Trăim într-o industrie a imposturii și a negativității. Impostură pentru că oamenii care nu știu nimic, oamenii care nu au nicio experiență, sunt primii care oferă sfaturi, contra cost, despre cum să ajungi incompetent în ceva.

Negativitate pentru că suntem în era reviewurilor, plătite sau nu. Oamenii sunt încurajați să scrie despre experiențele proaste, ce restaurant e nașpa, ce hotel e de kko, ce produs a fost nasol, lucru care a părut bun la început, după care s-a transfomat în ce e acum. Un instrument de distrugere în masă, tot ce găsești pe internet despre un produs este doar hate, experiențe nasoale, acest produs este de kkt, nu pentru că el e nașpa, ci ptr că mi l-a adus curierul cu 3 ore întârziere, deci merită doar 3 stele. And so on.

Noi, când am adus internetul și bloggingul în românia, speram la altceva. Dar impostura câștigă întotdeauna. Mii de coach cu liceu și experiență de 3 ani de viață, stomatoloage convertite la parenting și alăptare de 7 ani, prințese fugite din țară care nu știu impozitele din țara de referință, emigranți spălători de vase și emitenți de certificate de bună purtare pentru onlineri, babe strâmbe, cu curul și copiii la vedere, pe instagram, influențând la greu “mulți dintre voi m-au întrebat” and so on.

Anyway, am divagat, când am scris titlul nici măcar nu voiam să scriu despre asta.
Mă gândeam că e atât de plin de UE internetul despre magazinele online, încât, efectiv, nici măcar nu mai știi care magazin e de încredere sau unde au oamenii experiențe de shopping decente.

Prin urmare, ce magazine online folosiți, de care sunteți mulțumiți? Nu, nu mă interesează experiențele voastre nasoale, experiența mea m-a învățat că, de fapt, vă așteptați ca cineva să vă pupe tălpile că ați luat un prelungitor de la ei și, de fapt, sunteți Cum, încă nu am talpa curată?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.