Ziarele vor muri exact aşa cum a murit radioul când a apărut televiziunea. Asta aşa, să am şi eu o reacţie la jelania din ultimele zile.
Revenind la pământ cu picioarele, am şi eu o nemulţumire.

Să explicăm. Toate ziarele vând publicitate oferind nişte date fictive, în care fiecare bucăţică de ziar e citită de ţâşpe zeci de oameni. De exemplu, dacă defunctul Caţavencu, fie-i numele regretat, avea tiraj de 10 000 de exemplare, declarau cu mâna pe inimă că fiecare revistă e citită de minim 12 oameni, drept urmare ei de fapt ating 120 000 de oameni, deci vânzând şi publicitate în consecinţă. Desigur, ei erau cei decenţi, sunt ziare care declară că sunt citite zilnic de minim 50 de inşi.

Nemulţumirea mea este: Eu de ce nu pot vinde publicitate în felul acesta? Mie mi se numără 8000 de unici pe baza IP-ului şi ăla e traficul. Dar de exemplu, în corporaţii pot ieşi 100 de calculatoare pe acelaşi IP. Familiile seara nu au IP-uri diferite, soţ şi soţie plus copil, ci ies toţi prin acelaşi router. Adică dacă e să facem o medie, sigur sunt 10 indivizi pe IP (declaraţia mea cu mâna pe inimă)

Aşa că, întrebarea mea firească este: nouă, pe internet, de ce nu ni se calculează un reach mediu?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.