IKEA reduce prețurile pentru aproape jumătate dintre produse. Compania investește atât în prețuri mai mici, cât și în salariile angajaților pentru a asigura o creștere pe termen lung și pentru a sprijini oamenii în perioade dificile.
După primele inițiative importante derulate în anul fiscal 2023, IKEA Europa de Sud-Est continuă să investească în accesibilitate. Pe parcursul anului fiscal 2024 (1 septembrie 2023 – 31 august 2024) va aloca 47 de milioane de euro pentru a absorbi costurile și a asigura prețuri cât mai mici. Investiția va acoperi toate gamele de produse, astfel încât 46% dintre toate articolele vor avea un preț mai mic, pe termen lung.

În traducere liberă, Ikea a crescut prețurile de le-a rupt, în pandemie, vânzările i s-au dus în cap, au fost obligați să facă concedieri și shrinkflation în această perioadă, pentru a menține profitul scriptic sus, (încă plâng după Beddinge și Hovag) dar a venit timpul să o lase mai moale, că nu mai merge, așa că transformă toată asta într-o campanie publicitară faină și umană, în care, de fapt, dau de la ei ca să absoarbă costurile.

Gata, acum aveți și traducerea.

Dacă v-a plăcut ce ați citit, dacă știți că am rămas din ce în ce mai puțini oameni verticali, avem și noi nevoie de voi.

Alte articole din arhiva de aur