Nu obișnuiesc să vorbesc despre chestiile financiare din spatele blogului, pentru că nu cred că interesează pe nimeni, e o muncă la fel ca oricare alta. Dar mi-am adus aminte de ceva.

Am scris pe facebook despre o comandă făcută la un nou serviciu de livrare și, la final, m-am simțit obligat să scriu că nu este campania nimănui, e pe banii și muzica mea. Lucru destul de trist, să ajungi să faci asta, din cauza youtuberilor, botoxatelor si panaramelor de pe instagram, „m-ați întrebat care e ritualul meu de înfrumusețare” și restul de amețite care se vând pentru 2 firfirici, doar ca să nu muncească pe bune undeva.

Ideea e că eu și vali, suntem, în general, servicii de ultimă instanță pentru companiile care atacă internetul cu produse bune. Pentru că oamenii se ard întâi cu diverse agenții, diverse chinezisme, pierd bani pentru reach de facebook și exceluri făcute de domnișoare simpatice, după care aud de noi și ne găsesc în t5. Și, după ce lucrează cu noi, în majoritatea cazurilor avem discuția Dar cum de la voi avem atâtea clickuri, atâția clienți, atâtea vânzări?

Iar răspunsul este simplu. Pe lângă faptul că nu suntem botoxate, noi nu ne mințim comunitățile și preferăm ca, în loc de bani câștigați ușor, recomandând orice mizerie, să avem recomandări puține și reale, cu produse sau servicii despre care chiar credem că sunt utile oamenilor care ne citesc. Desigur, în timp am bușit și rateuri, dar niciodată din intenția de a minți, gen investiți în cryptomoneda x, este cea mai bună. Eu fiind praf la așa ceva. Nu suntem infailibili și erorile se întâmplă.

A, și nu ne tratăm comunitățile ca pe o marfă căreia îi vindem rochițele vechi din dulap, ci ne considerăm parte integrantă a lor, cu tot cu conținut, eu personal am zile în care pocnesc de râs la comentariile voastre. ȘI nu de puține ori am cumpărat lucruri recomandate în comentarii, lucruri de care am fost perfect satisfăcut.

Cam aceasta este, în opinia mea, explicația. Oamenii urăsc să fie mințiți. Acceptă, în general, ideile diferite, mulți dintre voi nu îmi împărtășiți ideile și opiniile în o grămadă de subiecte. Dar nu acceptă minciuna.

Probabil onestitatea este răspunsul.