Mă uitam la textul ăsta publicitar de la Exarhu (un tip pentru care am utmost respect, unul din puținii oameni care au, într-adevăr, umor de acela fin, pișcător, nu tip standup românesc UITE PULAAAA HĂHĂHĂHĂ CE GLUMEȚ SUNT).

Ce înțeleg eu din el este că, într-adevăr, feedbackul din piață a fost îngrozitor de nașpa pentru cocacola, dacă s-a ajuns ca piesa centrală a mesajului de marketing să fie Oricum toată lumea o să aibă. Probabil cea mai retardată mișcare din istoria ideilor cretine de la Bruxelles, după aia cu morcovii drepți.

Și da, și Pepsi a băgat capac de ăla, dar știți care e diferența? La Pepsi poți să rupi mizeria aia fără ca, ulterior, să te rănești la gură sau la degete.
Oricum, pentru conformitate, deși în viața mea nu am aruncat o sticlă la gunoi fără să aibă capac, de când au apărut capacele astea, le rup și le arunc separat.
Să se înece o țestoasă cu ele.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.