    • #52

      Tocmai s-au “laudat” si cei de la Mitzu ca au trisat la parametrii echipamentelor…

  17. #53

    Bulenberg

  18. #54

    Din ce am vazut cea mai ieftina varianta 4×4, ca altfel nu prea merita prafuitorul, este 14100 benzin si 16100 ptr dci , si aste-as finale ca dacia nu face reduceri nici la flote. In continuare ramane prea supraapreciata, pretul este pacatul ei capital, machineta e chiar ok dar obscen de scumpa ptr ce se vrea si mai ales cum se devalorizeaza, au calculat-o in asa fle incat sa provoace greata si sa te apuce mancarimea de cap cand intrebi, niste gretosi acesti frantuji. Cel mai bun duster(si logan de altfel) ramane in continuare ala de 2 max 3 ani vechime ca daca a nu a fost calarit in dusmanie e suficient de ieftin sa nu faca probleme deosebite inca pe atat. NU ma luati ca ce-ti ei de 14000 nou, prefer avans avans 50% ptr rexton care e un glk cu alte haine…si corect, o personalitate mai ciudata dar e mai masina decat va fi dacia vreodata.

    • #55

      acum am vazut ca la banii aia nu ai aer conditonat!!! anno domini 2017, ue, masina noua fara aer conditionat dar cu bare pe plafon, geamuri electrice fata, casetofon 2din cu butoane pe volan…dar fara aer conditonat!!! pai fmm de frantuz idiot, scoate toate frivolitatile de gen trimuri cromate pe plastic (bleah) si volan imbracat in “piele” de putza de maimutza si lasa doar strictul necesar: aer conditionat si servodirectie (ma mir ca o are standard), se poate renunta complet si la roata de rezerva si cric, se pune kit de reparatie dupa modelul vw, se poate renunta la mocheta aia gretoasa si se lasa podeaua plastifiata dupa modelul utilitarelor, o suta de colo o suta de dincolo si omu e multumit ca nu transpira ca porcu, daca vrea arogante leduri si motor pe folie si le ia dupa aia in timp , firma are de castigat si aftermarket oficial daca e pret rezonabil… …continuam cu pretul cheltuielilor in grantie care e nerusinat??? ca sa vedeti cum minte frantuj mnacator de melci : zice ca ofera suv de 12500, uauuu pret de skoda citigo care ejumate de duster, duster mai chel decat tigaia de 40 de ani a lu bunica’mea ( tigaie-tigaie de aia pe soba) , daca pui pe duster cu 4×4 si ac depaseste 16000, 16000 ptr un 4×4 care se punea pe dacia papuc si ptr un motor 1.6/110 de pe vremea lu megane1, pai duster asta nou care de fapt e un facelift mai agresiv al celui vechi e cel putin 75% amortizat numai din piese rudimentare, p ai fmm dar-ar falimentul in tine de avar frantuz ce esti sper sa vina chienzii odata sa va execute inainte de a va ajuta statul cu bani, cacanarilor care oferiti in rusia duster 2L 4×4 la 14000 euro!!!! Si cu ac inclus!

  19. #56

    Din ce am vazut cea mai ieftina varianta 4×4, ca altfel nu prea merita prafuitorul, este 14100 benzin si 16100 ptr dci , si aste-as finale ca dacia nu face reduceri nici la flote. In continuare ramane prea supraapreciata, pretul este pacatul ei capital, machineta e chiar ok dar obscen de scumpa ptr ce se vrea si mai ales cum se devalorizeaza, au calculat-o in asa fle incat sa provoace greata si sa te apuce mancarimea de cap cand intrebi, niste gretosi acesti frantuji. Cel mai bun duster(si logan de altfel) ramane in continuare ala de 2 max 3 ani vechime ca daca a nu a fost calarit in dusmanie e suficient de ieftin sa nu faca probleme deosebite inca pe atat. NU ma luati ca ce-ti ei de 14000 nou, prefer avans avans 50% ptr rexton care e un glk cu alte haine…si corect, o personalitate mai ciudata dar e mai masina decat va fi dacia vreodata.

  20. #57

    Ca design exterior, de cand am vazut Ecosportul pe viu, imi place foarte mult, arata mai bine decat dusterul. Si asta zice unu care nu are carnet, nici masina si nici bani de una.

  21. Dacai-ar pune un motor 1.9 TDI non DPF pompe duze ar fi excelenta masina

    • #59

      Pai ia-ti un Golf 5 cu d-astea, ca la 10 ani si 200k km inca merge brici si e loc destul la 1.87 ai mei… asa ca exemplu.

  22. Mi s-a culcat instant cand am vazut crucile alea de pe stopuri.. (pardon my french)

    • #61

      renegade wanabe la 16000, renegade e 18000(tot 1.6 4x4x) si include o gramada de optionale pe care duster no sa le vada decat cand vor exista masini zburatoare … iar daca te duci intr-o perioada mai proasta mai lasa minim 700- nu ca bani ci ca servicii, manopera sau asigurare casco, la dacia nu numai ca primesti mumu dar iti fura benzina din rezervor cand te duci la revizie…si maruntul din scrumiera, pe bune si fara misto, nici la cea mai jegoasa spalatorie nu se mai fura maruntul din masina .

  23. #62

    DUDE !
    Nu stiu cum sa subliniez mai bine: Fa drive-test tu personal inainte sa cumperi masina !