Când văd că chestii de astea chiar se întâmplă, crește inima în mine ca o chiflă de aia bună de la Hădean. Pentru că civilizarea se face, cu adevărat, doar cu bâta, iar la taximetriști, cu mai multe bâte.
Și, dacă vă uitați în comentarii, veți vedea că sunt mult mai puțini cei ce hulesc Clever sau îl învață cum ar fi trebuit să negocieze decât cei care îl condamnă și îi explică că a greșit.
Ceea ce e un lucru bun și un pas înainte.
NOU
Coaie de taximetrist ii spui omului ca te costa cat zice aparatul nu faci tu pretul din burta.
NOU
Pretul e negociabil cand se iese din oras. Pentru ca inapoi in oras el merge pe gol. Am vazut taximetristi care au luat client numai dus pana in Oradea. I-a cerut 500 lei (acum 10 ani). clientul a dat, toata lumea a fost multumita. Ala intr-o zi a facut banii pe saptamana.
NOU
Nu vreau sa iti spun ca esti prost deoarece nu te cunosc, dar de ce exista aparate ca sa stau sa ma tiganesc cu taximetristul?Ce dracu aveti mentalitatea asta cu lasa ca stiu eu mai bine, lasa ca facem pe dupa lege etc.
NOU
Eu știam că există separat un preț pt curse în afara orașului, preț de asemenea afișat pe portieră. (Plus un preț pt staționare, cândva vedeam și preț de noapte)
Preț care, teoretic, este făcut astfel încât să acopere faptul că mașina se întoarce goală.
Deci nu văd de ce și o cursă în afara orașului n-ar fi “cât arată aparatul”.
NOU
Păi nu v-a lămurit Francisc? acum 10 ani … deci e clar, pământul e plat!
NOU
Ala glumeste sau asa e el de prost?
NOU
Cu precizarea ca s-a intamplat in Cluj, iar cei care l-au criticat sunt non-bucuresteni.
NOU
Dar vai, nu cred că oamenii faini au vrut să meargă fără ceas, așa cum le place să facă seara la aeroport. Și-ar dori și ei să fie cerere mai mare să poată face și mai multe mizerii, dar nu prea iese decât la Untold.
NOU
“Da, dar in Bucuresti taximetristii….” in 3…2…1…
NOU
Nu m-am gandit niciodata cum ar fi la bere cu mai multi taximetristi. Dupa ce am citit comentariile de la postarea insului mi-am facut o idee.
NOU
Zilele trecute chem taxi prin Clever. vine unul, aplicatie zice masina ajnsa. Ii dau aluia mesaj unde anume sa fie. Il sun dupa 3 minute.
Raspunde altul. colegul e-n spatelșe blocului, duceti-va la el.
evident nu m-am dus. I-am zis aluia sa-i zica colegului (adica suni pe ala din aplicatie si-ti raspunde altul), sa vina in fata. După 5 minute de asteptat sun iar.
Mai vine domne colegul?
nu nene, a plecat n-a stat sa va astepte mai mult de 5 minute.
I-am dat raportare pentru neprezentare.
Asta doar pt ca i-am dat mesaj unde anume sa fie. Nu sa alerg eu in jurul blocului dupa el.
NOU
Nu alergi dupa el, doar stai pe loc 8 minute.
NOU
Pai nu voia sa slabeasca.
NOU
Istorioara simpatica cu, Clever
Contul meu de Clever are 934 de comenzi. 934.
Intr-o zi cu soare, dupa 20 de minute de cautari am gasit o masina. Mi se parea mie ciudat faptul ca in ultimul timp nu gasesc masini dar nu am luat situatia personal – pana cand in masina fiind nu am vazut comanda mea pe tableta soferului.
Rating 2,5*, dupa 934 de comenzi dintre care 80% ok din ce imi amintesc eu.
L-am intrebat pe domn daca ala este ratingul meu, a spus ca da si ca daca e sa fie sincer intamplator si in graba a luat comanda mea pentru ca atunci cand a vazut ce rating am s-a crucit si se astepta la ce e mai rau. Tot drumul am vorbit pe tema asta, mi-am amintit cum am fost amenintata de cateva ori de diversi ” nu am rest”, ” te duc cum stiu io”, ” vrei si bon vrei si rest?” ” da vrei si rest din 20 de la o cursa de 12?” ” da vrei sa te duc chiar in fata nu traversezi si singura” ca imi dau o steluta si nu imi mai vine nimeni la comanda dar am zis ca na, cine ii ia in serios, blocati din aplicatie si sanatate si virtute.
Noupe. Au avut dreptate, din 900+ de comenzi, 10 ratinguri mi-au facut nota 2,5 * si nu imi mai veneau masini. Pur si simplu. Pentru ca, Clever a acordat putere taximetristilor care fac ce pot ei mai bine, sa fie nesimtiti si sa cerseasca spaga amenintand cu rating mic si imposibilitatea de a mai chema masini.
Am vorbit cu cei de la Clever, au spus ca vor incerca sa remedieze, nu stiu daca au remediat pentru ca intre timp am cam evitat si m-am mutat pe alte aplicatii. Cam asa iti ingropi aplicatia incet dar sigur, dand putere taximetristilor sa decida ei cine iti poate folosi aplicatia si cine nu)
NOU
Sa zicem ca ai avut 747 (80%) de comenzi in care ai primit 4 stele (nimeni nu e perfect) si 187 comenzi in care ai primit 1 stea fiindca ai avut o zi proasta. Daca facem media ai avea 3.39 nu 2.5 . Daca in loc de 4 stele ai fi primit 3 atunci media ta ar fi fost 2.59. Nu 10 ratinguri ti-au stricat nota
NOU
Mm, poate nu s-a inteles bine din comentariu. Numai 10 ratinguri am. Fix zece) din 900+ comenzi numai 10 s-au obosit sa puna rating,)
NOU
E simplu
Ii rogi pe următorii zece taximetriști sa iti dea rating maxim.
Te descurci tu cumva
NOU
In cazul asta ai dreptate dar din pacate asta nu o sa iti rezolve problema. Ai fost un client obisnuit in majoritatea curselor care nu a atras atentia in nici un fel. Ma intreb ce nota am eu daca mereu gasesc masina in mai putin de 1m.
Eu unul consider ca e absolut normal sa decida pe cine sa ia in masina si pe cine nu.(vorbesc de cei care selecteaza clientul nu cursa)
NOU
faza tare acum cu GDPR este că rating-ul ăla poate fi considerat date personale…. poți cere la Clever să îl șteargă sau se lasă cu amenzi.
NOU
Gk, este normal sa alegi pe cine vrei in masina, nu e normal ca dupa aproape 1000 de curse sa nu mai vrea sa te ia nimeni pentru ca nu te-ai lasat “tepuita” de cativa taximetristi creativi cu pretentii de black cab) anyhow, exista si alte aplicatii si se pare ca la uber ratingul nu scade daca nu le rotunjesti suma din 10 in 10, asa ca yey for that)
NOU
*Gc, pardon
NOU
De fapt este gc :))
NOU
“Pentru cei care au deschis mai tarziu televizorul” – ca mine – as avea rugamintea sa-mi spuna cineva ce minuea asta de “Clever” si cum functioneaza…
Eu nu prea am mai dar in Ro in ultima vreme dar s-ar putea sa petrec o saptamana pe acolo.
Imi trebuie “rating” sa chem un taxi?