Scris de Bogdan
Salut Cetin,
Te citesc din umbra, fara sa particip activ la comentarile de pe blogul tau.
Mi-am permis sa iti scriu deoarece am patit in aprilie 2022 o intamplare cu o agentie de turism si, desi am crezut initial ca e singulara, acea agentie de turism da tepe clientilor pe banda rulanta.
Concret, pe 22 aprilie am plecat in Egipt cu agentia Bonjour International Tour SRL. Comunicarea a fost eficienta pana la momentul plecarii cand am primit voucherele de cazare cu intarziere. Cumva am simtit ca era ceva la mijloc si am scris direct hotelului care ne-a confirmat ca nu exista rezervare pe numele nostru. Ajunsi in Egipt, am aflat ca hotelul ne-a fost schimbat fara stirea noastra si am fost cazati la un alt hotel aflat la 30 de km de cel initial.
Am fost nevoiti sa platim viza de 2 ori: odata la agentie prin factura, iar a doua oara la aeroport deoarece nu se gaseau listele de la agentie.
Pe scurt cam asta a fost cu experienta mea: nervi, frustrare si tot tacamul, iar patroana agentiei, doamna Cristina Adriana Nae tipa la noi prin telefon ca nu stim sa ne cerem drepturile.
Aveam sa aflu apoi ca, de fapt, cazul nostru nu este singular, astfel:
– pe 24 aprilie a anulat vacanta a 160 de turisti care trebuiau sa plece in Egipt. Acesti turisti au reusit sa recupereze banii doar ca unul dintre ei a devenit asociat in compania Bonjour International Tour
– pe 29 august, alti turisti se aflau la Bucuresti veniti din toata tara sa plece in concediu, si, desi unii dintre ei au apucat sa faca check-in la aeroport, cursa a fost anulata (avionul a venit la Bucuresti, aducand tura de turisti din 22 august in care era si patroana agentiei si s-a intors gol in Egipt). Acestor turisti li s-au oferit variante sa plece pe 5 (anulat), 12 (anulat), 18 (anulat) sau 25 septembrie 2022 in Egipt sau rambursarea banilor. Multi au ales rambursarea dar patroana ii ameninta si le refuza rambursarea banilor.
– tot in august mai sunt ceva turisti care cumparasera vacanta in Bulgaria si care s-au trezit la hotel ca nu au rezervarile facute.
Am facut sesizari la Ministerul Turismului si la ANPC. Ministerul a amendat-o cu 20000 de lei, iar ANPC dupa vreo 5 luni a dat un raspuns laconic.
Patroana are un comportament de mahala, spune ca are pile sus puse, trateaza turistii ca pe o marfa si refuza sa isi asume vina pentru problemele pe care le cauzeaza, de fiecare data fiind vina partenerilor.
O sa iti las cateva capturi de ecran din review-urile google (acolo tot da report si ele trec in moderare si se sterg), si discutiile pe facebook.
Indiferent daca vei decide sa publici sau nu articolul despre Bonjour International Tour SRL, macar mi-am spus oful meu, insa as vrea ca alti turisti sa nu mai fie pacaliti de aceasta agentie.
Multumesc,
Bogdan
PS: un filmulet de pe youtube de pe 29:
Completare de la Arhi: Mai ales în vremuri ciudate ca astea, să apelezi la firme de astea de turism de apartament e prostie. Toate serviciile oferite de genul acesta de firme trebuiesc plătite în avans. Dacă firma ta de turism are sediul într-o garsonieră la parter de bloc, NU ARE bani să plătească sejurul tău.
Nu mai fiți fraieri, în căutare de chilipiruri!
NOU
Lucrurile de genul asta se intampla pentru ca, legislatia noastra, ii protejeaza pe hoti de fraieri.
Ca doar nu e furt, sau Doamne fereste, ceva mai grav, precum talharie cu violenta.
Doamna patroana mustaceste pe video, stie ca nu o sa pateasca mare lucru, toate dosarele se prescriu la un momentdat.
Cristina Adriana Nae teapa
NOU
schema de ponzy acum si in turism, e destul ca jumatate sa fie multumiti ca la cealalta jumatate le dai tzeapa, merge atat timp cat sunt doritori 🙂
nu sunt singurii si nici domeniul nu e singular
NOU
Asa faceau si unele magazine online de parfumuri, pe langa originale aveau cota de făcături de unde iși scoteau pârleala bine.
NOU
nu inteleg de ce ai mai apela la agentii de turism in 2022. Efectiv traiesc doar din tepuit oameni.
NOU
incearca sa pleci la hurghada pe cont propriu!
NOU
Tu probabil apelezi la booking sau airbnb. Care nu sunt “agentii de turism”.
NOU
Nu poti baga toate agentiile de turism in aceeasi oala cu Bonjour-Tour. Sunt foarte multe agenții care sunt foarte ok. Chiar agentiile mici sunt mai ok decat cele mari. Bonjour-Tour nu reprezinta agentiile de turism din Romania. Asa cum nu poti spune ca un functionar public de exemplu care ia spaga reprezinta tot sistemul in care lucreaza. Sunt cazuri individuale. Asa trebuie luate. Agentiile nu tepuiesc oameni. Le ofera niste servicii turistice la care unii nu au acces sau le ofera la preturi competitive. Asta se întâmplă in general. Dar ca orice padure care are uscaturi, si in acest domeniu apare cate o uscatura gen Bonjour-Tour, care arunca o pata neagra asupra celor care activează in acest domeniu.
NOU
ideea business-ului unei agentii de turism e bazata pe o teapa. e doar un strat de intermediere in plus care adauga niste taxe in plus fara sa ofere nimic in plus, iata, nici macar garantia sejurului. poate aveau sens in era predigitala, dar acum, cand ai acces la hotel direct printr-un mail, cand poti sa iti faci singur rezervari de avion/autocar si sa tai din comisioane sunt literalmente degeaba.
NOU
Bonjour/ d.na Cristina Adriana Nae ne-a stricat vacanta din 29 august, refuza sa ne ramburseze banii si se arata foarte revoltata de faptul ca ii lasam recenzii slabe. In ultimul timp ma ameninta ca imi face plangere penala pt denigrare/ discriminare ( asa cum se exprima). Am cerut rambursare pe cale amiabila, nu doar ca a refuzat, dar se pare ca-i face placere sa se joace cu nervii nostri invocand tot felul de acuzatii catre oricine. La inceput era Air Cairo, acum da vina pe asociat, astazi mi-a spus ca sunt platita de asociatul dansei pentru a o teroriza. Nu-mi doresc aceste lucruri, vreau doar sa obtin banii pe care i-am platit pentru un serviciu neefectuat.
NOU
In atentia Domnului Hent
Stimate domn as dori atat de mult sa vad si eu acea plata de 20000 amenda pe care tot sustineti sus si tare ca agentia a primit-o.
In atentia Domnului Arhi
Folosirea unui sungur nume si denigrarea in spatiul on-line atrage consecintele legale pe care datorita unor “turisti” cu ghilimelele de rigoare de care toate Agențiile ar trebui sa fuga in speta domnul Hent care a avut si vacanta si mintea odihnita si burta plina dar se rostogolea la soare facand reclamatii in timp ce era inregistrat ca este foarte misto hotelul. Stimate domn aschia nu sare departe de trunchi si la o simpla verificare cu toti vedem ce hram purtati….succes la reclamatii.
Domnule Arhi se fac bani frumosi pe astfel de forumuri macar sa stim si noi de ce muncim in turism in loc sa avem stresul de zi cu zi mai bine pe net citind balariile unor asa zisi turisti in ghilimele. Domnule Hent va apuca primavara si sunteți deja penibil imbatranind cu gandul la o blonda, nu crezi ?
Ignoranta este solutia perfecta pentru stimatul Domn Hent
NOU
Daca ANPC nu a aplicat nici o amendă clar are ceva pile. Nu am pățit până acum sa nu se lase cu penalizare, chiar și pentru chestii mai mărunte de atât.
NOU
ANPC a raspuns, in cazul meu, ca a fost deja sanctionata agentia de catre Ministerul Turismului cu amenda si ca nu se pot aplica doua sanctiuni pentru aceleasi fapte.
NOU
Daca in 2022 nu stii sa iti faci o rezervare pe n siteuri ce ofera cazare, o rezervare la avion/bus/vapor, esti roman.
Glumesc, poti fi ce vrei, dar stai acasa. Iesi mai castigat.
NOU
Iti dau eu 500 euro sa imi gasesti cazare cu all inclusive, avion si transfer in Egipt, Marsa Matruh. Si-ti mai dau inca 500 daca reusesti sa gasesti ceva in banii astia. Uite ca romanii mai pleaca de acasa cand gasesc oferte de nerefuzat, din pacate nu toate agentiile sunt si oneste, iar noi am simtit-o pe piele si pe portofelul nostru.
NOU
Vezi ca a lasat agentia urmatorul comentariu la clipul de pe youtube…check this out :)) :
“Bonjour International Tour
9 days ago
În atenția tuturor celor care vor să știe ce s-a întâmplat – turiști si presă – privind decizia mea de a anula zborul din 29 august spre Marsa Matruh
Pentru plecarea din data de 22.08.2022 ora oficială contractuală era 15,30 dar a fost schimbată cu câteva ore înainte de zbor, la ora 16,46. Am intrat în tranzit pe Aeroportul Otopeni și apoi am luat aflat cu stupoare că ora s-a modificat din nou la 18,45 după care am asistat la o altă întârziere de 4 ore, urmând ca ora finală de decolare să fie 22,45 și am ajuns la destinație la ora locală 24,03.
În tot acest timp de 7 ore întârziere, cu copii și oameni din toată țara care oricum au ajuns la aeroport mai devreme, am trecut printr-o adevarată teroare neștiind daca această aeronavă va mai veni sau nu, fiind oricum o premiera pt Romania și neștiind ce să anunț pasagerii.
Am cerut în toate aceste ore o explicație, dar Air Cairo susținea că nu au întârziere decât 3 ore. Ajunși la aeroport în Marsa Matruh preluarea de către partenerul Travco Egipt, s-a făcut cu succes, dar din păcate această mare întârziere, a făcut ca procedurile necesare cazării să dureze pentru unii turiști și 4 ore. Motiv pentru care mulți au fost revoltați fiind obosiți și pierzând practic o zi de vacanță. Dar cu toate acestea, văzând spendoarea Mării Mediterane au uitat de ce s-a petrecut având o vacanță minunată până în ultima zi.
În data de 24 ne-am dus la sediul Air Cairo pentru o explicatie pentru cele petrecute conform Regulamentului Comisisi Europene nr.261/2004 a stabilirii normelor de întârziere prelungită a zborurilor, mai exact 6,45 de minute. Aceștia au acceptat aceasta întârziere abia după ce au primit documentele de la Aeroportul Otopeni, acceptând inițial să le plătească o noapte de cazare pasagerilor, o excursie către Cairo cu avionul și 250 de euro per pasager, deoarece distanța dintre București si Marsa Matruh era de 1.460 de km și nu de 1.500 conform Regulamentului.
În data de 28 septembrie, eu și avocatul Agentiei, am primit de la Air Cairo niște formulare de compensare cu obligația sa semnăm în fals turiștii, în scopul ca aceste compensatii să se întoarca tot la Air Cairo. Am fost amenintați că dacă nu semnăm nu vom avea zbor de întoarcere către București, deși acesta era platit. Turiștii nu au știut acest lucru și nici cei care m-au atacat la sosirea pe Aeroportul Otopeni.
Am luat legatura cu Ambasada Romaniei în Egipt, am expus toată situația și am primit sfatul să nu semnăm acest formulare și nici scrisoarea prin care eram obligată sa recunosc în mod fals, faptul că aș fi primit cash suma reprezentând compenațiile, având ca urmare faptul ca pentru toate reclamațiile viitoare eram direct răspunzatoare și ei nu aveau nicio vină.
În data de 29 sub presiunea managerului general al Air Cairo si al persoanelor care era un jurul său, am semnat această hârtie pe care au legalizat-o în 30 de minute, hotărând să mă adresez Comisiie Europene, respectiv Curții de Justiție a UE pentru drepturile omului.
În drumul către aeroportul de la Marsa Matruh, am predat aceste formulare turiștilor în cele 4 autocare, pentru a le completa, iar în fața aeroportului am explicat că deși le-au completat, nu vor primi niciun ban de la partea egipteană.
Văzând toate aceste nereguli ale unei companii aeriene recomandate de guvernul egiptean, am hotărât interzicerea intrării în tranzit a pasagerilor care asteptau la Otopeni pe 29 septembrie, fiind conștientă că această întârziere se va repeta și pentru că nu am vrut sa pun în pericol deplasarea acestora. Ajunși în tranzit la Aeroportul de la Marsa, pentru că lipseau 20 de formulare, am fost supusă unei alte presiuni și unui alt șantaj prin refuzul meu de a da lista pnl cu pasagerii care aveau să ajunga în data de 29 în Egipt.
Am fost cu toții extrem de nemultumiți, agitați și chiar speriați că nu vom ajunge acasă în timpul așteptării noastre în aeroportul de la Marsa care nu era mai mare decât o sala de sport și am hotarit să anunț Ambasada României, cerând protecție pentru pasagerii romăni, pentru care eram responsabilă. Mi s-a pus în vedere să nu anunțăm la București anularea cursei și am fost șantajată că nu vom mai ajunge în țară, deși repet, cursa era achitată. Acesta a fost și unul dintre motivele pentru care Air Cairo nu a vrut să închidă check in-ul chiar și atucni când au primit 10 emailuri oficiale de la mine prin care îi anunțam că nu respectă pasagerii români și nu voi mai trimite nici un pasager român cu această companie. Nu am putut să accept această bătaie de joc si încercare din partea Air Cairo de a prelua eu responsabilitate întârzierilor, pentru că nu aveam nicio vină. Cum s-ar fi descurcat turiștii români care ar fi ajuns pe 29 septembrie, în fața unor situații similare, sau poate mai grave, pentru că eu nu aș mai fi însoțit grupul?
Ajunși în țară am fost supusă unei terori din partea a două televiziuni care au speculat că ar ieși de aici un subiect de scandal și care nu au vrut să asculte argumentele mele și care au difuzat pe post materiale din care lipsea opinia mea, de altfel nici până în ziua de azi nu am primit drept la replică. Am avut cu noi și reprezentanți ai mass media din Romania care au fost martori dar care nu s-a pretat acestui joc, deși în toată această harababură, era greu de ințeles ce se petrece.
Mulțumesc pe această cale tuturor pasagerilor care au avut răbdarea și înțelegera de a rezista alături de noi, păstrându-și calmul și ne cerem scuze în fața pasagerilor care nu s-au putut îmbarca în data de 29 deoarece am dorit evitarea acestor întârzieri repetate și mai ales punerea lor în situații de nesiguranță. Și le multumim acelor pasageri care au avut încredere în noi și și-au reprogramat vacanțele pentru datele pe care le-am anunțat.
Am luat decizia de a trimite avionul gol înapoi spre Marsa Matruh deși zborul a fost plătit. Air Cairo mai are la dispoziție doar 7 zile să respecte turistii români și să ofere compensațiile tuturor celor care au completat acele formulare și vă asigurăm că vom face toate demersurile pentru ca Air Cairo să-si achite datoriile către toți acești turiști, inclusiv către reprezentanții mass media care au fost obligați și ei să semneze aceste formulare.
Am vrut să lămuresc aceste lucruri pentru că voluntar sau involuntar, unii dintre dvs ați reclamat și ați cerut controale peste controale desi am probat toate cele menționate mai sus. Regret că nu ați avut încredere în decizile mele și in cele declarate dar vă întreb câți dintre dvs ați fi acceptat asemenea șantaj, această lipsă de respect și nu ati fi protejat România?! Țin să vă reamintesc că și eu am avut copilul cu mine care a fost traumatizat de ce s-a întâmplat, ca și toți pasagerii implicați în acest zbor și a celui anulat din 29 septembrie.
Am reluat cursele charter cu altă companie aeronautica, preferind să pierdem banii pe care îi avem în prezent la Air Cairo și sper în soluționarea legală mai departe a acestui conflict.
Cu stimă,
Cristina Adriana Nae
CEO Bonjour Tour”
NOU
Sesizeaza “compunerea” de clasa a 3-a a agentiei.
Agentia a raspuns ca avionul charter contractat a plecat cu intarziere si a lasat avionul sa plece gol inapoi in Egipt in conditiile in care trebuia sa ia turistii din aeroport. Oare asta nu miroase a “nu am platit avionul si cazarile, nu are rost sa mai zburati”?
E clasica deja la doamna Nae modalitatea prin care altii sunt vinovati de ce li se intampla clientilor Bonjour Tour, poti sa vezi si in review-urile de pe Google.
NOU
Conform listafirme, bonjour tour a fost infiintata in 2019, si pana in 2021 a avut numar de angajati mediu 1 persoana.
Dar ea se semneaza cu CEO.
NOU
oricum de ce ai investi in turism in egipt? sau orice stat din asta in care dictatura e modul normal de a trai. inteleg ca poate vrei sa vezi piramidele dar in acelsi timp poate nu ai nevoie. iar camile si nisip poti sa ai si acasa.
personal daca sunt destul de bine informat si am timp nu investesc in nimic care are de a face cu dictaturile, nu ma pasioneaza dubai, egipt, china, da, ar fi frumos sa le vizitez dar cand stiu cui bag bani in buzunar parca nu. asa si cu mamaia de la noi.
NOU
E amuzant ca scrie de 3 ori in textul ala kilometric “29 septembrie” … tanti nici nu stie in ce luna s-a intamplat tarasenia?
NOU
Nu stiu cum sa zic altfel decat direct: cand cumperi de la firme de apartament in parteneriat cu firme din lumea a treia se intampla nasoale. Vreti frumos si civilizat? Mergeti in lumea civilizata. Vreti nasoale? Poftiti in Africa, la arabi, in America de Sud si alte alea.
NOU
Aia voiam sa zic si eu. “Hai sa mergem intr-o tara din lumea a 4-a, unde trebuie sa platim si viza!”
www.youtube.com/watch?v=8LzuZrkEY18&t=1s
NOU
www.zf.ro/zf-consultanta/implicatiile-legale-ale-amenintarilor-si-injuriilor-pe-retelele-de-socializare-si-in-mediul-online-12902655
Aviz amatorilor !!!!!
Ne vom intalni in instanta
NOU
oh, nu! ai fost depistat!!
NOU
Eu? Sunt aici! Din aprilie ne ameninta cu instanta. Incep sa cred ca eu sunt victima cyber-bullingului
NOU
Arhi, probabil vor mai intra ceva comentarii in moderare de la userul de mai sus, scuze!
NOU
Oho, 5 (cinci) semne de exclamație
Ati belit plua, e serioasa duamna
Dealtfel, pana acum singura care ameninta (cu actiunea in instanta) fara explicatii… este ea
Restul țepuiților isi vor banii inapoi
NOU
e ”profesionista” si cauta amatori!
NOU
Oricat mi-as dori sa merg in Turcia, Egipt si alte locuri de genul parca totusi aud o voce in tzeasta care imi repeta: acolo nu ai nici un drept esti nimic sub soare iar daca patesti ceva statul Roman va privi cu atentie si ingrijorare.
Asa ca raman la zona de Europa in care sunt mai mici sansele de batai de cap.
NOU
Eu am traversat tari din Balcani si am simtit asta. Deci nu vreau sa stiu cum e prin alte parti.
NOU
🙂 www.capital.ro/cristina-adriana-nae-specialist-in-turism-romanii-si-au-pierdut-increderea-in-early-booking.html
www.youtube.com/watch?v=cAjsEAR6BCY
femeide10.ro/eticheta/cristina-adriana-nae/
Mai am. 🙂
NOU
Stim, peste tot plătește să apară și să își facă reclamă. În prima tura de Marsa a luat tot TVR-ul ca să își facă “reportaje”, în aprilie îmi trimitea poze cum se ducea la antene cu întrebările pregătite ca să facă frumos.
O anumita prezentatoare de la TVR o elogia pana i-am atras atenția cine este doamna Nae(a șters postarea cu laudele) a rămas numai aia cu nepotul revenit din Egipt care a mers să o reprezinte
NOU
Chiar nu pot sa inteleg ce dracu cauta lumea in Egipt. Hurgada? Mizeria aia pe unde trec mii de vapoare zilnic si deverseaza căcatul direct, fara sa il trateze… Vamesi nesimtiti, soferi si vinzatori tepari, nisip si gunoaie cu muște cit vrabia… Prin natura meseriei am mers de 2 ori din Cairo spre Damietta si respectiv El-Arish, de alte 2 ori din Port Said spre Cairo cu soferi drogati, era sa mor de 3 ori pe autostrazile lor, o data a luat foc masina. Bleah.
NOU
Sincer, eu as vrea sa vad piramidele. Din pacate, nici mie nu imi place dictatura dar nu vad sa se schimbe lucrurile in viitorul apropiat. Inteleg cand in momentul in care pui piciorul acolo s-au terminat drepturile omului insa la un moment dat ma voi risca. Printr-o agentie de turism desigur ca altfel nu are rost.
NOU
Oamenii de prin tarile alea trăiesc din turism, la propriu. Nu își permit nasoale cu turiștii la nivel macro (hotel, aeroport, transfer aeroport).
Deobicei dacă respecți recomandările autorităților nu pățești mai nimic. Că te pot prosti diverși comercianți e altceva.
Când plecați în vacante, alegeți agenții de turism mari și da-ti o căutare pe google inainte să vedeți cam ce zice lumea de ei.
NOU
De ce sa-mi dau o cautare pe google?
NOU
am fost prin mai in Hurghada. Nu stiu ce agentie ca s-a ocupat doamna momentului.
Mama ei merge de 2-3 ori pe an in Hurghada. Sunt agentii serioase care te duc si te aduc.
In paranteza fie spus, nu e cine stie ce Hurgada asta. E o Mamaia 92 cu mancare la discretie dar din care 10% e mancabila, alcoolul e o gluma proasta.
Hotelul de 5* e cam de 2.5 stele. In resort e okish, dar nu ai optiuni sa iesi.
Dar ce au patit oamenii astia nu ma fac sa ma gandesc decat la faptul ca probabil au cumparat sejururi cu 150 EUR.
Cele serioase sunt un pic mai scumpe (cam 600 eur de persoana), recomand sa mergi cu ceva cu care au mai mers si alti cunoscuti.
Partea buna e ca te poti bronza si in decembrie si in febrarie la preturi la care ai plati incalzirea la apartament in Bucuresti pe aceeasi perioada.
NOU
Mi-as fi dorit ca domnul autor tepuit sa ne explice/povesteasca cum a ajuns sa colaboreze cu aceasta minunata agentie de turism. Totusi nu cred ca s-a apucat de tepuit fix din aprilie. Adica… semnele erau acolo probabil.
NOU
In ianuarie am decis ca vrem sa mergem de paste in Egipt (ne-am facut un obicei sa plecam din tara de sarbatorile vietii, prea multa mancare, prea mult pupat de cruci).
Am cautat oferte si am gasit vreo 5 bucati:
– una era departe de oras (acolo unde am ajuns)
– vreo 2 erau foarte scumpe (cam vreo 40-50% mai mari decat preturile de pe piata)
– au ramas Bonjour si altii
Am cerut referinte despre Bonjour din piata (alte agentii de turism cu care mai colaborasem), am cautat pe Google, pe facebook – totul imaculat.
In martie a inceput nebunia – au facut sau trebuia sa faca un infotrip in Iordania si s-au balacarit cu agentiile din infotrip – asta a fost primul semn.
In aprilie, aproape de plecare, cei cu zborul anulat din 24 au inceput sa scrie pe diverse grupuri.
Ulterior, in vacanta, am aflat de alti turisti care au fost cu ei ca s-a mai intamplat sa le fie schimbat hotelul in Dubai de revelion.
Cam asta e istoria…
NOU
Pai cand ai aflat ca nu ai rezervare, direct de la hotel, ai mai mers totusi cu teparii de la Bonjou Tour?
Bine, acum nu eu nu stiu ce as fi facut… Ca banii nu ii primeai atunci sigur-sigur
Pe de alta parte, exista atatea locuri muult mai mișto decat Egipt, la care poti sa ajungi cu booking de capul tau, sa iti ajunga doua vieti
NOU
Au/aveau un singur angajat. La fel ca in cazul cand inchiriezi o masina, cauta firmele consacrate. Nu merge pe principiul mie nu mi se poate intampla si alege firmele ieftine.
NOU
@Adi, hotelul mi-a raspuns pe 21 aprilie, nu mergeam pierdeam banii. Probabil multi ar fi ales sa mearga.
@Alin, oficial au/aveau un singur angajat. Neoficial sunt mai multi care lucreaza.
NOU
Exact, te-ai prins singur ca au oameni care lucreaza “neoficial”…si totusi. Si eu am mai luat tepe(blueair), pe principiul nu o sa am tocmai eu ghinionul asta :))
NOU
Stimata doamna Claudia Hent, Bogdan Hent sunteți mai comici decât clovni de la circ
Când va plangeati zi de zi ca va păgubit Paralela a fost bine sa învățați cum sa va luati bani. Partea frumoasa este ca ati recunoscut ca sunteți și circari și
…. Partea mai frumoasă este următoarea ati stat o săptămână butonand un telefon cu zeci de reclamați numai ca din păcate pentru voi nu luaseti teapa și stăteati la plaja scotocind ce minciuni sa mai spuneți. Întrebarea mea este următoarea: dacă tot sunt chartere credeți ca 18610000 de locuitori sunt odihniti la minte ca voi încât sa stea sa va si creadă? Oh ce păcat ca ati avut o profesoara bună și ati recuperat 6000 de euro dar nu o puteți face de 125 de euro Oare chiar nu exista lege și pentru voi? Totul are o limita și timp de 5 luni au fost strânse probe sa plătiți cât nu ați avut timp sa va bucurați de nisipul fin acuzând ca ati simțit pietre Deja sunteți penibili și domnul cu blogul ar trebui sa rada de circari din acest blog, Beresteanu Marius și Laura Hent Claudia și Bogdan Eugenia Bleiu și pe cine mai reușiți sa mai duceți cu zăhărelul cum ati facut odată cu mine.
NOU
Hai sa incerc eu sa corectez comentariul de mai sus, sa inteleaga si lumea ce vreti sa scrieti:
Eu sunt Cristina Adriana Nae, administratorul Bonjour International Tour si pe aceasta cale:
– recunosc ca le-am schimbat hotelurile turistilor dupa bunul plac,
– recunosc ca am anulat avioane charter pentru care turistii mei au platit,
– recunosc ca agentia are mai multe plangeri in instanta,
– recunosc ca sunt mai multi pagubiti care acum incearca sa isi recupereze banii si voi face tot posibilul sa le returnez banii,
– recunosc ca imi doresc sa am numai turisti multumiti care sa ma venereze ca pe un “Dumnezeu al Turismului” dar nu reusesc niciodata.
Imi cer scuze in numele agentiei pe care o conduc pentru incapacitatea si nepriceprea in a face turism.”
Poate suna mai coerent si mai normal.
NOU
Eu v-aș face și o plângere pentru încălcarea GDPR. Cred că asta au omis să facă cei cărora le-ați folosit numele complet. Și v-aș face „publicitate” peste tot pe unde pot. Doar așa, pentru că am ce butona.
NOU
D.na Cristina, observ ca nu ratati ocazia de a ne jigni. Daca tot o faceti, am pretentia sa o faceti corect gramatical, ati putea sa folositi articolul si semnele de punctuatie atunci cand se impun. Toate aceste injurii nu va fac cinste d.voastra, ca agentie respectabila ce pretindeti ca sunteti. In ceea ce priveste instanta, cu siguranta vom ajunge si acolo, pentru toate injuriile, amenintarile si santajul la adresa acestor “circari”.
NOU
Las acest comentariu doar pentru a sustine reclamatie de incalcare GDPR!
NOU
Dacă mai răspunzi de 2 ori convingi pe toată lumea câtă dreptate ai!
NOU
Cristino, esti penibila rau! Dar stii ce este mai rau? Ca nu realizezi cat esti de penibila! Strange bani si da-i oamenilor inapoi. Ai timp sa ii certi pe toti sa ii ameninti cu instantele de judecata. Dar nu pomenesti nimic de returnat banii oamenilor tepuiti. Fapte care sunt clare ca lumina zilei si pot fi dovedite de fiecare pagubit. Asa ca lasa amenintarile si mai bine da banii. Lasa instantele de judecata ca acolo te-au chemat altii si vezi sa nu iesi de acolo cu catusele la maini.
NOU
Upss se pare ca ati reușit sa convingeți pe toată lumea ca deja ati dat în “golaneala”.
Uneori reclama negativa atunci când omul nu dispare, nu fuge și mai mult va ignora lucrând, este o reclama benefica deci meritați o medalie pentru asta.
Succes în continuare!
NOU
Dacă țineți la liniștea și la buzunarul dumneavoastră,fugiti cat puteti de această agenție! Fac parte din grupul care a achiziționat o vacanta in Marsa Matruh cu plecare pe 29.08.2022! Totul a fost ok până în ziua plecării ,când ne-am trezit în aeroport,fără să ne întâmpine vreun reprezentat al agenției cum este normal !A urmat așteptarea afișării orei de decolare,ora care intarzia să apară.In timp ce asteptam am deschis Facebook -ul și pe pagina oficială a agenției a apărut anularea cursei pe care o așteptăm.A început un schimb de mesaje între mine și doamna Nae Cristina,fără noimă ,fără înțeles!In final după mulți nervi și multă supărare am plecat acasă, înțelegând că vacanță noastră nu va mai fi.
Am așteptat apoi un răspuns oficial la rugămintea de rambursare a banilor,dar doamna Nae Cristina refuza sa ne dea acel răspuns!
Singurul răspuns este acela că va face acest lucru,nespecificand ziua când se va întâmpla asta!A trecut termenul legal de rambursare a banilor și așteptăm autoritățile competente spre care ne-am îndreptat atenția,să își facă treaba!!!
NOU
Analfabeta CRISTINA NAE, invata sa scrii corect romaneste, invata dracului engleza aia cand te duci sa reprezinti sectorul TURISM si mai ales o tara. Nivelul de cel mult 8 clase se vede.
Analfabeta NAE, citez: ”Când va plangeati zi de zi ca va păgubit Paralela a fost bine sa învățați cum sa va luati bani”.
INVATA SA SCRII CORECT: V-A PAGUBIT, CUM SA VA LUATI BANII CU 2 DE II.
Cu 2 de ii, ai inteles??? exact de nota de care esti tu…. de fapt, tu esti un MARE 0.
Invata cand se scrie cu un i si cand se scrie cu 2 i.
I DE LA IDIOATA!!
NOU
Esti un mare prost .
Doamnele care se respecta au unghii deci ar trebui sa cunosti acest aspect in privinta scrisului corect daca esti atat de savant vezi sa nu ai un ii in chilotei uitat
In concluzie sunt agentii de turism care au primit sentinte de atestare si functioneaza nu sta nimeni in loc. Unul dintre motivele pentru care nu se comunica cu cele 13 contracte este fox cea ce vede lumea aici : superioritate din partea voastra si ignoranta din partea noastră deoarece nu putem sta de vorba cu savanti ca voi.
Cand invatati regula bunului simt atunci vom raspunde
NOU
Pacat ca in loc de unghii, NU AI CREIER!!! Pacat ca in locul creierului, folositi unghiile :)))
Fereasca dumnezeu cine intra in contact cu o asemenea creatura:))) Pastreaza-ti raspunsul si unghiile pentru alta destinatie si promovare de 5* :))
Nu stiu sub care birou ai stat pentru atestare si functionare, dar stiu ca am un i in chilotel pentru tine, cand ai nevoie.
Bafta cand va duceti la M (minister) sa va rezolvati problemele!!
NOU
NAE, bine ar fi sa stati acolo in prostia de o viata si sa nu mai deschideti gura. Daca nu va vedeam la tv fata de inculta si bineinteles recitalul fara noima, fara sens, poate nu credeam ca puteti fi atat de INCULTA, NESIMTITA, FARA EDIUCATIE, FARA RUSINE vizavi de toti oamenii care v-au platit sejururile.
Sunteti o RUSINE pentru societate si sper sa platiti toata MIZERIA adusa turistilor!!!