Se dă un cont de instagram, cred că a mai fost tanti pe la mine, dacă îmi mai aduc aminte, cont asociat cu un dealership de auto

second hand

Doamna este impecabilă, nu ai ce să îi reproșezi, singurul lucru pe care îl poți reproșa este către patronii sediului, pentru că e clar că țin temperatura scăzută în showroom, iar asta nu face deloc bine la tapițerie și piele.

Eh, aici intervine înțelegerea Social Media.

Astea sunt comentariile postării. Ați crede că, fiind vorba de un dealeship de mașini de lux, ar fi doar comentarii de la oameni cu bani, cunoscători auto, oameni din domeniu sau, măcar, ceva decent, legat de mașini.

Ce sunt de fapt? Vreu sî ti fut, fă!
De ce sunt permise genul acesta de manifestări? Ca să avem și noi comentarii, de aia. Ajută? Ajută o laie, niciun om serios nu mai intră vreodată acolo, dacă ești pasionat de mașini, vrei comentarii legate de asta, discuții despre mașini, chestii de gen.

Același lucru îl fac și oamenii pe social media. Lăsăm orice opinie, e dreptul lor la opinie. Nu, nu au dreptul la opinie. Cel puțin nu pe platforma altuia. Au dreptul să aibă opinia asta doar unde li se permite. Cu cât li se permite mai puțin, cu atât opiniile acestea vor dispărea.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.