Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.
Am sa comand 2-3 Alienware-uri plus cateva maruntisuri de Iphone-uri care sa insumeze o comanda decenta si la livrare am sa-i recit din mesajul de la 1813.
Stiam sigur ca e ori o greseala, ori o tentativa de a atrage atentia asupra lor, dar am facut comanda doar ca sa le dau si eu peste cap partea de procesare. De ce? Pentru ca sunt un roman infect 😀
“Stimate client … Multumim pentru intelegere!” hai ca au fost amabili si plini de respect :).
#11 NOU
Andrei
Sa curga petitiile!
#12 NOU
Alin
Exista sanse mici ce-i drept – ca totul sa fi fost o campanie de marketing. Niste intrebari de bun simt:
1. Nu a aparut in niciun moment mesajul “stoc indisponibil” – ori imi vine greu sa cred ca un magazin online nu are un numar de tablete disponibile, dupa care sa apara “stoc epuizat”.
2. Treaba a inceput pe la 12 noaptea. Ori nu iti trebuie facultate sa ai un sistem de trigerring – care in momentul in care apar sute de comenzi la acelasi produs sa iti ridice o alerta. Sa fim seriosi, la cati angajati are Domo, nu cred ca toti dormeau la ora respectiva. Pe la ora 1:00 deja aveau sute de comenzi la acelasi produs.
3. In caz ca ei erau constienti de ce se intampla – era in interesul lor sa lase cat mai multe comenzi, astfel incat paguba sa fie intr-adevar uriasa si in ochii lumii multi sa gandeasca – “nu au cum sa plateasca, e clar”.
Pentru ca reclama, pentru ca pozitiva sau negativa.
#13 NOU
punKreas
Eu nu inteleg asta cu reclama negativa. Faptul ca firma x a facut o greseala si se tot vorbeste in mediul online, nu inseamna ca in 10 minute ma imbrac si ma duc sa-mi iau o tableta de la ei (ca se vorbeste mult despre ei, inseamna ca sunt pro). Ganditi-va altfel, te duci la un restaurant, nu exceleaza in servire,comanzi ceva…la sfarsit vine nota mai mare decat normal, preturile erau mai mari decat in menu. Pana la urma, decizi sa nu te tiganesti, platesti si pleci, cu promisiunea ca nu vei mai calca niciodata acolo. Povestesti unui prieten intamplarea, el o sa povesteasca mai departe si uite asa ai o publicitate negativa. Doar ca nu iti va mai calca nimeni pragul.
Sunt curios daca era un produs al carui pret sa fi fost mult mai mare decat cel normal, tot din cauza unei erori, si se gasea un client nestiutot care sa-l comande, oare mai anulau comanda?
#14 NOU
Arhi
1. i.imgur.com/73okl7x.png
2. nu cred ca exista angajat care sa stea noaptea sa verifice comenzile de dragul de a fi verificate.
3. e o prostie ultima afirmatie, raspandita intre oamenii care nu au idee de marketing in general.
#15 NOU
Jordan
@Alin – hai sa spunem, de dragul discutiei, ca vrei sa te angajezi undeva. Inseamna ca eu ti-as face un serviciu daca as spune ‘cacatul asta de Alin e cel mai imbecil angajat pe care l-am avut vreodata, nu stie nimic si vrea bani multi’, nu? Ca doar reclama e reclama, oricum – negativa, pozitiva – ar fi ea.
#16 NOU
Alin
Daca un magazin de talia Domo nu are sistem de alerte, ma las. Si chiar lucrez in marketing…
#17 NOU
io
am sa imi fac timp sa le trimit un mail de ne-multumire.O lunga perioada nu mai cumpar de la ei.In general tin minte detalii de genul asta -Danone eu nu cumpar!
#18 NOU
titi balamuc
Produsul a fost dat jos cam o ora pe la vreo 4-5 dimineata, dupa care a fost pus la loc pana in jur de ora 9. Eroare my ass 🙂
#19 NOU
Arhi
aveti o problema in a intelege o criza de pr si credeti ca, daca cineva gaseste acest articol pe google cautand domo, o va lua la fuga imediat, sa cumpere tot. ceea ce e lejer gresit
#20 NOU
titi balamuc
Nu e criza de pr bre. E vorba ca au primit gratis o gramada de linkuri naturale catre pagina cu produsul respectiv si in 2-3 zile vor ranka mult mai bine in google la cautarea tabletelor Samsung prin redirectul 301 pus catre… ghici? Sectiunea de tablete Samsung. E link bait toata ziua.
#21 NOU
Arhi
unde sunt linkurile naturale?:)
#22 NOU
titi balamuc
Bloguri, forumuri, twitter, reddit + facebook care nu e asa mult luat in considerare dpdv seo. Mai asteapta pana diseara si or sa-ti apara toate in Google. Am gasit aseara o gramada de linkuri catre pagina cu tableta. Nu ma apuc sa vorbesc aiurea doar de dragul de a vorbi 🙂 In fine, a fost amuzanta reactia oamenilor.
#23 NOU
Arhi
e perfect posibil. doar ca deja a inceput petrica si lupul aici. incet nu o sa mai scrie nici dracu
#24 NOU
titi balamuc
Ultimul meu comentariu cred ca a ajuns prin spam ca a disparut de tot la submit
acelasi mesaj l-am primit si eu. daca ne-am strange toti astia care am facut comenzi (unii chiar au platiti cu cardul comenzile) si ne-am duce peste ei, atunci sa vedem pe unde ar mai scoate camasa…
Ti-am dat minus fara sa citesc ce ai scris. Era interesant?
#27 NOU
bugsy
@Dan C – as vrea sa-ti dau doi “+”, daca se poate. Unul pentru ce ai scris si al doilea pentru ca l-ai facut varza pe spanac.
PS: nu era interesant, ai dat bine cu “-“!
#28 NOU
msrp
Peste ei! Pe ei pe mama lor! Sa le luam gatu!
Mergi spanac peste ei. Ce dracu sa faca. O sa cheme politia si o sa te dea afara in suturi si tu o sa strigi ca politia face abuzuri!
#29 NOU
PCH
lumea cred ca uita sau nu constientizeaza ca in spatele siturilor sunt niste oameni, respectiv in spatele preturilor afisate e un om care le baga, le verifica, le modifica. si este posibil ca ala sa greseasca o cifra, o virgula, pur si simplu ca se greseste, nu din rea intentie, nu din neglijenta culpabila, poate era omul obosit, poate se gindea ca nu si-a deszapezit masina, etc, etc. eh, acu, daca a gresit bulangiu’, sa luam pielea de pe ei, nu ma intereseaza dom’le.
#30 NOU
Ingrid
Ofcors. Iote numai la viteazul de deasupra… să ne strângem mai mulţi, să ne ducem peste ei. Să ia şi nişte furci şi topoare, mă gândesc…
Oameni de rahat.
Ingrid, vorbeste frumos, ca pe tine nu te-a facut nimeni de fecale.
sa mergem peste ei era doar o expresie, nu sa mergem de mana inarmati pana-n dinti la sediul lor. deh, asta cu cititul printre randuri nu-i pentru oricine
#32 NOU
Ingrid
Spanacule, eu mă refeream la rahatul turcesc. De ce nu vorbesc frumos, că tu te gândeşti la fecale? Gândeşte-te sănătos, în timp ce te duci peste ăia de la Domo, să le explici tu cu vitejie cum devine cazul…. 😀
#33 NOU
Mark 3000
Daca livrau tabletele la 319 lei, sunt curios cati se duceau a doua zi sa cumpere altceva de la ei ?
Publicitatea negativa e tot publicitate, data viitoare o sa ai si Domo in vedere cand vrei sa-ti iei ceva si daca iti va conveni mai mult decat la alte magazine vei cumpara, in ciuda faptului ca n-ai primit (semi)pomana de azi.
#34 NOU
Arhi
vorbesti prostii, incetati cu mizeria asta cu publicitatea negativa, nu exista asa ceva
#35 NOU
vlad
@arhi: exista si e chiar benefica dar nu pt magazine sau bunuri/servicii. Publicitatea negativa e pt can-can-uri. Super VIP-urile Romaniei sa tavalesc in chinuri daca nu se discuta despre ele; de bine, de rau nu conteaza… publicitate sa fie!
#36 NOU
Arhi
si sexul anal e bun, in anumite situatii. aici vorbeam de magazine, bunuri si servicii. iar patosul cu care toti sculerii matriteri enunta ca publicitatea negativa e buna ma urca pe pereti. pentru ca stiu ei, au citit pe net pe undeva, nu isi aduc aminte exact, dar e de bine
#37 NOU
marcian
@Arhi: e bun sexul anal, depinde la ce capat al pulii te afli
#38 NOU
user
e interesant ca oamenii se considera indreptati sa dea magazinul in judecata :).
cumparatura respectiva este incheiata atunci cand se emite factura de la magazin. atat. pana atunci magazinul nu are nici o obligatie.
chiar daca platesti cu card online, suma este retinuta in contul tau, magazinul nu o cere decat cand se emite factura.
daca ai platit online si magazinul si-a luat banii din contul tau poti sa ii dai in judecata in caz ca anuleaza comanda si iti returneaza banii.
si nu, proforma nu tine loc de factura.
#39 NOU
titi balamuc
Ultima noastra speranta este sa vina dna. Monica Tatoiu sa ne explice cum ar trebui sa stea treburile astea si cine are dreptate.
Ce mare branza cu tableta asta? Mare ieftineala… Pai afacere e sa iti iei laptop, televizor, barca, automobile, GRATIS! Va fac legatura si platiti doar taxa de transport.
Alea sunt afaceri, nu tableta la 3 milioane.
#43 NOU
DePlictis
parc-ai fi freigedeank 🙂
#44 NOU
raw
Ia zi-ne Dane , un laptop sau un Note 2, ce bine ar merge gratis , nu-i asa?
#45 NOU
Arhi
note 3, 2 e depasit demult
#46 NOU
baxt
Corbane, vezi ma ca te-ai logat cu adresa gresita 🙂
#47 NOU
raiiar
“Clientul nu are nicio vină dacă un comerciant a postat pe site-ul său de vânzări online un produs cu un preţ eronat. Cei care au plătit în avans comanda, de obicei prin intermediul cardului, trebuie să primească produsul respectiv. Pentru cei care au optat pentru plata la livrare, compania va fi sancţionată pentru inducerea în eroare a consumatorilor” a declarat, în exclusivitate pentru observatorulph.ro, Corneliu Buzu, directorul OPC Prahova.
#48 NOU
coke
Pana mai ieri nu cred ca erau foarte multi care sa stie ca domo are si-un site de unde se pot face comenzi. Acum au aparut pe-o serie de bloguri plus multe alte articole de stiri prin ziare. Nu-i exclus sa apara si stirea si pe TV. Deci una peste alta cu aceasta ocazie DOMO intra in mentalul colectiv cu faptul ca au si-un magazin online, nu doar offline. Deci?
trebuie depusa sesizare la reclamatii@domo.ro si apoi la OPC pentru inducerea in eroare a clientului.Nu a fost o greseala a fost intentionat.Toata lumea a primit sms la mult timp dupa incident .
#51 NOU
Paul
Sunteti prosti daca credeti ca se va rezolva ceva. Sa fim seriosi daca ati avea voi un magazin online nu ati livra never ever vreun produs la in pret de nimic. Dar e mai simplu sa te smiorcai pe net ca magazinul e tampit decat sa pui mana sa muncesti sa iei produsul la pretul care e in mod normal
#52 NOU
punKreas
Daca erau destepti, ofereau vouchere de 5-10% celor care au comandat tableta, cu scuzele de rigoare. In acest fel, faceau o impresie buna si niste vanzari suplimentare (sunt sigur ca dintre cei 1000 care au comandat tableta, se gaseau 10-20-50 care sa foloseasca voucherele pentru achizitionarea unor led-uri, laptopuri…adica produse mai scumpe).
#53 NOU
sergiu
Si amazon italia a facut asa o “greseala” acum cateva zile pentru lg g2 si au rezolvat simplu: nu au livrat produsele. Acum nu mai stiu unde dar am citit ca aveau dreptul sa nu livreze doar ca la ei greseala a durat cam 30 de minute dupa a fost rectificata.
Ok sa jucam cartea nevinovatiei. Nu stiau, ok. Cum faci sa onorezi 500 de comenzi, sau nu ?
Simplu ( sa fi fost maxim 20 care i-au anuntat de eroare ? ), onorau comenzile romanilor “corecti” si ( mergand pe ideea nevinovatiei ) dandu-le o lectie celorlalti, care au facut comenzi cu nici de black friday nu si-au permis.
#55 NOU
Cristian
6. Disponibilitatea si pretul produselor
Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.domo.ro sunt disponibile in limita stocului, iar preturile pot fi modificate fara o comunicare prealabila.
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.
Data incheierii contractului de vanzare la distanta intre www.domo.ro si client este considerata data emiterii documentului fiscal (bon/factura) de catre Domo.
In cazul achitarii online, dupa inregistrarea cu succes a comenzii, contravaloarea produselor va fi blocata in contul dumneavoastra, urmand a fi incasata de catre vanzator doar dupa confirmarea comenzii. In cazul in care produsele comandate nu sunt disponibile, iar plata a fost finalizata, banii vor fi returnati integral pe card, fara nici un comision aditional.
Cand lansezi comanda si bifezi termenii si conditiile, esti de accord cu cele scrise mai sus.
Daca nu sunteti in stare sa cititi, nu va mai plangeti.
#56 NOU
Arhi
bine, problema e ca aia cu preturile afisate gresit a fost introdusa ieri, dupa ce a inceput scandalul.
NOU
Am sa comand 2-3 Alienware-uri plus cateva maruntisuri de Iphone-uri care sa insumeze o comanda decenta si la livrare am sa-i recit din mesajul de la 1813.
NOU
Aşa, fii rău. Eventual dă foc la o pungă cu căcat la uşa lor, sună şi fugi. După ce le rupi ştergătoarele.
NOU
Viteazule! #OccupyDomo
NOU
Sa le trimiti in ceva sat din Buzau, neaparat. Si cu plata ramburs, sa nu cumva sa se prinda.
NOU
Chiar nu livreaza tabletele la pretul care era pe site?
Nu e o gluma?
NOU
Damadau tamdgka jajad mwawa gadmaw jatma diwd pikaciu mowiz tdrei adzazi.
NOU
Stiam sigur ca e ori o greseala, ori o tentativa de a atrage atentia asupra lor, dar am facut comanda doar ca sa le dau si eu peste cap partea de procesare. De ce? Pentru ca sunt un roman infect 😀
NOU
Da prost mai esti ma…
NOU
Sistemul să-şi dea demisia!!!!
NOU
“Stimate client … Multumim pentru intelegere!” hai ca au fost amabili si plini de respect :).
NOU
Sa curga petitiile!
NOU
Exista sanse mici ce-i drept – ca totul sa fi fost o campanie de marketing. Niste intrebari de bun simt:
1. Nu a aparut in niciun moment mesajul “stoc indisponibil” – ori imi vine greu sa cred ca un magazin online nu are un numar de tablete disponibile, dupa care sa apara “stoc epuizat”.
2. Treaba a inceput pe la 12 noaptea. Ori nu iti trebuie facultate sa ai un sistem de trigerring – care in momentul in care apar sute de comenzi la acelasi produs sa iti ridice o alerta. Sa fim seriosi, la cati angajati are Domo, nu cred ca toti dormeau la ora respectiva. Pe la ora 1:00 deja aveau sute de comenzi la acelasi produs.
3. In caz ca ei erau constienti de ce se intampla – era in interesul lor sa lase cat mai multe comenzi, astfel incat paguba sa fie intr-adevar uriasa si in ochii lumii multi sa gandeasca – “nu au cum sa plateasca, e clar”.
Pentru ca reclama, pentru ca pozitiva sau negativa.
NOU
Eu nu inteleg asta cu reclama negativa. Faptul ca firma x a facut o greseala si se tot vorbeste in mediul online, nu inseamna ca in 10 minute ma imbrac si ma duc sa-mi iau o tableta de la ei (ca se vorbeste mult despre ei, inseamna ca sunt pro). Ganditi-va altfel, te duci la un restaurant, nu exceleaza in servire,comanzi ceva…la sfarsit vine nota mai mare decat normal, preturile erau mai mari decat in menu. Pana la urma, decizi sa nu te tiganesti, platesti si pleci, cu promisiunea ca nu vei mai calca niciodata acolo. Povestesti unui prieten intamplarea, el o sa povesteasca mai departe si uite asa ai o publicitate negativa. Doar ca nu iti va mai calca nimeni pragul.
Sunt curios daca era un produs al carui pret sa fi fost mult mai mare decat cel normal, tot din cauza unei erori, si se gasea un client nestiutot care sa-l comande, oare mai anulau comanda?
NOU
1. i.imgur.com/73okl7x.png
2. nu cred ca exista angajat care sa stea noaptea sa verifice comenzile de dragul de a fi verificate.
3. e o prostie ultima afirmatie, raspandita intre oamenii care nu au idee de marketing in general.
NOU
@Alin – hai sa spunem, de dragul discutiei, ca vrei sa te angajezi undeva. Inseamna ca eu ti-as face un serviciu daca as spune ‘cacatul asta de Alin e cel mai imbecil angajat pe care l-am avut vreodata, nu stie nimic si vrea bani multi’, nu? Ca doar reclama e reclama, oricum – negativa, pozitiva – ar fi ea.
NOU
Daca un magazin de talia Domo nu are sistem de alerte, ma las. Si chiar lucrez in marketing…
NOU
am sa imi fac timp sa le trimit un mail de ne-multumire.O lunga perioada nu mai cumpar de la ei.In general tin minte detalii de genul asta -Danone eu nu cumpar!
NOU
Produsul a fost dat jos cam o ora pe la vreo 4-5 dimineata, dupa care a fost pus la loc pana in jur de ora 9. Eroare my ass 🙂
NOU
aveti o problema in a intelege o criza de pr si credeti ca, daca cineva gaseste acest articol pe google cautand domo, o va lua la fuga imediat, sa cumpere tot. ceea ce e lejer gresit
NOU
Nu e criza de pr bre. E vorba ca au primit gratis o gramada de linkuri naturale catre pagina cu produsul respectiv si in 2-3 zile vor ranka mult mai bine in google la cautarea tabletelor Samsung prin redirectul 301 pus catre… ghici? Sectiunea de tablete Samsung. E link bait toata ziua.
NOU
unde sunt linkurile naturale?:)
NOU
Bloguri, forumuri, twitter, reddit + facebook care nu e asa mult luat in considerare dpdv seo. Mai asteapta pana diseara si or sa-ti apara toate in Google. Am gasit aseara o gramada de linkuri catre pagina cu tableta. Nu ma apuc sa vorbesc aiurea doar de dragul de a vorbi 🙂 In fine, a fost amuzanta reactia oamenilor.
NOU
e perfect posibil. doar ca deja a inceput petrica si lupul aici. incet nu o sa mai scrie nici dracu
NOU
Ultimul meu comentariu cred ca a ajuns prin spam ca a disparut de tot la submit
NOU
acelasi mesaj l-am primit si eu. daca ne-am strange toti astia care am facut comenzi (unii chiar au platiti cu cardul comenzile) si ne-am duce peste ei, atunci sa vedem pe unde ar mai scoate camasa…
NOU
Ti-am dat minus fara sa citesc ce ai scris. Era interesant?
NOU
@Dan C – as vrea sa-ti dau doi “+”, daca se poate. Unul pentru ce ai scris si al doilea pentru ca l-ai facut varza pe spanac.
PS: nu era interesant, ai dat bine cu “-“!
NOU
Peste ei! Pe ei pe mama lor! Sa le luam gatu!
Mergi spanac peste ei. Ce dracu sa faca. O sa cheme politia si o sa te dea afara in suturi si tu o sa strigi ca politia face abuzuri!
NOU
lumea cred ca uita sau nu constientizeaza ca in spatele siturilor sunt niste oameni, respectiv in spatele preturilor afisate e un om care le baga, le verifica, le modifica. si este posibil ca ala sa greseasca o cifra, o virgula, pur si simplu ca se greseste, nu din rea intentie, nu din neglijenta culpabila, poate era omul obosit, poate se gindea ca nu si-a deszapezit masina, etc, etc. eh, acu, daca a gresit bulangiu’, sa luam pielea de pe ei, nu ma intereseaza dom’le.
NOU
Ofcors. Iote numai la viteazul de deasupra… să ne strângem mai mulţi, să ne ducem peste ei. Să ia şi nişte furci şi topoare, mă gândesc…
Oameni de rahat.
NOU
Ingrid, vorbeste frumos, ca pe tine nu te-a facut nimeni de fecale.
sa mergem peste ei era doar o expresie, nu sa mergem de mana inarmati pana-n dinti la sediul lor. deh, asta cu cititul printre randuri nu-i pentru oricine
NOU
Spanacule, eu mă refeream la rahatul turcesc. De ce nu vorbesc frumos, că tu te gândeşti la fecale? Gândeşte-te sănătos, în timp ce te duci peste ăia de la Domo, să le explici tu cu vitejie cum devine cazul…. 😀
NOU
Daca livrau tabletele la 319 lei, sunt curios cati se duceau a doua zi sa cumpere altceva de la ei ?
Publicitatea negativa e tot publicitate, data viitoare o sa ai si Domo in vedere cand vrei sa-ti iei ceva si daca iti va conveni mai mult decat la alte magazine vei cumpara, in ciuda faptului ca n-ai primit (semi)pomana de azi.
NOU
vorbesti prostii, incetati cu mizeria asta cu publicitatea negativa, nu exista asa ceva
NOU
@arhi: exista si e chiar benefica dar nu pt magazine sau bunuri/servicii. Publicitatea negativa e pt can-can-uri. Super VIP-urile Romaniei sa tavalesc in chinuri daca nu se discuta despre ele; de bine, de rau nu conteaza… publicitate sa fie!
NOU
si sexul anal e bun, in anumite situatii. aici vorbeam de magazine, bunuri si servicii. iar patosul cu care toti sculerii matriteri enunta ca publicitatea negativa e buna ma urca pe pereti. pentru ca stiu ei, au citit pe net pe undeva, nu isi aduc aminte exact, dar e de bine
NOU
@Arhi: e bun sexul anal, depinde la ce capat al pulii te afli
NOU
e interesant ca oamenii se considera indreptati sa dea magazinul in judecata :).
cumparatura respectiva este incheiata atunci cand se emite factura de la magazin. atat. pana atunci magazinul nu are nici o obligatie.
chiar daca platesti cu card online, suma este retinuta in contul tau, magazinul nu o cere decat cand se emite factura.
daca ai platit online si magazinul si-a luat banii din contul tau poti sa ii dai in judecata in caz ca anuleaza comanda si iti returneaza banii.
si nu, proforma nu tine loc de factura.
NOU
Ultima noastra speranta este sa vina dna. Monica Tatoiu sa ne explice cum ar trebui sa stea treburile astea si cine are dreptate.
NOU
Bineinteles ca Monica Tatoiu ar avea dreptate 🙂
NOU
mai mult decat sigur
NOU
Ce mare branza cu tableta asta? Mare ieftineala… Pai afacere e sa iti iei laptop, televizor, barca, automobile, GRATIS! Va fac legatura si platiti doar taxa de transport.
Alea sunt afaceri, nu tableta la 3 milioane.
NOU
parc-ai fi freigedeank 🙂
NOU
Ia zi-ne Dane , un laptop sau un Note 2, ce bine ar merge gratis , nu-i asa?
NOU
note 3, 2 e depasit demult
NOU
Corbane, vezi ma ca te-ai logat cu adresa gresita 🙂
NOU
“Clientul nu are nicio vină dacă un comerciant a postat pe site-ul său de vânzări online un produs cu un preţ eronat. Cei care au plătit în avans comanda, de obicei prin intermediul cardului, trebuie să primească produsul respectiv. Pentru cei care au optat pentru plata la livrare, compania va fi sancţionată pentru inducerea în eroare a consumatorilor” a declarat, în exclusivitate pentru observatorulph.ro, Corneliu Buzu, directorul OPC Prahova.
NOU
Pana mai ieri nu cred ca erau foarte multi care sa stie ca domo are si-un site de unde se pot face comenzi. Acum au aparut pe-o serie de bloguri plus multe alte articole de stiri prin ziare. Nu-i exclus sa apara si stirea si pe TV. Deci una peste alta cu aceasta ocazie DOMO intra in mentalul colectiv cu faptul ca au si-un magazin online, nu doar offline. Deci?
NOU
Publicitatea negativă rulz, yey!
Arhi, keep calm 😀
NOU
trebuie depusa sesizare la reclamatii@domo.ro si apoi la OPC pentru inducerea in eroare a clientului.Nu a fost o greseala a fost intentionat.Toata lumea a primit sms la mult timp dupa incident .
NOU
Sunteti prosti daca credeti ca se va rezolva ceva. Sa fim seriosi daca ati avea voi un magazin online nu ati livra never ever vreun produs la in pret de nimic. Dar e mai simplu sa te smiorcai pe net ca magazinul e tampit decat sa pui mana sa muncesti sa iei produsul la pretul care e in mod normal
NOU
Daca erau destepti, ofereau vouchere de 5-10% celor care au comandat tableta, cu scuzele de rigoare. In acest fel, faceau o impresie buna si niste vanzari suplimentare (sunt sigur ca dintre cei 1000 care au comandat tableta, se gaseau 10-20-50 care sa foloseasca voucherele pentru achizitionarea unor led-uri, laptopuri…adica produse mai scumpe).
NOU
Si amazon italia a facut asa o “greseala” acum cateva zile pentru lg g2 si au rezolvat simplu: nu au livrat produsele. Acum nu mai stiu unde dar am citit ca aveau dreptul sa nu livreze doar ca la ei greseala a durat cam 30 de minute dupa a fost rectificata.
NOU
Ok sa jucam cartea nevinovatiei. Nu stiau, ok. Cum faci sa onorezi 500 de comenzi, sau nu ?
Simplu ( sa fi fost maxim 20 care i-au anuntat de eroare ? ), onorau comenzile romanilor “corecti” si ( mergand pe ideea nevinovatiei ) dandu-le o lectie celorlalti, care au facut comenzi cu nici de black friday nu si-au permis.
NOU
6. Disponibilitatea si pretul produselor
Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.domo.ro sunt disponibile in limita stocului, iar preturile pot fi modificate fara o comunicare prealabila.
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.
Data incheierii contractului de vanzare la distanta intre www.domo.ro si client este considerata data emiterii documentului fiscal (bon/factura) de catre Domo.
In cazul achitarii online, dupa inregistrarea cu succes a comenzii, contravaloarea produselor va fi blocata in contul dumneavoastra, urmand a fi incasata de catre vanzator doar dupa confirmarea comenzii. In cazul in care produsele comandate nu sunt disponibile, iar plata a fost finalizata, banii vor fi returnati integral pe card, fara nici un comision aditional.
Cand lansezi comanda si bifezi termenii si conditiile, esti de accord cu cele scrise mai sus.
Daca nu sunteti in stare sa cititi, nu va mai plangeti.
NOU
bine, problema e ca aia cu preturile afisate gresit a fost introdusa ieri, dupa ce a inceput scandalul.