Stăteam eu azi și tolocăneam la nevastă, pe motiv că se termină lichidul de parbriz repede.
– Păi da, că uite, când dă pe parbriz, dă și pe faruri și uite cât lichid se duce aiurea și stropește doar mașinile din laterală. Așa ceva e inadmisibil, gata, renunț la stropitorile alea, găsesc eu cum să le dau disable.
Stă doamna, privește afară, se scarpină pe o nară, așteptând să mai mă dezroșesc de la elan și mă întreabă:
– Auzi, dar nu vrei să ai farurile curate?
Și cam aia a fost, că da, vreau, mai ales că sunt bolnav cu farurile.
Uite, la asta e o femeie bună la casa omului. Capul limpede, neafectat de zbaterile interioare ale soțului și stăpânului său și al casei.
Pur și simplu femeia, în toată splendoarea sa.
NOU
Si plus ca, nu vrei sa ai si masinile din jur spalate?
NOU
Nu e necesar că de fiecare dată când vrei să ștergi parbrizul sa dea și pe faruri. Mecanismul de spălat faruri consuma de vrei 5 ori mai multa apa la o stropire decât pe parbriz. Plus că, mașina trebuie sa aibă temporizator sa nu poți să dai pe faruri des(la insignia îți permite odată la 5 minute or something)
NOU
nu are, cel puțin acum. e futut ceva la instalația electrică, multe sunt legate pe direct
NOU
Eu l-am insignia m-am speriat prima data…am uitat că are și asta și am zis Wtf!? De unde am stropit în părți atâta apa. Poate trebuie activata de undeva din computer…s-or fi mai lovit alții pe forumuri de asta
NOU
Mi-au adus aminte de video ăsta
www.memri.org/player/clip/42392/1/1
NOU
Chiar easy. Ca la japonezi, femeia trebuie să fie supusă.
Moldovenii râd cu lacrimi la videoul ăsta:
– Pai șe bri, asta-i bataie?
NOU
Dar ai văzut ce bine e pusă scrumiera? 🙂
NOU
:))))))))))))
NOU
Am aceeasi problema cu spalarea parbrizului si a farurilor dar am gasit solutia: ca sa nu spal si farurile sting luminile inainte de a da cu lichid pe parbriz (asta ziua, ca noaptea aia e). Problem solved,
NOU
nu, la mine nu merge, e ceva legat la electrica pe direct, trebuie sa merg la un electeician
NOU
Teoretic spalarea farurilor functioneaza atunci cand ai faza scurta aprinsa, la prima spalare a parbrizului. Si apoi la fiecare nu stiu cate minute/actionari ale manetei.
De dat disable probabil ca se poate da, dar cred ca nu e nevoie. Daca iti spala farurile la fiecare actionare a manetei, atunci e cazul sa cauti o rezolvare.
NOU
La unele masini (vorbesc in principiu de grupul VAG ca de aia am si pe ea am testat, posibil sa mearga si la alte grupuri), din soft se poate modifica conditionarea: in loc ca la X trageri de maneta (de obicei 5-10) sa dea un jet pe faruri, sa dea jet pe faruri doar dupa ce tii maneta trasa X secunde. In felul asta speli farurile exact cand vrei tu, ori mai rar, ori mai des, fara sa trebuiasca sa faci giumbuslucuri gen stins farurile.
Deci dupa ce rezolvi partea electrica, poti cauta niste “baieti” care fac activari prin mufa OBD si vezi daca merge. Posibil sa poti descoperi ca se pot modifica si alte chestii.
NOU
Ai putea încerca să tragi foarte puțin de manetă înspre tine, în reprize scurte. Practic, cât să stropești de mai multe ori parbrizul, dar să nu declanșezi întreg mecanismul. Iar de acolo, să apeși o singură dată pe manetă ca să stergi. Așa, ar putea să treacă și peste faza cu stropit farurile. Merge la majoritatea mașinilor treaba asta. Eu o folosesc de obicei ca să împrăștii lichid pe parbriz înainte să trag de manetă ca să îl spăl. Astfel, nu merg ștergătoarele ”pe uscat” pe parbriz.
NOU
batranete haine grele :))
NOU
ia bre de la metro sau selgros lichid parbriz efttin ca sa nu-ti mai para rau ca se duce repede, una e cand consumi 3 litri la 15 lei altceva e 5litri la 5 lei ca vara nu-i ca iarna sa conteze brandu, poti sa dai si cu apa chioara distilata in care sa pui putin sampon dar te costa mai mult decat gata facuta, folosesc aro si feirline de cand au aparut si nu am avut probleme la nici o masina, inca ma zgarii pe ochi de cand am luat de pe A2 de la rompetrol o punga cu parbrizol 2L= 17 lei sunt nebuni aia
NOU
Corect. Si noi, tot de la ieftinica luam lichid de parbriz, ca si a noastra consuma in draci.