Ah, ce dimineata frumoasa! Soarele straluceste, pista e calda, numai buna sa ies cu bolidul la plimbare. Ragai delicat, bag o ciunga in gura, fac un pipi mic, timp in care dau si o basina, pentru ca stie oricine, pipi fara basina e ca nunta fara lautari.

Cobor in fata blocului. Dumnezeule, ce straluceste! Visiniul asta ii confera o forta interioara greu de imaginat. Ah, stai, crima! Are un fir de praf pe oglinda! Oare o fi atins-o nenorocitul ala cu rahatul ala de X7 de alaturi? Aia e masina? Bleah. In fine, sa ii ridicam stergatoarele, drept avertisment, ca sa stie cum sa se comporte de-acum incolo. Plus de asta, eu stau in cartier de 30 de ani, vine puta bleaga asta sa parcheze LANGA MINE??

Plec in forta de pe loc, sa stie lumea ca Elvis has left the building. De asta cauciucurile sunt de cauciuc, sa poti sa le schimbi. Dau drumul la muzica, am ultimul album Copilul de Aur. Dau la maxim si deschid usor geamul, sa auda si fraierii cum traieste baietii adevarati. Ajung la intersectia de la bulevard. Intru cu tupeu. Baaaa nesimtitule, de ce nu dai prioritate?

Ajung la semafor. Sa mor io daca inteleg de ce stau astia. Ce daca e rosua, quaie, daca nu e nimeni, treci, nu incurci pe ceilalti. Claxonam putin, de control. Ce claxon misto are bolidul. Uh, o placere sa il asculti. Hai ca mai sunt 10 secunde si se face verde. Ia sa mai dau un claxon, sa il pregatesc pe fraierul din fata, sa stie ca trebuie sa plece la fix. Pai ce pana mea, daca nu demarezi cu scrasnet de roti, de ce ti-ai mai luat masina??

La munca iar aglomeratie in fata. Bulangii astia mi-au ocupat locul de parcare, las ca le las eu o urma de cheie, sa stie cu cine au de-aface. Adica de ce sa nu am voie sa parchez pe colt, pe trecerea de pietoni?? Pai tu stii cat am dat eu pe masina asta? Aici ramane, sa moara ce-am mai scump de nu va sparg.

Trebuie sa plec la Constanta. Ah, o sa intru pe autostrada. Vis… vantul vajaind in tetiere, Adrian cantand in boxe, bolidul fasaindu-si rotile pe asfaltul incins. Uite pe bulache asta, cum merge pe banda a 2 a si are doar 130. Flasuri, clar, sa-si mute troaca de A8, trece un Logan baaa!! Ia uite, acelereaza! Stai ba, ca te fac, pai noi aici ce avem, masina sau caruta?! 130, 140, 150 muie fraiere, te-am ars! I-am dat blana!
Hm, ia uite, asta mai avea o viteza! Las’ ca o clacam si noi, ca bestia mea visinie poate si mai mult. Ma, dar ce tremura asa? Cam bataie volanul! Dar nu ma las!

Comunicatul Politiei Rutiere:
La iesirea de pe autostrada Bucuresti-Constanta, in dreptul localitatii Cernavoda, conducatorul unui Logan visiniu a pierdut controlul volanului si s-a infipt intr-un copac. Datorita faptului ca airbagul nu a functionat, inca suntem in cautarea capului soferului. Producatorul de la Mioveni sustine ca probabil airbagul nu s-a deschis pentru ca nu a fost lovitura suficient de puternica.

PS: Acest text este un pamflet si va fi tratat ca atare.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

47 comentarii Adaugă comentariu

  1. tare comunicatul :))

  2. #2

    n-avea centura, poate de-aia. b)

  3. :)) La 130 de kilometri pe oră singura centură care te mai scapă e ultimul model de Volveo…:)) Ah, ce-mi place când crapă dobitocii…:))

  4. #4

    gasit una bucata cap sofer logan visiniu pe camp. caut proprietar pentru returnare. recompensa ceva?

  5. “Producatorul de la Mioveni sustine ca probabil airbagul nu s-a deschis pentru ca nu a fost lovitura suficient de puternica” doar sunt facute in Romania..

  6. Macar daca ar intelege cineva ceva din asta. Dar cretini care merg cu mult peste limita legala sau care claxoneaza la semafor desi abia s-a facut rosu sunt si vor fi mereu.
    Problema e ca pun in pericol si vietile altor oameni, nu numai ale lor. Si cei din jur chiar nu au nici o vina ca aia sunt tampiti sau retardati.

  7. si eu care am crezut ca numa’ in Cluj proprietarii de loganuri fac scandal cand apare o masina noua in parcare. doar ei stau acol din ’91 si au drepturi…

  8. @Anne: Logan-ul n-are nici o vina, e o masina foarte buna pentru Romania, in opinia mea. La viteze mari nici o masina nu te salveaza. Problema sunt dobitocii din spatele covrigului…

  9. Lool ce comunicat :)) ce tara …

  10. Io zic ca a fost cu optiune:
    if proprietar=manelist then airbag off

    Acu lasand gluma la o parte ar trebui sa se controleze mai drastic cum iei carnetu de sofer.

  11. @Bogdan
    Nu s-a pus problema ca Loganul sa salveze soferul,ci faptul ca nu s-a deschis airbag-ul desii impactul a fost violent!
    Nissan Maxima QX – am vaz live cum un prieten care spala o masina pornita a bagat-o din gresala in viteza(era hidramata) si in acel moment masina a plecat de pe loc, vazand pedala din stanga a socotit ca tre sa fie ambreiajul acela si a apasat cu putere pe cea din dreapta care era acceleratia!
    Rezumatul = una bucata limuzina facuta praf in copac fara ca airbagurile sa sara!
    Proprietarul ca sa nu faca scandal a cazut la pace cu Nissan care i-a dat alta masina nou nouta sa tina Ciocu’ Mic
    Proprietarul un director la stat la vremea aceea (99)

  12. #12

    Eram acum cateva zile la un prieten de lucreaza la un service sa-mi schimbe placutele de frana la masina (Btw, supernovă 🙂 ).

    In timp ce asteptam, un hai-sa-i-zic-tanar de cam 20-22 de ani, taximetrist de profesie, vine cu Loganul din dotare si-i spune prietenului:

    “Nenea, vezi ca nu stiu ce dracu are ca-mi bate ceva in spate pe la 160-170…”

    Replica mecanicului?

    “Iti bate moartea in geamul de la Logan, dobitocule, la viteza aia. Las-o in >zda ma-tii mai usor!”

  13. #13

    @Robintel – Nu se supara nimeni cand moare prostu’. Daca ar muri NUMAI prostu’ ar fi ceva. Problema cea mai mare e ca, de cele mai multe ori, prostu’ mai ia pe cineva cu el – ori pe cineva care e cu el in masina, ori pe cei care circula regulamentar, dar au avut nesansa sa se intalneasca cu prostu’. Asa ca mai bine sa nu ne mai bucuram cand moare prostu’, pentru ca de obicei nu moare singur.

  14. #14

    @fanel – Ideea ar fi sa nu se mai ia spaga pentru a da carnete de sofer si s-ar rezolva o mica parte a problemei. Tre’ sa recunoastem ca toti eram varza imediat dupa ce ne-am luat carnetul si ne treceau toate apele daca nimeream intr-o intersectie mai aglomerata. Soferia se invata prin acumularea de experienta la volan.
    Restul problemei s-ar rezolva schimbad si respectand sistemul de penalizare: in loc de 120 ron – 1200 ron si la 15 puncte de penalizare, in loc de 3 luni suspendare – 1 an suspendare + puscarie (minim o luna).
    Orice gushter cu bani isi permite o amenda, dar daca se pune problema sa ajungi curva unei puscarii … parca alfel ar conduce “jmecherii”.

  15. Negrishorule, crezi c-avem destule puşcării ? 🙂

    Interesanta povestioara, din păcate la fiecare opărit din ăsta decedat alţi 10 îi iau locul.

  16. mor de ras =))

  17. #17

    @Eu – Tot ne intrbau astia cum ar trebui sa investim alea 4 mld. dolari (cu Rosia Montana) 😀 – puscarii pentru toti constipatii care cred ca n-o sa vada pizda decat daca-si duc pocnitoarea la mare in mai putin de 90 de minute, “afumandu-ne” pe noi astia mai fraieri care nu “stie” sa bage picioru-n pedala.

  18. #18

    daca te gandesti cam asta e realitatea. din pacate. da’ noi sa fim sanatosi. vor fi mereu soferi d’astia.
    soferii de bmw si audi sunt printre cei mai nesimtiti, conform unui studiu, n-am zis-o io 🙂

  19. @angel
    As vrea sa adaug ceva!
    Tiganii si taranii care au vandut un teren pe la tara si si-au luat un Bmw sau Audi sunt cei mai nesimtiti!
    In rest soferii de Bmw sunt doar un pic mai vitezomani ca restu!
    E adevarat ca sunt foarte multe Bmw-uri cazute care alearga pe drumurile patriei.

  20. :)) purtatorul de cuvant probabil ca are un simt al umorului putin dezvoltat…
    foarte tare:))

  21. #21

    am avut si eu o experienta placuta cu un dăjtept cu un bolid de logan (intamplator chiar era visiniu):
    la un semafor oarecare m-am trezit claxonat de el la semafor cu 5 secunde inainte sa se schimbe semaforul in verde pentru noi (chiar de cand a inceput sa clipeasca verdele de la pietoni), nu l-am bagat in seama dar nici nu l-am lasat sa faca o manevra numai de el stiuta si sa ma depaseasca, am mers cu aceias viteza cu cel din dreapta mea.
    la urmatorul semafor acelas claxon cu 5 secunde inainte dar a avut noroc ca cel din dreapta mea a facut dreapta si a incercat sa ma depaseasca prin dreapta. dai forja pe capu’ lui ca doar e posesor de bolid, dar masina mea fiind usoara nu e nevoie sa plec cu scart sa ajung la suta in 8 secunde … si uite asa s-a gandit el sa ma depaseasca pe dreapta cu superbolidul lui numai ca la vreo 150 de m era o masina parcata pe banda lui asa ca ori ma depasea ori astepta sa trec eu pe banda mea, ca doar aveam prioritate, dupa care sa treaca si el. numai ca, dăjteptu’ nostru a considerat ca e mai bine sa imi taie calea ca doar el are prioritate peste tot din primul moment de cand si-a luat bolidul … noroc ca a avut frane ca se facea un biet poster pe spatele unui ARO
    [-(

  22. #22

    @memepistu’
    In soft-ul ICU-lui de la airbag se tine cont daca acceleratia si daca este mai mica decat 7G airbag-ul NU se deschide.

  23. #23

    Foarte draguta povestioara Arhi dar, vezi tu, nu toate povestile cu soferi de Logan au happy-end ca a asta. 🙂

  24. #24

    cineva, din pacate

  25. @cineva
    Cat de cat stiu despre ce vorbesti.
    Insa iti pot da un caz concret legat de Logan!
    Firma la care lucram acum 1 an inchiriaza si masini printre alte servicii.
    Un logan care a derapat si s-a rasturnat (plafon turtit serios) ambele aripi lovite si capota zob , ce sa mai dauna totala nene!Culme este ca nici macar un airbag nu a sarit!In concluzie ce tre sa facem?Sau sa nu facem mai bine zis, ca sa-i sara si airbag-urile in parametrii declarati normali de constructor!
    Eu personal nu urasc Loganul…..URASC soferul care se crede intr-o masina de 200 cp!

  26. #26

    dude , cumpara-ti un tazer si o bata , te claxoneaza , il ignori . se da jos la tine sa iti rupa capul , ii rupi muia :??

  27. Mai bine cu capace la roți gen Batman™ dar numai pe partea dreaptă.

    Încearcă să te ia pe dreapta, fssssss.

  28. #28

    Razi tu razi arhi :)) da 130-140 cu matizu stii cum e ?:)) de un singur lucru sa te feresti atunci … ( daca nu esti pe autostrada ) un tir venind din sens opus pe banda de langa tine :-s…

  29. #29

    tot ca pamflet noteaza dracu ca esti prost si ca X7 nu exista, poate ai vrut sa zici Q7… bataie volanul in troca ta de dacie ba, nu in loganuri… hai bloggere, sterge tot, ca asa faceti voi, ce nu va convine stergeti… bafta prostovane!

  30. #30

    iar esti prost, mortii ma-tii e bloger!

  31. @vuiia

    Cum iti merge Loganu?

  32. #32

    alt ciufut :))
    Ce ai domn’le ? Nu ți-e bine ?! Sau cumva te simți ?

  33. #33

    PS:
    Tot @vuiia citez :„iar esti prost, mortii ma-tii e bloger!”

    Corect ar fii fost : iar ești prost, morții mă-tii De blogGer!

  34. #34

    la modul cum e scris articolul, se pare ca Arhi nu are ceva cu cocalarul in sine ci cu masina…invidia il roade la fiecare schimbare de bujii a novei…

  35. @memepistu’
    imi explici si mie cum reusesti sa bagi o masina cu cutie automata in DRIVE din PARK fara sa calci frana ? nu de alta, da’ conduc una on a daily basis si nu prea reusesc

  36. si daca nissan maxima qx e limuzina …

  37. “Ce daca e rosua, quaie, daca nu e nimeni, treci, nu incurci pe ceilalti.” Crezi ca se gandeste el daca incurca sau nu pe ceilalti? 😉

  38. Sfaturi pentru ceicare sunt claxonati la semafor:
    imediat ce se face verde, aprindeti avariile si-l tineti pe taran pe loc pana aproape ce revine culoarea rosie (pleci cand mai sunt 2 secunde, ca el sa mai prinda o data semaforul). Chestia e si mai tare daca te claxoneaza la o trecere de cale ferata, unde astepti la bariera: dupa ce se ridica bariera, pornesti si treci incet calea ferata, uitandu-te atent in retrovizoare; cand marlanul a ajuns deja pe liniile de cale ferata, opresti si pui avariile, daca in spate e coloana, nu are pe unde sa fuga si face pe el daca se mai si vede un tren in departare! 😉
    in alta ordine de idei, daca in logan nu esti in siguranta la 150-160, de ce sa mai dam banii pe el? si in dacia mea de acum 20 de ani nu sunt in siguranta l aviteza aia! 🙂

  39. @Doru: deja poate fi spus ca banc:
    Un manelist la mecanic:
    “Nenea, vezi ca nu stiu ce dracu are ca-mi bate ceva in spate pe la 160-170…”
    Mecanicul: Da, iti bate moartea in geam.

    Mişto articolul, deşi ar trebui ca toată lumea să înjure persoana din spatele covrigului şi nu maşina. Loganul nu trece pe roşu de capul (motorul) lui fără şofer idiot. La fel nu claxonează şi nu trece cu viteză de croazieră pe drumurile naţionale.

  40. Stiu ca e pamflet, dar… cu cat le dam mai multa importanta acestor “baieti tari” cu atat ii incurajam sa-si continue actiunile “maneliste”.

  41. #41

    eu nu sunt manelist dar din cate vad eu aici blamezi masina autohtona tu ai cumva un bmw un audi la usa casei de blamezi asa o masina ansamblata in tara in care te-ai nascut?

  42. anonymous, am vrut sa-i zic si eu ceva de mama lui arhi pe tema asta da’ m-a cenzurat nenorocitu

  43. #43

    copilasi care nu au nici bicicleta, au abonament la transportu public in comun si vorbesc de logan asta ma deranjeaza pe mine cel mai mult prostia omeneasca

    • #44

      anonymous, zi tu, ce mijto e sa mergi cu loganu, cu lantul fluturand in vant si cu salam ciripind in boxele sony 4x40W

  44. clar. is rupti in cur, tre sa le plateasca altii biletu de avion, si apoi se dau deontologi in blogosfera. zi-le, ca le zici bine, vad ca pe tine nu te cenzureaza

  45. #46

    prietene eu nu am logan aici nu ai nimeri nu ascult nici manele nici aici nu ai nimeri dar cred ca ai probleme cu frustrarea

  46. #47

    As avea ceva de adaugat. In afara de logan, mai sunt si “jmecherii” care ei “face combinatii” si isi iau masini sh gen bmw din 92 si se cred singuri pe strada. Nu vreau sa ma leg de TOTI oamenii care isi iau masini sh vechi, insa o buna parte din ei se cred la curse si cred ca au cea mai tare masina din lume.