Facebook susține, de exemplu, că, începând din luna mai, datele agregate pentru 7 sau 28 de zile pentru audiența “pagini” (create în rețeaua sa de către companii sau branduri) au uitat să “de-duplice” persoanele care au revenit în mod repetat în timpul acestor perioade. Odată corecția făcută, numărul de vizitatori ar trebui să fie revizuit în scădere cu 33% și 55%.
De asemenea, Facebook recunoaște că a supraestimat cu 7% până la 8% în medie, începând cu luna august, timpul petrecut pe articolele publicate de editorii de ziare utilizând instrumentul său Instant Article.
De asemenea, rețeaua a optat pentru o definiție mai restrictivă a numărului de vizionări ale reclamelor plătite și integrate în fluxul de noutăți al utilizatorilor săi, ceea ce ar trebui să reducă în medie cu 20% cifrele de audiență pe care le furnizează agenților de publicitate
Tradus în română, Facebook au declarat ca unici neduplicați oameni care intrau de mai multe ori pe aceeași pagină/post. Partea cu adevărat nasoală este că au declarat aiurea cifrele de audiență destinate agențiilor. În termeni grosso modo, agențiile au plătit cu 20% mai mult pe reclame. Pentru că na, se întâmplă, greșim și noi, nu e ca și cum am schimba lumea.
NOU
Ce sa facem ? Mergem inainte.. Ala` din poza are bani de il enerveaza si nu are pe ce sa-i cheltuiasca.
NOU
nu cred ca il enerveaza atat de tare miliardele alea…:))))
NOU
Andi`s citeaza din clasici: www.youtube.com/watch?v=rTeObJmb7hQ
NOU
Nu e cavsi cand ar costa ceva