Stiţi, desigur, de campania aceea cu Vreau in clasa a 9 a , campanie ce s-a desfăăurat pe mai multe bloguri.
Despre ea au scris şi prin diferite ziare, offline sau online, printre care şi vestitul Hoţnews. Printre datele despre campanie, cum că a fost organizată de către World Vision, al cărui portofoliu este deţinut de Leo Burnett, Hoţnews menţionează si nişte bloguri, dupa care, cu litere mari si bolduite, CUTREMURĂTOR!

  • UPDATE: Majoritatea bloggerilor participanti au fost platiţi
  • Nu mai deschid INCĂ O DATĂ discuţia despre etica si echitatea unui asemenea gest. A fost discutată, răsdiscutată, paradiscutată si ultradiscutată.
    Dar, o să pun şi eu aceeaşi întrebare care a fost pusă pe site-ul Hoţnews:

  • Agenţia Leo Burnett se ocupă de această campanie gratuit?
  • Doar e vorba de soarta unor copii amărâţi, de viitorul ţării noastre. Oare s-au injosit în halul ăsta încât o aşa agenţie mare de publicitate să nu îşi permită să lucreze gratuit…pentru copii patriei noastre??

    Nu de alta, dar văd că soluţia e simplă. Hai că scriem de proştii ăia cu blogurile că sunt cumpărabili, că au un profil uman de slabă calitate, şi uite asa îi discredităm. Şi poate aşa nu va mai fi nimeni atent atunci cand proştii semnalează faptul că noi furăm conţinut de unde apucăm şi îl brănduim cu numele nostru.
    Aşa că, dragă “agenţie de ştiri”, aduce-ţi aduceţi la cunoştinţa publicului pe care, desigur, îl respectaţi la maximum, daca Leo Burnett lucrează pro-bono ori ba.
    Hai, că e ştire de senzaţie…

    Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

    Pe scurt

    Loading RSS Feed

    16 comentarii Adaugă comentariu

    1. Cainii latra, oamenii merg mai departe. Daca e sa ascultam de toate prostiile, nu ajungem bine!

    2. #2

      Jimmy dude, ideea e ca ei incearca decredibilizarea noastra, a celor neinrolati in mocirla lor de nesimtire. Daca ii lasam sa o faca…unde ajungem?

    3. Nu am fost pe faza saptamana asta , nu stiu ce sa intamplat … asa si noua campanie e foarte buna …. multi n’ai bani si doresc sa ajunga la un liceu sa poata trai bine pe viitor …

    4. #4

      OTV
      ——————–
      SENZATIONAL!!! | MAJORITATEA BLOGGERILOR PARTICIPANTI LA CAMPANIA ,,Vreau in clasa a 9″ a AU FOST PLATITI =)))))))

    5. Arhi, multa lume incearca sa arunce cu noroi in bloggeri!

    6. Dincolo de aspectul lacrimogen al mesajului din reclama respectiva se ascunde o afacere. Iar in afaceri nu merge cu acte de caritate. E la fel ca atunci cand treci pe langa un cersetor si ii dai bani de mila. I-ai dat, esti fraier.

      Singurii fraieri in toata povestea asta sunt bloggerii care s-au lasat pacaliti si dupa ce si-au scurs lacrimile (si nasul) in batista au participat moka la campanie. Ca da bine sa fii lacrimogen. Si fraier.

      Pe urma da si mai bine daca-i acuzi pe bloggerii astia fara inima ca nu au prestat gratis pentru o agentie de publicitate. A, era sa uit, si pentru vreun oengeu care are de spart ceva fonduri europene…

    7. @Arhi & Jimmy – pot incerca orice, probabil se tem de o viitoare forta de manipulare, cine stie. Arhi, mare credibilitate nici acum nu cred ca au bloggerii insa totul spre bine. Cu noroi sau fara noroi blogosfera se dezvolta.

    8. Eu cand ziceam ca sunt posturi platite voi aruncati cu glumite de gen “chiar crezi ca noi nu putem face ceva in scop caritabil pentru ajutorarea copiilor in nevoie de educatie?”. Raspuns: NU!

    9. #9

      Napster, ai inteles exact o pula.

    10. Nu ma interesa factorul credibilitatii bloggerilor pentru ca subiectul nu are relevanta. Un blogger nu isi sporeste credibilitatea cu reclame si vorbe dulci, credibilitatea se formeaza prin atitudini ferme si dovezi incontestabile. Prea putin ma intereseaza pe mine cat de credibil ma considera altii. La urma urmei candidez pentru primarie sau sunt un blogger?
      Eu am facut aluzie la aburerile altora cu sufletismul dar…

    11. #11

      Lucrurile sunt mai complicate de atat

    12. Nu cred ca o sa afecteze pe nici un blogger mizeriile pe care le scriu cei de la hotnews, pentru ca cine citeste bloguri stie despre ce e vorba, iar cine nu oricum nu are treaba cu subiectul 🙂

    13. Aş mai avea o idee întrebătoare: Marile companii – producătorii de mezeluri, lactate, maşini, telefoane, etc. – au programe de dezvoltare a comunităţilor în care operează? Dar programe de mediu? Şi nu vorbim de praf în ochi de genul unor donaţii de câteva mii de euro o dată la deceniu…
      În ce priveşte împroşcatul cu diverse substanţe – vă miră?

    14. #14

      Se scrie “aduceti”.. 😉

    15. Arhi as vrea sa cred ca e asa dar am mari dubii. Treaba e simpla, internetul in romania inseamna 0 pentru unii. Problema lor.

    16. #16

      Ai perfecta dreptate. Dar unii incearca sa se catere pe cadavre care nu au murit.