we-wont-stop-fucking-you

Mă gândeam dimineață că singurul provider de servicii care a înțeles ideea de fidelizare a clienților vechi este RDS-ul. Ok, într-un mod empiric și bolovănos, așa cum sunt ei, dar overall, chiar au înțeles.

RDS-ul e singura companie, de care știu eu care, dacă scoate un abonament nou, mai ieftin, la ofertă, automat upgradează și abonamentele vechi la prețul nou, mai mic. La fel se întâmplă și cu ofertele speciale, cum ar fi acel DigiPlay gratuit pentru cei cu abonamente fiberlink.

Gândiți-vă câți dintre voi ați rămas frustrați că voi, abonați vechi de x ani, aveți abonamente duble ca preț față de abonații noi, cu facilități mai puține. Nu mai vorbesc de faptul că cartelele au oferte mai bune decât abonamentele și altele.

Între timp, mă bucur că oaia rătăcită s-a întors la bază…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

42 comentarii Adaugă comentariu

  1. Îmi depusesem actele pentru înființarea PFA-ului și așteptam răspunsul de la Registrul Comerțului, dar n-am apucat să-i sun eu, că mă sună ei: “bună ziua dl. …, v-am sunat să vă facem o ofertă pentru un pachet ce cuprinde Internet, telefonie și televiziune. Suntem de la Telekom”. Așadar, Telekomul mi-a dat vestea că societatea este înființată. Și nu este lună în care să nu mă contacteze pentru a-mi oferi serviciile lor. Ei și mulți alții, de la companii care oferă servicii financiare, la băieți care au la ofertă pilote și perne. Mă gândesc serios să-mi schimb numărul. Ultima dată am fost sunat de o tipă care îmi recomanda să investesc în petrol. Sictirit, am întrebat-o ce fel de petrol cumpăr. “Petrol, cum de care petrol”, răspunde ea mirată. “Aș dori să știu pe ce dau banii. E de calitate? Vă rog să vă interesați dacă este din acela mai vâscos, că din acela vreau”. A rămas că revine, dar m-a lăsat baltă văd.
    Cât despre RDS, ei sunt cu monopolul, că dacă aș avea variante, nu aș sta la ei. Nu că nu sunt mulțumit de calitatea serviciilor oferite, ci sunt nemulțumit de calitatea oamenilor care oferă aceste servicii, în special cele de suport. Sau poate am eu standarde prea ridicate, poate problema este la mine.

  2. #2

    CUIVA I-a venit mintea la cap. O pasarica mi-a soptit si ca metodele lor de a obtine profit se bazeaza pe strategii de “zeci de ani”. Investitiile in tehnica doar acolo unde este absolut nevoie. Oamenii..daca unul poate face munca altor trei bine, daca nu, hai sa il cautam pe ala care poate face asta.. s.a.m.d. Bine ca au numarat si etichetat stalpii din țară. TOTI

    • Se numește optimizarea resurselor. Pentru ca în organigrama nu ai sa vezi șefi peste alți șefi care la rândul lor mai au o armata de șefi în ogradă.

    • #4

      Optimizarea resurselor cand de la suport tehnic ti se semnaleaza faptul ca echipamentele trebuie schimbate si tu te faci ca ploua? Sau cand aia nici nu mai stiu ce sa rezolve mai repede? Optimizare este atunci cand ao o dimensionare corecta a echipelor dinbteren nu cand modul de lucru “este la norma” de zici ca sunt curieri.

  3. Cu ocazia asta am aflat si eu de oferta si am activat DigiPlay, mersi mult pentru pont.

    Am TV de la RDS de vreo 3 ani si am fost un pic reticent sa imi iau si net de la ei (aveam de la “niste baieti” din Pantelimon), dar de vreo jumatate de an am luat si internet de la ei si sunt chiar placut impresionat (am avut experiente de la foarte proaste in jos cu RDS acum vreo 6-7 ani).

  4. #6

    Am rds de cand dintr-un acces de furie pe providerul caruia ii tot pica cablul, nunraspundeau la tel, dura o sapt sa revina netu. Mi-am pus rds. Au venit aia au instalat totul in o zi.
    Dupa care ma suna de la vechiul provider sa-mi zica ca eu imi reziliaza contractul ca nu mai au cum sa-mi puna cablul iar. Cablul lor….
    Asta a fost acum 9 ani. Intre timp habar nu am pe unde e routerul, cazut prin spatele unei noptiere ceva…

  5. #9

    Astia de la rds au mari probleme cu suportul tehnic. 🙁

    • #10

      din nefericire, da. am o locatie unde nu merge netul si nu vor sa mearga pentru ca nu e nimeni acolo sa faca teste de la telefon

  6. #11

    sa stii ca nu este adevarat. Am abonament care nu mai era in perioada contractuala cu tarif de 39 lei banda de 100mb. Acum la acel pret banda este de 300 mb dar pana acum de 2 ani nu m-a contactat nimeni macar sa ma anunte ca abonamentele s-au modificat

    • #12

      well, mie si cunoscutilor mei ne-au micsorat abonamentele de fiecare data cand au acos ceva nou la fibrălink

    • #13

      Cei cu contracte vechi FiberLink 100 aveau optiunea sa treaca la FL 200 in aceiasi bani daca prelungeau contractul cu 12 sau 24 luni. A fost popularizata bine pe internet, daca avei cont nu aveai cum sa ratezi. Dupa asta l-au transformat pe cel cu 200 la 300, automat. Aia care nu au semnat prelungirea probabil ca au si acum 100.

  7. #14

    Fals. Eu sunt tot la tariful vechi. Nu-l schimb de lene, dar e absolut fals tot textul asta publicitar. Fals ca Ponta.

  8. Bre, mai puțin pe vremea când fix RDS se apucase să fută viteza de upload pentru că așa vroiau ei. Eu n-am plecat de la RDS de bine ce-mi era. Am plecat pentru că mă săturasem să încerc să îmi rezolv problema cu serviciul de relații clienți și pentru că nici în casieriile/showroom-urile lor nu găseam decât niște nesimțite acre.
    Și acum fac același lucru cu Telekom. Mi se pare excelentă politica mea de-a renunța la un serviciu atunci când nu îmi mai convine. De aia există concurență până la urmă.

  9. Si eu is fan RDS, dar m-au dezamagit cu meciurile de champions league 🙁

  10. #19

    RDS îs ăia care în anul 2015 AD nu îţi oferă suport tehnic dacă ai router.
    Trebuie musai şi neapărat să bagi cablul într-un calculator sau laptop ca să-ţi acorde asistenţă.
    Şi spun asta din postura de client al lor pe servicii de TV/Net/Mobil.
    Cu toate astea să zicem că momentan sunt în vârful piramidei de provideri de servicii de acest gen.

    • Corect! Acesta a fost motivul rezilierii contractului de Internet

    • #21

      Sunt coispe routere, cu coispe softuri care mai de care mai stufoase. Pe langa asta mai sunt dinaia ca mine, cu routere modate cu Tomato.

      Imi spui si mie ce solutie ai pentru amalgamul asta de hardware si software? Sau doar te plangi pe internet?

    • #22

      În momentul în care clientul îţi zice că se pricepe la reţelistică şi că problema este la tine în curte iar tu insişti să nu preiei sesizarea doar pentru că nu ai făcut prin telefon testul cablului de reţea conectat în calculator asta însemnă că îţi cam bagi picioarele în suportul tehnic şi în client.
      Ulterior, după 3 zile fără net, descoperind că într-adevăr era ars portul din switch-ul de pe scară.
      Dar nu mai bine să haterim aiurea pe internet, ca doar e gratis şi anonim.

    • #23

      Ai incercat cu prietenii de la Telekom?

      Stupizenie si sictir mai mare fata de client rar gasesti. De obicei se incheia cu “eu vad in sistem ca nu aveti nici o defectiune”.

    • #24

      @Silviu – lel :)) “Clientul iti spune ca se pricepe la retelistica”. Stii cum functioneaza un Call Center? They don’t give a fuck. In toata lumea, nu numai in Romania sau RDS. Au o procedura si o urmaresc.
      Sunt multi care spun ca se pricep la de toate, apoi dupa 2 ore la telefon isi dau seama ca au bifat vreo optiune printr-un meniu random.
      Da, sunt de acord cu tine, e o limitare retardata sa nu oferi suport doar daca ai cablul bagat direct in PC, dar tine cont ca si multi retardati suna la support.

    • Mi se pare absolut decent si corect sa ofere suport doar pentru conexiune directa.

      Pentru ca tu, platesti la ei o conexiune de internet, nu platesti suport retea.

      Un IT’ist stii care e primul lucru care-l face cand depaneaza o conexiune de internet? Primul rand leaga direct internetul ca sa elimine posibilitatea (oricat de mica ar fi ea) ca mega ultra routerul de 60 de ron ar fi defect.

      Abia apoi se apuca si verifica alte cele.
      Totusi, platesti 30 ron/luna, sau fie 60 daca ai gigabit.

      Daca tu te astepti ca in acesti bani sa ti se ofere suport pentru toate chinezariile de routere din romania, ar trebui sa inchizi calculatorul si sa-l arunci pe geam, nu meriti sa ai internet.

      Nu lucrez la RDS, nu am nici o legatura cu ei, am lucrat doar ca IT’ist in retelistica, si am vazut atatea routere cu ciudatenii, iar de “experti” care stie ei retelistica pentru ca stiu adresa pe care sa intre pe router.

      Sa fim realisti.

    • Am uitat sa zic, daca din aia 30 de lei scazi TVA-ul, scazi taxele si impozitele fixe, iti dai seama ca de fapt ai net la 10 – 15 ron (3-4 EUR) ceea ce e totusi o realizare.

      Si tine cont ca e firma romaneasca, pornita dintr-un oras de provincie.
      Toate celelalte au venit cu bani cash masivi si totusi ofera servicii de 2 lei ca ei sunt vestici si au brand.

  11. nu stiu cum e serviciu relatii clienti de la ei: nu l-am folosit.

  12. Bai, ala din poza e Dj Bobo?

  13. #31

    Poate sa-mi spuna cineva daca filmele de desene animate de pe DigiPlay sunt dublate in romana? (toate sau unele?)
    Multumesc

  14. #34

    la cele online ma refer.
    nu stiu despre ce e vb cu acel canal dar o sa caut.

    PS: de support de chromecast se aude ceva?

    • #35

      online nu stiu. pe tv, fiecare canal de desene are si canal audio in romana

  15. #36

    eu am prins aia cu abonamentele de telefonie, confirm pozitiv

  16. #37

    Vorbesti despre acel Digi care daca te pui sub un copac iti pica semnalul?
    A, da, sa fie sanatosi cu abonamentele lor.

  17. #38

    Vorbim de acelasi RDS care la 3 luni de la semnarea contractului nu si-a facut timp sa caute un card CI prin fundu stocului ca sa-mi ia si mie banii de HBO (si restul sumelor peste abonamentul analogic)?

    • #39

      Ce noroc pe tine eu am asteptat 5 luni cardul Ci+, noroc ca functioneaza aparatele de pe alt abonament altfel statea cu televizorul in cutie cu el.

  18. #40

    14 iulie, comandat telefon.
    3 august, sosit telefon defect, nu a pornit deloc.
    4 august, trimis telefon la Depanero cu certificat de garantie.
    7 august, Depanero, facut gat ca nu au factura in colet.
    12 august, trimis factura (eram in concediu).
    18 august, Depanero, constatat telefon defect.
    25 august, primit de la Depanero cerere de negatie pentru garantie (dupa rugaminti speciale).
    28 august, RDS, facut cerere pentru un nou telefon.
    14 septembrie, mu!e telefon!

    L-am luat cu 200 de lei mai ieftin decat la eMag, sunt un smecher! Saptamana trecuta am reziliat doua dintre contractele de telefonie mobila, vineri daca n-am telefonul le reziliez si pe celalalte doua.

  19. #41

    DigiPlay nu funcționează, tre’ să instalez Nagra Player, să ai Flash și alte alea. Iar fullscreen n-a vrut neam! Păcat. Dar poate de-asta l-au dat la liber, să-și facă beta-urile pe populație, să fie bine. Sper.

    Până atunci… kodi iz da shiet 🙂

  20. #42

    am citit “maine dimineata ma gandeam…
    am o presimtire, prenesimtire ca o vei …….face inot cu ratzele. si daaaaa zise Mircea.
    bah, vorbesc de ala batran. adica la sfat.
    iarasi va ganditi la porcarii !

    care-i diferenta intre Marcel si Mircea. ?
    mergi pe langa-cel care striga din toti rarunchii “”””miiiiiiiiii””” trimite ostasii! suna-ma cand e treaba facuta.
    paharnicul era o ea.
    si Mircea, sta-i-ar capul la Cozia, zice “da-o-n pula mea bai flacai! nici n-am terminat de facut sex cu-asta si si voi veniti ca niste sobolani. gata , strangeti corturile! nu de alta, da’ pula ala ponta ne impoziteaza. zic unii ca e baet de baet.si arata si bine. din spate. lui place shacallul”