Îi mai ţineţi minte pe cei 15 000 de specialişti ai CDR, ăia de nu i-a mai găsit nimeni niciodată? Sunt aproape sigur că de fapt ei nu s-au pierdut, ci s-au ascuns, s-au transformat în bloggeri şi acum au apărut la suprafaţă.

De ce spun asta? Pentru că tot bloggerul e specialist în ceva.
Care mai de care a devenit specialist în marketing, în publicitate, în advertising, ştie cum se mişcă faza cu google adsense, adwords, gestionează idei de campanii şi bloguri, oferă feedback în toate probleme posibile şi tot aşa.

Iar asta doar pentru că de 1 an, sau 2, sau 3 au blog şi scriu pe el, din când în când. Poate că sunt subiectiv, dar mie mi se pare aiurea, sau nu, că aiurea e puţin spus, total penibil, să spui că eşti expert în tot felul de lucruri, când singura ta experienţă cu online-ul durează de mai puţin timp de când există twitterul.

Eu am blog de 2 ani şi, pe zi ce trece, cu cât învăţ mai mult despre online, realizez că mai am enorm de multe de învăţat şi câteodată mă sperii că nu voi reuşi niciodată să mă ridic la nivelul celor de la care învăţ. Dar îmi place ce fac, las capul în pământ şi malaxez, deşi poate la vârsta mea alţii se gândesc să iasă la pensie.

Şi atunci, de unde atâţia specialişti, frate??