Se dau un raft de Carrefour, plin ochi de tampoane. Trei marci mari si late. In fata rafturilor, cinci femei. Care e media de zabovit in fata raftului pentru fiecare femeie?
Nu va stresati, va spun eu. 10 minute.
“Hmmm, dar care e diferenta dintre always asta si always asta…aha…dar nu au libresse?? Cum, nu au libresse?! A…pai nu…hmm…EveryDay…asta ce o fi…mhm…dar ce diferenta e intre everyday si always?…nu, parca totusi always….desi si everyday…dar nu, always clar…si totusi…”
Asa se desfasoara dialogul mental al tuturor femeilor in fata unui raft cu tampoane. Le vezi cum stau, se uita, le analizeaza, le cantaresc in mana, le miros. Totul de parca ar fi prima oara cand folosesc un tampon. Si langa ele, invariabil, un tip cu o moaka chinuita, gata sa explodeze, cu speranta scaparand in privire de fiecare data cand tipa pune mana pe un pachet, si prabusit in neant de fiecare data cand il pune la loc.
Daca ar cumpara un barbat, scenariul ar fi ceva de genul:
– Buna ziua, unde aveti… mhm….stiti….absorbantele?
– Aici.
– Dati-mi si mie un pachet.
– De care?
– Care…mhm…absoarbe mai mult?
– Pai, always.
– D-alea dati-mi!!
Ar dura 2 minute.

Doamnelor, nu ne mai chinuiti. Toate au aceeasi functie. Absorb acel lichid albastru care il da la televizor. Si il transforma in gel. Fara nici o pata.
Mirosul chiar nu conteaza in momentele alea, pentru ca ma indoiesc ca ii arde cuiva de perversiuni cand se revarsa rauri de lichid albastru prin zona…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.