Scris de Bogdan

Salut Cetin,

Te citesc din umbra, fara sa particip activ la comentarile de pe blogul tau.
Mi-am permis sa iti scriu deoarece am patit in aprilie 2022 o intamplare cu o agentie de turism si, desi am crezut initial ca e singulara, acea agentie de turism da tepe clientilor pe banda rulanta.

Concret, pe 22 aprilie am plecat in Egipt cu agentia Bonjour International Tour SRL. Comunicarea a fost eficienta pana la momentul plecarii cand am primit voucherele de cazare cu intarziere. Cumva am simtit ca era ceva la mijloc si am scris direct hotelului care ne-a confirmat ca nu exista rezervare pe numele nostru. Ajunsi in Egipt, am aflat ca hotelul ne-a fost schimbat fara stirea noastra si am fost cazati la un alt hotel aflat la 30 de km de cel initial.

Am fost nevoiti sa platim viza de 2 ori: odata la agentie prin factura, iar a doua oara la aeroport deoarece nu se gaseau listele de la agentie.

Pe scurt cam asta a fost cu experienta mea: nervi, frustrare si tot tacamul, iar patroana agentiei, doamna Cristina Adriana Nae tipa la noi prin telefon ca nu stim sa ne cerem drepturile.

Aveam sa aflu apoi ca, de fapt, cazul nostru nu este singular, astfel:
– pe 24 aprilie a anulat vacanta a 160 de turisti care trebuiau sa plece in Egipt. Acesti turisti au reusit sa recupereze banii doar ca unul dintre ei a devenit asociat in compania Bonjour International Tour
– pe 29 august, alti turisti se aflau la Bucuresti veniti din toata tara sa plece in concediu, si, desi unii dintre ei au apucat sa faca check-in la aeroport, cursa a fost anulata (avionul a venit la Bucuresti, aducand tura de turisti din 22 august in care era si patroana agentiei si s-a intors gol in Egipt). Acestor turisti li s-au oferit variante sa plece pe 5 (anulat), 12 (anulat), 18 (anulat) sau 25 septembrie 2022 in Egipt sau rambursarea banilor. Multi au ales rambursarea dar patroana ii ameninta si le refuza rambursarea banilor.
– tot in august mai sunt ceva turisti care cumparasera vacanta in Bulgaria si care s-au trezit la hotel ca nu au rezervarile facute.

Am facut sesizari la Ministerul Turismului si la ANPC. Ministerul a amendat-o cu 20000 de lei, iar ANPC dupa vreo 5 luni a dat un raspuns laconic.

Patroana are un comportament de mahala, spune ca are pile sus puse, trateaza turistii ca pe o marfa si refuza sa isi asume vina pentru problemele pe care le cauzeaza, de fiecare data fiind vina partenerilor.

O sa iti las cateva capturi de ecran din review-urile google (acolo tot da report si ele trec in moderare si se sterg), si discutiile pe facebook.

Indiferent daca vei decide sa publici sau nu articolul despre Bonjour International Tour SRL, macar mi-am spus oful meu, insa as vrea ca alti turisti sa nu mai fie pacaliti de aceasta agentie.

Multumesc,
Bogdan

PS: un filmulet de pe youtube de pe 29:

Completare de la Arhi: Mai ales în vremuri ciudate ca astea, să apelezi la firme de astea de turism de apartament e prostie. Toate serviciile oferite de genul acesta de firme trebuiesc plătite în avans. Dacă firma ta de turism are sediul într-o garsonieră la parter de bloc, NU ARE bani să plătească sejurul tău.
Nu mai fiți fraieri, în căutare de chilipiruri!