Astăzi am reparat tot ce înseamnă directie la Nova. Adică:

  • Bielete directie
  • Burduf planetară
  • Bucse bascula
  • Bucse bara directie
  • Furtune frana
  • Aerisit frânele
  • Reglat directia computerizat
  • Reglat frane computerizat
  • Reglat cursa cutie de viteze
  • Cu tot cu manoperă, 470 lei.
    Mă gândesc eu, dacă aveam Kia C’eed, plăteam mai mult de 2000 de euro? Că era un nene acolo care o pregătea pentru revizia de 10 000 km, si i-a luat 12 000 000 pentru că s-a uitat la ea.

    Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

    Pe scurt

    Loading RSS Feed

    26 comentarii Adaugă comentariu

    1. Nu neaparat Kia C’eed, aproape orice masina frantuzeasca sau asiatica are preturi ridicate la piese si revizii. Excludem masinile de figuri la care dai 10 milioane doar ca sa iti verifice uleiul.

    2. Si totusi daca aveai Kia C’eed aveai o cu totul alta masina…

      Napster : C’eed nu intra neaparat la ”masini asiatice” dat fiindca e asamblata in Europa din componente partial fabricate in Europa.

      Service-ul se ieftineste odata cu numarul de reprezentante si de cumparatori si nu depinde neaparat de raritatea pieselor (vorbim de masini consumer, nu de cine stie ce limuzine). Un exemplu ar fi Opelul unde preturile au scazut fantastic de mult in ultimii 5 ani desi tot mari sunt pentru cumparatorii obisnuiti.

    3. #3

      krossfire, merg cu ea? imi fac treaba? cu ce m-ar ajuta daca as face asta dintr-o kia? as avea un ego mai puternic?

      napster, nu credeam ca buburuza mea merge asa de bine:))

    4. nici nui cu directie postul asta :)))) :)))

    5. Arhi : Da, pana la urma e o problema de integrare dar ar putea fi si de confort. Daca esti genul care vrea sa se afunde in bancheta, sa-si priveasca bordul lucios si sa se holbeze la climatizare, genul asta de masini low-end sunt pentru tine.

      Imi place C’eed sincer dar nu sunt sigur ca isi merita banii si mai ales timpii de asteptare la reprezentantele din Ro. Sunt destule masinute mai ieftine care-si fac la fel de bine treaba. (Ma refer la un C’eed decent echipat)

    6. #6

      dap. momentan rulzzz rau de tot. a, stiti la ce mai e ieftin servisul? la tico frate

    7. #7

      se comenteaza prea repede pentru mine.
      deci, krossfire, poate mi-as permite sa imi iau un opel, de exemplu. nu sunt snob sa imi iau kia.
      DAR. un mare dar. service-ul si intretinerea ulterioara sunt criminale. criminale raportat la orice.
      si atunci, pentru aer conditionat si ABS, singurle lucruri care m-ar tenta la o masina noua, de ce sa renunt la nova mea? ca sa platesc intretinerea de 4-5 ori mai mare?

    8. cum e regalrea computerizata a franelor? eu nu am mai auzit de asa ceva

    9. #9

      pai te pune pe un banc legat la computer si masoara diferite caracteristici, reglandu-le in acelasi timp

    10. tot mai bine ca mine, inca pe bicicleta:D

    11. dacie imi iau..clar:))

    12. Intrebarea este cand va trebui sa repeti operatiune?

    13. io am vw si in 40k km n-am schimbat nimic in afara de chestiile uzuale la revizii… so pot sa zic ca’s mai castigat ? 🙂

    14. nu e un avantaj 🙂 la dacie repari de cand o cumperi pana o vinzi 🙂

    15. #15

      ultima oara cand am schimbat ceva la Nova a fost acum 2 ani, o bucsa pe stanga. intre timp i-am mai schimbat uleiul si un stergator. deci zic ca a fost destul de bine.
      euro2008, tot reparatul de la dacie de cand o cumperi si pana o vinzi nu face cat un schimb de ulei la Audi A8

    16. sincer si eu ma gandesc cu groaza la momentul in care o sa trec pe masina straina…ma va stoarce de bani, dar nah asta este, domnia si prostia se platesc. Oricum cam ieftin ai facut-o, cu hartii sau fara chitante?

    17. #17

      Absolut corect, cu garantie, hartii de test, grafice and shitz

    18. N-am nimic cu Daciile, dar nu ma pot abtine sa nu-ti spun bancul asta :

      Bula suna intr-o zi la o reprezentanta Dacia si-l intreaba pe vanzator: -Dacie 1310 aveti? Vanzatorul: -Avem.
      Bula:Cu clima?
      Vanzatorul:…Cu
      Bula:Cu ABS?
      Vanzatorul:Cu ABS.
      Bula:Cu alarma?
      Vanzatorul:Cu.
      Bula:Cu Gps?
      Vanzatorul:Cu.
      Bula uimit il intreaba pe vanzator: -Ce misto! In cat timp as putea sa o obtin?
      Vanzatorul: -Pai, in cateva zile.
      Bula: -Domne’ dumneata iti bati joc de mine?
      Vanzatorul:Tu ai inceput !!!

      :)))

    19. Nu dau corsica mea cea noua pe nicio dacie nova sau nu. Pentru ca din pacate sunt femeia tipica (aia de-si alege masina dupa culoare si dotari) si imi place ca masina sa arate foarte bine (m-am indragostit de linia ei acu niste luni si m-a “opsedat”) si sa aiba totul. Al meu are un opel astra caravan din ’94 si se pare ca sunt masini foarte fiabile. A avut foarte rar de schimbat ceva, in rest mananca asfaltul si alta nu. Atat doresc si eu de la a mea .. sa nu necesite “imbunatatiri”.

      Este adevarat insa ca si o reparatie la fetita mea mi-ar “usca” portofelul in mod tragic, asa ca din pacate domnia (oare si prostia) in cazul asta se vor plati

      Sa iti traiasca “fetita”.

    20. #20

      si tie sa iti traiasca minunea. recunosc, si mie mi-ar place sa am opelul tau:) numai ca nu as avea bani sa il intretin. poate cand ajung la rulajul Dojo Design..:)))

    21. Uff, Arhi .. bine ca mareste radioul iar salariile 😀

      Nu am asa mare rulaj, dar m-am gandit ca, decat sa f… banii pe tot felul de prostii (stii si tu cum suntem noi femeile), mai bine investesc in chestia asta si macar am si eu un scop. Ca altfel sunt prea “lejera” cu fondurile si nu ma aleg pana la urma cu nimic.

      Nu stiu cat de bine ai fi in corsica mea, e totusi masina micuta si clar nu prea de barbati. Adica eu ma uit cam ciudat la barbatii care le conduc, parca mi se par prea feminine 🙂

      Iti doresc si tie odata sa ti se implineasca bucuria de a avea masina preferata (ca de asta sunt eu acum “extatic”). Eu am pretentii mici (ca nu ma vad cu Audi sau BMW de pilda) si pentru nivelul meu este mai mult decat puteam vreodata sa visez.

      Multumesc pentru urari .. 🙂

    22. Si ca evident fan Dacia Arhi, ce parere ai despre: Sandero (in afara de faptul ca poti sa desfaci beri cu sigla) si faptul c a astia vor pana in 2011 sa scoata pe tusa toate non euro 4.

    23. #23

      Sandero este metoda Renault de a scoate marca Dacia din istorie.
      Este foarte posibil sa scoata non euro4 in afara legii. Daca mai sta Tariceanu la guvernare va deveni obligatie prin lege sa cumparam Citroen.

    24. Acum sa fim seriosi. Nu poti compara Kia C’eed cu orice ar fi scos sau s-ar scoate sub brandul Dacia in momentul asta. E alta clasa. Omul incerca sa compare service-ul care nu este foarte mare nici la Kia (comparand cu alte branduri).

      P.S : Stiu ca am revenit la un post cam vechi dar am condus un C’eed, am mers cu el si din postura de pasager si am ramas profund impresionat de raportul calitate\pret. Nu e chiar un snobism C’eedul. Pe-afara e considerat chiar o masina budget desi un Golf cu aceleasi dotari dar cu performante vag mai mari este mult mai scump. E un snobism in Romania pnetru ca lumea a vazut ca ”e la moda” si de-aia in sectorul 5 din Bucuresti exista 6 Kia C’eeduri pe aceeasi strada toate pline de praf.

    25. #25

      Toti cei care se ocupa de service-ul masinilor=EXCROCI!!!!!!!!!!!
      Exemplu concret!In 2006 mi-am luat(ca prostul) la "sfatul" nevestei(…."care are ea o colega de servici’ care si-a luat si ea si ce multumita este,bla bla bla…") un Fiat Albea.Booon.Toate bune si frumoase pana la revizia de 10.000 de km.Ma duc (dupa o programare facuta inainte cu o luna!) la service Fiat,baga aia masina acolo,ma intreaba daca are ceva naspa,eu le spun ca se aude un zgomot suspect la amortizorul spate dreapta si ne despartim prieteni.Dupa douazeci de minute,ma suna sa vin sa-mi iau tractoreta contra sumei de 268,9 RON.Achit si-mi zic:am pus-o,nevasta-mea avea dreptate,e super ieftin,boierie!!!Ii intreb ce avea masina de facea zgomot(il am si acum) si ei imi zic:nimic frate,tzi s-a parut!Cand ii intreb ce au facut la masina,imi spun ei ca i-au schimbat uleiul,filtrul de ulei si filtrul de polen,sanchi.Ajuns in masina aveam sa constat ca defapt doar imi rupsesera grila de aer de la filtrul de polen,in loc sa-l schimbe.
      In sfarsit vine revizia de 20.000 de km,scenariul se repeta exact la fel ca cel dinainte,doar ca de data asta la suma de524,90 RON.Mai mult,mi-au pus in vedere ca la momentul implinirii a DOI ani sau 60.000 de km,trebuie schimbata distributia(asta cu 60.000 o stiam,dar carora le-am zis de 2 ani,au ras de mine!),adica rola intinzatoare si cureaua,distractie care se invarte in jurul sumei de 1300 RON!
      Astep cu nerabdare revizia de 30.000 de km,care va costa in jur de 850 RON.Urmarind acest model de jecmanire(270 RON,525 RON,1300 RON,850 RON,etc,etc),am ajuns la concluzia ca cei din retelele de service,se comporta precum Don Juan!Adica te ia usor,usor,cu vrajeala la preludiu,dar si cand incep sa ti-o traga de adevaratelea,adica nu se mai incurca in finetzuri,trec direct la sado-maso!Parerea mea(vorba lui nea Nicu’)!
      CONCLUZIE:Dacia,nene!

    26. #26

      te futi pe ea de garantie. ajungi la aceleasi costuri la final