Știți memeurile alea cu chirurgii care stau în block start și așteaptă încă un like, ca să poată intra în operație? Hai, încă un like, ca să putem intra să îl operăm pe acest copil bolnav de cancer!

Cam așa mi se pare campania care rulează acum pe tv pentru Dorna. Dacă se strâng 100 000 de inimioare pe facebook, Dorna donează nuștiuce aparate unor copii bolnavi.

Bine, sunt perfect conștient că, mai mult decât probabil, acele aparate vor fi donate oricum, dar modul în care este împachetată această campanie este profund rizibil și lasă loc de memeuri tâmpe, eventual cu un copil născut prematur, cu degețelele împreunate, care imploră să mai dați un love, ca să poată respira și el.

Plus, eventual, niște părinți care, așa cum se întâmplă în mod curent în românia, își vor pierde copiii, din cauza lipsei de aparate, igienă și umanitate din spitale, și care se vor întoarce împotriva lor. Mie mi-a murit copilul și voi aveți chef de Love?

Din păcate, agențiile din românia aleg să copieze toate tâmpeniile executate de agențiile mari din vest, dar o modalitate de a implica publicul, alta decât cea în care gugumanul român să dea like și să zică Gata, mi-am făcut datoria, nu au putut să fure.

Bănuiesc că realizați că vor fi destui care să zică că e un efort prea mare să țină mausul să apară love, să zică mersi de like și să doneze mai repede.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

11 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Like!

    • #2

      Daca as fi Zuzu sau alta marca competitoare as baga repede o donatie de incubatoare si-abia apoi facem campanie:

      Stim ca va plac produsele noastre asa ca va facem o surpriza, nu e nevoie sa ne dati like.

  2. #3

    Nu ar fi mai bine sa le doneze AZI, decat sa mai astepte acele like-uri.Sau intai publicitatea si pe urma vedem si care este treaba cu copii.Sunt bune astfel de initiative dar felul in care sunt promovate lasa mult de dorit.

  3. #4

    Nu mai bine ar aparea stirea: “Dorna a donat incubatoare” si apoi toata lumea sa ii dea share si like in semn de recunostiinta. Sincer mai repede as cumpara o sticla de Dorna stiind ca au facut un lucru bun.

    • #5

      pe cine minti?

    • #6

      Lumea va cumpăra Dorna, atât timp cât vor considera că acea apă e bună pentru ei și e accesibilă ca preț. Poate să construiască Dorna spitale și școli în toată România, dacă vinde apă clocită, tot nu va cumpăra nimeni.

  4. #7

    Asta mi se pare ticalosia suprema. Sa poti ajuta, dar sa conditionezi ajutorul ala si, mai mult, sa-l conditionezi de niste rahaturi inutile cum ar fi numarul de like-uri sau vizualizari.

    Coincidenta, fix acum un an am comentat la Vali pe tema asta: goo.gl/8C6bzI
    Cititi cu atentie comentariul lui “Mihai” (am vaga impresie ca face parte din campania asta). Bai fratilor, sunt niste unii care n-au nicio legatura cu realitatea, cum era duduia aia revoltata de reciclarea mancarii. Bai, sunt genul ala de prosti fericiti care se incalta cu festul, iar cand le arati ca sunt prosti, se considera trendsetteri. Astia n-au bula din aia de sapun, au bula din beton armat pe care nici dupa eforturi indelungate n-ai cum s-o spargi.

    Revin: Dorna, Coca-Cola, agentia care se ocupa de tot rahatul asta, sunteti niste ticalosi!

  5. #8

    Am crezut ca dorna va dona o drona

  6. #9

    plm, nu era mai misto daca ziceau ceva de genul “noi vrem sa strangem 1M de like-uri, daca nu se poate asta e, oricum am donat deja incubatoarele”?

  7. #10

    Tristă situație, se simte și acum lipsa infirmierei Sasha Grey ( foarte bună în domeniul ei de altfel), s-a zgârcit și atunci lumea la likeuri, istoria se repetă!

  8. Problema ar putea fi la public, nu la Dorna. Poate publicul roman se preteaza doar la campanii de genul.