În rromânia, degeaba ai produs de calitate, pentru că te omoară mizeriile numite firme de curierat. După cum știți, eu am o relație specială cu Terapia. Care Terapia e trimisă în țară, prin Urgent Curier. Ia uite cum ajunge Terapia la client.

Daca tu sau cititorii tai, vreti sa trimiteti ceva urgent feriti-va de Urgent Curier.
Nu stiu de ce si-au ales numele respectiv, dar nici urgent, nici curier nu au nici o legatura cu ei.

Comanda consta in livrarea a 4 pachete (cu licoare magica J ) din Timisoara in Bucuresti.
In 10 ore pachetele au ajuns din Timisoara in Bucuresti in depozit.

Acum incepe partea funny.
Vineri nici o miscare. Am sunat la ei sa le spun pana la ce ora sunt la adresa, mi-au dat un numar de telefon, a unuia Ionut, care nu cred ca stie ca trebuie sa raspunda la telefon, sau chiar nu stie cum.
L-am testat intensiv 😉

Sambata, pe 21, coletul numarul 2 reuseste performanata de a mai ajunge o data in depozit. Probabil facuse picioare si o taiase de plictiseala, dar baietii vigilenti de la Urgent curier l-au prins si l-au adus inapoi in depozit.

Luni dimineata, la 3 zile jumate de cand au preluat marfa pentru livrare in regim de urgent (livrare a 2-a zi), apar primele miscari in depozit.

Coletele 2,3 si 4 figureaza iesite din depozit. Coletul numarul 1 apare tot in depozit.
Ii sun pe baieti si le zic ca ar putea sa il scoata si pe al patrulea daca tot au de gand sa le livreze. Mi se zice ca inca il cauta pe al patrulea si ca pe la 11-12 vor face livrarea.

La 12 fara zece, ma suna baiatul vessel ca e aproape de sediul meu si ca face livrarea. Cu jumate de gura adauga ca nu are decat 3 pachete, ca unul ori s-a spart, ori nu l-au mai gasit.
Eu acum ma gandesc ca coletul 1 a evadat cu coletul 2 sambata, dar pe el nu l-au prins sa-l mai bage o data in depozit.
Il intreb pe baiat cat am de plata pentru ce imi aduce si zice 363 lei, exact cat pentru 4, ca deh, e vina mea ca ei au pierdut un colet, nu?
M-am oferit sa platesc proportional pentru cele 3 colete, imi spune ca nu crede ca se poate si ca se va interesa si revine cu telefon.

Cat poate sa dureze sa dea un telefon sa afle? Se pare ca cu mult mai mult de o ora jumate ca eu nu am mai auzit nimic de la el.
Probabil o sa fie foarte surprinsi cand o sa afle ca eu nu o sa mai fiu la adresa unde am cerut livrarea si le inteleg mirarea. Doar nu au intarziat inca o saptamana, nu?

Intre timp au updatat statusul pe site in “Avizat: Destinatarul solicita amanarea livrarii “ , ca nu-i asa, eu am amanat livrarea pe un motiv pueril ca acela ca nu le platesc complet o livrare incompleta.

Sper sa dea faliment rapid baietii astia.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

50 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    eu ma mir ca mai are simtul umorului, la cate s-au intimplat….
    au vrut baietii sa sarbatoreasca sfirsitul lumii cu o Terapia la lucru si s-au ales cu apocalipsa…
    mi-e imi este rusine de rusinea lor (urgent curier).

  2. #9

    Băi, dacă nu-mi mai merge cu IT-ul o să mă gândesc serios să mă fac curier de Terapia pe relația TM-București. Că plm, alea cărate de mine au ajuns rapid, întregi și nebăute de nimeni…

    • #10

      Bine graiesti! Chiar ma demoralizeaza sa astept un curier sa.mi aduca terapia. Chiar nu e posibil un punct de desfacere In Bucuresti? Sau comenzi saptamanale in bucuresti aduse cu o duba ceva?

  3. #11

    hary, cu ceva timp în urmă îmi spuneai care este diferența dintre nefiltrată și filtrată dasta din comerț.
    Am o întrebare : spre exemplu dacă nimerești niște amețiți dăștia și pachetul cu bericica o lălăie mult timp prin depozite, nu se duce dracului licoarea ?

    • #12

      sgt pepper,
      in sezonul rece nu este o problema depozitarea. berea tinuta la temperaturi mai joase decat 6 grade, tine fara probleme trei luni fara sa-si modifice proprietarile.
      din acest motiv shopul nostru online functioneaza numai in sezonul rece.

    • #13

      @Hary: Eu am masina cu frig care face odata la 2 saptamani zona Timisoarei si in general se intoarce goala. Poate rezolvam ceva macar cu transportul pana la Bucuresti. Pe zona bucurestiului poate te ajuta Arhi(daca are timp)…sau nah, trebuie sa existe o solutie…

    • #14

      alexandru,
      ma intereseaza mult. as trimite odata la 2 saptamani la Bucuresti 1000 L Terapia, daca trebuie si mai mult….
      imi faci te rog o oferta de transport?

    • #15

      Pot aduce fara nici o problema 1000l la doua saptamani, noi livram cu Renault Master deci nu-i problema de spatiu.

      Iti pot pastra marfa si in depozit daca ai nevoie si in plus pot livra si pe Bucuresti door-to-door(cu masini fiat doblo frigorifice).

      Imi poti trimite pe mail costurile pe care le ai acum folosind fan curier, imi fac si eu calculele si putem stabili o intalnire pentru a discuta mai in detaliu despre colaborare.

    • #16

      alexandru,
      e o varianta interesanta. merita sa o gandim pana la capat…
      revin cu email.

  4. #17

    pai si pana la urma …care este concluzia?

    @hary:
    1. renunti la urgent sau se poate alege alt curier? (desi la mine urgent s-au miscat repede si bine)
    2. cum se poate comanda acum de sarbatori ?(daca fac o comanda pe 26-27…ajunge pe un 28-29?)

    (de drojdie nu te mai stresez acum…dupa anul nou…. 🙂 sau ai gasit solutia de impachetare?)

    • #18

      Attilla,
      concluzia mea de pana acum este ca ca. 10 la suta din comenzi au ajuns cu probleme. livrare incompleta, colete deteriorate etc…
      pentru un business de nisha sint mult prea multe probleme. o sa cautam alternative de anul viitor.
      daca comanzi in 26.12. ai sanse 90 la suta sa ajunga la timp de revelion…:-))
      din pacate nu pot sa-ti dau garantii. va trebui sa-ti asumi riscul…
      drojdie o sa-ti trimit cu prima ocazie, adica cand iese de la fermentat urmatoarea sarja. te anunt.

    • #19

      Tyt, cred ca cu coletul meu disparut vroiau sa inlocuiasca berea bauta de la tine 🙂
      Probabil credeau ca e o schema piramidala si daca ei beau o sa tot trimita berile altuia aluia din-ainte si tot asa. Schema Ponzi cu bere la URGENT CURier care-s de toata jena 🙂

    • #20

      mda, comentariul era la ce a zis tyt mai jos….uite ce prostii fac cand beau Ursus 🙂

    • #21

      @hary: 90% e suficient….sa fiu sincer mai mult ma interesa daca lucrati voi acum in perioada asta. Mersi de raspuns (de ambele 😉 )

  5. #22

    Eu astept comanda de pe 2012-12-19 19:47:59 si nu am primit nici macar un telefon in care sa imi zica : “Salut fraiere, aici Urgent Curier, te-am sunat sa te anuntam ca ti-am baut berea si sa ne sugi pooollaa !!!!” …

    • #23

      Cum plm vine asta ??? Serie AWB: 024210090
      Status: Avizat: Stationat in depozit
      Stationat in depozit , unde , care depozit???

    • #24

      TyT, partea cea mai proasta este ca nici nu raspund la telefoane…
      practic nu ai cu cine vorbi. customer service, my ass…

  6. #25

    doar doream sa confirm ca nu mai m-au sunat deloc intre timp 🙂
    Ca n-a venit de sfarsitul lumii nu e problema, era buna si de Craciun.

  7. #28

    Alti idioti notorii sunt Fan Curier. La mine pe zona e la colectare adica la venit si luat colete de la usa , un bou care m-a injurat ca nu am avut bani marunti sa-i dau si a trebuit sa imi dea el rest tot maruntisul din buzunare. Efectiv vorbele lui au fost:,Fir-ai a dracu cu banii tai cu tot”. Cred ca era nitel afumat cu ceva joint prost facut.

    • #29

      ma, da’ de cand a devenit la moda sa zici ca oamenii sunt prosti si nesimtiti de la iarba?

  8. #30

    Sa faci o firma de curierat de cacat in preajma sarbatorilor de iarna e foarte usor. Ce curieri sunt ireprosabili de sarbatori? UPS? TNT? Transportam Zilnic cu fan, urgent si tnt, toti au fost pusi in cap de black friday si de apropierea craciunului. Vreti sa deschidem subiectul DPD-emag-blak friday? Fan sunt cei mai mari (400 de masini de Buc) si am un colet ratacit la ei de marti ( adica 7 zile ).
    Nu le iau apararea dar nu dati cu noroi intr-o firma de curierat in preajma sarbatorilor de iarna, nu in Bucuresti! Nu e fair-play, nu au suficienta experienta si suficiente resurse sa aiba servicii de calitate in preajma sarbatorilor. Romania creste imcet, unii vor disparea altii vor fuziona.

    • #31

      problema nu e de azi

    • #32

      Fanu,
      wtf., cum sa nu te plangi de servicii proaste…?

    • #33

      fanu’, firmele POT sa taxeze servicii, dar nu pot oferi servicii. zi-mi ca poti in 10 zile si taxeaza ptr 10 zile si nimeni nu se plange. zi ca poti 1 zi si livreaza…NEVER…ma plang. Hai sa zicem cu totii ca de sarbatori doar luam bani si nu dam nimic si nu ai voie sa te plangi…vrei?

    • #34

      Adevarul e ca e si vina lui hary de i-a ales tocmai pe urgenti. Nu citisi bre googalu inainte?

      Din experientele mele de cativa ani incoace recomand Fan Courierul. E curierul cu cele mai putin bube in cap. A, si daca te poti ridica ($) la un TNT ori DHL, just do it.

  9. #35

    Nu mai exista o firma de curierat serioasa !
    FanCURier sparge la greu coletele.
    LENES curier, aduce coletele dupa o saptamana, iar saptamana trecuta mi-au spart o sticluta ci tinctura de propolis.
    Mai sunt alte firme de care s-au mai scris nemultumiri in comentarii.
    La Satu Mare din 10 colete, 8 colete sunt ridicate dupa o ora de la inchiderea magazinului. Nu mai vorbesc de nesimtirea sefilor la cele doua firme. Cand vrei sa rezolvi pb pe cale amiabila, nu ai nici o sansa. Le-am trimis reclamatiile prin e-mail, iar angajatul cand a sosit dupa colet mai ca nu-mi radea in fata “i-am spus sefului daca nu-i convine sa ma dea afara, dar nu mai gaseste om ca mine sa-i lucre pe banii astia pana seara” Concluzia : angajatii dicteaza in firma, sefii sunt doar cu numele, dupa cum reiese si din marturii, sunt platiti prost si lucreaza mult, se razbuna pe coletele clientilor mierea-de-albine.blogspot.ro/2012/08/fan-courier-de-tot-rahatul-sau-angajati.html

  10. #36

    Regula de aur la mine: incerc sa primesc colete de la acelasi curier si il ciubucesc de fiecare data cu cate 5-10 lei. Cara baiatu fara emotii pana la 3 cand stie ca bea si el macar o bere pe banii mei, pe langa salariu. Nu e ideal dar prefer asa decat sa ma injur cu curierii ca n-au chef sa munceasca.

  11. #37

    Deci eu tot astept terapia.
    Înca mai astept.
    Pe cine sa înjur?!

  12. #38

    eu am patit-o cu FedEx, asa ca… de astia mici ai nostri nu mai zic nimic.

  13. #39

    Am comandat prima data pe 14 Dec si am primit coletul pe 19 Dec. A doua comanda a fost in 21 si inca mai astept 🙂 Cica e stationat la destinatie, la Craiova (eu fiind din Ilfov)… Chiar ca trebuie sa ai nervi tari cu astia!

  14. #40

    Si totusi e un CURier mai bun decat DPD. Astia au trimis comanda mea de Black Friday la altcineva si apoi ma minteau la telefon ca nu imi stiu adresa. Citez: pai nu ati completat la interfon si nu a stiut baiatu’ . Asta dupa ce trimisesera deja 2 colete tot de BF, tot la mine, tot in acelasi bloc fara interfon. Ieri a sosit cu fan curier comanda, retrimisa de emag.

  15. #41

    Eu am patit cu UPS, colet expediat de Amazon, un joc pe care l-am cumparat de Craciunul trecut. A aparut ca pregatit de expediere… si pe urma nimic, 2 saptamani nu s-a miscat si a trebuit re-expediat.

  16. #42

    si mie mi-au tras-o cu un pachet pe care trebuia sa il dau cadou
    cartus-ro.blogspot.ro/2012/12/aventuri-cu-urgent-curier.html

  17. #43

    Protecţia Consumatorilor nu le poate tăbăci fundul dobitocilor, ca data viitoare să se gândească mai bine înainte de a se comporta aşa? Că exemple şi dovezi văd că sunt destule. Şi dacă fiecare ar depune câte o reclamaţie ori de câte ori se ajunge la aşa ceva, suma amenzilor cumulate zic eu că i-ar domestici şi i-ar face utili.

    • #44

      BogDan, sigur ca le poate face. Pb este de timpul nostru si situatia in care il pune pe client.
      Am incercat sa rezolv pe cale amiabila pb cu cei de la Fancurier dupa ce mi-au spart un borcan de miere, dar degeaba. Daca ma duc pe la PC, sigur rezolv pb dar ii pierdere de vreme, mai bine am schimbat firma.
      Acum observ ca UrgentCURier s-a transformat in LENES curier, iar sefii de la Bucuresti nu au un cuvant de spus, deoarece ii doare in cot de tine dupa ce ai devenit clientul lor. Nu-si dau seama ca maine pleaca de la ei vreo 10 clienti, nu numai eu.
      Cea mai mare pb este ca in acest moment NU exista o firma de curierat serioasa in toata tara. Daca in teritoriu nu ai pb cu LENEScurier, la Bucuresti, aud ca sunt pb, iar acum incep si prin Galati.
      In concluzie ceea ce scrie in contract este una, in realitate alta.

    • #45

      trimite cu prioripostul

  18. #46

    Urgent curier e firma de curierat preferata de tzepari. Ei nu-si fac treaba bine… dar nici nu pun intrebari ce cui trimiti. Nu cer date de contact de la expeditor mai ales daca il cunosc dupa fata …. am vazut colete trimise cu numele expeditor “extensii mures”*(e exemplu dat de mine asa aiurea) si numar de telefon. putin probabil daca lucrezi ca si firma cu Urgent sa te iau in serios. 80% din vanzatorii de pe okazii trimit pe urgent…. ca ei nu cer nici declaratie pe proprie raspundere de continut plus copie buletin , nici nu tin arhiva cu istoricul. Untraceable…

  19. #47

    Eu am primit SMS de la ei ieri. Trebuia livrat un cadou de Craciun pana ieri la ora 16.00. SMS-ul ma invita sa ridic coletul personal din Magurele.
    PS: Comanda am efectuat-o pe 14.12.12

  20. #48

    @mihai: Nu ai dreptate cu tzeparii. Urgent Curier are politica de a lasa clientul sa se uite in colet inainte sa plateasca, deci nu prea poate sa-si ia teapa. Intr-adevar ia colete de pe la oricine fara sa-l legitimeze foarte bine.

    Eu am lucrat la Urgent Curier in perioada iunie 2008 – februarie 2012. Pe vremea aia coletele ajungeau mereu a 2-a zi, rar ajungeam dupa inca o zi, cand era aglomerat si veneau la ora 14 in depozit (la a 2-a masina). Nu exista sa plec acasa fara sa incerc totusi sa livrez clientului coletul. Livram si la 8 seara daca era nevoie de sarbatori.

    Acum, dupa 3 ani dupa ce am plecat de acolo, am avut contact cu ei de cateva ori. E nu baiat pe zona mea pe care l-as bate zilnic. Nu suna la telefon, nu suna la interfon, bate la usa doar (eu am 3 usi pana la camera si nicio sansa sa aud). Am primit la un concurs un sixpack de silva si mi-a batut la usa, am reusit sa raspuns si mi-a vorbit foarte nepoliticos. Mi-a cerut buletinul printre dinti si eu nu l-am auzit. A 2-a oara s-a rastit de aproape imi venea sa-l arunc de la etajul 6. Era un pitic jumatate cat mine.

    Dupa aceea, pe 13 Decembrie am facut comanda de pe altex si mi-a trimis tot prin ei. Vineri trebuia sa vina coletul. Nu a ajuns, nu e nicio problema ca de-asta am facut comanda devreme, sa nu am surprize de Craciun. Nu era zapada si mai erau 11 zile pana de Craciun. Ma suna sambata, eram la Ignat si-mi spune ca el e la mine la usa cu coletul. I-am zis ca nu sunt acasa si sa vina saptamana viitoare. Mi-a zis ca nu mai vine ca a venit o data si nu m-a gasit. I-am zis ca mi-l aduce ca de-asta e curier. M-a refuzat din nou spunand ca luni nu are timp. I-am zis ca poate sa vina marti, miercui, cand vrea, numai sa vina. Mi-a zis ok si a inchis fara sa salute, in nas. A venit luni si a primit fix pretul pe colet. Astea nu sunt servicii care merita bacsis, sa zica mersi ca nu i-am sunat sefii sa-i fac probleme.

    In schimb cu DPD am avut 2 contacte in decembrie anul asta si nu am avut nicio problema. Pe la inceputul lunii am luat o asigurare de pe emag si a venit a 2-a zi devreme, a vorbit foarte frumos, a asteptat sa verific hartiile si a primit 10 lei bacsis. De Black friday mi-a ajuns coletul la prima ora dimineata la sediul lor. Am sunat la ora 8 sa-l pastreze acolo. Am fost la sediu si in 10 minute l-am ridicat (era aglomeratie din cauza a prea multe colete si nu m-am suparat ca am stat 10 minute pana m-au servit).

    Clar problema nu este a unei firme. E o problema a resursei umane. Unele firme angajeaza numai gunoaie de oameni, nu au un control al calitatii, nu au niste norme stricte. Cand lucram eu nu exista sa ma sune un client si sa nu-i raspund. Daca nu puteam, reveneam eu in 10-30 de minute. Sediul raspundea mereu la telefon. Acum curierul nu te suna sa te anunte ca vine, sediul nu raspunde la telefon. E o harababura de nedescris.

  21. #49

    la mine a ajuns coletul cu o singură zi întârziere, dar cu două sticle sparte. i-am atenţionat pe cei de la Terapia să împacheteze mai bine sau să schimbe curierul, ei mi-au răspuns imediat că o să am două sticle în plus la următoarea comandă. foarte corect din partea lor, da’ asta n-o să schimbe nimic în privinţa curierului 🙂

  22. #50

    @ioan albinuta veninoasa

    da mai, dar tu trimiti miere. borcane. in mod normal fara caseta din polistiren pentru fiecare borcan curierul nu ar trebui sa accepte livrarea. degeaba ambalezi tu in folie cu bule sau orice altceva ca daca coletul e mic se baga pe banda si se lovesc multe..