Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.
nu te-am purtat io, cu atâtea mașini, pe mai multe autostrăzi decât are țara asta? 😀
#4 NOU
Arhi
intr-adevar
#5 NOU
Zeus
“Pentru toti cei care nu ma lasa sa sper, Va dau voci de cartier cu limbaj de cartier”
#6 NOU
John Temple
Să te bucuri dac-o prinzi la 72, da-i posibil și la 82.
#7 NOU
DragosC
Nu va fi facut lotul ala nici peste 5 ani, pentru ca studiul geotehnic e facut de parca l-am fi nascocit noi doi la o bere, cu foraje putine si proaste.
Asta ii va da constructorului posibilitatea sa ceara multi bani in plus prin claimuri, incat sa ajunga la niste costuri reale, pentru ca e posibil si probabil sa incerce sa sape un tunel prin ceva soluri nisipoase cu infiltratii care sa tripleze costurile.
CNAIR va tergiversa, va da vina pe constructor, contractul se va rezilia si toata procedura va fi luata de la capat, minus studiul geotehnic si tot asa la nesfarsit.
#8 NOU
Dan 2
@DragosC Esti sigur ca nu vb de Ploiesti-Brasov? Lotul ala era campionul la intarzieri si la studii de fezabilitate care au ajuns dupa cateva iteratii ca tot proiectul initial al lui Ceasca era cel mai bun :))))
#9 NOU
Arhi
ala nu cred ca il prind in viata
#10 NOU
DragosC
@Dan si ala boss, si ala. Si A13, si cam toate care sunt proiectate a fi construite in zona montana.
Lenea si japca fac ca studiile geotehnice sa fie facute la oha.
De asta Drula a fost cel mai bun ministru al transporturilor, fiindca toate proiectele la care si-a adus aportul au fost de tip FIDIC rosu, dar facute cum trebuie, nu galben.
FIDIC rosu inseamna ca angajatorul proiectului (statul, in cazul nostru) se ocupa de proiectare, iar constructorul doar de executie, pe baza planurilor facute de catre CNAIR.
FIDIC galben e cand constructorul face proiectarea.
Pe FIDIC rosu, cand se stabileste constructorul final, dupa licitatii, plangeri si contestatii – constructorul poate intra direct in teren, scurtand durata totala a acestuia in mod semnificativ.
Drula a fost bun ca e cam golan. Si ca lga durut in pula de spagile astora.
Deh, ii veneau milioanele “furate”
#13 NOU
Sagi
Autostrada prin munti in 5 ani. hahaha
Iar incepeti cu 1 Aprilie din timp ?
#14 NOU
Claudiu
Klingonienii cand o sa ajunga pe aici se vor mira de stadiul avansat al lucrarilor. Atata hatereala si pesimism nu am mai vazut!
#15 NOU
daddy
presedinte din sibiu, dar putoare, ce putea sa faca in 10 ani?
#16 NOU
Mihaela
Bine ca avem copii mici. Poate ei…
#17 NOU
AdrianT
Așa ziceam și eu acum 12 ani când abia se năștea băiatul meu cel mare…..și uite că nici acum nu e gata nici autostrada spre Sibiu și nici cea spre Brașov…. Trist !
#18 NOU
John Temple
Ce optimiști sunteți
#19 NOU
Zeus
Nu e imposibil, daca se pune la punct criogenia in vreo 2, 3 ani, este posibil sa mearga pe autostrada la 52 de ani, cam prin 2035 asa!
#20 NOU
Ender
o sa se opreasca tot pentru ca probabil o sa ajunga cu forajele in tunelurile dacice si nu cred ca pot sa mearga mai departe pentru ca e vorba de traseul de migrare a dacilor liberi si ne beleste comisia europeana ca nu protejam animalele
#21 NOU
mike
Optimist de felul meu, am curaj sa pun un pariu ca niciunul din generatiile nascute inainte de 1990 nu va trece Carpatii pe vreo autostrada in Romania. Acelasi pariu l-am facut in 1990 cand cineva mi-a spus ca cei din generatiile de dinainte de 1970 nu vor apuca sa vada autostrada de la vest la est – si pe care cu tot respectul l-am bagat in pi@da masii, am zis ca nu stie ce vorbeste
Îmi pare rău să te dezamăgesc, dar noua ta mașină va fi prea veche ca să circule de la Pitești la Sibiu pe autostradă. Hai că poate turcii se țin de treabă pe lotul 2, dar CNAIR tocmai ce a suspendat licitația pe lotul 3, că Astaldi le-a trântit vreo 140 de pagini de clarificări. Asta ca să îți dai seama cât de serios poate să pregătească statul un studiu de fezabilitate. Dacă vei putea circula pe autostradă peste 10 ani, atunci vei avea toate motivele să o consideri o minune dumnezeiască 😉
NOU
ai scris greșit 62.
NOU
men, sunt un om batran si bolnav, de ce plm nu ma lasi sa sper? de ce, valentine, ca mi-ai mancat cei mai frumosi ani din viata?!
NOU
nu te-am purtat io, cu atâtea mașini, pe mai multe autostrăzi decât are țara asta? 😀
NOU
intr-adevar
NOU
“Pentru toti cei care nu ma lasa sa sper, Va dau voci de cartier cu limbaj de cartier”
NOU
Să te bucuri dac-o prinzi la 72, da-i posibil și la 82.
NOU
Nu va fi facut lotul ala nici peste 5 ani, pentru ca studiul geotehnic e facut de parca l-am fi nascocit noi doi la o bere, cu foraje putine si proaste.
Asta ii va da constructorului posibilitatea sa ceara multi bani in plus prin claimuri, incat sa ajunga la niste costuri reale, pentru ca e posibil si probabil sa incerce sa sape un tunel prin ceva soluri nisipoase cu infiltratii care sa tripleze costurile.
CNAIR va tergiversa, va da vina pe constructor, contractul se va rezilia si toata procedura va fi luata de la capat, minus studiul geotehnic si tot asa la nesfarsit.
NOU
@DragosC Esti sigur ca nu vb de Ploiesti-Brasov? Lotul ala era campionul la intarzieri si la studii de fezabilitate care au ajuns dupa cateva iteratii ca tot proiectul initial al lui Ceasca era cel mai bun :))))
NOU
ala nu cred ca il prind in viata
NOU
@Dan si ala boss, si ala. Si A13, si cam toate care sunt proiectate a fi construite in zona montana.
Lenea si japca fac ca studiile geotehnice sa fie facute la oha.
De asta Drula a fost cel mai bun ministru al transporturilor, fiindca toate proiectele la care si-a adus aportul au fost de tip FIDIC rosu, dar facute cum trebuie, nu galben.
FIDIC rosu inseamna ca angajatorul proiectului (statul, in cazul nostru) se ocupa de proiectare, iar constructorul doar de executie, pe baza planurilor facute de catre CNAIR.
FIDIC galben e cand constructorul face proiectarea.
Pe FIDIC rosu, cand se stabileste constructorul final, dupa licitatii, plangeri si contestatii – constructorul poate intra direct in teren, scurtand durata totala a acestuia in mod semnificativ.
Detalii despre PiSi Lot 2: monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-25348303-problemele-autostrada-sibiu-pitesti-cum-ajuns-acuzele-documentatia-licitatie-are-lipsuri-avertismentele-expertilor-externi-ignorate-ani-zile-compania-drumuri.htm
NOU
Sa vedeti ce horror e pe lotul 3… unde cred ca v-a pica in cap licitatia cu totul.
NOU
Drula a fost bun ca e cam golan. Si ca lga durut in pula de spagile astora.
Deh, ii veneau milioanele “furate”
NOU
Autostrada prin munti in 5 ani. hahaha
Iar incepeti cu 1 Aprilie din timp ?
NOU
Klingonienii cand o sa ajunga pe aici se vor mira de stadiul avansat al lucrarilor. Atata hatereala si pesimism nu am mai vazut!
NOU
presedinte din sibiu, dar putoare, ce putea sa faca in 10 ani?
NOU
Bine ca avem copii mici. Poate ei…
NOU
Așa ziceam și eu acum 12 ani când abia se năștea băiatul meu cel mare…..și uite că nici acum nu e gata nici autostrada spre Sibiu și nici cea spre Brașov…. Trist !
NOU
Ce optimiști sunteți
NOU
Nu e imposibil, daca se pune la punct criogenia in vreo 2, 3 ani, este posibil sa mearga pe autostrada la 52 de ani, cam prin 2035 asa!
NOU
o sa se opreasca tot pentru ca probabil o sa ajunga cu forajele in tunelurile dacice si nu cred ca pot sa mearga mai departe pentru ca e vorba de traseul de migrare a dacilor liberi si ne beleste comisia europeana ca nu protejam animalele
NOU
Optimist de felul meu, am curaj sa pun un pariu ca niciunul din generatiile nascute inainte de 1990 nu va trece Carpatii pe vreo autostrada in Romania. Acelasi pariu l-am facut in 1990 cand cineva mi-a spus ca cei din generatiile de dinainte de 1970 nu vor apuca sa vada autostrada de la vest la est – si pe care cu tot respectul l-am bagat in pi@da masii, am zis ca nu stie ce vorbeste
NOU
Îmi pare rău să te dezamăgesc, dar noua ta mașină va fi prea veche ca să circule de la Pitești la Sibiu pe autostradă. Hai că poate turcii se țin de treabă pe lotul 2, dar CNAIR tocmai ce a suspendat licitația pe lotul 3, că Astaldi le-a trântit vreo 140 de pagini de clarificări. Asta ca să îți dai seama cât de serios poate să pregătească statul un studiu de fezabilitate. Dacă vei putea circula pe autostradă peste 10 ani, atunci vei avea toate motivele să o consideri o minune dumnezeiască 😉