Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.
Patetic. Ce prinde mai bine la public decat mistourile ieftine despre orice este romanesc?! Deja devine plictisitor acest cliseu. Mai ales ca acum nu era absolut nimic de ironizat la Tarom. Daca tot se face aceasta conexiune intre companiile aeriene si criza financiara, surprinzator o sa vedeti ca Lufthansa a fost mult mai grav afectata de recesiune decat Taromul, iar alte companii gen FlyLAL sau Sterling Airways au dat faliment.
Oi fi eu prost-dispus dar nu mi se pare funny, nici macar inteligent. Exact ca si celalalt Alex, consider un misto ieftin si de prost gust. Oricum, de la happyfish, din 10 materiale, unul sa zicem ca merita vazut…
Andrei Zecescu, Tarom nu are cum sa fie afectata de recesiune, pentru ca de cel putin 19 ani merge in pierdere. Nu stiu cine sunt FlyLAL sau Sterling Airways (as putea afla, e drept) dar ma hazardez sa spun ca nu sunt, probabil, companii de stat romanesti, ale caror pierderi sunt sustinute de catre contribuabili. De aia au si dat faliment.
Macar astia de la Happy Fish fac reclame acceptabile in comparatie cu spoturile de la TV, care unele sunt chiar patetice.
Cat despre replica finala, ar fi cam interzisa, din motive de antireclama…
@Alex: Daca nici misto nu se mai poate face, atunci ce? E fun, ne radem, bafta noastra. Ce-ar trebui sa fac, sa bocesc??? Asta e, altii au dat faliment, altii o duc prost, noi sa fim sanatosi.
Nu va place, nu va uitati.
NOU
mie mi se pare o reclama enervanta, genul de reclama facuta in 10 minute de catre un grup de amici :%
NOU
presupun ca-i de criza pentru ca barbatii ar fi mai ieftini decat fotomodelele. intreabarea-i barbatii in general, sau barbatii de la happy fish?
NOU
ii ador pe baietii de la happyfish. gata m-au convins, iau taromul de acum incolo!
NOU
:)) Bestială faza! :)) Şi ideea!:))
NOU
ce m-am speriat cand a intrat ala la sfarsitul reclamei :))
NOU
:)) nu mi se pare cine stie ce…
NOU
ce barba are :)) 😡 … sunt cei mai tari 😛
NOU
booring>-)
NOU
Patetic. Ce prinde mai bine la public decat mistourile ieftine despre orice este romanesc?! Deja devine plictisitor acest cliseu. Mai ales ca acum nu era absolut nimic de ironizat la Tarom. Daca tot se face aceasta conexiune intre companiile aeriene si criza financiara, surprinzator o sa vedeti ca Lufthansa a fost mult mai grav afectata de recesiune decat Taromul, iar alte companii gen FlyLAL sau Sterling Airways au dat faliment.
NOU
Oi fi eu prost-dispus dar nu mi se pare funny, nici macar inteligent. Exact ca si celalalt Alex, consider un misto ieftin si de prost gust. Oricum, de la happyfish, din 10 materiale, unul sa zicem ca merita vazut…
NOU
Slab.
NOU
:)) ce tarom ca eu nu am vazut decat carnatul :)) am o foame:!!
NOU
hmm…asta cu vazutul carnatului a sunat….funny:))))
NOU
tararara
NOU
Andrei Zecescu, Tarom nu are cum sa fie afectata de recesiune, pentru ca de cel putin 19 ani merge in pierdere. Nu stiu cine sunt FlyLAL sau Sterling Airways (as putea afla, e drept) dar ma hazardez sa spun ca nu sunt, probabil, companii de stat romanesti, ale caror pierderi sunt sustinute de catre contribuabili. De aia au si dat faliment.
NOU
Bah te-ai angajat la happy fish? :)))…oricum geniale reclame fac, daca ar fi asa reclamele de pe tv m-as uita numai la reclame:))
NOU
Macar astia de la Happy Fish fac reclame acceptabile in comparatie cu spoturile de la TV, care unele sunt chiar patetice.
Cat despre replica finala, ar fi cam interzisa, din motive de antireclama…
NOU
@Alex: Daca nici misto nu se mai poate face, atunci ce? E fun, ne radem, bafta noastra. Ce-ar trebui sa fac, sa bocesc??? Asta e, altii au dat faliment, altii o duc prost, noi sa fim sanatosi.
Nu va place, nu va uitati.
NOU
Mi se pare corect …
NOU
HappyFish sunt superi tari asta e sigur :))