Vrem numele inventat de tine, cu domeniu cumpărat de tine, nume la care muncești de ceva ani. Nu se poate? Ni-l luăm singuri, nu e problemă.

BRAVO, AVON! Așa se face businessul! Să îi rupem pe micuți!

LE: Cică e doar o coincidență de nume. Right.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

24 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Putem sa le dam macar m–e pe pagina evenimentului. Doar zic. Ar merita zic.

  2. #2

    acu vad ca e un update :

    Later edit: În urma acestui articol am fost sunat de agenția care se ocupa de acest event pentru Avon și mi s-a explicat cum n-a fost o chestie intenționată, ci a fost o întâmplare “nefericită” de coincidență de nume – ei neștiind de BikeWalk.

  3. #6

    Ar trebui sa se duca la eveniment si sa le dea cu huaaa!

  4. #7

    tu esti de la agentia aia care nu a auzit de google?

    • #8

      dfx ne-a parasit

    • #9

      niciodata nu sunt pe faza sa prind fazele astea, tre sa mi le povesteasca altii… 🙁

    • #10

      păcat că nu aprobi comentariile celor ce te supără :). Așa, să vedem și noi care a fost șmenăreala :))

    • #11

      in schimb apar ale lui. e.g.arhi. intelegi din parti. ideea e clara dar trebuie sa vedem ce a generat raspunsul, nu?

  5. #12

    dfx, ariel mi-e prieten, iar tu esti un bou sinistru. nu mai intra aici.

  6. #13

    Atata timp cat organizezi evenimente de cativa ani si nu iti protejezi marca, e exact cum ai face plangere la politie ca ti-au furat bulangii din casa pentru ca ai plecat si ai lasat usile larg deschise.

    In Romania exista servicii de urmarire marci, tocmai pentru a preveni ca ciobani ca astia ce s-au ocupat de campania Avon sa nu inregistreze marci ce se confunda cu a ta. Da, sunt oameni cu o minte atat de mica incat sa inregistreze Coca Cola sau Terapia si au sanse mari sa faca asa ceva daca tu detinatorul marcii nu depui opozitie la Osim.

    Ca n-ai inregistrat marca la OSIM, mare greseala. O sa vina ziua in care o s-o inregistreze altcineva, o sa-ti ia domeniu, tot si daca ii se pune pata te mai pune si sa platesti.

    • #14

      nu e chiar asa usor cu osim-ul:) faptul ca nu am marca inregistrata nu inseamna ca nu m-am interesat.

    • #15

      s-a cam incercat. nu prea merge. nu gasesti avocati pt chestii de genul asta. daca ai domeniul dinainte ca marca inregistrata sa existe iar nu prea ti-l ia, ca e greu tare.

      in cel mai rau caz te sperie cu niste avocati si aia e.

    • #16

      Mie-mi spui? Doua opozitii a depus asociatul meu anul asta.

      Sa zicem ca ai un hotel “La Vasile Pelicanu”. Peste cativa ani altul isi face in coltul celalalt al tarii o casa de amanet “La Vasile Pelicanu”. Teoretic amandoi vor putea putea detine marca, pe nise diferite. Iar mie care am un lant de hoteluri de lux poate nu-mi convine sa mi se asocieze numele cu o casa de amanet.

      Nu, nu-i chiar asa de simplu pentru ca daca ar fi simplu inseamna ca mecanismul de inregistrare al marcilor ar fi inutil. Inregistrarea unei marci iti confera o oarecare siguranta dar marlanii se pot face.

      Ce zici, crezi ca-mi pot face un brand de bere numit Arhiblog ?

    • #17

      poti. si poti sa ti-o inregistrezi daca vrei, pe codul de bere, bauturi si spirtoase. pe online nu o sa poti, brandul exista dinaintea ta, e suficient sa depun opozitie la cerere. pe langa asta, mie personal mi se falfaie de marca in sine, eu suntArhi, nu domeniul asta. ma mut oricand pe arhiblog. com. sau arhi.eu. sau arhiblog.ro. sau plm, imi gasesc eu unde. desigur, nu e vorba de mine, doar zic, ca lucrurile sunt putin mai complexe, cum era vaca aia care voia sa inregistreze marca zoso.ro

    • #18

      @Teniescu: Problema ca romanii nu sunt procesomani. Sunt multi care daca isi vad numele pe o citatie se c**a pe ei, cunosc o gramada de oameni care ar prefera sa-ti cedeze un domeniu decat sa se stie cu proces pe rol. Mai sunt altii ca mine pentru care n-ar fi prima si nici ultima data, deci cum spune americanu’ – bring it on!

      @Arhi: Asa-i ca daca ai fi ArhiTrump si ai avea un lant de hoteluri de lux nu ti-ar conveni ca cea mai ieftina posirca ordinara gen “6 cai” sa poarte numele lantului tau de hoteluri?

      Am castigat la proces acum vreo doi ani marca numita “Campionatul National de X” din mana unuia care organiza competitia respectiva la nivel nationala cu doi ani inaintea clientului nostru. Avocatii nostri au fost mai buni si actele mai bine facute.

      Daca as avea un eveniment de succes, o comunitate, cu siguranta as inregistra numele inca de la primele semne de succes, chiar daca asta ar insemna sa pun bani de la mine din buzunar.

    • #19

      probabil ca da, insa la nivelul asta mi-e bine:)

  7. #20

    E o coincidenta “de nume” ca Avon l-a contactat pe tipul care organiza BikeWalk pana acum ca sa organizeze un BikeWalk… din greseala… pentru un parfum Avon? 😀

  8. #21

    ca sa inregistrezi o marca la osim e in jur de 50-100 EUR. c’mon … nu stiu cine a avut lipsa de research mai mare …

    • #22

      ca sa inregistrezi marca arhiblog trebuie sa platesti, in total, sub 2000 lei. subiectiv iti poate spune mai exact, el are marca inregistrata numele

    • #23

      hai că-ți dau ție 100 de lei comision să-mi înregistrezi vreo 10 mărci la prețul ăsta. vrei?

    • #24

      fara logo, culori si doar pe un nice? 🙂