A blocat circulația tramvaielor. Desigur, o doamnă cu permis, dar asta deja e ceva normal.

Ideea e alta.
Uitați-vă la film, la polițiști. Sunt ca niște curci bete. Se uită în jur, se uită la mașină, ce să facem, ce să facem? Legea e foarte clară, blocarea drumului public e infracțiune. Există și hotărârea de consiliu care permite ridicarea imediată a mașinilor care blochează drumurile.

Și atunci, ce așteaptă capetele de cretă de la circulație? De ce drumul a stat blocat peste o oră? Care este competența lor?

În altă ordine de idei, ieri, capetele de cretă au blocat toată circulația din zona muncii, iancului-obor. Nu, nu pe sensul spre meci. Ci fizic au blocat toată circulația ca să circule cei de pe ștefan cel mare. Am făcut în 70 de minute aproximativ 50 de metri până la un semafor, în timp ce un polițist bloca arogant tot traficul.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

36 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Ba nu stiu, incerc sa fiu avocatul diavolului.

    Ma gandesc ca s-a facut o sedinta cu agentii inainte sa-i trimita pe teren, unde au primit ordine sa face A si B.
    Daca ordinele au fost date de unii din scaune de birou atunci se explica.

    Varianta 2: A venit seful lor si le-a zis agentilor: ba, e meci. iesiti pe strazi!
    Si fiecare agent a dirijat ciculatia cum l-a taiat pe el capul.

    • #2

      varianta 2 : bai , azi joaca dinamo , fluidizati traficul spre stadion . deci , pe stefan cel mare s-a circulat bine . 🙂

    • #3

      doar ca dinamo a jucat pe National…

    • #4

      @Arhi , exact

    • #5

      Cred că mai degrabă Varianta 3:

      Dacă “gip” să aşteptaţi frumos să vină şoferul înapoi. Nu se ştie niciodată cine e şi dacă lucrează sau are neamuri în MAI şi ne dă afară pe toţi.

      Într-un clip pe youtube un oarecare semi-om de ştiinţă numea societate tribală o societate în care lucrurile merg prin cine eşti, nu prin ce faci. Cu fiecare zi ce trece îmi vine să cred că suntem doar un trib cu apă caldă şi gip-uri, dar în rest tot ca triburile trăim zi de zi.

  2. #6

    Mamă, are ” funcție de netezire a pielii”, poți să-ți deschizi salon de cosmetică…

  3. #7

    Sorry, wrong post..

  4. #8

    Daca cauti B158EVA pe asfromania.ro/consumatori/baza-de-date-cedam/interogare-polite-rca o sa vezi ca nici RCA nu are.

    • #9

      nu le merge cacatul de baza de date, nici masina mea nu o gaseste.

    • #10

      Nu stiu ce sa zic. Pe a mea o gaseste.

    • #11

      O fi in vederea inmatricularii. Trebuie cautat dupa seria de sasiu ca sa o gasesti.
      @Ciobi, daca nu e si cazul tau, sa fie in vederea inmatricularii, trebuie anuntat asiguratorul. Am mai zis pe aici parca, atentie ca sunt polite false in piata. Daca tocmai ai facut RCA-ul mai stai cateva zile, uneori se actualizeaza mai greu. Daca nu iti apare polita acolo nu are cine sa-ti contorizeze clasa de bonus si pierzi si reducerile alea, atat cat sunt.

    • #12

      Eu am inmatriculat-o recent si am facut asigurare pe 1 luna.
      Poate de aia nu o gaseste.

    • #13

      Bai nene.. imposibil sa functioneze ceva bine in tara asta. Nici mie nu imi apare.

    • #14

      Nici pe a mea nu o gasesc dupa numar ci doar dupa serie sasiu (pe un an facuta acum 11 luni). Probabil ca s-a facut inainte de inmatriculare cand avea nr rosii (zic probabil ca e in leasing si o fac aia, la mine ajunge doar polita si factura).

    • #15

      @Ciobi, cel mai probabil esti ok daca ai pentru o luna, se actualizeaza mai greu cedamul
      @Radu cauta dupa seria de sasiu care apare in polita si verifica sa fie aceeasi serie de sasiu ca in talon
      @Cris esti ok daca a fost facuta de leasing, probabil e in vederea inmatricularii

  5. #16

    “Legea la fel ca matematica este aproximativa si facultativa” Nini Sapunaru fost deputat PNL

  6. #17

    eu cand ti-am zis ca sunt vite multe in bucuresti nu m-ai crezut 🙂
    iti dai seama si ce bine conduce cretina aia cu jeepul
    asta pe langa faptul ca s-au deplasat 3 (trei) echipaje de politie

  7. #18

    Umblu foooarte mult prin Bucuresti…
    Atatia neghiobi, mitocani si dezinteresati de lege si corectitudine la volan, nu vezi prea des.
    60-70% isi vad de drumul lor, dar restul sunt pericol major pt viata celor de langa ei, din trafic.
    Pur si simplu nu ii intereseaza nimic, pt ei cel de langa masina lor este doar un inamic pe care trebuie “sa il faca”.
    Nu tu morala, nu tu atentia la fluidizare, la a nu incurca traficul, ba din contra, se cred zeii soselelor.
    Cat despre politai, ce sa zic, sunt absolut inexistenti, e mare nevoie de ei si nu ii vezi decat la pânde fara sens. Atunci cand este nevoie sa fluidizeze, sa ii vada pe nenorociti cum ocolesc pietonii pe zebre sau cand trec pe rosu, sau cand depasesc coloane intregi si se baga apoi in fata ta la semafor sau imediat in fata semaforului, unde sunt?????
    O varianta ar fi ca sunt prinsi in tot felul de accidente, din ce in ce mai dese in Bucuresti. Asta pt ca nu fac preventie de ajuns. Dar si pt ca sunt f putini, nefacandu-se angajari si aparand Localii in locul lor. As vrea in loc de Locali sa se angajeze POLITISTI, iar localii sa ne scape de “parcagii”, de florariile care pun ghivece pe trotuare sau pe sosea sa nu cumva sa parchezi pe acolo, dar blocand o banda, as vrea sa vad locali eliberand strazile pe unde stau tiganii cu scaune sau mese pe trotuare sau strazi, vezi multe zone din capitala: Tei, Colentina, Aparatori, Centrul Vechi, zona Cosbuc- Parc Carol etc etc
    Daca vreti sa stiti unde sunt politaii, intrati pe grupul “Info trafic Bucuresti si Ilfov”, sa vedeti la cate zeci de accidente sunt zilnic. Cate procese-verbale fac din cauza greucenilor care fac intoarceri pe linie continua, sau a taximetristilor care nu au reguli.
    Si eu ma intrebam “bai, unde sunt astia?”
    Sa vedeti acolo unde sunt.
    Sunt foarte putini, angajari nu se fac etc., dealtfel, probleme normale in Romania, de ani de zile, dar mai ales cand guverneaza pesedeul…

    • #19

      Ce descrii tu acolo este rezultatul:
      – indiferentei autoritatilor fata de cetateni,
      – proastei gestionari a sistemului de semaforizare,
      – lipsei de investii in modernizarea traficului,
      – lipsei de investii in locuri de parcare,
      – lipsei politiei pe strazi (care sa sanctioneze ORICE abatere, cat de mica),
      – lipsei de control asupra instructorilor auto.

      Pana la urma orice sofer vrea sa ajunga din pct A in pct B cat mai repede, nu sa-si petreaca viata in trafic. Si atunci fiecare se descurca cum poate si uite asa devine o jungla.
      Gen Cuba, Indonezia etc

    • #20

      O buna parte din problema s-ar rezolva, daca s-ar crea cadrul legal, ca acele camere video prin mai toate intersectiile majore sa poata fi folosite pentru amendarea zmeilor. Perfect de acord, ca sunt o gramada de accidente si nu sunt oameni, dar problema se poate rezolva sau cel putin o parte prin aceasta chestie. Insa acest lucru nu se va intampla, pentru ca na, o sa trebuiasca sa facem un sistem informatic, care o sa coste, cat jumate de autostrada si n-o sa functioneze.

    • #21

      nu exista posibilitatea creerii acelui cadrul legal. in romania CC a decretat ca amenzile nu pot fi date decat daca sunt constatate de o persoana, fizic.

    • o tampenie de altfel. Pana nu se schimba legea aia, traficul nu o sa se schimbe

    • #23

      cred ca daca nu trecem toti pe scutere o sa ne ia dracu intr-un an, doi

  8. #24

    Polițistului nu ii era clar dacă șoferița are pile, nu toți au influenta lui Godina.

    • #25

      Exact asta e problema. Ii e frica ca poate da vaca un telefon, si il face seful cu ou si cu otet.

  9. #26

    intr-o lume ideala, departe de ce se intampla acum, am avea si noi un sistem de metrou complet. Apoi, putem discuta despre o introducere de taxa pentru a te plimba cu masina in zonele aglomerate din Bucuresti: “Congestion Tax”. Pana atunci, toti vom prefera sa luam masina pana oriunde si va fi mereu foarte aglomerat.

  10. #27

    stefan cel mare e mai smecher decat iancu. a avut femei cacalau, a facut biserici cacalau, a batut turci si tatari cacalau, a facut cacalau. iancu ? ce a facut iancu?

    • #28

      Un cacat. Nu si-a facut vaccinul contra ciumei si s-a bazat excesiv si total imprudent pe sistemul de sanatate din Serbia.

    • #29

      m-ai ucis:))))

    • #30

      Ăsta cu Serbia nu era altul, unul…Sebi Ghiță? 😉

  11. #31

    Din cauza autoturismelor parcate neregulamentar în zona terminalului ,,Sala Palatului”, începând cu data de 01.05.2017, linia 178 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Cartier Militari” şi intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Ion Câmpineanu/Str. Luterană, apoi pe Str. Luterană, de unde urmează traseul de bază.

    De la aceeaşi dată, stația ,,Ştirbei Vodă”, amplasată pe Str. Luterană după intersecția cu Str. Stirbei Vodă, se redenumeşte în ,,Sala Palatului”.

  12. #34

    Probabil trecea coloană oficială sau ceva. Pe Iuliu Maniu se mai întâmplă să dirijeze pe un singur sens, în timp ce pe celălalt stau ambulanțe/pompieri în trafic.

  13. ce boala am eu pe astia care parcheaza asa…
    mie mi-e si frica sa parchez uneva unde e oprire interzisa, chit si pt 2 minute. il locul vatmanului ii dadeam peste masina vacii/boului.
    si daca ma intreba militia de ce, spuneam ca ma ameninta un tigan cu cutitul sa merg mai departe. numa ca a fugit in urma cu vreo 3 minute inainte sa vina masina lor.
    ca doar nu-s camere de luat vederi in tramvaie… inca.

    pe de alta parte, ce va pati soferul/ soferita (nu conteaza de ce sex e, nesimtiti sunt si femei) in acest caz?
    amenda 200 lei si gata. puncte nu va primi penalizare.

    daca astia si=ar face treaba (cei de la circulatie), sa ridice masinile parcate ampulea (ati vazut cazuri cu unele masini parcate fix in mijlocul intersectiei sau pe trecerea de pietoni), s-ar aduna o groaza de bani la buget. dar e benzina scumpa, daca masina e a lu senator psd, daca e patroana la megaimaj, daca, daca, LENE!