Eu chiar nu pot să înțeleg de ce încă nimeni nu a reclamat la protecția consumatorului mizeria rds-ului de a nu oferi suport tehnic pentru altceva decât windos sau mac, inclusiv routere.
De Andrei
Ipoteza de lucru, spatializare, temoporizare si actiuni:
ora 18:10, acasa in Berceni, consoarta si kinderii plecati la frizer/hair-stilist/coafor => Some quality time for my self.
Apuc telecomanda tremurand cu o mana, cu alta imi desfac o apa minerala (terapia e pentru profesori, “io” sunt IT si parintii mei “n-are” posibilitate). Surfing…. Surfing….
ProTV – Marutza…. nu pricep nimic. Nobody’s perfect…
PrimaTv – Traznitii…. nope…(Aici as putea sa bag ceva hipsterism si sa zic Discovery da’ asa cum se stie au fost scoase de pe RDS. )
Surfing…….WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOA. Educational Channel for Adults.. (P00rn pentru pudibonzi) ….
Cand surpriza: You are not authorized to view this channel.
WTF???!??!?!?!?!
Eu cu manutza mea am platit pentru asta. Eu am pus cu manutele tremurande “Parental Control” pe canalul asta… Ca sa-l tin numai pentru mine… Asa incat cele 3 (trei) bestii minore care bantuie prin casa libere sa nu cumva sa se emancipeze prea iute.Tehnicul din mine a preluat controlul:
Pe sistemul “Windows” am restartat echipamentul performant analog HUAWEI. (ca digital nu au niciodata si la ghiseul RDS nu-ti pot zice cand o sa “aiba digital” , dar te invita sa “mai treceti pe la noi”, pe sistemul “nu sunati la usa, ies eu din cand in cand”).
Acelasi rezultat. Fetele nu “vroia” sa vorbeasca cu mine.
Am scos alimentarea…. Same shit. Mutenie audio/video totala.
Am scos si cardul. Asta l-a durut pe echipament. A gemut un pic (devicele analog, ca “fetele era plecate”). Pe urma si-a revenit.
“You are not authorized to view this channel”
Adica fara p00rn.Moment in care valul negru s-a pus peste retina. Am pus mana pe telefon si am sunat. la: 031.400.4401. Adicatelea pentru cei care nu suna regulat, (si asta nu este un cuvant urat, decat daca este folosit in anume contexte, asta fiind unul din ele), la RDS, asta e numarul pentru “felatii cu clientii” din Bucale.
Stau la ureche cam 8-10 minute cu aparatul meu de comunicatie digital, aparat de ultima generatie, cu ecran tactil si sistem de operare Android.
In timpul asta imi canta in ureche ceva superb, clasic, dar pe care nu-l pot identifica.
V-am zis ca parintii mei “n-a” avut posibilitate si “io” am fost auto-didact.Daca nu e, nici nimeni nu cere.La un moment dat un operator se elibereaza. Stiu ca suna p00rn dar e vorba ca raspunde la telefon.
O sa il numim Aurica in continuare.
Imi pare rau, dar din cauza sevrajului indus de faptul ca platesc ceva si nu am parte, nu imi aduc aminte numele dansului.IO: Buna seara, doresc sa reclam o problema de functionare a cablului tv si una legata de internet.
Aurica:Buna seara ma numesc Aurica, cu ce va pot fi de folos?
I: Contractul este pe numele X, cu adresa in Y sunt cateva posturi care nu functioneaza desi sunt platite si trecute in contract.
A: Am inteles. Cu cine am onoarea sa vorbesc?
I: Imi cer scuze. Numele meu este Z, contractul este pe numele de X.
A: Buna seara domnule Z am inteles.
I: Ok.
A: Care sunt canalele pe care nu le puteti vedea?
I:HBO, Canalul pentru adulti. Pana acum atat am constatat ca nu functioneaza.
A: Timpul maxim pentru rezolvarea sesizarii dvs este de 3 ore dar in circa 15 minute problema ar trebui sa fie rezolvata.
I: Va multumesc. Am sa verific peste ceva timp. Putem trece acum la problema internetului?
A: Bine inteles. Ce problema doriti sa semnalati?
I: Internetul merge, dar viteza de transfer este foarte mica in comparatie cu ceea ce am platit. Adica undeva pe la 100- 200kbps.
A: Aveti un router instalat?
I: Da. Am acelasi router instalat de ceva timp si inainte netul functiona ok.
A: Atunci va rog sa scoateti cablul principal din router si sa-l conectati in calculator.
I: Stai. Te rog sa nu ma pui acum sa setam impreuna conexiunea la internet pe Windows. Am ca sistem de operare Linux nu Windows. Crede-ma ca stiu ce vorbesc. Nu este nicio problema in echipamentele mele.
A: Imi pare rau. RCS- RDS nu furnizeaza support decat pentru sistemele de operare Microsoft sau MacOS.Intermezzo mental:
IO: catre mine in capul meu:
Ce de toata jena sunt…. Adicatelea sunt de tot c***ul ca nu am Mac si mai mult decat atat nici macar un windows piratat, ca tot omul nu am.
Ce sa mai…. Nu ai cu cine….
Am incheiat intermezzo.IO: Ok. Nu am windows in casa si nici Mac. Am un linux. Pot insa sa trimit un print screen in care sa se vada viteza de transfer folosind unul din siturile de pe net de masurare a vitezei de transfer.
Aurica: Imi pare rau RCS-RDS nu furnizeaza suport decat pentru sitemele de operare Microsoft sau MacOS.
I:Cum pot eu, ca si client sa demonstrez ca viteza de transfer (adica cum merge netu’ ) nu e ok daca am alt sistem de operare decat Windows sau MacOS?
A: Nu puteti. RCS-RDS nu acorda suport decat pentru sisteme de operare Microsoft sau MacOS.
I: Am inteles.
A:Va mai pot fi de folos cu ceva?
I:Nu. Sunteti superbi.EOF.
Concluzii:
1. Aurica nu are nicio vina. Este un angajat care trebuie sa inghita tot felul de mizerii de la toate tipurile de clienti. Firma (In cazul asta RDS-RCS) este de toata jena. Aurica munceste cinstit. Pentru el toata stima ca are atata rabdare sa asculte tot felul de oameni la telefon. Eu unul nu as avea. Este numai o unealta.
Aceasta epistola nu il are pe Aurica ca tinta, ci monopolul in sine si atitudinea firmelor mari de servicii fata de clientul marunt din blocul X de la scara Y.2. Daca eu conduc un Trabant care merge cu amestec de ulei+benzina, asta nu-ti da dreptul tie PRODUCATOR DE BENZINA sa iti bati joc de benzina de la pompa si sa-mi spui ca motorul meu e de vina ca nu merge bine fara sa verifici daca nu cumva la pompa este o benzina proasta.
3. Ca si comportament normal din partea unui furnizor de servicii, cred ca o atitudine corecta ar fi fost sa imi trimita acasa unu/doi oameni de tehnic care sa infiga in laptopul lor cablul meu si sa-mi demonstreze ca gresesc. Cu windows laptopul, bine inteles. 🙂
4.Telefonul a fost dat pe la ora 18:20 aproximativ. Inutil sa mentionez ca nici acum nu am canalul de adulti functional. este 22:40.
Pentru cei mai slabi la minte:
E vorba despre principiul “Eu platesc vreau sa dispun sau nu de serviciu si asta fix la momentul la care vreau eu” nu despre p00rn in sine.
Ca sa nu avem vorbe.5. Pentru It geeks. Si cu mtr rezulta pierderi de pachete intre serverele RDS. Ca sa nu se trezeasca cineva sa-mi explice cum e cu metropolitan si extern.
6. La ora 18:40 am sunat la UPC. Sper sa nu trimit inca un mail ca asta peste o luna…
Ca, daca o fac, o sa-l trimit si la Cetin si la Zoso si la Vis Urat ca ultimu’ e biker de-al meu.
La Efendi Cetin ii e draga berea ca si mie.
De Zoso ce sa zic ….Sarut mana maestre :). Sunt biker cuminte si ma dau numai regulametar, numai pe banda unu de la bordura si semnalizez toate manevrele 🙂
NOU
Si daca trimite 2 oameni de la tehnic si-ti demonstreaza ca ai batut campii aiurea ai fi de acord sa-ti incarce factura cu plata interventiei ? (pur ipotetic si informativ)
NOU
nu prietene, rds refuza sa discute cu tine la telefon daca nu ai windows sau mac. e greu?
NOU
pe vremuri scria in contract ca nu ofera suport daca ai router si `decat` pe sisteme cu win instalat. daca l-ai semnat, aia e.
acu` nu mai stiu ce mai scriu ei acolo in contract, dar m-as mira sa nu zica pe undeva ca ei pot sa te arda din orice directie in orice pozitie, dar de platit- platesti tu.
alta solutie decat sa te muti la altii si sa speri ca nu o sa ti-o bage pana la os și ăia.. vede careva?
NOU
la Romtelecom e si mai frumos, se ofera suport tehnic legat de nefunctionare internet doar clientilor care au windows
NOU
Degeaba ai linux daca nu stii sa lucrezi cu el. RDS nu are nicio vina.
NOU
Vorbeşti tâmpenii.
NOU
Si modemul meu de internet mobil tot la faza de “asterisc” din oferta promotionala a ramas.
Aa, si mai e ceva, cel putin la mine in zona:
Rds nu ofera suport pt receptia digitala la TV uri cu DVBTunnere incorporate. As zice OK, dar am stat 2 saptamani fara posturile HD pana au constatat ca problema era de la tabloul central de pe scara (sau cum s-o numi cutia aia mare de metal).
Scuza lor a fost ca nu s-au primit sesizari din mai multe parti.
plm, daca sunt singur pe scara cu TV full HD, asa-mi trebuie.
NOU
chiaburule, dusman de clasa care esti tu. dc nu ai si tu ca toti smecherii tv hd ready?
NOU
Tu sa lasi internetele si TV-ul si sa pui mana sa te faci bine, clar? Hai, sanatate!
NOU
Fie-mi covalescenta scurta si usoara, nu mai suport deja. Imi vine sa o iau Braila :)))
NOU
lasa-ma sa inteleg… ai vrut sa-ti faci o laba si n-ai putut din cauza celor de la erdeesh. si te-ai suparat si ai inceput sa arunci cu mailuri intr-o parte si-n alta.
NOU
arde-l pe micutz
NOU
se pare că imaginația s-a demodat în ziua de azi :). Trebuie neapărat să-ți limpezești ochii ca să îți meargă ¨ca uns¨ 😀
NOU
Când ai viteze de căcat la net, nu merge torrentu ca lumea, recurgi la cea mai joasă măsură: pornoace pe teveu. Pardon… nu e cea mai joasă, că mai există reviste pentru momentele când se ia curentul cu totul :))
NOU
Se pare ca n-ai tras niciodata o laba, doar folosindu-te de imaginatie.
NOU
Eh, dar la modul serios acum, suportul cu clienții de la RDS este cel mai prost sistem din lume. Pe fixul RDS am tastele 031 400 6000 tocite. „Bună ziua, nu merge netul” „Ce eroare vă dă?” „N-am eroare, am router suficient de deștept să n-o ia pe ulei” „Vă rog conectați pe direct” *mă conformez* „Stați puțin” *mă pune pe hold* „Da… se pare că e o defecțiune în Militari”. Paștele mamii lor de idioți…
NOU
mereu ma amuza articolele in care va plangeti de RDS dar continuati sa le dati bani. Asta e netul pe care il ofer eu la 40Ron. 100+ mbps extern 1000mbps metro.
img708.imageshack.us/img708/829/36mbuploaddmc2013.jpg
img534.imageshack.us/img534/7291/doar36mbdownload.jpg
NOU
“Smantanosule” mai bine ne scutesti cu ce internet oferi tu si inveti sa configurezi un amarat de windows xp macar acum in al doispelea ceas. Sau vrei sa iti amintesc cum instalai la RIC windowsuri ce se virusau in maxim 30 minute de ajunsesera clientii sa piarda ore bune platite de ei ca sa deviruseze jegurile instalate de tine si tu le recomandai sa foloseasca rahatul de Opera pe care jumatate din site-uri nu functionau corect pentru ca toate erau optimizate doar pentru IE? Bine ca te-au bumbacit baietii cum trebuie pana la urma ca prea ne umpleai de nervi cu skillurile tale nule in IT care au f*t*t una dintre cele mai misto sali din Bucuresti.
NOU
@mihut: Sa intaleg ca pmk e dobitoc si in realitate, nu doar troleaza pe blog ?
Pai daca n-ai alta alternativa decet RDS, cu pastele ma-sii sa dai banii ?!?
NOU
Nu stiu cat trolleaza pe blog dar in realitate e un fel de Fernando de la Caransebes versiunea cu muschi.
NOU
nu ofera nici pentru osx. acu’ 1 an am considerat ca e cazul sa renunt la mizeria de vodafone pentru internet mobil – pentru parintii mei – si sa trec la erdeesh. A venit gigelul sa instaleze echipamentele si sa configureze PC-ul, un Mac ce l-am lasat alor mei. Nu s-a descurcat, asa ca maica-mea m-a sunat sa vorbesc eu cu gigelul de la erdeesh….. Gigel ce-mi spunea ca nu stie ce windows e ala, ca el o instalat multe windowsuri – si 95 si 98, si XP si Vista si 7, dar windows ca ala ce am eu n-o vazut in viata lui.
NOU
1. Eu n-am inteles cum este pe analog si are receptor cu Smart Card si nici n-am inteles cum “nu poate fi decodat” canalul analogic.
2. Nu putea sa puna cablul in calculator si sa-si seteze conexiunea, zicand ca are Windows? Ca doar nu era fatuca in spatele lui, sa vada monitorul.
3. As vrea sa vad o companie care se adreseaza consumatorilor casnici si are capacitatea tehnica sa ofere suport pentru toate distributiile de Linux. Sa vedem, daca am Ubuntu imi ofera suport? Dar daca am Zenwalk de ce nu? Ba, cine zice ca exista numai Linux? BSD nu e bun? Acolo de ce nu ofera suport? Nesimtitii! Hai sa ne uitam pe distrowatch.com/ si sa vedem de ce nu ofera suport pentru toate distributiile de acolo.
NOU
Bravo, frumos spus.
Mai mult de atat, cati dintre voi realizati ca sunt sute (poate mii, daca punem la socoteala si chenezariile) de modele de routere si de asemenea sute de distributii de linux. Voi realizati ce ar insemna sa compui (doar sa compui) procedurile de verificare pentru toate?
Si apoi cati angajati ar trebui sa ai sa faca verificarile mai amanuntite?
Desigur, nu sunt de acord cu lipsa suportului pentru Linux-uri si routere, insa inteleg motivul.
Daca vreti un sfat, puneti-va PC-ul (asa cum zice arhi) si dupa 1-2 minute (dupa ce dati connect la PPPoE) spuneti ca va apare eroarea 651. In general 651 provine de la probleme de transport, si 678 de la probleme de placa de retea. Deci sanse mai mari sa vina la prima 🙂
NOU
La Windows dacă nu merge conexiunea îți dă un cod care îți spune exact dacă e de la tine sau de la ei și unde mai exact e problema. Pe Linux nu există așa ceva. Chiar dacă făcea conexiunea pe direct, tuta aia îi cerea codul pe care el nu avea de unde să i-l dea.
Și oare peste tot în lume se dă suport doar pentru Windows? Pentru că dacă se poate în cel puțin o singură altă țară, ar trebui în România, țara cu cel mai larg acces, cea mai mare viteză și alte epitete cu care ne lăudăm.
NOU
De când oferă support pentru Mac? 🙂
Ultima dată mi-au spus asa:
doar Windows si doar daca ai cablul de net băgat în placa de rețea a calculatorului. Dacă ai ultrabook doar cu wireless iarăși nu asigură support. Nu asigură support nici pentru routere.
Singura posibilitate: reclamație, spui că nu ai habar de ce nu merge si platesti 10$ pentru reclamatie nejustificata, daca asa e.
NOU
sau spui ca ai pc si iti da eroare 678
NOU
clar stateau “clientii” sa deviruseze sistemul protejat cu deep freeze, cand 95% dintre ei stiau doar sa dea connect la cs, sa rupa mousi tastaturi casti si sa isi expuna skilurile maxime de cocalar pe mess. Scuteste-ma, mihut, canta la alta masa.
NOU
Sala aia s-a dus in jos din cauza cocalarilor care o transformasera in locul lor personal de basini si cocalarie, care dormeau pe scaune si stateau 5 insi la un calculator, nu aveau urma de bun simt sau modicum de respect pentru ceilalti sau echipament. Sau stai, erai vreunu din smecherasi si nu puteai sa faci carding pe opera. Care mihut esti ca eu stiu 2, unu a fost dat afara cand am venit eu si celalt e prea finut sa aibe comenturi de genul.
NOU
Era pur ipotetic daca te lasa sufletul sa platesti … multa lume ii blameaza dar deh asta e rromanica . La UPC si daca e de la ei mai devreme de 4 zile nu se poate rezolva ca atunci trimit ei echipa , iar in cazul in care situatia semnalata nu e conforma cu ce ai reclamat platesti interventia pe facturica 😀 Nah servicii !
NOU
hai sa luam blizzard. wow.
stii ce iti zice prima data suportul lor ?
sterge folderul wtf si interface (custom addons and settings). indiferent de problema. de ce ? pentru ca vor sa lucreze si sa stie ca ala sta pe un joc nemodificat fata de ce au ei. de aia rds iti zice sa scoti routerul din priza. nu ai chef, asta e.
cat despre linux, e destul de greu sa faci suport la el din cauza de distrouri, kernele diferite, pachete instalate sau neinstalate. ca daca ar fi o problema care s-ar rezolva in 5 minute, tu ca om normal care si-a pus linux, ar trebui sa o rezolvi singur.
NOU
Una e modificare și alta e instalarea unui echipament autorizat de toți distribuitorii din lume. Un căcat de router știe oricine să seteze și toate au aceeași interfață. Oricum, nu le-ar da nimeni în cap dacă ți-ar spune că ei oferă suport doar pentru Cisco, D-Link și Tp-Link spre exemplu. Nu cred că se așteaptă nimeni să-ți dea suport pentru vreun router obscur.
NOU
same shit like linux.
nu ai cum sa oferi suport pentru toate modelele de routere.
ce faci, te apuci sa intrebi ce versiune de firmware are tplinkul din 80 ? pai scot cate 10 modele pe an.
NOU
foarte gheianu toata treaba asta, hai sa ne cacam pe noi acum ca nu ofera rds support pt linux; am mai spus-o si-o repet : bai nu-ti convine schimba-n plm providerul
NOU
Eu zic sa-l sune pe Linus Torvalds sa-i spuna cum sa-si configureze netul!
Toata lumea are Windows si Mac el trebuie sa fie cu mot in frunte!
P.S. Am avut si eu Linux(Red Hat) dar am scapat de el ca numai nervi imi facea-de atunci Windows FTW!
NOU
E un pic de trolling la mijloc. Mie mi au raspuns de fiecare data in timp decent(sub 5 min). Lucrez in IT si sun frecvent pentru usrer si parola. In fine. Nu se ofera suport pentru linux si routere pentru ca sunt foarte multe modele. oamenii te pun sa bagi cablul direct in pc/mac pentru a elimina o cauza(ex. router). Netul mi a mers si mie execrabil ieri seara dar pana dim a fost ok. Fiti putin realisti si acceptati faptul ca rds ne a facut sa fim in primele 5 tari ca viteza de net. Mergeti in spania de ex sa aveti viteza de 20Mbps (care a fost introdusa de curand).
NOU
cine-ti poate oferi support prin telefon pt orice distro de linux, n-ar lucra intr-un call center
NOU
+1
NOU
Eh, omul incearca sa se dea finut tehnico-ironic, dar e cam departe de treaba.
Pentru viitor, ca sa nu te faci de cacat, receptorul cu smartcard este foarte digital. Nu are iesire digitala catre TV, dar el este digital (hint: citeste despre DVB-C sau DVB-S/S2).
In alta ordine de idei, eu am unde stau UPC. Initial, am plans, pentru ca sunt mai jos decat RDS la viteza (stau la tara, deci cam monopol la ISP-uri). Acum sunt incantat, deoarece sunt singurii care iti ofera posibilitatea de a folosi TV-ul tau pe post de receptor (cu CI+). Combinat cu Raspberry PI si HDMI-CEC, am o singura telecomanda pt TV si mediacenter (P.S. nu va luati Samsung Smart TV, are cel mai de cacat GUI de pe piata. La cat vand in Romania, nu au decenta sa aiba nici macar suport pentru diacritice in EPC sau numele posturilor. Cel mai misto si rapid GUI il are LG-ul la ora actuala (am 2 plasme de-astea “value”, luate de curand). Cel mai compatibil CEC este Sony.
NOU
Desi in mare ai dreptate, e un talmes-balmes de chestii tehnice in capul tau care nu face decat sa te incurce. Atunci cand suni la suport uita tot ceea ce stii si fii cat mai concis, pe cat posibil urmareste-le recomandarile si incearca sa nu faci pe istetul.
Aia cu mtr-ul este de toata jena, echipamentele care fac routing sunt optimizate pentru forward, nu sa iti raspunda tie la ping.
NOU
Nu vreau sa ai impresia ca aberez dar eu am o metoda prin care trec de filtru lor de “idioti”. Adica, reinstalarea conexiunii la internet. Vorba lu’ nenea din poveste, nu m-am nascut ieri si stiu sa fac o conexiune la internet pe win/mac/linux fara sa am nevoie de incurajarea celor de la rds.
Ce poti face:
– Mimeaza reinstalarea conexiunii, spune-i ca tot ai probleme cu viteza de transfer.
In acest fel, a 2-a sau a 3-a zi, cineva va poposi la tine la usa. Roaga-i sa aibe un laptop la ei, sa verifice conexiunea in felul lor de pe ceva “autorizat”.
Cius
NOU
Cat despre celelalte commenturi sa fim seriosi.. Nu e vorba de cineva care trebuie sa stie sa-ti explice tie cum sa faci conexiuni pe diverse distrouri, nu credeti ca e posibil ca distinsii domni si doamne de la celalalt capat al telefonului sa aibe o foaie de pe care sa citeasca?… Eu cred ca asa e.
Timp decent? Am stat eu, si nu odata, cel putin 20-30 de minute la telefon pentru a prinde un operator… . asa ca sa fim seriosi..
NOU
Cam dificil sa ofere suport pentru linux. Macar de ar fi toate la fel, dar difera package managerele, interfetele, aplicatiile pentru configurare (control panelul, cum ar veni). Cat de rentabil e sa ai o echipa specializata pe linux? Nu poti sa dai 7-8 milioane/om (sau cat plm e platit un dasta) oricarui student cu chilotii rupti in cur, trebuie sa ai o echipa pregatita.
NOU
Uite de ce te pune să verifici pe direct, fără router… și unde mai pui, că poate crapă routerul în timp ce tu faci verificări la telefon cu ei. Cine e de vină? Păi, o mers până m-ai pus tu să apăs nuș’ unde…
2.7. Pentru functionarea în conditii corespunzatoare a serviciului FiberLink sau CableLink, RCS&RDS recomanda conectarea unui singur calculator. RCS&RDS nu îsi asuma raspunderea pentru calitatea serviciului în conditiile conectarii unui numar mai mare de calculatoare.
Asta-i luată de aici rcs-rds.ro/resources/doc/contracte/contract_servicii_editia5_rev3.pdf și o găsim la II.2. Clauze specifice serviciului de acces la Internet Digi Net (FiberLink/CableLink)
Dacă de la început nu se pune problema oferirii de sprijin pentru mai mult de 1 calculator, de ce să se schimbe pe parcurs?!
NOU
[i]2. Daca eu conduc un Trabant care merge cu amestec de ulei+benzina, asta nu-ti da dreptul tie PRODUCATOR DE BENZINA sa iti bati joc de benzina de la pompa si sa-mi spui ca motorul meu e de vina ca nu merge bine fara sa verifici daca nu cumva la pompa este o benzina proasta.[/i]
Nu e prea fericita comparatia asta.
Daca producatorul ala de combustibil iti specifica ca materia lui este destinata motoarelor in 3 si 4 timpi normal ca nu iti ofera “suport” tie care vrei sa o folosesti pe unul in 2 timpi. Sa nu mai spun ca mi se pare o prostie sa fii nemultimit, ba mai mult sa mai postezi minunea si pe internet, cand ti se specifica din start ca serviciile lor sunt destinate doar anumitor platforme. Platforme ce nu o includ pe cea pe care tu o utilizezi.
NOU
Logica ta e beton. Not.
Daca ar fi asa cum zici tu, nu as putea sa-mi folosesc smart phonele ca sa ma dau pe net de acasa ca am RDS ca si provider si Android pe telefon.
Sa-ti explic mai incetisor asa:
Eu cumpar un ciocan. Tu furnizor imi garantezi ca nu o sa ii sara coada atat timp cat il folosesc la batut cuie si nu la desfacut conserve. Eu sunt stangaci (adica folosesc mana stanga pentru a bate cuie). Bat cuie cu mana stanga circa 2-3 zile. In a treia zi capu la ciocan (licenta artistica) sare din coada. Eu vin si cer “garantie” in virtutea contractului.
Tu furnizor de servicii imi spui ca nu-mi poti repara/inlocui ciocanul deoarece eu folosesc mana stanga pentru a bate cuie.
Got it?
Wellcome.
NOU
Tocmai asta si zis autorul. Daca folosea ciocanul la batut cuie ii ofereau suport, dar el folosea ciocanul la batut snitel.
Aveti o mentalitate de zici ca ati avut creirul la conservare pana acum.
Ti-ai zis cineva ca nu ai voie sa folosesti netul de la RDS pe Android? TI-A ZIS CA POTI SA-L FOLOSESTI PE ANDROID, DOAR CA NU TI SE OFERA SUPORT.
Nu sunteti in stare sa cititi si interpretati un text banal in pana mea. E de clasa a doua – Ana are mere. Daca ii ceri lui Ana banane nu are, pentru ca ANA ARE MERE.
NOU
Retea de cartier. Fac abonament, vine nenea sa-mi faca conexiunea la retea. Trage cabluri, verifica, vine vremea sa configureze PC-ul, pe care “calarea” un Linux Mint cu Gnome 2. A fost putin surprins sa vada destrabalarea de pe monitor, dar si-a revenit, a deschis imediat un terminal, ifconfig, a luat MAC-ul si in 2 minute aveam internet. Uite de asta iubesc firmuletele astea mici de internet, astea macar au oameni competenti, nu angajati pe baza de nepotisme.
NOU
ce viteza ai, extern si bucuresti >
NOU
Asa…sa vezi fatalitate…la Service-ul de reprezentanta Mercedes nu imi repara Dacia cazan din 1982. Porcii dracului…o sa sun la OPC. E treaba lor pt sisteme ofera suport. E ca atunci cand am mers la alimentara din colt si vine un tuciuri si zice:”Vreau coniac Unirea!” Vanzatoarea”Nu avem”, la care tuciuriu’ zice”Pai d ce nu aveti?!”. Ce puma mea obligatie em sa am de toate pentru toti?!?!
NOU
da, linux si router sunt cazane, mercedes e cablu infipt in PC. dumbshit
NOU
sfat: cand sun la tech suport pun telefonul pe speaker si imi vad de treaba pana cand aud ca ma preia un operator.
NOU
Tin sa multumesc tuturor pentru comentarii. Indiferent daca au fost pro sau contra. Emailul a fost un semnal legat de comportamentul RCS-RDS fata de un client de rand. Sistemul de operare pe care il folosesc, nu cred ca are vreo relevanta in cazul asta. Se pune problema de suport in sine si cum se raspunde la cererea de suport. In momentul in care la o cerere de suport ca si raspuns primesti un raspuns de genul “Nu vorbim cu tine pentru ca ai platfus” atunci cred ca e vorba de o atitudine gresita fata de client.
Da, eu ca si client consider ca tu, ca si provider trebuie sa-ti instruiesti personalul ca in cazul in care se loveste de o problema pe care nu o poate rezolva la nivel de Call Center, sa o eleveze la un nivel superior. Sunt sigur ca au asa ceva.
Da, in banii pe care ii platesc consider ca este normal sa-mi trimita o echipa sa verifice daca conexiunea este in parametri.
Cat despre abilitatile mele tehnice legate de sistemul de operare pe care il folosesc, tin sa linistesc pe toata lumea. Sunt certificat sa-l folosesc. Bine inteles ca pot dovedi asta.
Pentru dovada si restul de competente pe care le detin, zic sa ne vedem fata in fata. Daca va tine elasticul.
PS. Pentru fanii RCS-RDS. Nici acum nu vad toate canalele pe care le-am reclamat ca fiind nefunctionale. Asta dupa ce am sunat si ieri si am reclamat problema.
Ozzy buna.
NOU
nu te lua dupa ei, astia e hateri. mie mi-a placut cum ai scris, te mai astept:))
NOU
Mi-a placut cum ai scris si ar trebui sa mai incerci, probabil ai avea succes in domeniu. Logica ta insa imi scapa, sincer. Din punctul meu de vedere soliciti un serviciu pe care ei nu il ofera si asta e specificat in contractul pe care l-ai semnat. Daca in contract scrie negru pe alb ca ofera suport doar pentru Microsoft si Apple de ce anume insisti sa iti ofere tie suport pentru un alt produs? “Da, eu ca si client consider ca tu, ca si provider trebuie sa-ti instruiesti personalul ca in cazul in care se loveste de o problema pe care nu o poate rezolva la nivel de Call Center, sa o eleveze la un nivel superior. Sunt sigur ca au asa ceva.” Asta imi suna a “sa ni se dea, sa ni se faca” :). De regula oamenii care se pretind informati si scortosi citesc un contract inainte sa il semneze si apoi il respecta, nu? Apropos de contract, e specificata o viteza minima garantata sau este best effort? Ca daca nu ai o limit minima ai putea sa ii dai in judecata, nu? 🙂
NOU
@zicatorul: omule, Aurica voia “sa facem conexiunea la internet” in conditiile in care conexiunea era facuta. net era, doar ca mergea prost. Ca utilizator de linux nu cer sa-mi spuna Aurica unde sa dau click pentru conexiune ci eventual sa confrunt setarile mele cu ale lor (mac, dns, ip, etc); nu am nevoie sa-mi dicteze comenzi de consola pentru a afla detaliile conexiunii ca asta stiu sa fac singur (imi asum acest lucru). Ideea e ca Aurica trebuie sa stea de vorba cu mine indiferent de sistemul meu de operare si in cazul in care problema nu se poate rezolva la telefon, sa trimita o echipa sa verifice. Adica, mosule, eu am verificat in gradina mea, acu’ e randul tau sa verifici in gradina ta. Evident, daca la verificare se constata ca problema e la pc-ul meu imi asum plata interventiei.
NOU
A si apropos de sistemul de operare. Pe viitor in loc de Linux o sa zic ca am instalat Windows 3.1. Sa vedem cum o sa se dea cu curul de pamant Call Centerul. Sunt sigur ca baietii de acolo nici macar nu erau nascuti pe vremea aia.
NOU
+1
NOU
mai omule da mult timp liber mai ai tu sa te gandesti la strategii dinastea. orice companie si orice angajat sigur apreciaza si doreste din tot sufletul sa ajute pe unu care incepe prin a se da inteligent , sa zica vreo 2 anecdote nu tocmai amuzante si dupa aia sa se planga pe net ca dorintele sale nu sunt trate cum ar dori . sunt ferm convins ca si la banca / doctor / companie de gaze-apa-canalizare sau ghiseu a unei autoritati a statului tipul asat de clienti care deja se gandesc la ce o sa spuna data viitoare , asa la sthto, sunt primii ajutati in orice situatie.
NOU
Pierderile intre echipamentele rcs-rds nu sunt concludente, traficul ICMP poate sa nu sa fie prioritar, conteaza destinatia finala. Daca in destinatia finala nu sunt pierderi..ce ai vazut la mijloc sunt doar de dragul de a fi. 0.1 – 0.2 mbps nu e ok, si mai ales daca nu ai pierderi in destinatii finale, elimina putin routerul doar asa de test..chiar daca ai linux.