Acum mai mulți ani, un prieten mi-a recomandat un service auto, pentru că mă tot câcâiam cu niște chestii la una din mașinile mele și nu găseam decât șmenarii clasici care îți schimbă plăcuțele de frână, dar și cutia de culbutori, delcoul si manivelele de stânga de la capacele de bujii.
Desigur, după o perioadă de miere, tipul de la service nu mi-a făcut nuștiuce voiam eu să îmi facă când voiam eu, așa că m-am enervat și am căutat, inclusiv aici, alt service. Dezastru. Oameni care nu știu să desfacă pe sub o mașină, oameni care încearcă, vizibil, doar ca să te facă, prețuri de bugatti pentru piese proaste, tot tacâmul.
Așa că m-am întor la Bogdan al meu și, cât va avea service, nu o să îl părăsesc niciodată. Și nu, nu vă zic unde e sau cine e, că nu am nevoie să nu mai pot merge la el din cauză că e prea plin.
Voi cum vă descurcați cu serviceurile? Când aveți probleme, mergeți la reprezentanță și vă lăsați uscați, sau căutați soluții și aveți mecanici proprii, de încredere? Ce serviceuri bune mai sunt pe la țară și prin București?
NOU
Șefu’, eu cu Opel. La maiandrei (de pe forum). Aici: www.edsauto.ro/ .
NOU
Mai lasa-i in plm de manglitori. Stiu si aia sa schimbe fix o placuta, si nici aia bine. Am destule povesti cu ei. Cea mai scurta, la o curatare de clapeta au reusit sa futa toate furtunele adiacente. Ca sa nu mai zic ca la un schimb de vas de expansiune au uitat sa puna si garnitura la bushon si mi-a fiert motoru de mama focului. Din punctul meu de vedere sunt de evitat, plus ft ft scumpi.
NOU
Mai traiesc jegurile alea? Prost sa fie ala care merge a doua oara cu masina la ei. Pana si mecanicii au pretentiile clasice de patron roman. De evitat daca vreti sa plecati cu masina intreaga.
NOU
Eu imi repar mașină aici : www.autoa.ro , piese și service la preturi decente.
NOU
//total offtopic
Vorbeam cu fâța asta mică de la relații clienți pe Slack și-am vrut să-i laud unul din angajați. Și în loc să-i zic “I like Alan” i-am zis “I like Anal”. Mi-a dat un smile și la vreo 5 minute, tot ea, cică “me too”. Nici nu știu dacă mă duc la ședință, n-am curaj să dau ochii cu ea.
NOU
@Nea Ilie: acuma… eu zic ca daca tăt ai comis-o, te duci si vezi ce iese… te lași surprins, gen…
NOU
Am fost si eu o data la ei si am lasat masina o zi in service pentru schimbare distributie si revizie.
La scurt timp dupa mi-au “picat” vreo trei piese (un injector, bujie incandescenta plus inca ceva).
O masina cu care nu am avut nici o problema 4 ani.
Ce coincidenta !
NOU
asta e teroare mea, ca duc masina buna ca sa aiba ei sa puna piese la altele…
NOU
Nea Ilie, il rugam pe sefu sa puna pe blog articolul cu ce s-a intamplat dupa intalnirea cu domnisorica. 🙂
Asa-s barbatii, schimbatori, ai uitat-o pe frau Merkel! 🙂
Crezi ca eii nu i-ar fi placut cum ai scris mata acolo? 🙂
NOU
Am fost la EDS de cateva ori pt diferite probleme si mi s-au parut okeish. Scumpi intr-adevar, dar mai buni decat ce am intalnit in AG de exemplu
NOU
Dupa ce ca au manopera ca la reprezentanta si piesele scumpe scopul lor in viata e sa schimbe chestii la masina. Sa rezolve efectiv problema aia pe pe locul 10.
Nu stiu de unde apare la fiecare discutie pe net despre service cate un sectant din asta EDS.
NOU
Cica la Ford, cei de la Maddog sunt foarte ok. Testez luna viitoare si revin.
NOU
Confirm
NOU
Infirm.
Cei de la maddog sunt un fel de hackeri. Dacă ai probleme cu masina si ăștia de la reprezentante habar nu au ce e de facut, maddog te rezolva.
În schimb nu pun deloc accent pe calitate. Am patit-o cu ei. Schimbat distribuția la ei. În drum spre casă imi ieșea fum de la motor. Boss nu am avut decât 3 garnituri de ford. A 4-a am pus de audi. Era mai mare dar mai lată si am crezut ca va fi ok. Altfel trebuia sa mai astepti vreo 3 zile până venea aia de ford.
Partea tristă e ca tot reprezentantele sunt atât de varza încât tot la maddog am apelat si dupa episodul asta.
NOU
+1, confirm si eu.
Am apreciat mereu ca Radu incearca sa iti minimizeze costurile, desi pentru el inseamna factura mai mica.
NOU
Tot cu Ford eu am mers la Custom Auto in Regie. Am plecat super multumit de fiecare data. Am facut schimb de filtre, schimb de distributie si pompa de apa, schimb garnitura chiuloasa.
Toti banii platiti pe factura, clar ca lumina zilei. Repet, foarte multumit. Si nu, nu lucrez acolo. :))) Tot inginer sunt si eu insa in cu totul alt domeniu.
NOU
il am pe Bebe in Chitila, tata la mecanicii auto
NOU
Bebe din Chitila are o adresa sau un site ceva, ca sunt din zona si am nevoie de un mecanic :).
Mersi anticipat.
NOU
Var cu Gore?…
NOU
Nepotu’ lu’ Sile zis “segmentu’ ” prin sat
NOU
Da, am muscat-o ce pot sa zic.
NOU
Mama la tinichigii?
NOU
in spatele blocului, ca baetii.
NOU
Reprezentanta e o optiune pentru mine numai cand am nevoie de stampila in cartea de service. In rest, ma documentez temeinic(uneori zile intregi) pana consider ca am acoperit toate posibilitatile, achizitionez scule daca e nevoie si….so pe ea!
Si da, sunt nebun dupa surubareala….
NOU
Acum la reprezentanta. Aveam un service la care ma duceam dar a ramas cu cei mai prosti
mecanici iar altceva n-am gasit. Ma lua durerea de cap cand ma gandeam ca trebuie sa ma duc cu masina in service.
NOU
De la Norauto am plecat cu un prezon lipsa dupa un schimb de anvelope, iar la al 2 service (revizie) au impins-o in spate usor pana au dat in usa de la service. Noroc de carlig…Service Toyota a incercat cineva? Posibil sa am ceva hibe pe la injectoare si nu as mai incerca la multimarca. Multumesc!
NOU
*in Bucuresti
NOU
@Random Naruto nu e mecanic e samurai!
NOU
ningea. e ningea nu samurai !!!
NOU
eu cu toyotele ma duceam la gtcauto (popesti-leordeni) doar ca nu mai accepta sa vii tu cu piesele, asa ca m-am dus la toyota sud ( splaiul unirii ). Manopera cam 100 ron fara tva. Eu am fost multumit de cum au verificat la ultima revizie si raportul primit.
NOU
La reprezentanta din VL, super OK.
NOU
De astea de la Toyota e cam nemulțumită lumea, peste tot în țară. Eu am una la care la revizie nu au verificat plăcuțele etc și după 2 săptămâni s-a dus pe penis ceva la frână. Replica lor: auleu, păi de ce nu schimbați plăcuțele, cum mergeți așa cum ea?
Apoi s-au schimbat
NOU
Am vrut să zic că s-au schimbat la față când au văzut cartea service și că tot ei au făcut revizia cu 2 săptămâni înainte 🙂
A trebuit schimbat apoi discul de frână doar pentru că le-a fost lene să verifice tot. 🙂
NOU
Akso Chitila – Honda si Toyota.
NOU
Daca stii /afli de vreun mecanic bun service bun și prin Timișoara, dacă tot ai casă în Dumbrăvița, spune aici să îl ajutăm pe om /afcerea să crească 😉
NOU
– ServiceTim lucreaza foarte bine
– Ciclop la fel
– Auto-LCD sunt iar destui de buni
NOU
Recomandare negativă: să nu te duci niciodată la Autoplanet. Dar niciodată! Mai bine înveți tu s-o repari decât să te duci la Autoplanet
NOU
ad garage, chiar ok oamenii
NOU
Ad Garage e un lanț de serviceuri afliate (la franciza sau ce măsa e Ad Garage ăsta). La fel și AutoCheck. Numa’ zic.
Deci habar nu avem de care vorbești.
NOU
Exclusiv reprezentanta. Programare, lasat masina, discutat cu inginer nu cu ucenici, factura, tot frumos si fara stress. Ani de zile am tras cu masini cumparate SH, cu multi km adunati, prin diverse service-uri cu rugaminti la mecanici, stat langa ei, veniti mai tarziu, maine ca azi nu am timp, luat masina cu mai multe probleme decat am lasat-o etc.
Si am zis ca schimb radical – masina cu km cat mai putin – sub 50k, tinuta max. 3 ani sau max. 150-160.000 km, revizii exclusiv in reprezentanta conform cartii servis… Pana acum mi-a iesit, 2 ani si nici un stress 🙂
NOU
Si pe mine ma intereseaza un service bun in Cluj care sa se priceapa la Ford-uri.
NOU
In Cluj e “turbojack” de pe forum-ul clubford. Se pricepe bine de tot, am trecut si eu pe la el.
NOU
La German Top Trading unde ma duc eu in Pallady (taind Bucurestiul pe diagonala) trimit un email sa le zic de o oglinda care are masca crapata si ei imi zic: se face boss, te costa 1500 de lei. Adica ei ma injura, apoi ii injur si eu, da ramanem prieteni.
NOU
Reprezentanta. Prefer 2 milioane in plus decat 1000€ dupa un an. Opel.
NOU
Acum depinde de scoruri … in conditiile in care pentru schimb ulei+filtre, bujii si distributie am primit 3 oferte de la 3 service-uri diferite, toate 3 undeva la 1600-1800 lei si a venit reprezentanta Opel cu pret 5600 lei, cam zic pas la reprezentanta la faza asta.
NOU
reprezentanta, desi o data m-am enervat putin pe ei (venisem nervos din alta parte) ca ma intrebau de ce am eu nevoie de discurile de frana, ca le recicleaza ei. le-am zis ca din cauza ca vrea pula mea.
dupa aia m-a sunat un boss de la centru sa isi ceara scuze in numele angajatului, nu era vorba ca nu le-as fi primit, omul era doar curios. asa ca am mai facut o tura pana acolo sa imi cer scuze si sa ii arat o schita de eoliana.
NOU
langa Brasov am un service unde baietii imi fac o evaluare a masinii si ma lasa pe mine sa aleg ce trebuie schimbat (dupa buget coane Fanica). De la ei lista iese de obicei lunga, dar masina nu m-a lasat niciodata in drum. Si au fost si chestii mai dubioase.
NOU
pentru chestii de uzura, baietii astia sunt ok calitate/pret… in rest reprezentanta…
www.revizieautoservice.ro/contact/
NOU
Pe vremea cand aveam Volvo, mergeam la GiEuroService. Am ajuns si la RoyalCar din Pipera, la recomandarea unui prieten, si nu au dezamagit.
NOU
Cat e masina in garantie, la reprezentanta. Dupa aia, pe la prieteni.
NOU
De un 1-2 ani am MCV(nou) și nu am avut nevoie de service. Inainte am avut focus și timp de 7 ani am mers la Laur, str. Vrâncioaia, zona Barbu Văcărescu. Recomand!
NOU
Cand lucram in centru in Cluj aveam un baiat de incredere cu service-ul lui in curtea casei. Lasam masina dimineata si o luam dupamasa rezolvata. Plus ca il puteam suna la orice ora cand aparea o problema. Acuma lucrez langa Cluj, dar avem parc auto si avem mecanic care vine si duce masina la el la atelier si o aduce inapoi, plata la salar….like a boss 🙂
NOU
repeta dupa mine: sa-la-riu, salariu.
NOU
salar-salariu, ca el e din cluj-napoca.
NOU
Nu vreau sa te jicnesc dar la primul salar sa ti iei un dex
NOU
@Edi: Si daca ramane fara “servici” ce face?
NOU
@edi ai dat cu ea de gard 😀 nici eu nu am vrut sa te jiGnesc :p
NOU
jicnesc :)) uite cine corecteste
NOU
Merg la reprezentanta Ma cost mai mult, dar nu am chef sa ma risc.. Masina e foarte buna si prefer sa nu ma risc la un service despre care nu stiu nimic.
NOU
skodita mea n-a fost atinsa decat de reprezentanta.
cea din VL, nu din Buc, pentru ca totusi… (a se citi ”cu tot cu drum ies mai ieftin”; bonus hint: intr-un an m-am interesat eu ce piese imi trebuie si le-am achizitionat separat – am iesit cu 50 ron mai ieftin (10%))
da, pentru lucruri ”marunte” mai apelam si la prieteni (de ex: problema la bobina de inductie – diagnostic la reprezentanta, luat piese de la coltul blocului, schimbata de un amic care cu asta se cam ocupa…)
NOU
Am un prieten de familie care are un service, e mereu plin, are probleme mari cu angajatii, ca nu gaseste unii seriosi. Cine vine la el, sa munceasca, pleaca repede si prefera sa stea pe salariu minim, in service de duzina, sa se joace pe telefon, decat sa vina la el sa munceasca pe rupte si sa faca bani. Si nu exagerez ca aia care muncesc la el pleaca cu salariu baban. A dat, in majoritatea cazurilor, peste hoti, care nu stiau cum sa isi mai umple sacosile la plecare. Nu poate sa isi ia concediu ca, de fiecare data cand pleaca, angajatii fac prapad, ori muncesc in bataie de joc, ori le repara cu viteza melcului. Altfel face lucrare destul de buna, cand am avut reclamatii s-a rezolvat gratuit, pe spinarea boului care a facut treaba de mantuiala initial si a muncit apoi gratis sa o faca cum trebuie. Nu zic unde ca oricum are curtea plina si n-aveti loc.
NOU
In Buzau folosesc Ad Garage mai nou. Pe centura, vis-a-vis de Dedeman. Te duci, te ajuta toti cu placere, iti faci programare si merge ca pe ceas. Plus ca mi se par foarte ok la pret, chiar mai ok decat unii mai mici.
Am mai fost la service-uri mai de cartier prin Bz, da’ nu mi-au inspirat mare incredere
NOU
Exelisis si vbcs. Mereu au facut treaba buna.
NOU
Total Motors, Paul pe Adronache
NOU
Un service pentru vopsit auto in București? Mersi.
NOU
Da. da nu stiu cum se cheam 😀
NOU
Acum sunt la a doua mașină personală, ambele luate SH. Cu ambele am mers la același service, Vip Tuning Râmnicu Vâlcea ( tuningvip.ro/contact ).
Am avut ceva lucrări de făcut la prima mașină, sper să nu am și la actuala. Mecanicii știu ce fac, la fel și electricienii. De câte ori am fost mi-au dat impresia că sunt de partea mea, nu că vor să mă facă de bani.
Când mi-am cumpărat a doua mașină unul dintre mecanicii de acolo a fost cu mine la drive-test.
NOU
pe mine m-a castigat autofix pe maica domnului, zona de magazine cu tranzistori
m-a castigat prin faptul ca seful de service are nr. de mobil pe site, raspunde si are rabdare sa-ti explice lucruri.
distributie la un focus ca al tau, amortizoare, revizii – genul asta de operatii, foarte incantat.
NOU
Are Volvo, nu Ford.
NOU
Nu mai imi trebuie reprezentanta, ma duc la mecanicul meu pe persoana fizica, cu Octavia mea de 280000. La Avia Motors, schimbat ulei si filtre, 1000 LEI…
NOU
Când am luat mașina am fost la un service recomandat de o rudă. Mi-au verificat mașina și au schimbat ce era de schimbat la mașină (cam troncănea în special pe partea dreaptă) . Toate bune si frumoase, nu am mai avut nici o problemă până în ziua de azi. Dar nu m-am mai dus pentru că mi s-a părut cam scump service-ul.
Prin septembrie anul trecut am avut o problema cu flanșele. Am fost la un alt service sa verifice și să rezolve problema. Au schimbat flanșele, doar că înainte să plec din service am mișcat de volan pe loc … “clanc…clanc…clanc” dau și invers, la fel.
Întreb gigeii de acolo ce au rezolvat că mașina face exact la fel ca înainte, că să vezi, că rulmenți, că flanșe, că o să comandăm altele, etc. Au comandat altele, le-au schimbat și rezultatul e că fac la fel.
Am făcut revizia acum vreo 2 luni + o verificare la mașină. Am zis să mă duc la reprezentanță că poate sunt mai serioși. Mi-au găsit o gramadă de probleme la mașină. Costuri pe măsură așa că am tot amânat să bag mașina în service.
M-am hotărât între timp să mai cer și altă părere, așadar azi m-am dus la service-ul inițial să-mi verifice mașina. Nimic din devizul de la reprezentanță nu există ca defect la mașină. Eram aproape să le dau o gramadă de bani pe ceva ce funcționează.
Mașina are problemele de care eu știam dinainte să umblu la flanșe și să o duc la reprezentață, confirmate de baiatul de la ultimul service.
Așa că nici să nu mai aud de reprezentanțe, chiar râdeam de un coleg de muncă acum câteva săptămâni când s-a dus la reprezentanță cu o problemă și i-au dat mașina înapoi după 3 zile cu același defect, deși bineînțeles că banii i-au luat, eu susținând că nu e posibil așa ceva.
Sfatul meu e că atunci când găsești un meseriaș bun este bine să ții de el (că e mecanic, instalator, faianțar sau mai știu eu ce).
De cele mai multe ori costurile mici nu sunt cele mai ieftine pe termen lung.
NOU
Di-Bas. De cand am luat masina. Întotdeauna la ei. Am verificat cu altă mașină ce i semăna sa nu te duci la reprezentanța asa ca nu imi mai trebuie.
NOU
Cat e masina noua si cu garantie, doar la reprezentanta. Si cum e unica aici la tara, mai mult m-a ales ea pe mine decat eu pe ea 🙂
Pana acum n-am fost niciodata la ei, masina are inca sub un an. Speram sa fie bine cand o fi taierea motului si sa nu cotizez ca nasu’ mare.
NOU
Grea chestiune. Cat am avut VAG, m-am plimbat dupa recomandari. Pentru turbo si chestiuni atasate merg la cineva. Pentru ceva mega urgent, gen nu mai mergea servodirectia, am in sat un mecanic priceput aparent.
In rest, pe la Aparatorii Patriei era un garaj unde mai mergeam si era decent. Insa oamenii super aglomerati.
Am mai testat unele cu mai mult sau mai putin succes.
Acum sper sa nu fie cazul in afara de revizii si alea la reprezentanta. Pentru ca de aia.
Ideal e sa stii si putina mecanica, nu de alta, dar multi mai baga de la ei chestii si macar sa stii unde sa intrebi de costuri.
NOU
Reprezentanta sau in haz de necaz AdGarage.
NOU
Care AdGarage? Sunt mai multe…
NOU
Dani din Bujac… cel mai bun, da si scump pentru ca a lucrat in Germania. Odata mi-a pus 5 L de ulei in loc de 4. In rest singura ploblena e ca lucreaza fara factura, scump si des. Recomand si #rezist.
NOU
Sa inteleg ca esti din Arad ?
Unde anume in Bujac ?
NOU
Reprezentanta Citroen din Medias “la Ilarie” e categoric de evitat.
Daca la inceputuri lucra efectiv patronul si era mega- meserias , in ultimii ani trage tepe dupa tepe.
Eu am dus masina lovita aripa dreapta si am luat-o vopsita pe stanga. Cu vopsea care se albea la ploaie. A durat o luna reparatia.Au lovit-o in service.
Am un prieten cu citroen ,de vre-o trei luni are masina la ei desfacuta bucati si nu o poate scoate.
E reprezentanta dar nu stiu ce are de nu merge .
NOU
Ca sa inteleg, e pe sistemul ‘Eu am service bun, nu va spun unde e ca imi stricati feng-shui-ul si nici nu vreau sa-l ajut pe baiat sa faca bani, dar voi stiti vreun service bun? Daca da, spuneti care e.’ 😀
NOU
am zis ca la tara, bre…
NOU
Eu incerc sa merg la reprezentanta.
La Asko primesti si Honda Assist valabil in Uniune, in timpul verii de obicei au oferta.
Poti sta acolo la o cafea, vezi cand iti urca masina pe elevator si poti merge sa te arunci si tu un ochi sub ea, iti explica oamenii la ce ar trebui sa ai grija, masina e returnata curata si fara prea mult stres ca iti factureaza ceva ce nu fac.
La Skoda a fost horror pentru mine la Avia, chiar daca era masina din flota de corporatie, am ajuns sa merg pe banii mei intr-un alt service sa mai arunce un ochi..
NOU
Arhi, daca imi permiti.. Am un prieten mecanic de motoare, omul anul trecut a avut un accident urat de munca, cazut de la inaltime.. Acum e in recuperare, se deplaseaza, invarte chei si desface motociclete intr-un garaj micut. Daca are nevoie cineva de un mecanic pasionat si priceput in ceea ce face.. Marius Racasanu – 0729768289. Garantez pentru pricepere si preturi mici !
NOU
Io am un Opel Corsa C. Multe chestii am reusit sa le fac singur, chestii ce nu implica demontarea motorului sau ridicarea masinii. La alte masini nu ma bagam, dar la Opel, cu ajutorul forumului e foarte misto. E facut sa lucrezi usor la el. Singura chestie care am facut-o la reprezentanta a fost distributia. Fiind cu lant si un motor mai sensibil la operatiunea asta, nu am riscat la mecanici de cartier, chiar daca la 300 lei o rezolvau. Plus ca e bine sa fie trecuta in cartea tehnica, in caz de revanzare. E vorba de Opel West din Oradea. Pentru cei de aici si in cautare de service bun, mai recomand Ada Service. ( Centura, colt cu Ciheiului. ).
NOU
Mai da-l in plm de opel facut sa lucrezi usor la el! Am o amintire neplacuta cu Corsa nevestii ceva cu schimbatul unui bec de far. N-am reusit nici dupa o ora in care am incercat inclusiv sa scot farul cu totul (n-am reusit fiindca tre’ data jos masca fata, aripa si contraripa). Tre’ nush’ ce extractoru’ pulii. Si ala de la service a pus becul asa de bine ca se plimba prin far.
NOU
SEAT. Reprezentanță, în general pentru că leasing și garanție.
Dar și după ce s-au terminat și leasingul și garanția, am fost doar la ei.
Pentru că la o adică, dacă nu e ok treaba, o iei pe firul decizional, telefoane la București, telefoane în Spania, etc. mai ai o șansă.
NOU
opel radacini, bv. timisoara.
NOU
Merg la reprezentanta si ma las uscat. Cand am avut lucrare mai mare m-am dus cu piesele mele. Cand e urgenta ma duc la Damar in Pantelimon – mai un colier slabit, o benzina in loc de motorina, maruntisuri. In rest, pentru lucruri mari, reprezentanta (inclusiv revizii)
NOU
Mentiones ca am fost o singura data la “baieti” – niste cunostinte de-a lu tata. Le-am zis ca bate o roata si ca tre’ schimbat pivotul. Ei au schimbat pivotul, dar roata tot batea, ca nu era de la pivot. Mi-au facut revizia si nu mi-au resetat calculatorul pentru ca “ala care avea softul de Mistubishi au plecat”. Eu numesc evenimentul asta “Marea gresala din 2011”.
NOU
ilaughed:)))
NOU
Reparațiile mașinii doar la reprezentanță (Asko / Honda). Avantajul la reprezentanță vs. service-uri multimarcă e că sunt specializați pe particularitățile modelelor proprii, mâna de lucru este diferită, iar lanțul de aprovizionare cu piese originale e mai eficient. Mâna de lucru este într-adevăr mai scumpă decât la colțul străzii, dar nu exagerat și nici cum o prezintă folclorul popular. Ca exemplu ora de manoperă la tinichigerie și vopsitorie este 100 lei + TVA.
Anvelopele le schimb doar la firme ce oferă servicii complete, inclusiv hotel. Acum le am la Best Tires.
Vulcanizarea la Șama / AD Garage.
NOU
Tim cica e un mecanic meserias, iar pentru un ciubuc consistent iti si da km inapoi. 😉
NOU
Eu am Dacia Papuc. Cind se strica, iau alta. E mai ieftin.
NOU
Salut, cu permisiunea ta pun un link catre o lista de service-uri cu recenzii 100% reale – www.autoeconom.ro/harta
NOU
Oriunde insa NU la auto almira, acolo la tine in Pantelimon. Sunt cei mai slab pregatiti mecanici ce i-am intalnit in ultimii 10 ani.
NOU
Nasul meu are service așa ca e simplu.Sper sa nu trebuiască sa merg vreodată altundeva deoarece sunt complet pe langa
NOU
Mi-am schimbat bara spate la Tiriac Auto Brasov si dupa jumatate de an imi sare vopseaua. Service de reprezentanta de kko. Si a costat o gasca de bani.
NOU
In Bv merg la AMC. Sub denumirea asta sint 2 firme separate, una face reparatii standard, cealalta face tuning de toate felurile (caroserie, motor, electric, audio, etc).
Firma e condusa de un fost sef de service (vreo 15 ani) la VW si de unul care la fel, a fost sef de service la Kia 7 ani. Seriosi, buni, preturi civilizate. Cel mai mult mi-a pacut faptul ca de 3 ani si jumatate de cind le sint client vad aceiasi mecanici, nu are fluctuatie de personal.
Am 2 buc Volvo S40 T4 si o Honda Civic Type S.
NOU
de 10 ani www.autoa.ro – care cred ca e si foarte aproape de tine.mecanici buni (aceleasi fete de mult timp), prietenosi, foarte bine pregatiti si nu te trag in piept. sefu’ e toata ziua in service si iti da explicatii cu ce face, ce e bine sa faci si toate detaliile legate de reparatie – daca esti curios.
NOU
Cît a fost mașina în garanție, la reprezentanța de unde am luat-o. Doar că asta e în Cluj (150km). După mi-am găsit un ateliar local, mic, lucrează patronul și cu un ucenic. Super meseriaș, super lucrări, nu am avut nimic de reproșat. Între timp am devenit buni prieteni, mi-a făcut niște lucrări la care nu se încumeta nimeni (pe mașina de mers la noroaie). În toamnă am dat mașina luată de nouă în 2008 și mi-am luat una care are deja 15 ani de cînd a fost fabricată. De nu îl știam pe omul ăsta, nu mă încumetam la așa aventură. So î’m goog, mulțumesc de întrebare. Alte detalii nu primiți, oricum e plin tot timpul 🙂
NOU
Cand mi se strica masina, imi iau alta noua. E mai ieftin asa.
NOU
La dealer VW /Porsche România fără probleme
NOU
In cazul meu, cu o masina foarte modesta, reprezentanta a fost alegerea cea mai buna. Spre exemplu: schimbare ulei + toate filtrele si schimbat distributie – 1050 de lei. Nu stiu daca e mult sau putin, dar macar piesele vechi sunt in portbagaj, in cutiile pieselor noi, puse pe masina. Ma programez la ce ora vreau eu, oameni de treaba, fara amanari, interventii ulterioare ca sa corecteze probleme, nu astept dupa ei, transport in oras pe barba lor cand am nevoie, chestii decente adica.
NOU
De regula merge la baietii la care s-a dus mereu taica-miu de prin 90 (prieten cu un tip care are magazin de piese, care l-a trimis la prietenul lui mecanic, evident). Ceea ce pentru masini de 10-11k noi, e ok dupa ce au iesit din garantie. Dar a inceput sa imi displaca vaitarea lor recenta, ca stai ca sunt ocupate toate lifturile, nu stiu cand pot sa ma ocup, ca pana la urma sa se rezolve in aceeasi zi. Esti plin, fa-ti programari frumos si zi-mi sa vin maine, saptamana viitoare, etc, nu ma fute la cap cu “problemele” tale.
Anul trecut masina incepuse sa aiba niste probleme dubioase la pornire, si cum baietii erau prinsi si intr-o saptamana plecam in Thassos cu masina, am zis sa incerc serviceul de reprezentanta, in speta SD Prestige.
Ce e cu plus:
– le-am zis ca e urgent, m-au chemat de vineri cu inspectie pe loc (initial propusesera sa vin marti, joi trebuia sa plec), si am luat masina marti dimineata
– la inspectie, pompa benzina sparta, punem alta, codul de eroare din bord(stiam de el deja) era de la un termostat, il schimbam(recomandarea producatorului pentru acel cod de eroare), plus un rollout fix de la producator ce implica un update software si schimbarea contactului de pe pedala de frana ce aprindea stopurile cu alt tip (cel vechi putea sa sufere “sudden failure”)
– preturi asa si asa, pompa originala mi s-a parut prea scumpa, si manopera putin umflata ca durata, dar avand nevoie urgent, am zis..ok
Ce e cu minus:
– la o zi dupa ce am ajuns in Thassos, mirosea puternic a benzina langa masina, la o inspectie rapida….imi picura benzina de pe rezervor.
Ocazie cu care am gasit un mecanic excelent in Thassos, care abia leaga 2 cuvinte in engleza, dar face treaba minunata :)))
Idiotul de la SD Prestige care a schimbat pompa a pus garnitura prost, si daca rezervorul era peste 50-70% plin sau masina in panta, efectiv curgea benzina. Da, am mers asa din Bucuresti pana acolo, ma mir ca nu am luat naibii foc pe drum.
Pentru ca masina necondusa zilnic si aer umed sarat, cand a venit grecul sa vada ce-i cu masina, electromotorul a zis ca s-a cam oxidat si nu vrea sa o mai porneasca.
Grecul a luat-o vineri seara, sambata la 11 era rezolvat totul.
Duminica m-a lasat si alternatorul, tot pe motiv de contacte oxidate….mers iar la grec, rezolvat in ~90 min.
TL,DR: Incercat service reprezentanta in loc de “baieti” inainte de concediu, s-a lasat cu cautat mecanic pe o insula in Grecia.
NOU
Eu am apelat fix zilele trecute la cei de la Cafy JR pe Baicului 50. Dupa nume, mi-a fost frica, deoarece suna a cocalar, dar cand am intrat la ei, am vazut ca sunt profesionisti, au de toate, inclusiv clienti cu sacul.
Pe langa ei, am mai apelat la AdGarage (Afumati) si inca un service cam no-name de prin Pantelimon, iar cei mentionati mai sus mi-au facut ce mai buna oferta (placute, discuri si o bascula pentru Ford). La prima vedere, ii recomand, deoarece au facut treaba buna, probabil tot la ei o sa merg in caz ca mai apare ceva.
NOU
am japoneza, nu se strica. scuze