Sunt curios daca unii advertiseri, cand cumpara publicitate pe situri gen gsp sau feminis, initiaza discutii cu proprietarii despre cum sa faca sa creasca traficul spre ei.

Intreb asta asa, de amor propriu, pentru ca unii au impresia ca daca au dat 100 de dolari, ti-au cumparat situl, timpul, familia, nevasta si putin din apartamentul in care stai cu chirie.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

19 comentarii Adaugă comentariu

  1. de ce… nu mai are microsoft trafic pe site??? 🙂

  2. #2

    MifTy, Microsoft au fost niste lorzi si au avut rezultate pe masura

  3. live.com, msn.com si microsoft.com – locurile 4, 6 si 14 in alexa , deci microsoft are ceva trafic !

  4. ei, făceam mişto!!!
    deşi, cu recesiunea asta… nu se ştie!!

    ups, pardon, criza!!! 😀

  5. La multi ani si un an nou minunat iti doresc

  6. In majoritatea cazurilor, companiile mari care vor publicitate, lucreaza cu o agentie. Si ei dau bani agentiei…si pe urma devine treaba agentiei. Aici sunt diferite cazuri:
    ori agentia este una buna si isi face treaba frumos
    ori o doare fix undeva si arunca banii la gsp pentru ca are trafic si stie toata lumea de el.

    In cazul in care nu lucreaza cu o agentie, isi cumpara pe gsp din acelasi motiv: are trafic si e cunoscut. Si ei sunt mandri ca au banner pe gsp…cu toate ca, probabil, daca ar pune un banner la tine, ar avea mai multi clienti 🙂

  7. se presupune ca, in momentul in care alegi un site pentru a-ti promova serviciile, stii ce fel de trafic are si cam care sunt cititorii…deci eu una consider inutila o discutie ulterioara despre cresterea traficului; dar unii nu stiu pe ce lume traiesc…

  8. Multe din firmele care platesc publicitate pe siteuri cu trafic mare, de genul GSP, o fac pentru branding, nu doar pentru trafic.

  9. #10

    A disparut cumva reclama la fungift?

  10. #11

    Fungift e un gentleman

  11. #12

    Asa pare si vazut din afara … de aceea am si intrebat, mi se parea neverosimil … dar nu mai apar text ad-urile sub posturile tale si am crezut ca … you know.

  12. cum a spus si Sagi, agentiile sunt cele care cumpara, dar mai nou, regiile au asa un sentiment de darnicie si atasament fata de clientul direct, asa ca mai nou….si companiile cumpara singurele, fara a avea nicio consiliere, de pe site-uri cu boom de trafic precum gsp.ro…ca na, acum ce?…compania poate fi fraierita mai usor in cazul in care face asta pt prima oara si, suntem in criza, banul sa fie!

  13. Cred ca e un moment bun sa il invocam pe zoso. Stai sa caut postul….

    “Stând cu un ochi pe industria online din România, am văzut şi greşelile pe care le fac. Cum ar fi să ofere reduceri foarte mari. Discount la aia, discount la ailaltă. Şi ajungi să fii nevoit să pui 20 de reclame pentru că toate sunt ieftine, în loc să pui 3 şi alea să producă destui bani. Ori, eu nu vreau să cad în capcana asta. Nu îmi place să îmi vând pielea ieftin, ca să aiba loc toată lumea. Vrei să cumperi? Asta e preţul. Vrei discount? Da, 20% maxim, dacă plăteşti pe 3 luni înainte. Au fost clienţi care au acceptat şi au plătit pe 6 luni.

    Abordarea mea e simpla. Eu nu mor de foame dacă nu pun bannerul ăla. Clientul nu vine la mine pentru că eu sunt simpatic sau îi place culoarea blogului meu. Vine la mine pentru că nu are loc pe siteurile mari. Asta înseamnă fie că are puţini bani, fie pentru că 1 milion de afişă se duc foarte repede, fie pentru că vrea să atingă şi alti oameni în afara băutorilor de bere şi spărgătorilor de seminţe de pe gsp.ro sau libertatea.ro.

    Blog20 a avut mereu o ştachetă ridicată în zona preţurilor reclamelor de pe bloguri, şi asta pentru că totul a fost făcut cu cap şi bloggerii din reţea au preferat să piardă o campanie decât să se vândă pe 20€.”

    Cred ca e suficient sa stim asta.

  14. Stai dom’ne ca zoso vorbea de cum sa faci bani din blog. Acum vbim de regii de media cu zeci de angajati, chirie si facturi…..o asemenea regie vinde si publicitatea ptr gsp.ro + pt alte zeci de site-uri. Publicitatea asta se vinde la alte zeci de agentii, care o cumpara ptr anumiti clienti, iar fiecare agentie are n+1 clienti.
    so…banii sunt, destui. Asa ca si discounturile trebuie sa fie (destule)!

  15. 100 de dolari le iei ? Eftin domne, eftin ! Dincolo era mai scump… 😛

  16. Ei cred că 100 de ceva cumpără o bucată de site. Forever. Ca şi cum ar cumpăra un hectar de pământ. Termenul de închiriere temporară le este complet străin…

  17. mă, da’ voi chiar vă uitaţi în gura lu’ zozo???? =))