Mă uitam la pozele astea, de la nușce conferință de luat banii sponsorului, în care ne strângem noi și vorbim inteligent despre nimic, ne luăm banii, după care plecăm în Maldive și m-a frapat o chestie.

Ce trec organizatorii în rapoartele alea pe care trebuie să le facă după organizare, către sponsori? Cum justifică rezultatele alea spectaculoase, în afară de clasicele suntem prietene amândouă, hai să fușerim împreună niște bani, că oricum sunt acolo?

Serios, râsul curcilor bete, un clip despre CONTENT THAT DELIVERS are 11 viewuri, din care câteva sunt ale organizatorilor și unul este al meu. Ce delivers, pizza cu Glovo? Un vizitator la liveul incredibil?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

15 comentarii Adaugă comentariu

  1. Salut.
    Nu a intrat inca campania de boost.
    Ii da acolo 100 dolari si face 5000 views toate din India si ei le raporteaza ca premium toti managerii s-au uitat.

  2. #2

    Da-i niste timp sa ia tractiune si sa-l impinga algoritmul :)))

  3. #3

    Ai nevoie de om de marketing sa vinzi 911, gts, gt3 ?

  4. Pe partea economica cel mai bine stie Becali!

  5. #5

    Eu cred că e precum cota: indiferent cum, trebuie îndeplinită.

    Îmi închipui că departamentele de marketing sau CSR primesc un buget, iar obligația e să-l cheltuie. Nu contează, așa trebuie. Dacă nu, nu știu ce se întâmplă.

    Așa că arunci banii pe așa ceva, bănuiesc, în loc să le dai angajaților.

    Bine, la cum e la noi sistemul–întregul sistem–mă aștept să fie de fapt vorba și de niște pușculițe, bani vârâți acoperiți care, ulterior, dat mai departe altora (cum sunt agențiile care păstrează 45%-50% cu fiecare vedetă).

  6. #6

    Nu cere nimeni justificari. Sub pretextul inovarii continue si a formarii sponsorii trimit acolo sau isi informeaza angajatii sa participe sub diverse forme. HR iti scoate ochii cu participarea la conferinte, trend inovare formare continua..bla bla…everibodi hapi. Exista bugete in companii care trebuiesc cheltuite, metoda da e discutabila.

  7. #7

    Pleaca si sponsoru’ in Maldive cu doamnele?

  8. #8

    Putini sunt cei care accepta sa fie platiti bazat pe performanta si sa acorde transparenta totala(acces la analitice sau rapoarte de rezultate post eveniment). Multe dintre contracte sunt per eveniment organizat/prezentat sau campanie setata/publicata. La fel de putini sunt si cei care refuza sa lucreze cu prestatori de servicii care nu vor sa isi asume performanta. Altfel, cei din companii chiar ar trebui sa munceasca pentru a cheltui bugetele de marketing sau sa-si justifice existenta. Life is good.

  9. face domnul deputat o schemă și rezultă că de fapt s-au uitat 31 milioane.

  10. #10

    mda… astia-s primii care o sa moara de foame in viitorul apropiat…

  11. #11

    @Arhi: scuze de off-topic-ul major (dar aparent nu pot comenta la articolul de mai jos).

    Ai scris acu’ ceva ani despre baietii astia: arhiblog.ro/cand-intorci-tara-unde-inchiriezi-masina-zoomrent/. Mai “traiesc”? Altfel, orice alta recomandare pe subiect? Merci.

  12. #14

    Din ce zi e postarea ca nu am gasit-o?

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam