Facebook susține, de exemplu, că, începând din luna mai, datele agregate pentru 7 sau 28 de zile pentru audiența “pagini” (create în rețeaua sa de către companii sau branduri) au uitat să “de-duplice” persoanele care au revenit în mod repetat în timpul acestor perioade. Odată corecția făcută, numărul de vizitatori ar trebui să fie revizuit în scădere cu 33% și 55%.
De asemenea, Facebook recunoaște că a supraestimat cu 7% până la 8% în medie, începând cu luna august, timpul petrecut pe articolele publicate de editorii de ziare utilizând instrumentul său Instant Article.
De asemenea, rețeaua a optat pentru o definiție mai restrictivă a numărului de vizionări ale reclamelor plătite și integrate în fluxul de noutăți al utilizatorilor săi, ceea ce ar trebui să reducă în medie cu 20% cifrele de audiență pe care le furnizează agenților de publicitate
Tradus în română, Facebook au declarat ca unici neduplicați oameni care intrau de mai multe ori pe aceeași pagină/post. Partea cu adevărat nasoală este că au declarat aiurea cifrele de audiență destinate agențiilor. În termeni grosso modo, agențiile au plătit cu 20% mai mult pe reclame. Pentru că na, se întâmplă, greșim și noi, nu e ca și cum am schimba lumea.
Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.
Pe scurt

NOU
Ce sa facem ? Mergem inainte.. Ala` din poza are bani de il enerveaza si nu are pe ce sa-i cheltuiasca.
NOU
nu cred ca il enerveaza atat de tare miliardele alea…:))))
NOU
Andi`s citeaza din clasici: www.youtube.com/watch?v=rTeObJmb7hQ
NOU
Nu e cavsi cand ar costa ceva