Jur că nu aș avea nimic împotriva Airly și Philips să își facă campanii pentru purificatoare. Produsele Philips sunt decente, quality, nu prea faac rabat la nimic pentru ele. Airly…well, mai abțin, că nu e treaba mea.

Dar detest metoda asta de a manipula fricile oamenilor, de fiecare dată când marketingul vrea să își facă targetul de vânzări. E inacceptabil, este imoral, este jenant, nu poți să încerci să faci vânzări speriind fraierii că vai, vor muri rapid, dar au o soluție. Să plătească 320 de euro ca să își pună senzor Airly pe balcon și 500 de euro pe un purificator Philips. Și gata, trăim fericiți până la bătrânețe.

De Airly, cum ziceam, nu zic nimic, o altă companie de rit nou, făcută să strângă finanțări de la seederi, pe baza unui userbase, cu siguranță, la un moment dat, va crăpa, pentru că se vor termina finanțările.
Dar Philips…rușine, bă.