Mă gândeam, zilele trecute, cum ar fi dacă, la un moment dat, din cauza pandemiei, nu am mai avea telefonie mobilă și internet? Cum am putea să ne descurcăm, ce am face, pentru că noi ne-am pierdut de mult abilitățile de a trăi fără. Gândiți-vă, cum ar fi să fim izolați acasă, fără să avem acces la nicio comunicare externă?
De asta, în aceste momente, existența unei companii precum Vodafone este VITALĂ, în cel mai realistic sens, pentru populație. Iar faptul că Vodafone lucrează cu motoarele turate la maximum pentru a susține societatea digitală și pentru a menține conectați toți clienții, asigurându-le toate serviciile de care au nevoie, merită aprecierea noastră.
Ce se întâmplă la Vodafone acum?
S-au implementat apeluri gratuite către România din țările afectate de COVID19 și în care există o importantă populație de naționalitate română.
Vodafone România a anunțat oferte adaptate, care să vină în sprijinul clienților prin facilitarea comunicării cu familia și prietenii. Astfel, toți clienții noștri, abonați sau utilizatori de servicii preplătite, beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie.
Bonus 300 de minute gratuite la apelurile către aceleași țări de importanță pentru populația noastră.
Vodafone România a introdus pentru clienții săi un bonus gratuit cu 300 de minute internaționale către rețele mobile și fixe pentru apelurile către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria, bonus valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid și 30 de zile pentru clienții cu abonamente. Bonusul poate fi activat în My Vodafone sau la *100#, International.
Clienții business ai companiei beneficiază și ei de diverse facilități.
Vodafone România oferă mai multe opțiuni, în funcție de nevoile afacerii lor: 300 de minute internaționale gratuite în rețele mobile și fixe către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până la 31 martie. În plus, clienții business pot activa o opțiune suplimentară de voce sau date naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale gratuite în cadrul Spațiului Economic European, până la 15 aprilie.
Și, nu neapărat cel din urmă, servicii online dedicate pentru clienți, pentru a nu fi nevoiți să iasă afară.
Totodată, îi încurajăm pe toți clienții noștri să utilizeze serviciile online ale Vodafone. Clienții serviciilor pe bază de abonament își pot vizualiza factura la factura.vodafone.ro și își pot achita factura în My Vodafone sau direct pe website-ul nostru: bit.ly/2xAnMND. Utilizatorii de cartele prepaid le pot reîncărca folosind aplicația My Vodafone sau pe website-ul nostru la www.vodafone.ro/reincarcare.
Un update la zi al soluțiilor oferite se găsește pe pagina oficială www.vodafone.ro/personal/info-covid19/index.htm sau pe pagina de facebook www.facebook.com/vodafonero
NOU
Sunt curios ce măsuri vor lua cand nu voi mai putea plati abonamentele,din cauza crizei actuale
NOU
Nu vor lua nici o măsură. Vor vinde datoria ta către o societate de recuperări și o să te țigănești cu recuperatorii. Ai impresia că Vodafone e societate de binefacere?
NOU
Faci ce-a facut Ghita!
NOU
Ma mir cat de putina lume a auzit de societatile de recuperatori la faza cu datoriile la vodafone.Povestea cnv mai demult pe softpedia ca si-a instruit toti vecinii (ca recuperatorii vin si la vecini sa intrebe de tine) sa zica ca nu stiu nimic si nu cunosc.
Firmele de genul asta se bazeaza pe intimidare.
O varianta e sa nu recunosti sub nici o forma vreo datorie. Daca ei spun ca esti dator atunci sa trimita dovezile intai , plus documentul prin care vodafone ii imputerniceste sa recupereze creanta TA in numele lor.Creantele expira dupa 3 ani.Au fost cazuri in care recuperatorii au trimis hartii si dupa 7 ani si dupa 10 ani, aratat degetul mijlociu si n-a patit nimic.
NOU
acasa fara internet ? oh my god ! va trebui sa purtam conversatii cu familia
NOU
cum comanzi mâncare? cum suni 112 la nevoie? etc
NOU
“nai nevoie dă cartelă casă suni la 112”
Să știeeeeee…
:facepalm:
Sănătate și stați acasă.
NOU
@motkey, in orice tara normala nu ai nevoie de sim, la noi ca sunt mai dobitoci ai nevoie, si chiar si asa tot ai sanse sa nu vina nimeni pentru ca.. scuze se gasesc
NOU
tu iti dai seama ce ar insemna sa se poata suna fara sim? daca acum sunt miliarde de telefoane aiurea, cum ar fi cand apelurile ar fi absolut inidentificabile?
NOU
Nu ai nevoie de cartela dar ai nevoie de retea…
NOU
@Arhi se poate suna fara SIM, dar nu se vrea.
CDMA.
Gen Sprint/Verizon SUA. Am muncit pentru ei ceva ani. Telefoanele alea nu au cartele SIM. Dar în sistem ai absolut tot ce ai nevoie pentru a identifica persoana/telefonul. IMEI, Serial Number, până și locul de unde a fost activat telefonul. Daca se vrea cu adevărat identificarea unui glumeț, se poate, cu SIM sau fără.
NOU
Deci, în vremuri de criză, ajutorare pentru toată lumea. Dar, și de data aceasta, cei mai ajutorați vor vi tot clienții mai bogați.
Pe de altă parte, nu înțeleg un lucru: dacă tot se oferă gratuit sutele alea de minute, de ce trebuie amărâtul (ca mine, de la țară, un pic în urmă cu tehnologia) să mai și bifeze nu-știu-ce obpțiune?!
NOU
@dan pentru ca din punct de vedere tehnic ar dura foarte mult timp sa le activezi tuturor clientilor automat aceea optiune, neefind ceva deja preexistent in sistem. Anumite solutii desi par floare la ureche din exterior, in spate sunt o groaza de sisteme interconectate.
NOU
chief, inainte sa se indeplineasca probabilitatea de a veni vreun destept care o sa arunce o pietricica spre tine. deci, vodafone – ppun ca si orange e in aceeasi situatie – a trecut printr-o provocare tehnologica, logistica si umana de proportii IMENSE ultimile doua saptamani, fiindca absolutely nofuckingbody putea sa prezica sa ai un callcenter de 1000+ de agenti care sa functioneze, de pe pc-uri (yep), de acasa. nu trebuie sa intru in amanunte, ce riscuri de securitate presupun asemenea masuri, ma gandesc insa ca niciun vpn, chiar si unul serios, nu presupune lucrul simultan, de acasa, a peste 2500 de oameni, cat are in medie vdf+callcenter outsourced. si asta e nimic, in conditiile in care emag are si el un vpn de peste 2000 de agenti, astea fiind cifre de romania, scaland ajungi si la 100k in vpn. asta ca sa se puna un pic lucrurile in perspectiva, sa inteleaga si meltenii de ce cu 5eur/luna e greu sa le faci pe astea.
PS: acum or sa inteleaga si cretinopatii aia cu care “ma certam” pe tema existentei OBLIGATORII a retelei publice de telefoane fixe. poate si handicapatii aia mintal de la ancom, care ar merita judecati pt asta fiindca, guess what, baietii in rosu si portocaliu pot in atari situatii sa slooooow doooown, chiar sa si ne faca cu mana, usurel, de la distanta.
NOU
Din ce stiu angajatii call-center orange lucreaza de acasa, dar si-au luat unitatile acasa, ca era cam nesigur si probabil imposibil logistic sa instalezi pe 2000 pc aplicatiile folosite. Nu stiu daca merg prin vpn sau pe direct, insa nu lucreaza de pe PC personale.
NOU
Mai putin nasol decat cum ar fi fara curent.
NOU
Cei care suntem ceva mai vechi stim cum e
NOU
Mesajul principal, de fapt, e ala cu achitarea facturii. Cam toate firmele dau mesajul respectiv, in perioada asta. Se traduce: “e nasoala treaba pentru tine, dar nu uita sa platesti factura, altfel se vor opera deconectari, punem baietii sa te sune la 2 noaptea etc”. Vodafone a avut probabil un PR mai rasarit care a reusit sa scrie o povestioara amuzanta inainte sa ceara banii.
(Semi glumesc, si n-am nimic in particular cu Vodafone, nu mi se pare o firma mai odioasa ca altele, desi eu chiar am renuntat la ei fix pentru hartuirea legata de intarzierea la plata facturilor, ca sa ajung la DIGI care sunt la fel de pasiv-agresivi)
NOU
Cu europa aveam toti minute cacalau. Dar pt Moldova nu s-au gandit sa ofere si ei vreo 20 de min.
Multumim pt nimic
NOU
Slăbuț. Orange oferă 50 GB pt oricine PrePay, abonament etc.
NOU
Si daca oamenii nu lucrează cu ce plătesc factura?ar trebui să vă gândiți la ceva ..sau sa suspendați plata pana se trece de perioada asta…